Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 13:40
|
|
|
Prachtige vissen hoor does
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 20:41
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Prachtige vissen hoor does |
Vind ik ook, Peace En ja, Does vond de film ook geweldig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 19:31
|
|
|
Die Nederlandse boys doen het zo slecht nog niet. het is soms wel eens slaapverwekkend, maar toch ....de punten daar gaat het om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 00:23
|
|
|
sorry henk, maar ik schatte jou nivo toch iets hoger in ... verder zeg ik niets ... maar kun jij zéker raden ... als er al een topic word geopend over strijken ... pfffffff ... sorry hoor maar zo lust ik er nog wel een paar ... ik geef dan chatoliem dan ook gelijk, dat het nivo hier soms vér te zoeken is, komop luitjes ... tkan héééél anders op dit forum ... en was dit een jaar geleden wel anders gewend ...
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op maandag 21 juni 2010, 00:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 19:14
|
|
|
INKA401 schreef: | sorry henk, maar ik schatte jou nivo toch iets hoger in ... verder zeg ik niets ... maar kun jij zéker raden ... als er al een topic word geopend over strijken ... pfffffff ... sorry hoor maar zo lust ik er nog wel een paar ... ik geef dan chatoliem dan ook gelijk, dat het nivo hier soms vér te zoeken is, komop luitjes ... tkan héééél anders op dit forum ... en was dit een jaar geleden wel anders gewend ... |
Inka, waar maak je je toch druk om... ...op het forum is al jaren plaats voor serieuze en ontspannen onderwerpen en reactie... ...waarom dan je bloeddruk zo onnodig laten stijgen? Of is het niveau van de wedstrijden er niet goed genoeg meer voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 19:28
|
|
|
INKA401 schreef: | sorry henk, maar ik schatte jou nivo toch iets hoger in ... verder zeg ik niets ... maar kun jij zéker raden ... als er al een topic word geopend over strijken ... pfffffff ... sorry hoor maar zo lust ik er nog wel een paar ... ik geef dan chatoliem dan ook gelijk, dat het nivo hier soms vér te zoeken is, komop luitjes ... tkan héééél anders op dit forum ... en was dit een jaar geleden wel anders gewend ... |
Ja..toen hadden we het over koken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 19:36
|
|
|
Een topic over het eten van vandaag of over knuffelen vind je van hoger niveau, dan een topic over strijken? Op andere topics lees ik eerlijk gezegd ook weinig van je. 'k Denk dus dat het aan je beleving ligt, vroeger was alles beter. Naar mijn idee zijn er nog genoeg topics op niveau!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 19:38
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 20:39
|
|
|
Stuur hem eens op naar Partij voor de Dieren. Dieren misbruikt voor menselijk vermaak!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 21:10
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Stuur hem eens op naar Partij voor de Dieren. Dieren misbruikt voor menselijk vermaak!!!! |
Misbruikt definieer de term misbruikt?!
Ik zie gewoon een stel vissen in een aquarium hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 21:44
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Stuur hem eens op naar Partij voor de Dieren. Dieren misbruikt voor menselijk vermaak!!!! |
Mogen vissen al niet eens meer in een aquarium zwemmen en garnaaltjes eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 23:59
|
|
|
Chatuliem waardeert geen liederen, jij geen strijkonderwerpen, moet alles van hoogstaand nivo zijn dan?
ik denk dat ik genoeg serieuze dingen open.... en soms wat onzinnigheden, zo ben ik en zo doe ik..... ik betaal mijn lidmaatschap en plaats waar ik zin in heb.... misschien is het weer eens tijd om iets onzinnigs neer te gaan zetten. Zinvolle bijdragen zijn er weer genoeg neer gezet door mij
ff nadenken wat mijn volgende zinloze onderwerp wordt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 00:29
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Chatuliem waardeert geen liederen, jij geen strijkonderwerpen, moet alles van hoogstaand nivo zijn dan?
ik denk dat ik genoeg serieuze dingen open.... en soms wat onzinnigheden, zo ben ik en zo doe ik..... ik betaal mijn lidmaatschap en plaats waar ik zin in heb.... misschien is het weer eens tijd om iets onzinnigs neer te gaan zetten. Zinvolle bijdragen zijn er weer genoeg neer gezet door mij
ff nadenken wat mijn volgende zinloze onderwerp wordt?? |
Voor totale onzin het offtopic topic. Ik geloof dat daar de meeste postings zijn geplaatst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 00:32
|
|
|
HENK710 schreef: | Mogen vissen al niet eens meer in een aquarium zwemmen en garnaaltjes eten |
Van mij mogen de vissen dat. Zij hebben ook eten nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 11:44
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Van mij mogen de vissen dat. Zij hebben ook eten nodig. |
En voor hun is het ook een uitdaging om aan eten te komen. Dit gaat verveling tegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:33
|
|
|
ik vind dit weer zo'n lekkere zinloze discussie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:44
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | ik vind dit weer zo'n lekkere zinloze discussie |
waarom lees je het dan en reageer je erop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 01:27
|
|
|
zucht ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 13:16
|
|
|
INKA401 schreef: | zucht ... |
Aviko..... zucht .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 17:14
|
|
|
INKA401 schreef: | zucht ... |
steun...kreun...wie volgt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 20:58
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | steun...kreun...wie volgt? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 21:05
|
|
|
RENSKE067 schreef: | |
Ja segg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 22:31
|
|
|
RENSKE067 schreef: | |
piep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:32
|
|
|
Bij het voetballen is zelfs Jezus tegen ons want de Brazilianen hebben het enorme Jezusbeeld bij Rio de Janeiro gerestaureerd en het wordt nu verlicht in de nationale Braziliaanse kleuren. De meeste voetballers zijn ook nog evangelisch dus dit heidense land heeft geen schijn van kans.
Thomas, we weten nu waarom Nederland verliest
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 1 juli 2010, 19:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 19:02
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Bij het voetballen is zelfs Jezus tegen ons want de Brazilianen hebben het enorme Jezusbeeld bij Rio de Janeiro gerestaureerd en het wordt nu verlicht in de nationale Braziliaanse kleuren. De meeste voetballers zijn ook nog evangelisch dus dit heidense land heeft geen schijn van kans.
Thomas, we weten nu waarom Nederland verliest |
ach, het volk israel nam ook de ark mee, en de filistijnen hebben de strijd gewonnen...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 20:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ach, het volk israel nam ook de ark mee, en de filistijnen hebben de strijd gewonnen........... | Idd...ook in de bijbelse tijd werd al doorzien dat het geregeld juist de heiden voor de (aardse) wind gaat
Maar goed, welke kant de wind ook opwaait, er zal er 1 tot winnaar uitgeroepen worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 21:43
|
|
|
HENK710 schreef: | Idd...ook in de bijbelse tijd werd al doorzien dat het geregeld juist de heiden voor de (aardse) wind gaat
Maar goed, welke kant de wind ook opwaait, er zal er 1 tot winnaar uitgeroepen worden! |
stimmt genau
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 17:51
|
|
|
PIETER649 schreef: | stimmt genau |
Vanavond ben je vast een van de weinigen op CM? Ook wel eens lekker toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 17:54