Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 februari 2014, 13:19
Onderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?
|
|
|
PETRA373 schreef: | oh ha ha ha, das toch harstikke leuk Shanita, alleen moet je wel ook harstikke veel geduld hebben, 11 weken wachte... |
Niet deze zaterdag, maar de zaterdag erop, een proefrit maken, in een zelfde auto maar dan een andere.
Jaja, het wordt nog wat hier met mij
Het is raar...loop ik hier in mijn eigen huis, koffie te zetten net(ja, niet zo sterk) broodje maken enzo, en denken van nou nog fftjes en ik heb hier een autootje voor me deur staan...Dát is zo vreemd, als je dat ineens kan denken....
---
Vervelend: Ik had migraine vanmorgen
Zegen: Het is over, maar ja, ik doe nog even wel erg voorzichtig...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 6 februari 2014, 13:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 februari 2014, 16:15
|
|
|
Zegen: autootje
Vervelend: 10 á 11 weken wachten, niet op voorraad...
Zegen: Weer iets om naar uit te kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 februari 2014, 14:51
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Het zijn de kleine dingen die 'm doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 februari 2014, 11:35
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
De tegenpartij is er voor jou en voor mij!
Ik straks even voor een autootje ga kijken?
Ze zijn wel aardig hoor in Zeeland, maar wat een kapsones
Iig, ik ga weer flierefluiten, dan maar weekenden en vakanties, ed.
En dan hopelijk met me autootje
Als je zoals ik jaren niet heb gereden en je mag een autootje uitzoeken, je je net voelt als een kind in een snoepwinkel, zoiets?Ja, een nieuwe!!, natuurlijk....;), vandaar dus ook....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 5 februari 2014, 14:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 februari 2014, 08:43
Onderwerp: daten
|
|
|
PETRA373 schreef: | en shanita, jij hebt volgens mij een hele lieve man, das gewoon effe wennen nadat je met monster ooit relatie hebt gehad |
Nou, echt nare mannen: Nee....
Ik heb wel, normale, voor mij dan eisen, en ja als degene voldoet, etc.
S. Gaat zo heerlijk ingepakt, sjaal, vest, 2 broeken etc. naar de trein lopen, of de bus, naar de trein, kan ook, alles kan.
Mzzl, fijne dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 februari 2014, 08:36
Onderwerp: klaagmuur
|
|
|
Mensen die zich ertegenaan gaan bemoeien als ik een auto wil kopen.
Trek me niets van aan, ga zometeen in brabant es even een dealer vlakbij bellen, heb een schattig autootje gezien . (hoop op voorraad, ja je hoort weleens van die enge verhalen dat je er drie maanden oid op moet wachten...
En nog drie maanden met die trein,
Net wat Zeeland zegt: luisterd naar je hart, het wijst je de weg.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 5 februari 2014, 08:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 februari 2014, 06:47
|
|
|
Alle overige kenmerken van een foute man: je wordt vaak genegeerd door je partner hij kraakt alles af wat van jou is of wat met jou te maken heeft hij is te jaloers of te bezitterig hij controleert je constant hij verbied je dingen te doen die jij leuk vindt hij probeert te vermijden dat je je vriendinnen te vaak ziet hij wordt boos op jou wanneer je hem aanspreekt over iets waarvan jij denkt dat hij daar over liegt en begin alles om te draaien tijdens een ruzie wordt hij wel eens hardhandig (meestal begint het met een duw of een por) hij wordt boos als jij je relatie bespreekt met je vriendin of familieleden hij probeert je te isoleren hij is regelmatig neerbuigend tegen je (kan ook op sexueel gebied) hij doet nooit echt moeite voor je hij kan als een blad aan een boom omslaan zonder reden hij wordt vervelend als hij gedronken heeft en hij drinkt regelmatig hij gebruikt vaak drugs of heeft een gokprobleem waar hij vaak over liegt hij laat je of probeert je dingen te laten doen wat jij niet wil en duld geen nee hij manipuleert je
Ja, en dat heeft de mijne weer allemaal niet...
Hij had sommige dingen wel wat meer mogen hebben hoor, dat wel, heb soms het idee, van 'ik pik alles van je dan blijf je iig'.
Maaaaar, aan de andere kant, ik heb het nu eenmaal wat moeilijk nu en dan, en dan is het wel fijn als iemand je gewoon ff laat....
Toch is het ook werken hoor, een relatie...
Das bij mij altijd zo, eerste maanden, ok, daarna wordt het normaal, ja, jij en hij horen bij mekaar. en, ja, dan gaan serieuzere zaken spelen. Nee, ik blijf wel bij 'm, dat wel.
Maar niet meer hele weken, pffffffffffft......nee, ik pak mijn flierfluitleventje op, en weekenden, des noods even met de donderdag, of vrijdag erbij.
S. Helemaal klaar met heen en weer met de trein.....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 5 februari 2014, 11:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 februari 2014, 17:53
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
Dank voor dit goede artikel!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 februari 2014, 16:55
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Heb je het ooit zó koud gehad?
*Rijbewijs afstoffen*
Ik heb een mooie VW met stoelverwarming gezien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 februari 2014, 14:46
|
|
|
THOMAS968 schreef: | En wat was nou het eerste dat niet goed was in de Bijbel? De ongehoorzaamheid? Welnee, voor die tijd lees je al wat dat was.
Het is wel opvallend dat het eerste dat vermeld werd, als zijnde niet goed, was en is:
Het is niet goed dat de mens alleen is.
Zou dat niet iets betekenen, Petra? Thomas, is het wel met God eens |
Jij lijkt mij wel een ideale man. je hebt leuk werk, geschiedenis, kan je veel vertellen ik hou van luisteren. Je kan lekker koken Vrij intelligent
Enzokanik nog even doorgaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 februari 2014, 14:39
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja, blijft moeilijk Petra en anderen. Ik heb ook die momenten dat ik weer iemand zou willen tegenkomen en andere keer denk ik: al die vrijheid die ik nu heb is ook wel lekker. Lekker flierefluiten zoals Shanita zegt en toen ook gelukkig was met dat leventje. Maar wij hebben niet net als zij een paar exen waar je veel contact mee hebt.
Maar ik denk wel dat je er hard aan moet werken. Als ik wel eens een mailtje krijg zeg ik nogal makkelijk dat het op dit moment niet zo uitkomt omdat.........nou vul maar in. Eigenlijk gewoon een beetje angst overgehouden na de laatste verbroken relatie. Is toch al 5 jaar geleden, maar heeft een behoorlijke inpact gehad.
Ik laat het los en kijk b.v. naar Shanita en Roelande , het kan opeens zomaar uit de lucht komen vallen |
Hai Jane
Kijk, ik heb exen, en ja, later noemde ik dat vrienden, ja klinkt toch ff wat christelijker, zeg maar.
Maar ja, ik heb dus weer geen kinderen die ik zo nu en dan soms iets meer, soms iets minder zie.
Ik denk zelf: ja kan wel daten, en houdt goed voor ogen, een kennismaking, meer niet
Zegens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 februari 2014, 13:23
|
|
|
Ik was erg gelukkig alleen.
Nu met zijn tweeën.
Wat een verschil, ja de mijnes werkt, jeetje mén, wat gaat daar een tijd inzitten in dat werken ja, niet normaal, 9 uur per dag dus......négen uur.....
Ja, als je zoals ik, in fase drie zit(nooit meer aan het werk), ja,...dan moet je toch wat, dus, flierefluiten met mensen die ook al decennia niet werken. je weet wel die inloopcentra, en dag actieviteiten dingen.
Ik vond het al heel wat als ik vijf uur lang weg was geweest....
Dus nu zit ik alleen, tis me woonbegeleider komt morgen, dus ja, dan moet ik me naar de trein slepen(een autootje zou zo gek niet zijn maar ja dan sta je in de file, ja, of je moet zo doen, gaan rijden als de files zijn opgelost).
Afijn, ik zal je zeggen, ik mis mijn 'fierefluitleventje', en ik zit hier alleen te zitten. Ik zit met me ziel onder me arm, weet niet eens wat dat precies betekend, maar ja, zo voelt het wel, nee, ongelukkig, dat ben ik natuurlijk ook weer niet: 'geloof', en 'vriend'.
Nee, meid, met, of zonder, ja, je zou toch zélf je leven moeten maken.
Ik bedoel het goed, juist heel goed!
En, komt bij, ik wil niet meer alleen in me huis slapen, dus, gebedspunt, laat me vriend aub iets vinden in Brabant.
Autootje zal, een (dure) oplossing wezen voor mij....Kijk, dan kan ik elke dag op en neer(ja, hehe, met die auto bedoel ik dus).
Nou ja, een mzzl, me vriend begrijpt me, dat ik nu pas me nest uitben, nog niets gedaan heb(wat ik zelf nota bene had aangeboden, van hem hoef ik sowieso niets te doen).
Dus ja, met/door begrip kan ik verder....
(Zal ik toch die auto aannemen? , ja blijft een dure grap, maar kan wel gaan en staan, behalve in filetijd, waar ik wil
S. Toch ff snuffelen bij de wat kleinere boodschappenwagentjes , én ik doen dan wat, én ik heb weer perspectief: het hele 'trein en er naar toe loop' gebeuren is dan voorbij
Kijk, Leuker kunnen we het niet maken, over no time is die auto er. (zsm dus
Ik vind het trouwens jammer dat Heide er niet meer is op het forum....Ja, als ik aan auto's denk, denk ik ineens aan Heide...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 4 februari 2014, 15:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 februari 2014, 12:39
|
|
|
coming together is a beginning
stayining together is progress,
working together is succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 februari 2014, 07:11
Onderwerp: Nieuws
|
|
|
LAURA291 schreef: | Nog zo'n headlinescanner
Dit topic gaat niet over Nieuws maar over het Consumeren van Nieuws. Metacommunicatie
Volgens de schrijver van het artikel (heb ik per ongeluk wel helemaal gelezen) is het consumeren van nieuws 1 van de grootste en onbelichte verslavingen van deze tijd.
Omdat iedereen denkt dat Nieuws er gewoon bij hoort en het geen kwaad kan, ongeacht hoeveel je ervan inneemt en ongeacht hoeveel tijd je eraan besteedt, is deze verslaving niet eerder in het voetlicht gekomen.
De schrijver van het artikel doet een paar interessante uitspraken. Vind ik. Wat niet betekent dat ik het helemaal met hem eens ben. Maar bezinning zou (voor sommigen) wellicht geen kwaad kunnen. |
On topic: Headlinescanner...LOL
Ja, als je ziet als je 'savonds buiten loopt, in hoeveel huizen de tv en pc's aanstaan, iig, duidelijk een tv....
Ja, emn besteed uren aan nieuws, et begint 'sochtends als ze opstaan, 'het nieuws', dan in trein bus, oid, ja, de mentro, of de spits....
Dan op het werk, 'het erover hebben :(
Dan 's avonds weer hetzelfde.
Kijk, es een keertje tv, ja, of es een keertje dat je nieuws kijkt, ok, maar zo bijna obsesief zou ik willen zeggen, nee, dat vind ik niets hoor.
Je kan je tijd veel beter besteden aan lekker lezen, mooie muziek luisteren of een mooie film(gedateerde?) klassiekers oid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 februari 2014, 07:02
Onderwerp: Nieuws
|
|
|
http://nieuws.nl.msn.com/achtergrond/%e2%80%98marlboro-man%e2%80%99-sterft-aan-longziekte-veroorzaakt-door-roken
Eric Lawson, die aan het eind van de jaren zeventig gestalte gaf aan de ruige “Marlboro Man” in de reclamecampagnes van dat sigarettenmerk, is op 72-jarige leeftijd overleden. Hij leed aan COPD, een ziekte die meestal het gevolg is van roken
Lawson verscheen van 1978 tot en met 1981 in de reclames van Marlboro. Als acteur was hij daarnaast in bijrollen ook in tientallen films en tv-reeksen te zien als CHiPs, Charlie’s Angels, Dynasty, The A-Team en Baywatch.
Later verscheen hij nog in antirookcampagne waarin de Marlboro Man geparodieerd werd. Lawson, die op zijn veertiende was beginnen roken, bleef wel aan zijn sigaret verknocht tot op het moment dat COPD bij hem werd vastgesteld.
Ja, ik wou dit delen, maar ja, leuk is het niet, verdrietig ook wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 februari 2014, 05:50
Onderwerp: Luisteren
|
|
|
Heel herkenbaar!
Dank!
Ja, aan 'adviezen' heb je idd niets, die kan je natuurlijk zelf ook wel bedenken....
Of, idd, waarom je iets wel of niet moet voelen....
Iets oplossen, ja daar vertel je het ook niet voor....'oplossingen' kan je ook zelf wel bedenken....
Idd, alleen luisteren en pas daarna als je klaar bent, iets zeggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 februari 2014, 05:39
|
|
|
Ik me weleens afvraag hoe het met ex-leden gaat zeg maar, ja ik noem natuurlijk geen namen uit privacy redenen, maar ja, ik denk regelmatig, hoe zou het met hun gaan, en met die, en die, etc.
Ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 februari 2014, 05:34
|
|
|
PETRA373 schreef: | soms voelt het wel als moeten... ha ha en dan ga ik omdat ik weet als ik er ben, het me goed doet. dus ik moet soms van me zelf en sleep me er straks na toe... petra die vandaag beetje rot bui heeft... ha ha me dag niet zo... |
Hai, ja dat herken ik...;)
Zegen; ik heb een vriend(man).
Vervelend: ja, als je je haar es wilt doen, ja, in de badkamer, ja, dan moet je er dus vroeger uit, want anders is tie bezet. (en om half 8 staan de bouwvakkers hier alweer voor de deur...
Het begint hier zowaar op werken te lijken, moet niet nog gekker worden
Maar ja, iets met ochtendstond heeft goud in de mond...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 februari 2014, 04:56
|
|
|
MAMY994 schreef: | ik mezelf heb laten verleiden om het donkere dagen abo te nemen. En ik nu dus nog heel wat te lezen heb op het forum. Raar, maar als ik geen lid ben lees ik het forum ook heel zelden, dwz zo eens in de twee, drie weken. Ja, ik weet het, ik moest me schamen.
ik er erg gelukkig mee ben, dat ik niet in alle onderwerpen dezelfde interesse heb. Deze dus ook niet hoef te lezen.
ik hoop hier weer een leuke en leerzame tijd te hebben. |
Ja, ik herken het, als je een tijdje even geen lid bent kan het zo zijn dat je minder gaat lezen.
Leuk dat je terug bent!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 februari 2014, 22:10
Onderwerp: Vrouwen in het (kerkelijke) ambt. Vóór of tégen....?
|
|
|
ELINE392 schreef: | Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en heb al wel verschillende topic discussies gelezen. Nu wil ik een nieuw topic starten: Ik ben diaken in 'mijn' gemeente (PKN-geref) en vraag me af, is dit nog een bezwaar in kerkelijk Nederland of zijn we heden-ten-dage wel zover dat dit geen discussie onderwerp meer is... Ik ben benieuwd... |
Hai Eline,
Welkom!
Ik zelf ga naar de PKN bij mij op de hoek, fijne mensen, fijne preek, en ja, er was in het verleden eens een vrouwelijke voorganger, ja, nou en, dacht ik.....ze kwam wel elke week langs een toen zieke vriend van mij....
Preken zijn vredig en hoopgevend, liederen ook, ja, wat rustige pslamen op berijming, ja, die kan je meezingen als je heel gelukkig bent en ook als je heel verdrietig bent, een psalm....
Dus, ja, voor mij geen discussie onderwerp hoor
Zegens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 februari 2014, 18:52
Onderwerp: De bijzondere taak als moeder/vrouw!
|
|
|
JOL252 schreef: | Het beste is je fouten en gebreken bespreekbaar te houden (maar ook weer niet te hard zijn voor jezelf (he Jol). Eerlijkheid is beter dan gesloten deuren. En dat is het mooie... dat hebben ze meegenomen en is de beste weerstand voor ze in het leven. |
Helemaal met je eens Jol: 'eerlijkheid is zooo belangrijk', en dan 'zeker naar je geliefde(n) toe'. !!!
En idd, 'gebreken bespreekbaar maken, en zo houden dat ze bespreekbaar zijn'.!!!
Dat je, idd kan zeggen, 'ik had wel, net als iedereen, me gebreken, en/maar ik was iig wél eerlijk naar mijn geliefden, die daar, mi ook recht op hebben, en andersom dan ook, natuurlijk'.
Dit geldt voor zowel 'ouders en kind relaties', als voor partner(lat, verkering, samenwonen, huwelijk, etc. , iig, man/vrouw, of man/man, vrouw/vrouw liefdesrelaties) relaties.
En, idd, helemaal waar: 'niet te hard voor jezelf', wat begrip opbrengen voor jezelf kan geen kwaad, kan juist gezond en goed zijn'!!!!
Op het pad der Liefde(of vriendschap natuurlijk ) bloeien de Mooiste Bloemen. Ze heten Verdraagzaamheid, Eerlijkheid, Hulpvaardigheid en Vertrouwen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 1 februari 2014, 19:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 februari 2014, 18:46
|
|
|
Kreet van deze week, mi:
"Morgen nog mooier maken dan vandaag".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 februari 2014, 15:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dit is de test om uit te vinden of je missie op aarde erop zit... Als je nog in leven bent... is het nog niet zo ver!
(kwam net tot me...kon hem dus ook nog delen...voor ik ""grijs"" ben)
Volg je hart. Het weet de weg. |
Quote: | Volg je hart. Het weet de weg. |
Helemaal waar!
Dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 februari 2014, 15:36
Onderwerp: verschillen tussen mannen en vrouwen.
|
|
|
Vraag: wat herken je en/of waar zet je vraagtekens bij?
Man/Vrouw
Reactie van Mieke op deze stellingen: De man wil het dieptepunt bij zijn partner voorkomen. De vrouw ervaart het dieptepunt als een noodzakelijk moment van emotionele opruiming.
Quote: | Herkenbaar. Maar de tweede stelling is vaak niet zo, een dieptepunt kan emotioneel zeer belastend zijn en beter te vermijden. |
Ja, daar zeg je wat; natuurlijk, de tweede stelling, ja, je gaat natuurlijk niet naar een dieptepunt, wil niet naar een dieptepunt, als je 'emotioneel wil opruimen'.
Maar ja, zou de auteur van dit: deze stellingen niet bedoeld kunnen hebben, ervan uitgaande dát er dus al een dieptepunt is/was?
Snappie?
Ja, en dan?
Emotioneel ervan leren/opruimen, of, ..... wat anders? Want, ja, je kan dan idd kiezen, opruimen of helemaal stoppen. Mi.
...En ja, de stelling wb de man, dat hij een dieptepunt bij zijn partner wil voorkomen..Ja, onbewust kunnen er dingen verkeerd gaan, bijvoorbeeld als een partner heel lang alleen heeft geleefd....
Rood = S.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 2 februari 2014, 16:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 februari 2014, 00:07
|
|
|
Hai Mieke en Jans, Ik had hem 2x ingevuld, bij de eerste keer een stukje van mijn reactie niet rood gemaakt, ja vergeten vandaar de verwarring; ondertussen heb ik het al gecorrigeerd.
Zegens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 januari 2014, 22:02
Onderwerp: hoe gaan we het beste met elkaar om in een relatie ?
|
|
|
Ja, als je langzaam leest, vallen je meer dingen beter op, zoals achter een komma oid...
Zegens!
Ps: Iedereen heeft zijn eigen weg van heiliging met vallen en opstaan denk ik, je hele leven, want ja, een gebroken wereld, sommigen spreken al van eindtijd, ja, probeer dan maar es , altijd, staande te blijven....
Ik zelf val regelmatig, maar ja, ik kan er dan alleen van leren, stof van me afslaan, en verder gaan, ja, andere opties heb ik niet....als ik gelovig ben.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 januari 2014, 20:04
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik heb gereageerd. En vervolgens mijn eigen visie erop gegeven. Jammer dat daar niemand op reageert, brengt de discussie moeilijk op gang zo... |
Quote: | Geplaatst: zaterdag 18 januari 2014, 19:57 Ik herken ze allemaal, maar de gulden middenweg heb ik nog niet gevonden. Volgens mij is het, vooral voor ons vrouwen, belangrijk te realiseren dat de andere manier van benaderen niets te maken heeft met desinteresse of (bij vrouwen) overbezorgdheid. Geven en nemen, heb hem elders ook al zien staan. Compromissen sluiten, en ik denk vooral communiceren over hoe we ergens tegenaan kijken en mee omgaan. Gezien de zichtbare verschillen mag het namelijk overduidelijk zijn dat we aan elkaars neus niets kunnen aflezen!
| Hai Tess,
Je stelt mi goede vragen, en ook een hele moeillijke vragen.
Ik wil ze graag beantwoorden, en ja, ik weet dat ik daar dan best wel even over na wil denken om doordachte antwoorden op te geven.
Bedankt voor de vragen, voor je reactie, en ik zal deze vragen dit weekend en anders maandag willen beantwoorden. Ja, het is gewoon te ingewikkeld voor mij nu, om meteen te antwoorden.
Laterz!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 januari 2014, 17:22
Onderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dank je Jane...ook voor je mooie bijdrages...hier... Soms...is het zo moeilijk(voor mij) om iets te verwoorden... De woorden...mijn eigen gedachten...ze waren er wel, maar kwamen hier niet (altijd)..maar ze waren in mijn hart... |
Hai Zeeland,
Ik zou als je er ff niet bent wel je stukken missen, die waren altijd zo herkenbaar voor mij!
Dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 januari 2014, 17:00
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Kweet nog niet, ben net wakker uit mijn winterslaap, jeetje wat was het koud zeg vanmorgen!!!
Vriendlief belde al, uit zijn werk, wat ik wou eten vandaag, nou ja, hij gaat eerst naar de warme bakker lekkere dingen halen , en ja, alles wat hij maakt is wel lekker... Dus dat mag hij zelf bepalen
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|