Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:56
|
|
|
Dan begin ik maar met een nieuwe klaagmuur want die ander is gesloten.
Mopper Mopper duiven in de aanbieding gratis af halen wel zelf vangen grinnzzz
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 18:05
|
|
|
Ik vind het best jammer dat dit goed lopende topic onder christelijk leven nu gesloten is en opnieuw opgebouwd moest gaan worden onder "van alles nog wat". Het was in beginsel eigenlijk ook niet zo bedoeld voor "geneuzel" maar voor wie het verstaat zet ik het startschot van de 1e klaagmuur hier weer neer.
Klaagmuur is daar niet voor niets klagen is niet negatief beginsel
Klagen als je je beklag doet op de juiste plek achterlaten
Dan toekomst in rug naar muur verder, met nieuwe moed lopen
Klaagmuur is niet voor niets nagebleven briefje in de muur stenen
Gedenken zoals Jakob steen als Bethel briefje, teken tussen stenen Hoop!
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 15 juni 2013, 18:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 18:05
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Dan begin ik maar met een nieuwe klaagmuur want die ander is gesloten.
Mopper Mopper duiven in de aanbieding gratis af halen wel zelf vangen grinnzzz |
Moet ik de kat sturen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Moet ik de kat sturen???
|
grinnz das wel een goeie aan de mijne heb ik niks haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:14
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik vind het best jammer dat dit goed lopende topic onder christelijk leven nu gesloten is en opnieuw opgebouwd moest gaan worden onder "van alles nog wat". Het was in beginsel eigenlijk ook niet zo bedoeld voor "geneuzel" maar voor wie het verstaat zet ik het startschot van de 1e klaagmuur hier weer neer.
Klaagmuur is daar niet voor niets klagen is niet negatief beginsel
Klagen als je je beklag doet op de juiste plek achterlaten
Dan toekomst in rug naar muur verder, met nieuwe moed lopen
Klaagmuur is niet voor niets nagebleven briefje in de muur stenen
Gedenken zoals Jakob steen als Bethel briefje, teken tussen stenen Hoop! |
mooi geschreven en ik vind het net zo jammer maar goed ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:29
|
|
|
Het topic klaagmuur in het subforum Christelijk leven is gesloten, omdat het niet meer zozeer met de betekenis van het begrip klagen te maken had. In dat geval zou het er namelijk goed bij blijven passen.
Aangezien het topic steeds meer als doel kreeg om te klagen over allerlei zaken, is het voor de leesbaarheid beter om het in dit subforum te plaatsen. Op die manier is het voor iedereen duidelijk dat je hier over alles kunt klagen.
Mocht iemand zich alsnog geroepen voelen om van gedachten te wisselen over de betekenis van de klaagmuur in Israël of over het begrip klagen, ga je gang. Maar dan wel in het juiste subforum. En leg dan even uit wat je vraag of bedoeling is met dat topic. Een gedicht (vijfje) over de klaagmuur is mooi, maar hoorde eigenlijk thuis in het subforum Gedichten.
Redactie CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 21:29
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Het topic klaagmuur in het subforum Christelijk leven is gesloten, omdat het niet meer zozeer met de betekenis van het begrip klagen te maken had. In dat geval zou het er namelijk goed bij blijven passen.
Aangezien het topic steeds meer als doel kreeg om te klagen over allerlei zaken, is het voor de leesbaarheid beter om het in dit subforum te plaatsen. Op die manier is het voor iedereen duidelijk dat je hier over alles kunt klagen.
Mocht iemand zich alsnog geroepen voelen om van gedachten te wisselen over de betekenis van de klaagmuur in Israël of over het begrip klagen, ga je gang. Maar dan wel in het juiste subforum. En leg dan even uit wat je vraag of bedoeling is met dat topic. Een gedicht (vijfje) over de klaagmuur is mooi, maar hoorde eigenlijk thuis in het subforum Gedichten.
Redactie CM |
je hebt volkomen gelijk dat je dit ordeloze forum in rechte banen tracht te leiden! zoals wij in Deutschland altijd zeggen: Ordnung muss sein!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 00:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | je hebt volkomen gelijk dat je dit ordeloze forum in rechte banen tracht te leiden! zoals wij in Deutschland altijd zeggen: Ordnung muss sein! |
jaja... alles is nog zeker te halen in Heimat??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 09:27
|
|
|
COOTJE711 schreef: | jaja... alles is nog zeker te halen in Heimat?? |
In die Heimat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 09:55
|
|
|
MARIO216 schreef: | In die Heimat |
In der Heimat? Pieter weet het vast wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 16:27
|
|
|
In het topic Klaagmuur mag je klagen over het weer, de regering, duiven op je dak, verstopte gsm's enz. enz.
Maar NIET over elkaar!
Gebruik het topic waar het voor bedoeld is en anders niet.
Redactie CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 16:38
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | In het topic Klaagmuur mag je klagen over het weer, de regering, duiven op je dak, verstopte gsm's enz. enz.
Maar NIET over elkaar!
Gebruik het topic waar het voor bedoeld is en anders niet.
Redactie CM |
Soms sla je door met bemoeienis, beste redactie van CM. Voor zover ik kan lezen klaagt niemand over iemand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 16:42
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Soms sla je door met bemoeienis, beste redactie van CM. Voor zover ik kan lezen klaagt niemand over iemand. |
IJsje, al die bijdragen zijn net verwijderd door CM!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zondag 16 juni 2013, 16:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 17:04
|
|
|
Om het nog duidelijker te verwoorden:
Geen negatief gedoe meer tegen elkaar op het forum!
Als je moeite hebt met hetgeen iemand schrijft, geef dat aan zonder de ander direct te veroordelen. Vraag waarom iemand een bepaalde opmerking plaatst. Meestal heeft hij/zij er wel een bedoeling mee. Dit kan op het forum, maar let dan wel op je toon. Het komt vaak harder over dan de bedoeling is. Een andere mogelijkheid is mailen met die persoon.
Je kunt ook gebruik maken van de niet oké knop, maar hoeft dat niet te melden op het forum. Dat geeft maar weer olie op het vuur.
En je kunt de redactie mailen. We kunnen niet altijd direct ingrijpen, maar proberen er zsm iets mee te doen.
Het is echt niet de bedoeling om steeds allerlei reacties te verwijderen, maar op deze manier raken topics vol met van alles en nog wat waar het topic niet voor bedoeld is. En dat willen we niet.
Redactie CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 17:13
|
|
|
JANS221 schreef: | IJsje, al die bijdragen zijn net verwijderd door CM! |
Oke, dan is mijn opmerking gebaseerd op onvolledige informatie. Ik begrijp het.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 17:49
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Om het nog duidelijker te verwoorden:
Geen negatief gedoe meer tegen elkaar op het forum!
Als je moeite hebt met hetgeen iemand schrijft, geef dat aan zonder de ander direct te veroordelen. Vraag waarom iemand een bepaalde opmerking plaatst. Meestal heeft hij/zij er wel een bedoeling mee. Dit kan op het forum, maar let dan wel op je toon. Het komt vaak harder over dan de bedoeling is. Een andere mogelijkheid is mailen met die persoon.
Je kunt ook gebruik maken van de niet oké knop, maar hoeft dat niet te melden op het forum. Dat geeft maar weer olie op het vuur.
En je kunt de redactie mailen. We kunnen niet altijd direct ingrijpen, maar proberen er zsm iets mee te doen.
Het is echt niet de bedoeling om steeds allerlei reacties te verwijderen, maar op deze manier raken topics vol met van alles en nog wat waar het topic niet voor bedoeld is. En dat willen we niet.
Redactie CM |
Begrijp het, alleen, iemand plaatst iets kwetsend voor een ander op het forum en dat blijft dan gewoon staan, als of dat allemaal oke is, dan moet ik wel reageren om tegengas te geven. Denk dan aan die mensen die het lezen er er door gekwetst worden, die denken dan ook misschien ehhhh??? En dat vind iedereen oke , zo,n opmerking??? Lijkt me fijn voor die mensen om te lezen dat niet iedereen dat oke vind. Maar zal me aan de regels proberen aante passen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 21:21
|
|
|
zucht piep piep de batterij van me rookmelder is bijna leeg, morgen ff nieuwe halen want dit is irri
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 21:25
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | zucht piep piep de batterij van me rookmelder is bijna leeg, morgen ff nieuwe halen want dit is irri |
Zuchterdizucht, de harde schijf van laptop is aardig toegetakeld geloof ik maar kan voor nood via speciaal programmaatje van vriendlief op internet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:59
|
|
|
MARIO216 schreef: | In die Heimat | Oja sorry...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 09:48
|
|
|
JOL252 schreef: | Zuchterdizucht, de harde schijf van laptop is aardig toegetakeld geloof ik maar kan voor nood via speciaal programmaatje van vriendlief op internet. |
Ja dat is ook vervelend maar je bent er gelukkig weer, sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 10:00
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | zucht piep piep de batterij van me rookmelder is bijna leeg, morgen ff nieuwe halen want dit is irri |
Nadat de mijne elke keer afging als ik had gedoucht(stoom), toen heb ik 'm van de het plafond afgemold, ja, ik heb 'm nog wel hoor.
Even een keertje binnenkort ergens anders monteren.
Tis trouwens heet buiten, zo!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 10:01
|
|
|
JOL252 schreef: | Zuchterdizucht, de harde schijf van laptop is aardig toegetakeld geloof ik maar kan voor nood via speciaal programmaatje van vriendlief op internet. |
Wat erg
Hoe oud is je laptop?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 10:19
|
|
|
Hoort dit niet onder: waar word ik blij van? Je zult maar zo'n lieve vriend hebben!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 14:20
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Hoort dit niet onder: waar word ik blij van? Je zult maar zo'n lieve vriend hebben!!! |
Oh ja dat is waar ook. Nieuw topic "weest dankbaar"?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 14:54
|
|
|
[quote=IJSJE204]Hoort dit niet onder: waar word ik blij van? Je zult maar zo'n lieve vriend hebben!!![/quote]
Je wil niet weten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 15:04
|
|
|
MARIO216 schreef: | In die Heimat |
Heimat is vrouwelijk en In die Heimat lijkt logisch omdat het in het Nederlans zo werkt maar is het niet. In die Heimat is fout want het staat in de derde naamval, en die naamval wordt gebruikt als je je ergens bevindt. Als iets in de derde naamval staat, gebruik je bij een vrouwelijk woord derhalve niet die maar het mannelijk lijkende der.
Het is dus In der Heimat.
Thomas, klaagt niet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 17 juni 2013, 15:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 17:38
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Hoort dit niet onder: waar word ik blij van? Je zult maar zo'n lieve vriend hebben!!! |
Ja, zo kan je het ook zien
Positief denken idd !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 19:20
|
|
|
Spierpijn in beide bovenbenen Trap op wil nog wel, maar eraf....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 19:39
|
|
|
Kan vanavond niet weg, moet té vroeg opstaan morgen,
Huilerdehuil
Vergist, tis pas dinsdag, lacherdelach
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 17 juni 2013, 19:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 20:00
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Het topic klaagmuur in het subforum Christelijk leven is gesloten, omdat het niet meer zozeer met de betekenis van het begrip klagen te maken had. In dat geval zou het er namelijk goed bij blijven passen.
Redactie CM |
waar zijn de vijfjes die men in gedichtvorm geschreven heeft?
|
|
Naar boven |
|
|