Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:42
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
CARIN303 schreef: | Vanavond eet ik 2 vegetarische Bapao broodjes met lekker veel curry en jullie? |
Ben al klaar met eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:43
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
SOFIE807 schreef: | oei , sorry ... wissen ? |
Neeeeeeeeeeee, hij is goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:43
|
|
|
MARISKA601 schreef: | wat is de achternaam van muischje? |
Volgens mij geen muisch maar ik weet het niet. De voornaam weet ik wel....... beschuit.
Beschuit met muischjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:40
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Heeft de boer de meid gemolken , komen er vast en zeker onweerswolken. |
Sofie, deze hoort in het topic Boer zoekt vrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | geef mij een antwoord en ik zoek daarbij de vraag. |
Het antwoord is........ muisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:30
Onderwerp: Nieuwjaarswensen
|
|
|
Iedereen het allerbeste toegewenst voor het nieuwe weekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:09
|
|
|
WIEPPIE764 schreef: | hahahaha hahaha hahahhaha , heerlijk melig kom op nog meer! |
Regen in november,,,,,,valt de kerst in december
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:13
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
NAOMI695 schreef: | zal ik ooit deelnemen aan zo'n picknick ??? |
Denk dat de 1e , 2e, en 3e niet meer gaat lukken. Maar je kan je vast opgeven voor de volgende...... Duurt nog wel minstens 3 maanden. En als je daar geen geduld voor hebt........... organiseer dan zelf een picknick.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:06
Onderwerp: Alwéér picknicken op de hei in Ede
|
|
|
MARIO216 schreef: | En waar o waar woon ik |
Balkon...geen achtertuin.......uhh........ een flat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:42
Onderwerp: Vakantie
|
|
|
FLOSHKE872 schreef: | Ik ga binnenkort op vakantie naar Australië.
Ik ga mijn vrienden op zoeken in Western Australia.
Ga er voor zes weken naar toe.
Ik ga eind november vertrekken en kom in het nieuwe jaar weer terug.
Alvast prettige dagen toegewenst. |
Veel plezier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:40
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Oeps
Te laat |
Nee hoor Herman. Als Katja gaat , mag je wel in mijn plaats. Zij regelt max. 5 personen terwijl Mario zelf zegt hoe meer zielen , hoe meer vreugd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:36
Onderwerp: annette
|
|
|
PIETER649 schreef: | Mede namens Annette hartstikke bedankt voor jullie beterschap- en sterktewensen! Doet ons goed!
Ondertussen is Annette aardig aangesterkt weer, maar moet onder controle blijven, ik had gisteren verwacht dat ze in ieder geval voor t weekeinde naar huis zou mogen, maar dat feest gaat voorlopig niet door.
ff afwachten dus nog... |
Veel sterkte Pieter en Annette. En Pieter.......... ik dacht dat ze in Duitsland toch ook wel shoarmatenten hadden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:47
|
|
|
KATJA065 schreef: | we komen op jou klein balkonnetje |
Moet je wel eerst aan Mario vragen of dat nog wel kan he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:19
Onderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
|
|
|
CARIN303 schreef: | Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!
Succes! |
Ze willen hun geboortegrond natuurlijk niet verloochenen dus als het een jongetje is... Jan , en een meisje... Saar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:54
|
|
|
CARIN303 schreef: | Tsss..Feyenoord , het enige wat die club ècht goed kan is wedstrijden verliezen! Ga dan maar eens wel naar de picknick, voetbal , (en neem die mee) daar kun je alleen maar vrienden winnen!! |
Nee joh, ze hebben de supporters zo hard nodig. Komen ze tenminste een beeeeeetje van de schulden af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:52
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb een heel klein balkonnetje |
Als het teveel wordt schrap je mij maar van de lijst. Blijven Floshke en Zinga over. Moet kunnen , toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 18:05
|
|
|
VOETBAL308 schreef: | ik ga nit naar de picknick niks aan |
Nee , ga jij maar naar Feyenoord, daar is wat aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:29
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
INKA401 schreef: | ik was vandaag aan het werk bij een zéér rijke stinkerd. op het landgoed had meneer 5 hondjes ... waarvan ik er op een gegeven moment 2 van aan mijn broek had hangen ... die heb ik dus maar even vliegles gegeven ... zielig? welnee ... had tie ze maar beter op moeten voeden. |
Je had er ook hotdogs van kunnen maken. Dan was het wel zielig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:14
Onderwerp: receptenboek
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Hier nog zo'n geweldig recept...:
Eend met whiskey
Koop een eend van ongeveer 5 Kg voor 6 personen, twee grote flessen scotch whiskey, spekreepjes en een fles olijfolie. De eend larderen met het spek en de binnenkant inwrijven met zout en peper. De oven voorverwarmen op 180 graden voor 10 minuten. Een longdrink glas voor de helft vullen met whiskey. De whiskey opdrinken gedurende het opwarmen van de oven. De eend op de muur...vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey uitschenken. Het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven plaatsen. Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en twee blazen bullen met whiskey. De klazen opdlinken en de scherven van et ielste klas oplaapen. Nog een aalff klas insjenke en opdlinke. Na en nalff uul de hoven opedoen om deent te sjekke. Blantwondezalf in de padkamer ganaale en oep de povekand van de rinkeland doen. Denove nesjot geve. Twi glose insjenke ven de twie glose biski tmiddelste glas opsoepe. De nove opedoen na dieste bles bieske leegis, en de sjotel vastpakke. De blandwondesalf op de binnekand van de twiejande doen en deent oeprape. Dander glasse bisski oepdrinke. Deent nogis oeprape en met nen nantdoek de blandwondzalf van deent vege. Zen ande ontvette me bissky en den tuup salf kier oeprape. Tkapot glas opvege en deent terug inden ove zitte. Deent oprape en den ove opedoen. De twiede fles biski opedoen en oeprape van de keukenbloor. Opstaan van de bloer entvettig spek onder dekas vege. Nogis oepstan van de bloer en dan tochma blieve zitte. De bles op de grond sette. Ban de teut drinke, de klase zen oep of kapot. Den ove afzette, doege toedoen en deniele nacht ronke. De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise. De hele namiddag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond afwassen. De twee lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagtabletten kopen. |
M'n zoon doet de koksopleiding maar dit recept is kompleet mislukt. Het whiskeygebeuren ging nl. niet door. Tja , dat heb je he met die overheidsregeltjes: Geen alcohol onder de 18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:59
|
|
|
FLOSHKE872 schreef: | Ik ben de eerste die bij Mario aanmeld.
Floshke872 en wie volgt mij??? Visser? Mario? |
Mario , daar komt de lijst:
Floshke 872 Visser 278 ( onder voorbehoud)
Volgendeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:51
|
|
|
MARIO216 schreef: | Leuk picknicken in de sneeuw. Kan de sneeuwman ook een hapje meeeten. Misschien neemt hij ijsjes mee. |
Oke, eerstvolgende picknick 01-01-2011 bij Mario in de achtertuin.
Aanmelden maar!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:59
|
|
|
KATJA065 schreef: | Afgelopen zaterdag was de laatste picknick van dit jaar.
Ik denk dat er voorlopig geen picknick in Ede is? |
Heel scherp opgemerkt.
Duurt minstens 3 maanden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:56
Onderwerp: Concurrentie
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sommigen zijn op aarde gezet met één bestemming. In het geval van Chat is dat vrij duidelijk. Hij moet voor nageslacht zorgen. Nu is hij niet zo enthousiast wat dat betreft, heeft een aanloopperiode nodig. Terwijl hij meer dan 100 gewillige vrouwen om zich heen heeft. Echter hij heeft nog een probleem: bij ieder vrouwtje die hij interessant vindt en die verder wil, komt Pieter om de hoek kijken. En deze concurrentiestrijd kan hij helaas niet aan...... |
Nooit opgeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 23:36
Onderwerp: mannen gezocht voor in de chat !!!
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hmm....klinkt een tikkie wanhopig, dames. |
Tja.. waar het hart vol van is..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 23:19
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hoe los je het dan op als je een lieve man ontmoet? Neem je dan ook je kids mee? Je moet toch een of andere oplossing voor handen hebben gehad voordat je je aanmeldde? |
Nou, ik kijk even naar mezelf als dat mag. Ben zelf twee keer naar de picknick geweest en allebei de keren is het me prima bevallen. Heb mn kinderen niet meegenomen omdat: - ik vind dat ze te oud zijn om daar mee naar toe te nemen - ik krijg ze sowieso niet mee op de zaterdag , ze gaan liever naar vrienden o.i.d. of ze moeten werken. Die beide keren dat ik dus wel ben geweest was dus in een weekend dat mn kids niet bij mij waren maar bij hun moeder. De laatste picknick waren mn kids bij mij en ben dus niet geweest (plus nog andere verplichtingen ). Komt misschien de vraag bij je boven : Regelen je kinderen dan jouw leven? Nee, maar aangezien ik ze enkel in het weekend zie en doordeweeks maar zelden , ben ik er voor ze, dan laat ik ze normaal gesproken niet alleen thuis . Maar je vraag is meer , hoe doe je dat als je een date hebt. Mijn antwoord is dan , regel een afspraak op een doordeweekse dag . Voor zoiets leuks, belangrijks, zeldzaams , daar neem ik graag een snipperdag voor op. En anders afspreken in een weekend dat mijn kinderen niet bij mij zijn. Mocht de andere persoon kids hebben dan denk ik dat de leeftijd ook wel een rol speelt. Als het kinderen zijn in de leeftijd van 4, 5, 6 jaar bijv. zou ik er geen enkel bezwaar bij hebben. Zijn ze ouder , bijv. 12, dan zou ik toch eerst afspreken en dan later een keer een ontmoeting met kinderen.
|
|
Naar boven |
|
|