Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 01:35
|
|
|
Ik wens iedereen hier op CM een zeer gelukkig Nieuwjaar toe met Gods onmisbare rijke zegen !
Ook uiteraard aan Chris en zijn medewerkers
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op vrijdag 1 januari 2010, 18:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 02:39
|
|
|
dank je sola!
Ook ik wil alle cmmers een heel gelukkig , gezond en voorspoedig 2010 toe wensen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMONKWET418
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 02:47
|
|
|
Dank je wel sola en Jolan ik sluit mij helemaal bij jullie aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 02:53
|
|
|
Grappig zo`n tweede nieuwjaarsboodschap ........... Ik had er ook al eentje opgezet bij van alles wat En natuurlijk wens ik iedereen hun aller hartewensen toe. Maar bovenal de Liefde van de Vader toe. Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 12:08
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Ik wens iedereen hier op CM een zeer gelukkig Nieuwjaar toe met Gods onmisbare rijke zegen ! |
GOD's onmisbare Zegen voor iedereen in 2010. Ga met HEM dan ga je goed!
Groet Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 13:33
|
|
|
JILL658 schreef: | Grappig zo`n tweede nieuwjaarsboodschap ........... Ik had er ook al eentje opgezet bij van alles wat En natuurlijk wens ik iedereen hun aller hartewensen toe. Maar bovenal de Liefde van de Vader toe. Jill |
Je moet het forum goed bijhouden, want de wensen staan overal tussen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEROP467
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 16:32
|
|
|
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en Gods liefde en zegen toe gewenst.
Ineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLOWNTJE718
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 09:49
|
|
|
Ook van mijn kant voor alle cmers Wens ik voor een ieder dat 2010 mag brengen wat we verlangen en dat is voor een ieder toch met name geloof ,hoop en liefde maar het meeste van dit is de liefde,Met daarin god,s rijke zegen verbonden. Aan allen veel liefs Clowntje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 17:08
|
|
|
Over twee maanden hebben alweer kerst en oud-en nieuwjaarsdag. De tijd is omgevlogen.
Dus het vliegt voorbij.
Bijna 2011
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 07:42
|
|
|
FLOSHKE872 schreef: | Over twee maanden hebben alweer kerst en oud-en nieuwjaarsdag. De tijd is omgevlogen.
Dus het vliegt voorbij.
Bijna 2011 |
Pfffttt.......mag het alsjeblieft nog even ergens anders over gaan,zucht! Heerlijk de herfst in aantocht met zn adembenemende kleuren en geuren! GENIET van deze dag!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 09:20
|
|
|
CARIN303 schreef: | Pfffttt.......mag het alsjeblieft nog even ergens anders over gaan,zucht! Heerlijk de herfst in aantocht met zn adembenemende kleuren en geuren! GENIET van deze dag!! |
idd carin... we hebben eerst nog halloween, st maarten.... enz
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | idd carin... we hebben eerst nog halloween, st maarten.... enz |
Ja en niet te vergeten...over een maand mogen we onze schoen weer opzetten! Zelf doe ik dit het hele jaar hoor, zal je vertellen waarom;
Een poos terug reed ik langs het dorp Sint Nicolaas ga, dus ik dacht....Wow, hier is St. Nicolaas al weg dus,misschien gaat tie nu eerst naar Amersfoort en als mijn schoen dan niet op staat.....snappie. Sssstt..niet verder vertellen hoor , ik verklap natuurlijk nu een geheimpje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:13
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ja en niet te vergeten...over een maand mogen we onze schoen weer opzetten! Zelf doe ik dit het hele jaar hoor, zal je vertellen waarom;
Een poos terug reed ik langs het dorp Sint Nicolaas ga, dus ik dacht....Wow, hier is St. Nicolaas al weg dus,misschien gaat tie nu eerst naar Amersfoort en als mijn schoen dan niet op staat.....snappie. Sssstt..niet verder vertellen hoor , ik verklap natuurlijk nu een geheimpje
|
Kan je schoen in ieder geval ff goed luchten voor 5 december hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:14
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Kan je schoen in ieder geval ff goed luchten voor 5 december hé |
Ik zet em niet buiten maar vlak bij de voordeur en elke avond, voor het slapen gaan, zing ik een liedje bij mn schoen! Probeer maar eens , je zult nog verrast worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:21
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik zet em niet buiten maar vlak bij de voordeur en elke avond, voor het slapen gaan, zing ik een liedje bij mn schoen! Probeer maar eens , je zult nog verrast worden! |
Volgens mij kun jij beter snel weer in je bedje kruipen
GrZ!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:42
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Volgens mij kun jij beter snel weer in je bedje kruipen
GrZ! |
Wat een goed idee, eerst even een liedje zingen , dan gaan slapen, is het ook weer eerder morgen, wat ben je toch een wijze vrouw, Zinga
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:42
|
|
|
Whoops, deze posting verwijderd door mijzelf, ben toch iets minder lekker dan ik zelf dacht! Of ik ga ervan uit dat de meeste mensen maar half lezen en had het daarom dubbel geplaatst misschien!
SORRY!!
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op vrijdag 1 oktober 2010, 18:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:48
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wat een goed idee, eerst even een liedje zingen , dan gaan slapen, is het ook weer eerder morgen, wat ben je toch een wijze vrouw, Zinga |
Zucht... t is erg met je; dubbele post. Dat worden dan zeker 2 schoenen met liedjes
GrZing!
Ps: in klompen past veel meer!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op vrijdag 1 oktober 2010, 18:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 19:34
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Zucht... t is erg met je; dubbele post. Dat worden dan zeker 2 schoenen met liedjes
GrZing!
Ps: in klompen past veel meer! |
Klompen?!
Regenlaarzen zul je bedoelen! En aangezien Carin er inmiddels blijkbaar twee moet plaatsen kan ze morgenochtend vast der geluk niet op
Niet te snel opeten allemaal hoor Carin, anders kom je zeker voorlopig je bed niet meer uit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:30
|
|
|
Iedereen het allerbeste toegewenst voor het nieuwe weekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Iedereen het allerbeste toegewenst voor het nieuwe weekend. |
Hier heb ik wat aan
jij ook een fijn weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 00:24
|
|
|
CARIN303 schreef: | Pfffttt.......mag het alsjeblieft nog even ergens anders over gaan,zucht! Heerlijk de herfst in aantocht met zn adembenemende kleuren en geuren! GENIET van deze dag!! |
Ben ik blij dat de kerstboom nooit opgeruimt word want hier brand hij elke dag zomer en winter. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|