Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 17:42
|
|
|
Jetz gehts losssssss...
Aangezien Annet niet meer op of neer kon van de pijn en mede daardoor al wat slapeloze nachtjes heeft gehad... ja ik weet, mijn gesnork doet er ook geen goed aan... heb ik haar hedenmorgen bij het ziekenhuis afgegeven. Voorlopig moeten medicijnen zorgen voor de slaap en pijnbestrijding.
Jullie zullen haar sprankelende aanwezigheid op forum en cm-chat voorlopig moeten missen..
(en ik eet voorlopig weer uit de muur... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 17:51
|
|
|
PIETER649 schreef: | Jetz gehts losssssss...
Aangezien Annet niet meer op of neer kon van de pijn en mede daardoor al wat slapeloze nachtjes heeft gehad... ja ik weet, mijn gesnork doet er ook geen goed aan... heb ik haar hedenmorgen bij het ziekenhuis afgegeven. Voorlopig moeten medicijnen zorgen voor de slaap en pijnbestrijding.
Jullie zullen haar sprankelende aanwezigheid op forum en cm-chat voorlopig moeten missen..
(en ik eet voorlopig weer uit de muur... ) |
Heel veel sterkte met alles pietje. En wens annet ook heel veel sterkte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 17:53
|
|
|
(en ik eet voorlopig weer uit de muur... ) | Sterkte gewenst Pieter, hoe lang moet ze daar blijven. Red je het wel allemaal zo? Mijn gedachten en gebed gaan naar jullie uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 17:59
|
|
|
Joh Pieter: sterkte voor jou en Annette! Geef haar onze warme cm-groetjes door; die zal zij ook missen. Hoe lang gaat het allemaal duren denk je? Houd ons op de hoogte oké?
Zul je wel vitamientjes eten?!
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 18:19
|
|
|
Sterkte voor jullie beiden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 18:24
|
|
|
Tjonge, Pieter, Heel veel sterkte voor jullie beide (en natuurlijk de kids), mogen we een adres weten zodat er een kaartje gestuurd kan worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 18:43
|
|
|
Wat fijn dat je dit met ons deelt , Pieter, iedereen leeft de laatste tijd al met je vrouw mee en nu kunnen we haar in ons gebed meenemen.(Net als jullie verwacht kindje ). Voor de andere 2 kinderen is het ook moeilijk om mama te zien liggen in een ziekenhuisbed.
Ik houd me ook zwaar aanbevolen voor een adres! Doe haar de groeten van mij en Jonathan en heel veel sterkte toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 18:54
|
|
|
Spannende tijden voor jullie! Als je nu wat dichterbij woonde zou ik zeggen kom een keer eten...... Maar doe haar de hartelijke groeten.......en hoop dat het voor jou ook allemaal te behappen is......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 29 september 2010, 18:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 18:54
|
|
|
HEEL VEEL STERKTE PIETER EN DAT GELDT OOK VOOR ANNETTE.
GROETEN VAN FLOSHKE.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:01
|
|
|
Sterkte voor jullie beiden, je weet de mailbox wel te vinden voor een adres he? En niet te veel uit die andere box eten he??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:16
|
|
|
Anette en Pieter,
heel veel sterkte en Gods zegen toegewenst.
Groeten van Katja.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 29 september 2010, 19:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:18
|
|
|
Sterkte Annette en Pieter!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:19
|
|
|
Ja heel veel sterkte voor jullie allemaal en Annette in het byzonder. Ik zou een adres ook erg op prijs stellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:37
|
|
|
Pieter veel sterkte met alles,gelukkig is Annette in goeie handen in het ziekenhuis. .ik wens voor jullie dat ze gauw weer thuis komt en verder alles goed verloopt.
Gods zegen,groetjes Miekjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:05
|
|
|
Oefff...de laatste loodjes!
Sterkte voor jullie allemaal Pieter... Heel veel liefs voor Annette, en natuurlijk ook voor jullie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:12
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Ja heel veel sterkte voor jullie allemaal en Annette in het byzonder. Ik zou een adres ook erg op prijs stellen |
Ze is in goede handen Pieter, voor jouw en de kids is het niet leuk, zijn weer hectische tijden, heel veel sterkte voor jullie en extra knuffel voor Annet en ? Uit de muur eten hoeft niet hoor, ga gezellig naar de MAC. Donalds Zorg goed voor jullie allemaal Ja, een adres, wil ik ook graag en we bidden voor jullie
Liefs Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 29 september 2010, 20:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:28
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wat fijn dat je dit met ons deelt , Pieter, iedereen leeft de laatste tijd al met je vrouw mee en nu kunnen we haar in ons gebed meenemen.(Net als jullie verwacht kindje ). Voor de andere 2 kinderen is het ook moeilijk om mama te zien liggen in een ziekenhuisbed.
Ik houd me ook zwaar aanbevolen voor een adres! Doe haar de groeten van mij en Jonathan en heel veel sterkte toegewenst! |
Yessss.......Pieter, lekker kleffe hap uit de muur....eet smakelijk !!
Sterkte voor jullie gezin, in t ziekenhuis en thuis !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:31
|
|
|
Anette en \pieter Heel veel sterkte en zegen dat de kleine er spoedig mag zijn in alle gezondheid en dat anette ook weer snel haar krachten en gezondheid hervind pieter sterkte met de opvang van alles en de 2 kiddo's. groetjes Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:36
|
|
|
Annette en Pieter,
Heel veel sterkte toegewenst. Moge jullie aanstaande kind en Annette gezond thuis komen. Ik bid voor je hele gezin.
Groeten uit de Hoeksche Waard
Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op woensdag 29 september 2010, 20:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:26
|
|
|
Spannend voor jullie zeg... Ik wens jullie veel sterkte, met name Annette ! Maar ook voor jou Pieter met de 2 kids...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:14
|
|
|
Van harte sterkte Pieter en in 't bijzonder voor Annet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 22:54
|
|
|
Ook van mij heel veel sterkte toegewenst en ook ik zal aan jullie denken in mijn gebed.
Graag zou ik ook willen voorzien van adres om een kaartje te kunnen sturen.
Een lieve groet voor jullie allen, José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:40
|
|
|
hééey maat ... zie het positieve hier van in ... tuurlijk is het niet leuk om je vrouw in het ziekenhuis achter te laten ... maar ze is in goeie handen ik zal voor jullie bidden pieter ... en zeg annette dat ik met jullie meeleefd heeft ze een laptop? ...
en btw ... kom gerust langs om bij me te komen eten ... k'heb een kast vol aviko
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:55
|
|
|
Hey Pieter ,
Ik had haar vandaag al gemist ... dacht ik kijk even zodat ik kan vragen of het vandaag beter met haar gaat ... en ja , nu lees ik je bericht ... Wil je haar de Belgische groetjes van me overmaken ... en veel sterkte , veel rust en het allerbeste .... Ook voor jou en de kinderen , veel sterkte ... want zonder moeken is het toch niet zo leuk in huis hé .... Groetjes Sofie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 00:27
|
|
|
Ohh...das nie leuk nie, veel sterkte, dat jullie snel weer zeer gezegend en supergelukkig herenigd mogen worden. Groetjes Miek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 10:11
|
|
|
Hay Pieter en Annet, ik hoorde net in de chat dat Annet in het ziekenhuis ligt. Sorry Pieter,ik wist het niet... anders had ik gisteravond wel gevraagd hoe het met Annet was. Het is wel beter voor haar en het babytje dat ze nu in goede handen is, al is het voor de thuisblijvers niet leuk, vooral voor jullie kinderen .
Ik wens jullie veel sterkte toe en we hopen dat we binnenkort een leuk berichtje krijgen.
Groetjes Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 10:42
|
|
|
Zo wat spannend!
Fijn dat die pijnbestrijding en slaapmedicatie bestaat!
Ik ben benieuwd!
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 12:53
|
|
|
Veel sterkte beide !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 13:02
|
|
|
(Wordt tijd dat je leert koken....)
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 30 september 2010, 13:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 16:34
|
|
|
Jammer piet, dat het zo moet lopen..... Is er misschien een mogelijkheid dat we een kaartje kunnen sturen naar het ziekenhuis??? Wel gezellig voor Annet....denk ik
|
|
Naar boven |
|
|