Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 19:53
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
YELNIN491 schreef: | heerlijk weer vandaag, lekkere zon, maar in de wind wat minder, dus lekker binnenblijven en niets doen, aangezien er niets te doen was. Ook wel es lekker, werken terwijl er geen werk is. Lag zeker aan de datum
owww, beetje niet passend bij de topic, maar kan niet boeie |
En je had het te druk om te koken...lees ik ergens anders????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 13:57
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik vind er niets vriendelijks aan ik krijg nooit wat, en mij kost het mijn spaarbank boekje |
Jij krijgt nooit wat??? Maar je geeft wel???
Oneerlijk Sinterklaasfeest...
Weet je..ik geef niets en ik krijg ook niets en ben tevreden... Als ik iets wil hebben...ben ikzelf Sinterklaas en geef mezelf iets...das pas leuk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 12:39
Onderwerp: Soms moet je wel eens huilen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | We kennen Simon nog van de vorige keer. Verder houd ik wijselijk mijn mond. |
Daarmee zeg je precies net teveel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 12:32
Onderwerp: Zin om mee te gaan poolen op vrijdag 18 nov. a.s. in Dordt ?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik begrijp het gewoon niet. Mensen kiezen ervoor om bij een bepaalde datingsite te gaan, dan ga je toch niet op een andere site reclame maken voor die site? Is dat nou zo moeilijk te begrijpen allemaal? |
Je moet dat niet zien als reclame...ze willen gewoon een leuk samenzijn... Dat hangt toch niet af van op welke datingsite ik zit??
Als ik een trouwe gast ben bij AH...mag ik jouw toch wel wijzen op de reklame van de Aldi??????? Of je daar naar toe gaat is jouw zaak!!! Het gaat er toch ook vaak om dat je mensen wil ontmoeten???(ik niet altijd) Toch zijn er hier veel mensen die dat wel doen...ze gaan graag met zulke uitjes mee...of met een concert...wandeling of een festival...
Leuk toch...zodoende ontmoet je veel mensen...en als je dat graag doet...PRIMA...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 11:36
Onderwerp: Storingen
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik heb nu beide, het gaat niet super, maar het gaat. |
Tijdelijk samen kon bij mij ook... Al;hoewel ik geen last van had...nu toch alleen chrome.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 01:23
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjonge jonge......is de zon er weer een keer niet in het midden en noorden van het land.
Stelletje klaagzangers |
Hier verdienen ze gewoon zon..in die zo vaak negatief benoemde uithoek van Nederland!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 01:16
Onderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?
|
|
|
Ook ik heb even gelezen en gekeken op internet....
Denkt men dat zo de jeugd dan de Bijbel weer pakt??? Vind de eerbied dan ver te zoeken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 01:13
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Klopt Visser ...IE heeft voor mij ook de voorkeur. |
Oke...dat kan...ik heb gelukkig GEEN ellende...dus dat kan ook..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 00:03
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Deze reactie zegt meer over jou dan over anderen. Ik zou je willen oproepen eens op de inhoud van het stuk in te gaan en je eigen opvattingen in dat kader eens tegen het licht te houden. Ik verwacht niet dat je dat doet weliswaar maar als dat toch mocht gebeuren ben ik benieuwd naar je inhoudelijke kritiek. Kleine mensen praten over mensen, wat grotere over gebeurtenissen en de meest interessante over ideeën. Wat een walgellijke en minachtende reactie van je als mensen zich eens kwetsbaar op durven te stellen.
Thomas, nadenken over een inhoudelijk stuk zal ook wel weer niet deugen. |
Tuurlijk deugd dat...was mooi om te lezen hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:58
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARY052 schreef: | Mijn mooiste moment vanavond na het eten: Mijn zoon van 19 komt naar me toe en zegt: mam kom es even, ik wil je een hele dikke knuffel geven!!!! WOW!
Mary |
Zo heb ik er ook 1!! Twee meter lang...en 23... Hij is niet meer thuis..maar als hij er is...kan hij ook zulke dingen zeggen... Hij belt ook zomaar weleens spontaan, en hoort dan vaak aan mijn stem.. hoe mijn stemming is... Of inderdaad een spontane kus...en dan...""Wat ruik je lekker""
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | pff Zeeland, dat je dat allemaal onthoudt......dit is toch een heel andere discussie? |
Gaat helemaal niet om een discussie...het is een vraag...WIE HEEFT ER ZIN OM.... En inderdaad werd er over de wandeling in het topic allemaal flauwekul geschreven... Toen kwamen de woorden... Laten de mensen nu alleen reageren die WEL mee willen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:45
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wist u dat dat woord nog niet voor komt in de dikke van dale |
Denk je wel dat het kans van slagen heeft...OM...erin te komen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:36
Onderwerp: Soms moet je wel eens huilen
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja niemand zit 7 dagen per week 24 uur per dag in de put, week in, week uit, jaar na jaar. Ik vond dit echt weer een rijmsel met achterliggende gedachte, iedereen heeft ellende, dus iedereen sterkte.
maar goed, ik krijg al jeuk op de meest rare plekken als ik dit soort proza lees... |
Waarom zo negatief??? Ook iedereen krijgt weer geen jeuk op de meest rare plekken... Ook al klinkt dit gedicht niet negatief...bedenk dat er mensen zijn die WEL diep in de put kunnen zitten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 16:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Gamaar lekker met die mensen van Funky Fish. We hebben al eerder discussies hierover gehad. Maar het wordt door een aantal mensen niet op prijs gesteld om met een andere site mee te doen. Zelf vind ik dat altijd heel vreeemd. Je vindt bij de Albert Heijn toch ook geen reclame voor Jumbo. En nu komen er weer een aantal voorspelbare reacties van voorstanders en tegenstanders.... |
Hoe kun je het raden Chat...van die voorspelbare reacties... Maar dat doe je toch zelf ook nu...door te reageren??? Ze mogen het hier toch wel schrijven...
Herinner me een reactie van jouw waarbij je roept...(met de wandeling j.l) "" Niet reageren als je niet meedoet""
Je mening geven?...natuurlijk mag dat...of heet dat dan een voorspelbare reaktie??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:31
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | op google : google chrome downloaden intypen, de rest wijst zichzelf (zelfs ik kan het, dus moeilijk kan het niet zijn ) |
Zou heel goed kunnen dat dat het probleem is.... Ook ik had problemen...(niet op cm) Maar door google chrome erop te zetten...waren de problemen weg...
Ik kon dat ook niet helaas...maar heb een pc mannetje voor de ernstiger problemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 15:13
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb ik eindelijk Left Behind deel 3 in huis...is mijn dvd-speler er mee opgehouden |
Kan niet op de pc???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 00:14
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is gewoon een server probleem of met andere woorden de capaciteit van de server is te krap.
Daardoor komt het voor dat er een deel van CM niet kan mailen enz. |
Gaan we toch gewoon naar bed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 00:11
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja, wie wil er nog nog naar het midden oosten...
Al geef je mij een miljoen kamelen, dan blijf ik toch echt liever hier. |
Ben je mal...dan moet je die ook weer meenemen...veel te zwaar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 00:04
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Vele bedrijven bestellen veel minder kerstpaketten of helemaal niet |
Ik krijg geen kerstpakket...nou en??? Maar ik ga (kan ook niet) ook niet naar Egypte... Zolang je dat allemaal nog kan...heb ik niet direct medelijden met je...toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 23:50
|
|
|
Hier in Zeeland schijnt er niets aan de hand te zijn!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 23:45
|
|
|
Waarom...peperduur??? Dat is maar net wat je er zelf van maakt... Is dat nodig dan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 23:41
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je geeft in je woordgebruik zelf het antwoord op je eigen kernvraag, chatuliem; almacht is immers een opperste macht die zich ver boven andere machten uitstrekt? dus is de mens, als schepping van God Himself, in staat zijn ALMACHT te weerstaan, denk je? mijn antwoord néígt niet alleen naar nee, maar ik ben er van overtuigd dat onze God maar met Zijn vingers hoeft te knippen, en we zijn daar waar Hij ons hebben wil. dus het antwoord IS nee!!
anders wordt het wanneer je de vraag zou stellen; zijn wij mensen in staat de Heilige Geest te weerstaan; en dan is mijn antwoord anders; ja, als mens kun je het werk van de Heilige Geest danig in de weg lopen, maar ook dan geld; Gods almacht is groter dan onze weerstand. ik denk dat de sleutel ligt in het feit, dat onze God geen dwingeland is, maar onze vrijwillige liefde wil. Hij verandert dus onze wil, en onze genegenheid, zodat wij Hem lief gaan krijgen. liefde is niet iets dat je afdwingt, wel iets dan kan groeien.
bekering is inderdaad vanuit de mens bezien; het is daarnaast wel zo, dat ook de bekering uiteindelijk vanuit God komt. Hij is het die in ons werkt dat wij willen wat Hij wil, en doen wat Hij wil dat wij doen. (naar Zijn welbehagen) er is niemand die uit zichzelf denkt; laat ik eens naar God gaan vragen..... laat ik God eens gaan zoeken............of iets van dien aard. dat is wat de bijbel ons leert.
jouw visie op bekering en wedergeboorte en klinkt voor mij heel remonstrants/mennonitisch.
ps; er staat nog een vraag van harald open, en ik ben benieuwd naar je antwoord daarop, chatuliem.......
. | Hannah...heel mooi en heel duidelijk hoe je dat schrijft hier... Ik lees alles...helaas kan ik het zo niet neerzetten...al bedoel ik het ook met deze(jouw) woorden.... Je zegt het gewoon duidelijk...zoals ik het ook voel en beleef...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 23:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frietpan schoongemaakt . Gelijk maar even gekeken of de kroketten beter smaken in nieuw, schoon vet. |
Heb je dat nu vanavond gedaan??? Dus dan ook vanavond die kroket uitgetest???
Kon ik je wel zeggen dat die beter zouden smaken in nieuw frituurvet... We hadden er makkelijk een borreluurtje van kunnen maken..TOCH??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 18:07
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | aub zondagsschoolleidsters, hou je ff in...want daar gaat het niet om. |
Daar ging het wel zeker om!!!! Dus...ff niet inhouden!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 18:06
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik denk juist dat daar de basis kan liggen om graag geestelijke liederen te zingen, en kinderen van jongst af aan het evangelie mee te geven. dat beperkt zich mijns inziens niet tot de zondagschool.
zelf heb ik toen ik mijn meisje voor het eerst in mijn armen wiegde, als dank aan God een aantal liederen gezongen voor haar. en nog steeds; iedere avond zing ik alle coupletten van "ik ga slapen, ik ben moe" voor haar, en daarna zo'n beetje de hele psalm en gezangenbundel, tot zij in slaap is gevallen.
bijkomend verschijnsel is wel dat zij door de supermarkt loopt en al rondhuppelend zingt; "daar ruist langs de wolken, een lieflijke naam"...... en ach, dat zie ik dan maar als straat-evangelisatie. (of ehm...supermarkt-evangelisatie?)
en wanneer mensen omkijken naar ons, dan glimlach ik maar gewoon even vriendelijk...... ik moet overigens zeggen dat ik haar zingen liever hoor, dan "mama, ik mot een koekkieeee". |
GEWELDIG TOCH????
Ik geniet hier van als ik het hoor... Denk met heimwee terug aan toen ze klein waren...
Doet me denken aan.... Uit de kindermond.....Gods lof getuigen.......MOOI!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 17:56
|
|
|
Mag je met mij gerust over praten hoor...alleen prive!!!
Ik snap namelijk alles wat met ...L I J N...te maken heeft...!!!! Je ziet me niet voor niets niet helemaal op een foto hier!!!(haha)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 8 november 2011, 17:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 17:51
|
|
|
Ik heb geen oven meer...anders werden ze zeer zeker gebakken...heerlijk waren de eigengemaakte.. Wat niet wil zeggen dat ik die uit de winkel niet lekker vind... helaas...moet ik zeggen...want ja ...die lijn he???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 17:28
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik mag dat W'tje. Kijk ieder jaar zijn journaal, de intocht en zing ieder jaar trouw zijn liedjes |
38...zie ik staan??? Ja...dat mag dan net nog... Volgend jaar zal ik je de waarheid vertellen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 17:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat is idd erg jammer Chat. Ik mag ervan genieten als ik kinderstemmetjes hoor zingen. Maar ook om idd met de gehele gemeente te zingen de liederen tot zijn eer en heerlijkheid. Ik geef zelf club aan de kinderen van 5t/m 7 jaar heerlijk om samen met ze te zingen of ze een liedje aan te leren. Wel mis ik soms die liederen die wij vroeger leerden, tegenwoordig is het wat moderner. Als ik denk aan het liedje eens brachten de moeders de kinderen tot Jezus. Schitterend maar de jeugd kent die niet meer en ze worden ook niet in bundels opgenomen. IK lijk wel oud |
OUD??? Onzin Erica...alleen hebben...wij(!!!!) met deze leeftijd...onze leeftijd...daar een heel ander gevoel en gedachte over.. Ik denk en voel net zo als jij... Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger met de kinderen..SAMEN zong als ik ze naar bed bracht. Wat kan daar iets vanuit gaan!!! Trouwe Vader deze dag...(of nacht) Hield U over mij de wacht. Wilt U ons vandaag nog sparen. Voor de zonde ons bewaren.. Geef ons een hartje wat U mind Maak mij een gehoorzaam kind... Als ik er aan denk kan het me nog heel veel doen. Daar hoef je vandaag misschien(???) ook niet meer mee aan te komen. Trouwens...staan niet veel gezangen en psalmenbundels dicht op de banken....Jammer heel jammer. Hoop dat de jongeren sowieso nog trouw mee gaan naar de kerk... Zouden jullie daar eens wat over willen vertellen hoe de jeugd bij jullie denkt...leeft en voelt...Ik hoop ook niet dat zanggroepen(hoe mooi ook om te horen) de kerkdiensten zullen gaan vervangen om zo nog jongeren te trekken naar een kerkdienst!!!! Geloof toch (en hoop) dat het het woord wat gesproken wordt...de jeugd mag trekken...Dat God ze wil roepen.
|
|
Naar boven |
|
|