ChristianMatch

Forum

Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 83 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:07
BerichtOnderwerp: mop

FRANKT627 schreef:
Ik probeer nochtans heel goed mijn best te doen om alles te begrijpen hoor...

En baai de wee: ik lust geen pindakaas Kotsende smiley en melk ook niet...

Dan heb je vast nooit de pindakaas van Calvé gehad ... jij bent er dus niet groot mee geworden ... Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=7FBCH2JQhSY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:11
BerichtOnderwerp: Shoah

Shoah is gewoon leverbaar via bol.com

http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresultaten/Ntt/shoah/Ntk/dvd_all/Nty/1/suggestedFor/shoa/N/3133/Ne/3133/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=243339
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 20:29
BerichtOnderwerp: Tekenen dat het einde naderd????

MARIAN519 schreef:
Maar waar in de Bijbel vind ik de voorspelling/profetie van de holocaust?
Als er zoveel betreffende de toekomst uit te halen is?

Er zijn mensen die zeggen dat Daniël hoofdstuk 11:36 spreekt over de holocaust, die wij kennen als WOII.

Weer andere mensen zeggen dat dit de straf van God is omdat ze God hebben verworpen, dat God niet eerder weer bemoeienis met het Joodse volk wil hebben als ze Hem aanroepen, eengsgezind, als één volk ... En zullen erkennen dat God de enige Heer is.

En nog weer andere mensen zeggen dat de duivel de schuldige is ... Door zijn haat tegen het Joodse volk, ... ook wel Gods volk genoemd ... schept hij er extra genoegen om de Joden te vernietigen, daar waar mogelijk. Dit gaat al jaren -- eeuwen -- door.

Ik heb dit zelf niet onderzocht, het is dus wat sommige mensen aangeven, en niet mijn mening ... Het zou dus best kunnen dat er in de bijbel, door middel van een profetisch woord, is gesproken over de holocaust, maar ik heb het niet onderzocht, dus heb er verder geen menig over.

En ja, ik heb dat stuk tekst van de site die jij aangaf...ik heb het boek van Jan Bonda erover gelezen en ben nu bezig met "Hope beyond hell" van Beauchemin.

Het interesseert me en misschien is er wel meer van war dan we denken..al ben ik wel bezig met alles zelf na te lezen en te toetsen..
zie 2 Tim. 3:
16 Al de Schrift is van God ingegeven, en is nuttig tot lering, tot wederlegging, tot verbetering, tot onderwijzing, die in de rechtvaardigheid is;

17 Opdat de mens Gods volmaakt zij, tot alle goed werk volmaaktelijk toegerust.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 13:31
BerichtOnderwerp: Onvoorwaardelijke liefde

CHATULIEM619 schreef:
Het is jammer dat je je hiermee buiten de discussie stelt.

Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 13:29
BerichtOnderwerp: chantage

CHATULIEM619 schreef:
Afdreiging, prachtige contaminatie Cross. Afpersing en bedreiging bedoel je zeker.

Wat ben je toch een geweldige taalpurist Chatuliem ...

Maar, lees eerst het artikel eens ... ga daarna googlen op het woord "afdreiging"

Ik weet niet hoe het komt, maar ik moet steeds denken aan het woord pedant als ik jouw reactie op mijn posting lees ... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 12:20

CHATULIEM619 schreef:
Ga je nu eens inhoudelijk in op datgene wat ik geschreven heb, of voel je je daar te goed voor?

Ik ging inhoudelijk in op het topic, maar ik weiger om inhoudelijk in te gaan op iemand die zo neerbuigend / denigrenrend doet over andermans postings ... Engeltje smiley

Lees nog eens goed de laatste regel van mijn posting ...

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 24 augustus 2011, 12:35
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 12:15
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley RIB varen? En dan nog wel tegen 90 km per uur??? Euh...wat is RIB varen dan?

Varen op een powerboat ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 12:14
BerichtOnderwerp: kinderen

COOTJE711 schreef:
Kinderen zijn vaak loyaal naar beide ouders. Moeilijk voor een kind kan zijn als ze uitgespeeld wordt tussen de vechtende partijen.
Om beide partijen te vriend te houden komen de leugens....
Persoonlijk vind ik het ook moeilijk dat kinderen zich nogal eens verantwoordelijk voelen voor de ruzie's waardoor ze vervolgens proberen te bemiddelen... Een kind houd (als t goed is) van beide en kan geen partij kiezen.

MARIA576 schreef:
Gelukkig ken ik de situatie van vechtende ouders niet omdat de band met mijn exman gewoon goed is maar zelfs wij merken dat de kinderen geneigd zijn om ons naar de mond te praten! Regelmatig komt dit onderwerp bij ons ter sprake en geven we de kinderen de ruimte om hun grieven naar ons toe te spuien. Als we dan doorvragen (dat zijn dan die momenten dat de sfeer rustig en goed is..), dan merken we dat het soms toch anders is dan ze 'in de wandelgangen' tegen ons zeggen. Ze zijn zó loyaal én vaak geneigd de problemen van de ouders op hun eigen schouders te nemen! Het maakt mij wel alert moet ik zeggen! Want ik wil geen 'voorgeprogrammeerde papagaaien'....om later te horen dat ze geleden hebben....nee, laten ze maar zéggen dat ik het (vaak!) niet goed doe! Dan kunnen we het gelijk aanpakken!

Algemeen antwoord, niet specifiek reagerend op bovenstaande postings ...
Zijn het echte leugens, vraag je dan eens af waarom ze de "leugens" vertellen. Vaak willen de kinderen niet dat de ouders in moeilijkheden komen en dan nemen zij de "problemen" op zich. Dit kan tot uiting komen door het vertellen van "leugens" om zodoende een loyaliteitsconflict te ontlopen ... Een volgende stap is dan "parentificatie" wat zelfs kan uitmonden in "ouderverstotingssyndroom"

http://www.paulienblom.nl/index_bestanden/Page963.htm
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:59
BerichtOnderwerp: chantage

JOLAN931 schreef:
Op internet is er genoeg te vinden over chantage, smaad etc, maar geen enkele site geeft werkelijke duidelijkheid.

Wat valt er te doen tegen chantage, en wat houd chantage nu exact in.
Als we ons gechanteerd voelen wil dat dan ook zeggen dat dat werkelijk zo is, en kun je er aangifte van doen bij de politie?

Als je aangifte doet van chantage of laster bij de politie, wat gebeurt er dan met die aangifte? hoe gaat het dan verder?

Onderstaande link geeft een aardig beeld denk ik van "chantage" (en afdreiging). In het wetboek van strafrecht bestaat de term "chantage" niet ...

http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?f=70&t=20292&view=previous
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:52

Vandaag, kan nog net ...

Gisteravond en vanmorgen tot 00.05 een goed gesprek gehad met iemand op CM ...

Echt heerlijk om eens te kunnen delen wat je zoal dwars zit of waar je tegenaan loopt (vertellen -- luisteren en gehoord worden)

Bedankt vriend ... Verlegen lachende smiley

"Durf je hand in de duisternis te steken om een andere hand in het licht te trekken"
Norman B. Rice
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:35
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

HERMAN388 schreef:
Mag ik envelop openen? Het is bestemd voor mijn dochter!!!!

Dat zet je er dus niet bij, dat de enveloppe nog dicht zit !!!! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:34

GRIFFIN748 schreef:
klinkt ook wel een beetje als inlegkunde...

Het is dan ook een puzzel, waarbij de stukjes langzaam maar zeker .... gezien vanuit de profetie van Ezechiël ± 590 v. Christus tot nu ... op hun plaats vallen. Gewoon een kwestie van de bijbel lezen in het licht van de gebeurtenissen zoals die nu rondom ons plaatsvinden ... en zelfs jij kunt dan stukjes van de puzzel inleggen ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:21

HERMAN388 schreef:
Rekening voor mijn oudste dochter is net binnen van autogarage.
Koppeling was kapot geschat 400 euro
Maar ja, ze heeft trouwplannen Boze smiley

Dat kan dus niet ...

De rekening van de garage is binnen .... geschat 400 euro .... ik zou helemaal niets betalen ....

Of waren de geschatte kosten 400 euro en viel de rekening hoger uit ... ?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 23:30

CHATULIEM619 schreef:
Als je het denigrerend vindt, moet je iets opschrijven wat werkelijk in de bijbel staat...dit zijn allemaal vooronderstellingen, die niet gebaseerd zijn op bijbels fundament.

Dat is nog steeds geen reden om hoogmoedig te zijn en denigrerend te doen.

Hoe schreef je het ook al weer ?? "er naar streven om die liefde te bemachtigen?"
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 22:30
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

YELNIN491 schreef:
Hebben we hier tijdzones dan Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tuurlijk ... voor de middag en na de middag ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:56

CHATULIEM619 schreef:
Dit is nu typisch een stukje inlegkunde. Waar staat dat in de Bijbel? Waar staat dat alleen Agape goddelijke liefde is? Waar staat dat we als mens die liefde niet kunnen bezitten? Paulus beschrijft dit niet met het oog op het onmogelijke, maar met het oog op het mogelijke. Ik zie nergens in dit gedeelte, dat agape alleen voor God geldt.......Dan zou nl. de oproep van Paulus geen enkele zin hebben. En die oproep is: heb elkaar lief...Liefde gaat boven hoop en geloof.
Hij schrijft dit aan gemeente, waar veel conflict, jalouzie en concurrentiedrang was. Vooral bij mensen die uitblonken in de gaven van de Geest. Hij wijst ze in dit hele hoofdstuk er op, dat het zonder liefde geen enkele zin heeft. Hij roept ze op te streven naar die liefde.

Ik heb geen zin om op zo'n denigrerend / neerbuigend stukje, inhoudelijk te reageren, Chatuliem Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:27

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley over welke delen van het land heb je het nu? Als het hier mooi weer is zal dat ergens anders toch ook zo wel zijn zeker. Of niet soms?
Stinkende katten, modderpoten, arrongantie...het is me allemaal onbekend.

Zonnige groeten vanuit de beste provincie... Knipoog smiley

Voor Nederland is dat Drenthe, voor België ... hmm (ik denk de provincie waar Sofie woont) Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:18

Zelf denk ik dat, menselijk gezien, mensen niet onvoorwaardelijk lief kunnen hebben.

Ik denk zelfs dat we onvoorwaardelijke liefde niet eens kunnen bevatten.

Agapè = De Volmaakte Liefde van God = Onvoorwaardelijk

Kunnen wij bevatten dat God, Jezus Christus, zijn enige Zoon heeft gegeven, dat de Zoon moest sterven opdat wij gered konden worden van de dood, dat wij de mogelijkheid zouden hebben om het eeuwig leven te krijgen ...
In de bijbel staat dat er geen grotere liefde is dan, dat je je leven geeft voor een vriend ... God gaf zijn Zoon ... voor zondaars ...

Onvoorwaardelijk liefhebben is ook echt onvoorwaardelijk, en niet bestemd voor 1 persoon of een beperkt aantal mensen in je omgeving.
Nee, onvoorwaardelijke liefde heb je voor iedereen je hele leven lang, zonder beperkingen, zonder in te houden, zonder voorwaarden.

En dat is Agapè -- De Volmaakte Liefde van God = Onvoorwaardelijk

Er is een maar ... De Goddelijke Liefde kan wel door jou heen stromen, als kind van God, naar anderen ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 20:45

PIETER649 schreef:
1 ding is zeker: de dag die de laatste dag is, komt elke dag een dag dichterbij.
Over de exacte datum word al 2000 jaar gespeculeerd en al die tijd waren de tekenen daar.
Voorlopig is het einde nog niet daar en of het morgen is, of over nog eens 2000 jaar zullen we nooit weten.
En als we het in ons leven mogen meemaken is er geen bonus voor degenen die het goed geraden hebben dus in mijn ogen is de discussie over wanneer het zal zijn, een vrij nutteloze.

Dit ga ik je toch ontstrijden Pieter.
Je zegt dat al die tijd de tekenen er al waren, maar dat is niet juist.
Als voorbeeld wil ik de profetie uit Ezechiel 36 en 39 aanhalen, ook wel bekend als de "Gog-Magog oorlog".

Een heel belangrijk gegeven in deze profetie is:
1) het herstel van de staat Israël (vervuld in 1948)
2) De Joden zullen massaal terugkeren naar Israël (nog steeds bezig)
3) De Joden zullen het land Israël herbouwen (vervuld ?? ten dele is mijn mening)
4) Het land Israël zal weer bloeien (vervuld, in 1948 was Israël nog bijna 1 grote woestijn, kijk voor de aardigheid eens op google earth)
5) Vlak voor het uitbreken van de "Gog-Magog oorlog" zal Israël in gerustheid wonen (hfdst. 38:8b) Dit is echter niet het woord shalom wat normaal gebruikt wordt voor vrede ... Ze voelen zich veiliger dan in de periode daarvoor.
5a) Vredesverdragen zijn gesloten met buurlanden Egypte en Jordanië; Zelfmoordaanslagen behoren vrijwel tot het verleden. Israël heeft de sterkste luchtmacht in de hele regio en verslaat in oefengevechten zelfs de Amerikanen met grote overmacht. Israël heeft het meest geavanceerde anti-raketsysteem ter wereld en beschikt over de beste aanvalsraketten en onderzeeërs. Redenen genoeg om zich betrekkelijk veilig te voelen
6) De laatste weken is één belangrijk puzzelstukje op zijn plaats gevallen: Turkije. Turkije was tot voor de Gazacrisis een bondgenoot van Israël, maar heeft zich nu geheel tegen de Joodse staat gekeerd. In de profetie van Ezechiël zullen Gomer en Togarma (waar nu Turkije is) zich aansluiten bij de Russische-Iraanse aanval op Israël. Turkije ligt ook precies op de rechtstreekse route van Rusland naar Israël, en zal dus een sleutelrol vervullen in deze toekomstige oorlog tegen Israël
7) Israël zal zeer welvarend zijn ... er is net weer een hele grote gasbel ontdekt voor de kust Haifa ...
8) Rusland heeft de afgelopen twee jaar belangrijke economische en militaire allianties gesloten met Iran, Libië, Syrië en Libanon. In Ezechiël staat dat een gecombineerde alliantie tussen Magog (Rusland), Perzië (Iran), Put (Libië) en Gomer/Togarma (Turkije) Israël zullen aanvallen ...

De profetie zoals die in Ezechiël 36 - 39 staat is dus, anno 2011, bijna helemaal vervuld, dus de tekenen, zoals hierboven, waren er 2000 jaar geleden nog niet ...

Sommige mensen vinden het wel belangrijk, die lezen de bijbel, kijken om zich heen en zien dingen gebeuren die letterlijk in de bijbel staan beschreven.
Andere mensen lezen ook in de bijbel en halen er weer iets anders uit wat voor hun belangrijk is.

Ik ben het wel met je eens dat, wanneer mensen met datums gaan lopen strooien, menen te weten wat alleen God de Vader weet, dan ben je bezig met zinloos speculeren ... Maar dat is hier niet aan de orde volgens mij ...

Opwekking 585 -- Er is een dag ...

http://www.youtube.com/watch?v=t4u9Xccr3AM

En tot die dag: Amen, Jezus leeft en ik weet mij geborgen in Hem. Door Zijn Liefde, mocht ik zeggen "Heere Jezus, dank U voor dat wat U voor mij heeft gedaan, Uw bloed heeft mijn zonden weggewassen, U bent Jezus de Christus, neem mij in geloof aan ..." En daar mag ik en wil ik van vertellen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 19:26
BerichtOnderwerp: blokkeren

Soms wil je gewoon ff een paar dagen rust, van niemand mail krijgen of prive chatgesprekken moeten voeren ... gewoon ff een paar dagen rust ..
Wel makkelijk dat je dan in je instellingen kunt aangeven dat je geen mail of pv-chatgesprekken wilt hebben ...

Maar ja, als ik dan zelf wel een mail verstuur ... kan die ander dus niet op mijn mail reageren ... hmm, was geen handige zet denk ik achteraf (die mail versturen dus) Verlegen lachende smiley --- Verlegen lachende smiley --- Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 13:54

MARIAN519 schreef:
De goddeloze zal opstaan voor de Grote Witte Troon. Daar zal hij geoordeeld worden naar zijn werken (Openbaring 20:12). "Verdrukking en benauwdheid zal komen over ieder levend mens die het kwade heeft bewerkt" lezen we in Romeinen 2:9. Als vervolgens blijkt dat diens naam niet staat geschreven in het Boek des Levens zal hij worden geworpen in de Poel van Vuur, dat is de [b]tweede dood (Openbaring 20:14,15). Wanneer eenmaal de dood als laatste vijand zal worden teniet gedaan en daarmee de laatste rangorde van mensen wordt levendgemaakt, dan zal iedere knie zich buigen en alle tong van harte belijden dat Jezus Heer is, tot eer van God de Vader [/b](Filippenzen 2:11). Dan zal God ook alles in hen worden (1Korinthiërs 15:22-28).

Dit is volgens mij een citaat uit de (vraag 4) rubriek "veel gestelde vragen over de alverzoenings leer". Je krijgt wel straf maar niet voor eeuwig en altijd. Zelfs satan en zijn trawanten zullen ooit nog in "ere" hersteld worden.

vraag 28 uit dezelfde rubriek. Wat gebeurt er met de duivel?

Het laatste wat we specifiek van de duivel lezen is dat hij in de Poel van Vuur zal worden geworpen alwaar hij gepijnigd zal worden (lett.) "tot in de AIONEN der AIONEN" (Openbaring 20:10), d.w.z. tot in de uitnemendste eeuwen. Is dit eindeloos? Van Christus lezen we in Openbaring 11:15 dat Hij zal heersen "tot in de AIONEN der AIONEN". We weten echter uit 1Korinthiërs 15:24-28 dat Christus zal heersen totdat. Daarna wordt God alles in allen. M.a.w. "tot in de AIONEN der AIONEN" is niet hetzelfde als eindeloos.
In Kolossenzen 1:20 lezen we dat God ALLES wederzijds verzoent, niet alleen op aarde maar ook in de hemel. Dus ook de vijandige hemelingen (Efeziërs 6:12) zullen veranderen in schepselen die in harmonie met hun Schepper zullen verkeren. Dan is satan (=tegenstander) geen satan en de duivel geen duivel meer! Alles en iedereen zal van harte belijden dat Jezus Heer is (Filippenzen 2:11).
Dat en niet minder is de onvoorstelbare kracht van het bloed van het Kruis waardoor God vrede maakt!

Nu inhoudelijk op je posting ingaan.

Openbaring 20 leert iets anders over de tweede dood ...

De dood en het rijk van de dood geven eerst hun doden die in hen zijn, die worden geoordeeld naar hun werken.
Daarna worden zowel de dood als het dodenrijk in de vuurpoel gegooid, die vuurpoel wordt dan de "tweede dood" genoemd. Hierin zijn de mensen (of de zielen van de mensen) die zijn veroordeeld omdat hun naam niet staat geschreven in het boek des levens.
Iedereen zal Hem erkennen als Heer, de christenen, die Jezus Christus kennen als hun Verlosser, Redder en Zaligmaker, de OT gelovigen, die geloofd hebben dat God is de Heer. Maar ook de mensen die niet geloofd hebben, die zijn overwonnen, zij zullen inzien dat God Heer is, maar dan zal het voor hun te laat zijn. Hun naam staat niet geschreven in het boek des levens, zij zullen geworpen worden in de poel des vuurs, de tweede dood.
Eeuwig is eeuwig en niet gebonden aan het einde van een tijdperk, wat de alverzoening ons wil doen geloven ...
http://www.bijbelaktueel.nl/bijbelstudie/aioon_olam.pdf

13 .... Ook de dood en het rijk van de dood gaven de doden die in hen waren, en zij werden geoordeeld, ieder overeenkomstig zijn werken.
14 En de dood en het rijk van de dood werden in de poel van vuur geworpen. Dit is de tweede dood.
15 Wie niet in het boek van het leven bleek te staan werd in de vuurpoel gegooid. (NBV)

... sorry voor de lange lap tekst ... Lachende smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 23 augustus 2011, 13:57
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:45

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ik dacht dat bordje er alleen maar kwam wanneer ze Hallelujah konden blaffen... Knipoog smiley

Dan komt er op het bordje te staan "hele lieve RK hondjes" gratis af te halen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:00
BerichtOnderwerp: operatie

VISSER278 schreef:

Vraag het aan W-tje, die heeft er verstand van.
Wedden dat ze rose zou zeggen? Lachende smiley

Zou W-tje verstand hebben van groen gips ...
benieuwd of ze wel kleuren kan zien met die grote zonnebril op ... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:58

MARIAN519 schreef:
Als ík de Openbaring over de eindtijd in de Bijbel lees, lees ik dit:

"En de duivel, die hen misleidde, werd in de poel van vuur en zwavel geworpen, waar ook het beest en de valse profeet reeds zijn. En zij zullen dag en nacht gepijnigd worden in alle eeuwigheid."

Hieruit blijkt dat er geen mensen in de hel, poel van vuur zijn..of lees ik dit verkeerd? Smiley die vol vragen zit

Het staat in Openbaring hoofdstuk 20: 10 En de duivel, die hen misleidde, wordt in de poel van vuur en zwavel gegooid, bij het beest en de valse profeet. Daar zullen ze dag en nacht worden gepijnigd, tot in eeuwigheid.
11 Toen zag ik een grote witte troon en hem die daarop zat. De aarde en de hemel vluchtten van hem weg en verdwenen in het niets. 12 Ik zag de doden, jong en oud, voor de troon staan. Er werden boeken geopend. Toen werd er nog een geopend: het boek van het leven. De doden werden op grond van wat in de boeken stond geoordeeld naar hun daden. 13 De zee stond de doden die ze in zich had af, en ook de dood en het dodenrijk stonden hun doden af. En iedereen werd geoordeeld naar zijn daden. 14 Toen werden de dood en het dodenrijk in de vuurpoel gegooid. Dit is de tweede dood: de vuurpoel. 15 Wie niet in het boek van het leven bleek te staan werd in de vuurpoel gegooid.(NBV)

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 23 augustus 2011, 11:59
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:51
BerichtOnderwerp: Het weer

ANNETTE050 schreef:
Ja, voor jullie gebied is weer 'code=oranje'afgekondigd.....nu ben ik zo nieuwsgierig wat 'code oranje is'....kun jij ons verder helpen.... Smiley die vol vragen zit

Als Frank de kussen maar snel binnen haalt, voordat code oranje losbreekt ... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:50

JOSINA022 schreef:
Wijsneus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Visser is ook heel wijs, maar dat wisten de dames al neem ik aan ...

Hoe was het ook al weer ??

Jongens plagen ... kusjes vragen ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:29
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

TRIJNIE671 schreef:
Hey Yes , van harte gefeliciteerd met je verjaardag , wens je een hele fijne en zonnige dag toe .

liefs uut Grunn Kussende smiley

He Grunneger, jij zoent ook maar met iedereen ... Smiley die vol vragen zit Kussende smiley

Yes, van harte gefeliciteerd, ook vanuit Coevorden een hele fijne zonnige en gezegende dag toegewenst

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 23 augustus 2011, 11:30
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 21:46
BerichtOnderwerp: wie is je vriend of vriendin

CHATULIEM619 schreef:
o, ja. Bassie en Adriaan is er voor..

Welkom terug Chatuliem ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 21:41

MARIO318 schreef:
Een man liep over de markt en daar zag hij een mand met hele jonge puppy's.
Boven die mand hing een bordje met: ‘Lieve Roomse puppy's te koop!’.
Een week later komt de man weer over die markt en ziet hij weer diezelfde puppy's liggen, maar nu hangt er een bordje boven met: ‘Lieve Hervormde puppy's te koop!!’.
Hij vraagt aan de verkoper waarom er nu een bordje met ‘Hervormde puppy's te koop!’ hangt.
De verkoper: "Ja, de oogjes zijn open gegaan."

En als ze kunnen lopen en vast voedsel kunnen verdragen staat er op het bordje "evangelische puppy's" Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 16:39
BerichtOnderwerp: Welkom terug

He Chat, welkom terug ... begin maar met een goede discussie ... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 83 Volgende
Pagina 15 van 83