Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 08:35
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Dank je wel, Ineke, mijn uhm...vriend is nu inderdaad alweer 23 dagen, 11 uur en 6 minuten mijn uhm, uhm... MAN.
het is echt nog wennen hoor.. |
Geeft niks, ik nam vorige week, na bijna 3 jaar huwelijk, per ongeluk de telefoon op met mn meisjesnaam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 15:04
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HANNAH810 schreef: | grijs, grijzer, griezelig? |
t kan nog erger..als grijs wit wordt. Het sneeuwt hier weer, wanneer gaat het eindelijk eens dooien!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:26
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Waar zijn de poetsers die nog echt schoonmaken??? Mijn moeder(ze is 88) heeft thuiszorg voor 21 euro per uur(grotendeels vergoed).......óf dat poetsmens is aan het vergaderen óf ze zit te koffiedrinken óf ze maakt er een potje van Klagen wil mijn moeder niet want ze vindt haar zo aardig en zielig........
Gevolg is wel dat ik er op mn vrije dag kan gaan soppen want mevrouw denkt dat ze deze week niet meer aan mijn moeder toe komt want ze moet rapporten schrijven.......tssss wat een verbeelding
Dus......stamppot in de tas,schort voor en soppen maar |
Sinds wanneer schrijven poetsvrouwen rapporten? En waar gaan die rapporten over, hoeveel druppels allesreiniger er gebruikt zijn on de keuken te soppen?
Jammer dat je niet in de buurt woont, ik heb een superpoetser, stuk voordeliger en elke vrijdag als ik thuiskom is mn huis heerlijk schoon!Ze schrijft er enkel geen rapporten over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:20
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Dacht dat het hier over wat eten we voor lekkers vandaag ging en niet over obetias etc |
Gezond eten kan ook erg lekker zijn hoor, lekkerder dan beschuitjes met radijs zelfs
Wij eten vanavond zoervleisch oet limburg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik honger me echt niet uit hoor...denk ik...maar ik heb de eigenschap om zelfs van een glas water dik te worden...
pffff, ik stal straks wel aardappelen dan maar...ik heb nog spinazie en vis... |
Uithongeren kan op meerdere manieren Frank. Een mogelijkheid is te weinig eten, dan komt er niet genoeg binnen. Andere mogelijkheid is genoeg of teveel eten, maar met te weinig bouwstoffen voor je lichaam. Weet je dat veel mensen met morbide obestitas eigenlijk ondervoed zijn? Niet door te weinig eten, maar door verkeerd eten, er komt een overvloed aan vet en suiker binnen, maar veel te weinig stofjes die je hard nodig hebt, zoals eiwitten en vitamines.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 08:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben de aardappelen beu...ik word er veel te dik van
Dus beschuitjes en radijsjes dan maar... |
En daar wordt je nu juist dik van, eerst jezelf uithongeren met radijs en beschuit, dus bij de volgende aardappel denkt jou lichaam: hamsteren!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 17:35
Onderwerp: vraag
|
|
|
FINDMOI588 schreef: | En als alleengaande?
Eerlijk gezegd weet ik niet of kinderloosheid Gods wil is Net als dat ongehuwd niet altijd een keus of Gods wil is
Sommige dingen vergen een duwtje in de rug. Nee niemand wil voor God spelen,maar CM dus ook niet?? Waarom een ivf behandeling of donor( eicel, zaadcel) wel? |
Een duwtje in de rug vind ik met medicijnen proberen om de boel een beetje te stimuleren. Zodra er buiten het lichaam bevruchting plaatst gaat vinden of er genetisch materiaal van anderen gebruikt gaat worden voelt het voor mij een beetje als kinderen maken ipv kinderen krijgen.
Ik ben gezegend met 3 kinderen en juist doordat dat niet bepaald makkelijk gegaan is besef je des te meer wat voor zegen het is als je ze mag ontvangen. Behalve dat mensen ongewenst kinderloos blijven zijn er ook die hun kinderen verliezen. Allemaal de wil van God? Ik weet het niet, ik denk dat ons menselijk verstand deze dingen niet kan bevatten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 15:56
Onderwerp: receptenboek
|
|
|
wat zijn sluimererwten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 14:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | klachten?? dan had je lekker in kneuzendorp moeten blijven |
Ik? Nooit toch? Hou wel van een beetje moeilijk opvoedbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 11:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik ben ook opgevoed, annette; maar de voeding is niet blijven hangen, ben ik bang........ |
En heropvoeden is bij jou ook net zo onmogelijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 11:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik eet vandaag spruitjes...met worst... |
ik ook...zonder worst maar met een bal gehakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 22:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Onopgevoed bedoel je???? |
Das niet helemaal, hij is prima opgevoed, daar kunnen we zn moeder echt niet van betichten hoor. T is pas daarna misgegaan
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 7 februari 2012, 22:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 14:17
|
|
|
Schaal was gebarsten dus ik heb hem meteen weggegooit, maar als we nog eens een hele hebben zal ik het eens uitproberen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 14:14
Onderwerp: Elfstedentocht
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | vanaf zondag kans op dooi.
't is geen normaal evenement meer, als ik hoor dat mensen 1800 euro voor een startbewijs over hebben... |
inderdaad, en dan ook nog voor een startbewijs waar je niets aan hebt want die zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar. Is dat ff balen als je aan de start staat en geweigerd wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 12:10
|
|
|
Heb je ook nog een recept voor bevroren eieren frank? Kip had buiten ei gelegd met -13 ....die hebben we dus maar weggegooit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 20:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Gij zult op zondag niet wassen... |
Daar moest ik ook ff aan denken, een zondagse steek houd geen week
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 19:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | MMMMMMMM heb ik dus geluk gehad Werkt het aanstekelijk mensen die inpandige ijbanen maar bij mij was er niks bevroren gelukkig |
Zet ik net de wasmachine aan en een kwartier later staat mn washok blank En ik kan niet ontdekken waar het vandaan gekomen is, nu draait alles weer en het water wordt normaal afgevoerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Oh Frank, ik krijg ook een nieuwe badkamer, ze zijn deze week vooral bezig geweest met het slopen van mijn oude badkamer en toilet en deze week is de opbouwfase.....nu ben ik ook badkamerloos en ik vervuil.... Ga graag her en der op bezoek om me te douchen....... Maar mooi dat het gaat worden.......zal er eens in de chatroom over vertellen ok? |
Ow..jij kwam zaterdag langs he...je mag best meteen ff in bad hoor (wel ff uitvoerig aan frank uitleggen daarna hoe de badkamer eruit ziet he )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pestkop...als ze nu weer weken in de chatroom over een badkamer raaskaalt dan dan dan dan...nou ja... |
ik kan ook gewoon een foto voor je plaatsen hoor hoor frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als ze zich maar met koud water wast anders gaan we weer weken moeten horen welke mooie badkamer jullie wel hebben. Ze is nu van die keuken-manie afgekickt... |
Kans is groot, hij is ook wel heel erg mooi hoor Terracotta met blauwe accenten,groot hoekbad, toilet, dubbele wasbak en een inloopdouche
Owja, en hij heeft ook nog lekker warm water ook, deels gratis door de zonneboiler
Zo, en nu gauw mn boreaurode keuken in......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en mijn leidingen van het warme water zijn ook al bevroren; ik kan alleen met koud water douchen.....
ik mis een kerel in huis, die weet hoe ik dit op kan lossen. |
Idee: zoek een kerel en ga daar douchen? Maar als dat te lang duurt mag je best hier komen douchen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:02
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ging tegen 24.00 uur naar het toilet, wil mn bed induiken hoorde raar geluid uit de gang ga kijken snik waterleiding gesprongen water spoot de gang in en binnen mum van tijd stond gang en gedeelte huiskamer blank kreeg met pijn en moeite de hoofdkraan dicht gelukkig waren mn broer, zwager en neefje er vrij vlot om me te helpen mn meubels te redden en huis droog te dweilen. Doordat de hoofdkraan dichtzit komen ze over een aantal uren pas het probleem maken Of te wel geen water in huis hopelijk geen al te grote waterschade in mn huis |
Hebben die zwager en broer van jou vanmiddag iets te doen? Heb hier ook een gesprongen waterleiding in de bedrijfshal waar niemand aanwezig was en waar nu 5 cm water in staat over de hele oppervlakte van de loods. Dus als het water er vanavond uit is wacht ons morgen een enorme ijsbaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:13
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Is er op you tube misschien een filmpje van te zien? |
Helaas niet, maar die had vast heel veel bekeken geworden
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 4 februari 2012, 17:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:06
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Wij wonen heerlijk landelijk, hele grote achtertuin, en ik wilde graag een paar kippen, in zo n tuin hoort gewoon een kip. Dus voor mn verjaardag een kippenhok gekregen en vandaag 4 kippen gehaald.
Eerst mezelf eens verdiept in kippenrassen en we kwam en uit op Australorpkippen, mooi zwart beest en het wat belangrijk was: makkelijk te houden achter een hekje van 1 meter hoog.
Nou nee dus. Nadat ik onze 4 mooie zwarte kipjes losliet hebben ze precies 3 stappen gelopen, om vervolgens direct over mn 1 meter hoge hekje te vliegen . Dus dat werd kippen vangen, maar aangezien we hier allemaal geen 180cm hoge schuttingen hebben vlogen ze meteen de tuin van de buren in, en nog erger, 2 vlogen er de wei achter het huis in. Dat werd dus een half uur over hekjes klimmen, onder prikkeldraad doorkruipen, door de wei rennen,je handen openhalen aan de stekelstruiken en uitglijden in de sneeuw., ik heb me echt helemaal rotgelachen. Inmiddels zitten de gezusters kip gekortwiekt en wel lekker in hun nieuwe ren in de tuin, en wij aan de warme chocolademelk met een groot stuk appeltaart. Heerlijk toch dat plattelandsleven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 10:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Maar je kunt toch ook een uitsmijter eten als het winter is???? Dat was mijn plan...met een koppie soep denk ik... |
Uitsmijter is altijd lekker toch? Ga ik straks maar eens ff lekker op mn brood doen denk ik. Vanavond eten we chinese kool stampot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 08:43
Onderwerp: Het weer
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het is hier wit Vind ik mooi zat,zo'n laagje,de rest van die troep mogen jullie hebben........ |
Hier geen sneeuw en er schijnt niet veel te komen ook. T is wel een beetje frisjes hier.......-13,brrrrr.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 19:56
|
|
|
na een paar dagen pizza, thais en dat soort dingen was een bord bloemkool toch wel erg lekker vanavond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 16:07
Onderwerp: fabeltjeskrant
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het geeft ook de vluchtigheid aan van het nieuws van tegenwoordig, wat nu heel actueel is, is over een week alweer vergeten... |
Nou geloof me, het gezicht van Lowieke toen juffrouw Moer hem betichtte van voetje vrijen vergeten de meeste tafelgenoten nooit meer hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:09
Onderwerp: Zingen
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik hoop dat Marry vrijspraak krijgt van haar ban. Ik kreeg van haar een mail waarom ze in de ban belandde. Ik heb vele malen bij haar thuis op visite geweest, ze is een grappige vrouw en echt vriendelijk. Ik blijft met haar contacten via mails. Ze is nu bezig met voorbereiden voor cm-huwelijksfeest, het zal voor haar niet zo erg vrolijk meer zonder CM. Ik leef met haar mee en bid voor haar of de Heere haar getroost mag worden. |
Herman, verhalen hebben altijd 2 kanten. En wie er dan gelijk heeft....meestal ligt de waarheid ergens in het midden. Een gewaarschuwd mens geld voor 2,dus als je al eens een ban hebt gehad weet je dat je een beetje op je woorden zal moeten letten. Doe je dat niet weet je wat de gevolgen zijn, en soms, en ik denk dat dat in dit geval ook opgaat, is het voor de persoon zelf wel goed om een poosje tot rust te komen zonder cm.
En na 6 maanden zonder cm krijgt iedereen een herkansing.....ik hoop dat ze die aangrijp om ons de persoon te laten zien die jij hierboven beschrijft.
|
|
Naar boven |
|
|