Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 23:28
|
|
|
Dag lieve CM ertjes. Hier komen de belevenissen uit het grote dierenbos van CM. En we hebben wat beleefd met elkaar. Maar om goed te kunnen vertellen, moeten we eerst de dieren aan jullie voorstellen. Zoef de Haas (Bert168) had er gisteren wel zin in. Hij reed zo lekker in zijn kleine Chrysler over de weg, het maakte hem niks uit dat Lowieke de Vos (Chat) naast hem zat. Geen wonder dat ie de afslag miste en de schuld gaf aan zijn Garmin. H702, mevr. Ooievaar, riep nog weliswaar drommels dat gaat verkeerd, maar Zoef wist van geen ophouden. Lowieke riep nog, ik wil wel smikkelen en smullen, dus ik hoop dat we op tijd zijn. Gaan we ook de polka dansen vroeg Trijnie, de spin? Want dan moet ik wel eerst naar de WC....
Ondertussen, in het cafeetje stond men al met spanning te wachten. Tuttutututtuuuut waar blijven ze nu, zei Erika de mier. Zullen ze wel op tijd komen? Whoe zei Pieter de Wolf, volgens mij rijdt Zoef de haas zo het cafe voorbij.... Zal ik maar wat gaan zingen op mijn accordeon? Gelukkig was daar de wijze uil, Annette, die hem heel slim erop wees, dat ze alvast een kopje koffie konden bestellen... Tja, Lieve Cm kijkbuiskinderen, zouden ze nog wel op tijd komen? Dat kunnen we morgen verder bekijken....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 22 januari 2012, 23:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 01:50
|
|
|
tsss....en dan lopen te mauwen dat er onzin-topics zijn....ziehier weer een!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 06:55
|
|
|
Hallo, meneer de Uil Waar brengt u ons naar toe? Naar CM-mertjesland? Eh, ja, naar CM-merltjesland En leest u ons dan voor uit de Cm-mertjeskrant? Ja, ja, uit de CM-mertjeskrant Want daarin staat precies vermeld Hoe het met de daters is gesteld
Echt waar? Echt waar. Echt waar mijnheer De Uil? Mmm mmm...
Want CM-ers zijn precies als mensen Met dezelfde mensen-wensen En dezelfde mensen-streken Dat staan allemaal in de krant van CM-mertjessland, van Cm-mertjesland De CM-mmmmertjeskrant
en dan nu knus naar de gezellige chatroom, en denk erom: lief zijn en geen taalfouten: Chat lekker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 12:59
|
|
|
...Giechel ..... !!!!! Lekker droog !!
Moet af en toe ook kunnen !!!
´k Heb in iedergeval weer gelachen vandaag en volg jullie op het forum, want ben benieuwd waar de reis heen gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNA992
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 13:09
|
|
|
Onzin........????
Ik vind het prachtig en zie uit naar deel 2!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dag lieve CM ertjes. Hier komen de belevenissen uit het grote dierenbos van CM. En we hebben wat beleefd met elkaar. Maar om goed te kunnen vertellen, moeten we eerst de dieren aan jullie voorstellen. Zoef de Haas (Bert168) had er gisteren wel zin in. Hij reed zo lekker in zijn kleine Chrysler over de weg, het maakte hem niks uit dat Lowieke de Vos (Chat) naast hem zat. Geen wonder dat ie de afslag miste en de schuld gaf aan zijn Garmin. H702, mevr. Ooievaar, riep nog weliswaar drommels dat gaat verkeerd, maar Zoef wist van geen ophouden. Lowieke riep nog, ik wil wel smikkelen en smullen, dus ik hoop dat we op tijd zijn. Gaan we ook de polka dansen vroeg Trijnie, de spin? Want dan moet ik wel eerst naar de WC....
Ondertussen, in het cafeetje stond men al met spanning te wachten. Tuttutututtuuuut waar blijven ze nu, zei Erika de mier. Zullen ze wel op tijd komen? Whoe zei Pieter de Wolf, volgens mij rijdt Zoef de haas zo het cafe voorbij.... Zal ik maar wat gaan zingen op mijn accordeon? Gelukkig was daar de wijze uil, Annette, die hem heel slim erop wees, dat ze alvast een kopje koffie konden bestellen... Tja, Lieve Cm kijkbuiskinderen, zouden ze nog wel op tijd komen? Dat kunnen we morgen verder bekijken.... |
dus ik ben Truus de mier tututututuuuut
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | dus ik ben Truus de mier tututututuuuut |
Ik vind het wel heel komisch...het verhaal van Chat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 17:01
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | tsss....en dan lopen te mauwen dat er onzin-topics zijn....ziehier weer een! |
JE HEBT GELIJK GRIF....
Het is meestal Chat die mekkert over de onzin topic!!!!!! En nu nog wel een over de fabeltjeskrant....
Das natuurlijk interessanter dan de Libelle....!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 17:03
|
|
|
Voordeel van dit stompzinnige topic is dat het bij de titel tenminste als duidelijk is dat het een onzintopic is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 17:44
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dag lieve CM ertjes. Hier komen de belevenissen uit het grote dierenbos van CM. En we hebben wat beleefd met elkaar. Maar om goed te kunnen vertellen, moeten we eerst de dieren aan jullie voorstellen. Zoef de Haas (Bert168) had er gisteren wel zin in. Hij reed zo lekker in zijn kleine Chrysler over de weg, het maakte hem niks uit dat Lowieke de Vos (Chat) naast hem zat. Geen wonder dat ie de afslag miste en de schuld gaf aan zijn Garmin. H702, mevr. Ooievaar, riep nog weliswaar drommels dat gaat verkeerd, maar Zoef wist van geen ophouden. Lowieke riep nog, ik wil wel smikkelen en smullen, dus ik hoop dat we op tijd zijn. Gaan we ook de polka dansen vroeg Trijnie, de spin? Want dan moet ik wel eerst naar de WC....
Ondertussen, in het cafeetje stond men al met spanning te wachten. Tuttutututtuuuut waar blijven ze nu, zei Erika de mier. Zullen ze wel op tijd komen? Whoe zei Pieter de Wolf, volgens mij rijdt Zoef de haas zo het cafe voorbij.... Zal ik maar wat gaan zingen op mijn accordeon? Gelukkig was daar de wijze uil, Annette, die hem heel slim erop wees, dat ze alvast een kopje koffie konden bestellen... Tja, Lieve Cm kijkbuiskinderen, zouden ze nog wel op tijd komen? Dat kunnen we morgen verder bekijken.... |
FANTASTISCH Chat GA ZO DOOR zou ik zeggen !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:12
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | JE HEBT GELIJK GRIF....
Het is meestal Chat die mekkert over de onzin topic!!!!!! En nu nog wel een over de fabeltjeskrant....
Das natuurlijk interessanter dan de Libelle....!!!!!!!
|
Ik vind het wel humor En ben er achter gekomen dat Chat die echt heeft hoor, dus waarom zou hij niet eens zo'n topic mogen openen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Gelukkig was daar de wijze uil, Annette, die hem heel slim erop wees, dat ze alvast een kopje koffie konden bestellen... Tja, Lieve Cm kijkbuiskinderen, zouden ze nog wel op tijd komen? Dat kunnen we morgen verder bekijken.... |
Het waarheidsgehalte is ver weg Chat... ik heb alleen bier op....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:16
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het waarheidsgehalte is ver weg Chat... ik heb alleen bier op.... |
cola telde niet mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:36
|
|
|
Daag lieve Cmertjes. Waar waren we gisteren gebleven? O ja, Zoef de Haas spoot in zijn chrysler over de weg om op tijd te komen in het cafeetje in het verre Duitsland. En dat was spannend. De weg leek kronkelig, het was aardedonker en ze wisten niet waar ze uit kwamen. Eindelijk kwamen ze in een stad aan, laat dat nu nog geen Kranenburg wezen, maar Kleve. Achterin de auto klonk het gejammer: zijn we er nog niet, ik moet zo nodig plassen..... Gelukkig wist Garmin hen veilig te manouvreren naar het cafeetje... Daar stonden De Wolf en De Uil al te wachten. Zenuwachtig kwam de Mier op ze af, tuut tuuut tut tuuuut, eindelijk zijn jullie er. Lowieke was al rustig gaan zitten, er was voetbal voor, hij voelde zich al meteen thuis. Met een sigaretje in de hand zat hij de laatste tijd te overdenken. Hij vond mevr. de Ooievaar wel heel vriendelijk te laatste tijd. Elke keer als hij naar zijn postbus ging, lag daar een anoniem briefje in. Dat kon toch niet, wat moest hij met een ooievaar... Nee, laten we dan gewoon maar smikkelen en smullen, want daar zijn we toch voor???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:57
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Daag lieve Cmertjes. Waar waren we gisteren gebleven? O ja, Zoef de Haas spoot in zijn chrysler over de weg om op tijd te komen in het cafeetje in het verre Duitsland. En dat was spannend. De weg leek kronkelig, het was aardedonker en ze wisten niet waar ze uit kwamen. Eindelijk kwamen ze in een stad aan, laat dat nu nog geen Kranenburg wezen, maar Kleve. Achterin de auto klonk het gejammer: zijn we er nog niet, ik moet zo nodig plassen..... Gelukkig wist Garmin hen veilig te manouvreren naar het cafeetje... Daar stonden De Wolf en De Uil al te wachten. Zenuwachtig kwam de Mier op ze af, tuut tuuut tut tuuuut, eindelijk zijn jullie er. Lowieke was al rustig gaan zitten, er was voetbal voor, hij voelde zich al meteen thuis. Met een sigaretje in de hand zat hij de laatste tijd te overdenken. Hij vond mevr. de Ooievaar wel heel vriendelijk te laatste tijd. Elke keer als hij naar zijn postbus ging, lag daar een anoniem briefje in. Dat kon toch niet, wat moest hij met een ooievaar... Nee, laten we dan gewoon maar smikkelen en smullen, want daar zijn we toch voor??? |
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Daag lieve Cmertjes. Waar waren we gisteren gebleven? O ja, Zoef de Haas spoot in zijn chrysler over de weg om op tijd te komen in het cafeetje in het verre Duitsland. En dat was spannend. De weg leek kronkelig, het was aardedonker en ze wisten niet waar ze uit kwamen. Eindelijk kwamen ze in een stad aan, laat dat nu nog geen Kranenburg wezen, maar Kleve. Achterin de auto klonk het gejammer: zijn we er nog niet, ik moet zo nodig plassen..... Gelukkig wist Garmin hen veilig te manouvreren naar het cafeetje... Daar stonden De Wolf en De Uil al te wachten. Zenuwachtig kwam de Mier op ze af, tuut tuuut tut tuuuut, eindelijk zijn jullie er. Lowieke was al rustig gaan zitten, er was voetbal voor, hij voelde zich al meteen thuis. Met een sigaretje in de hand zat hij de laatste tijd te overdenken. Hij vond mevr. de Ooievaar wel heel vriendelijk te laatste tijd. Elke keer als hij naar zijn postbus ging, lag daar een anoniem briefje in. Dat kon toch niet, wat moest hij met een ooievaar...
Nee, laten we dan gewoon maar smikkelen en smullen, want daar zijn we toch voor??? |
CHAT, wat was het toetje? Stoofperen gekookt in rode wijn ofzo?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 23 januari 2012, 19:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:34
|
|
|
VISSER278 schreef: | CHAT, wat was het toetje? Stoofperen gekookt in rode wijn ofzo? |
Nee, bananensplit op de cm manier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 20:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik vind het wel humor En ben er achter gekomen dat Chat die echt heeft hoor, dus waarom zou hij niet eens zo'n topic mogen openen |
Goed van je Erika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 21:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | dus ik ben Truus de mier tututututuuuut |
Ga tot de mieren gij......
(Zou tie dat bedoelen???))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 21:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik vind het wel humor En ben er achter gekomen dat Chat die echt heeft hoor, dus waarom zou hij niet eens zo'n topic mogen openen |
Zie je wel... die voeten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 22:53
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zie je wel... die voeten.... |
Ga jij lekker dame
Chat krijgen we morgen weer een vervolg??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 13:59
|
|
|
Dag lieve CM ertjes. Hier komen de belevenissen uit het grote dierenbos van CM. En we hebben wat beleefd met elkaar. Maar om goed te kunnen vertellen, moeten we eerst de dieren aan jullie voorstellen. Zoef de Haas (Bert168) had er gisteren wel zin in. Hij reed zo lekker in zijn kleine Chrysler over de weg, het maakte hem niks uit dat Lowieke de Vos (Chat) naast hem zat. Geen wonder dat ie de afslag miste en de schuld gaf aan zijn Garmin. H702, mevr. Ooievaar, riep nog weliswaar drommels dat gaat verkeerd, maar Zoef wist van geen ophouden. Lowieke riep nog, ik wil wel smikkelen en smullen, dus ik hoop dat we op tijd zijn. Gaan we ook de polka dansen vroeg Trijnie, de spin? Want dan moet ik wel eerst naar de WC....
Ondertussen, in het cafeetje stond men al met spanning te wachten. Tuttutututtuuuut waar blijven ze nu, zei Erika de mier. Zullen ze wel op tijd komen? Whoe zei Pieter de Wolf, volgens mij rijdt Zoef de haas zo het cafe voorbij.... Zal ik maar wat gaan zingen op mijn accordeon? Gelukkig was daar de wijze uil, Annette, die hem heel slim erop wees, dat ze alvast een kopje koffie konden bestellen... Tja, Lieve Cm kijkbuiskinderen, zouden ze nog wel op tijd komen? Dat kunnen we morgen verder bekijken....
Daag lieve Cmertjes. Waar waren we gisteren gebleven? O ja, Zoef de Haas spoot in zijn chrysler over de weg om op tijd te komen in het cafeetje in het verre Duitsland. En dat was spannend. De weg leek kronkelig, het was aardedonker en ze wisten niet waar ze uit kwamen. Eindelijk kwamen ze in een stad aan, laat dat nu nog geen Kranenburg wezen, maar Kleve. Achterin de auto klonk het gejammer: zijn we er nog niet, ik moet zo nodig plassen..... Gelukkig wist Garmin hen veilig te manouvreren naar het cafeetje... Daar stonden De Wolf en De Uil al te wachten. Zenuwachtig kwam de Mier op ze af, tuut tuuut tut tuuuut, eindelijk zijn jullie er. Lowieke was al rustig gaan zitten, er was voetbal voor, hij voelde zich al meteen thuis. Met een sigaretje in de hand zat hij de laatste tijd te overdenken. Hij vond mevr. de Ooievaar wel heel vriendelijk te laatste tijd. Elke keer als hij naar zijn postbus ging, lag daar een anoniem briefje in. Dat kon toch niet, wat moest hij met een ooievaar... Nee, laten we dan gewoon maar smikkelen en smullen, want daar zijn we toch voor???
Sow effe het hele verhaal aan een kom maar op met het volgende deel Chat
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 24 januari 2012, 14:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 19:51
|
|
|
eh chatuliempie...
even voor de duidelijkheid...ik heb een chevrolet en geen chrysler,dus misschien kun je dat even aanpassen bij de volgende fabeltjeskrant als m'm auto weer ter sprake komt?
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op dinsdag 24 januari 2012, 19:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 22:24
|
|
|
BERT168 schreef: | eh chatuliempie...
even voor de duidelijkheid...ik heb een chevrolet en geen chrysler,dus misschien kun je dat even aanpassen bij de volgende fabeltjeskrant als m'm auto weer ter sprake komt? |
Ach Bert...wat maakt dat nou uit....rijdtie? zuiptie benzine? istie gekeurd? ANWB-gevoelig? Met of zonder deukies? maakt toch allemaal niet uit jong! Hij bracht je waar je wezen moest.....of ut nou een arreslee, een skateboard met stoomaandrijving, of een fiets met houten wielen is.....de dame die op jou valt, valt niet op je vervoermiddel hoor, neem dat van deze ouwe heks aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 22:31
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ach Bert...wat maakt dat nou uit....rijdtie? zuiptie benzine? istie gekeurd? ANWB-gevoelig? Met of zonder deukies? maakt toch allemaal niet uit jong! Hij bracht je waar je wezen moest.....of ut nou een arreslee, een skateboard met stoomaandrijving, of een fiets met houten wielen is.....de dame die op jou valt, valt niet op je vervoermiddel hoor, neem dat van deze ouwe heks aan! |
Huh wat lees ik nu ...jij op een bezem...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 22:36
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Huh wat lees ik nu ...jij op een bezem... |
nee nee nee leonardus, das te min voor mij....ik vervoer mij momenteel op een vliegend tapijt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 22:38
|
|
|
MARRY942 schreef: | nee nee nee leonardus, das te min voor mij....ik vervoer mij momenteel op een vliegend tapijt..... |
als n tapijt vanzelf beweegt, zalle dr wel teveel beessies inzitten.... en dat heeft nix met vliegen te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 23:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hallo, meneer de Uil Waar brengt u ons naar toe? Naar CM-mertjesland? Eh, ja, naar CM-merltjesland En leest u ons dan voor uit de Cm-mertjeskrant? Ja, ja, uit de CM-mertjeskrant Want daarin staat precies vermeld Hoe het met de daters is gesteld
Echt waar? Echt waar. Echt waar mijnheer De Uil? Mmm mmm...
Want CM-ers zijn precies als mensen Met dezelfde mensen-wensen En dezelfde mensen-streken Dat staan allemaal in de krant van CM-mertjessland, van Cm-mertjesland De CM-mmmmertjeskrant
en dan nu knus naar de gezellige chatroom, en denk erom: lief zijn en geen taalfouten: Chat lekker. |
Op naar...de Chat- room!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 01:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | als n tapijt vanzelf beweegt, zalle dr wel teveel beessies inzitten.... en dat heeft nix met vliegen te maken |
oohh nee hè, flooien....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 10:05
|
|
|
MARRY942 schreef: | nee nee nee leonardus, das te min voor mij....ik vervoer mij momenteel op een vliegend tapijt..... |
we gaan kijken op de valentijnsdag naar vliegende tapijt op de Efteling Ik maak wel foto`s als Marry op de vliegende tapijt zit
Laatst aangepast door
|
BRIGIT826
|
op woensdag 25 januari 2012, 10:06
|
|
Naar boven |
|
|
|
|