Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 22:48
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
BART817 schreef: | leuk die knuffels (mits dit topic niets steeds richting off-topic doorschiet)
maar waar blijven de meiden?
de jongere(n) |
NEEM VAN MIJ AAN:DAAR KAN JE WEL NAAR FLUITEN. JE KRIJGT EEN KNUFFEL VAN MARIANNE..........dankjewel marianne. EN VAN JOU KANT KAN ER NOG NIET EENSÉÉN HEEL KLEIN KNUFFELTJE AF VOOR HAAR. SCHAAM JE. JE MOEST EENS WETEN WAT VOOR LIEVE VROUW ZE IS.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 22:28
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Ach Visser toch, ben ik je hellemaal vergeten? Nou ga ik het ff heel goed maken.
KNUF VOOR VISSER en dan omdat ik je al ontmoet heb NOG EEN DIKKE KNUF en dan omdat je al een ouwe vent wordt NOG EEN EXTRA DIKKE KNUF
Heb ik het nu dan weer een beetje goed gemaakt??
ik heb nog nooit een knuf gehad hoor, en ik ben nogwel zo lief |
Dankjewel hoor Marianne, het klinkt welgemeend. Mijn weekend kan niet meer stuk. En voor jou ook een hele, hele, hele dikke KNUF
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 20:47
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Ach Bart toch, heb je het zo moeilijk????
Maar je hebt gelijk hoor Hier dan een dikke knuf.
hoop dat je vannacht weer lekker kan slapen. |
Aaaaaaaaah Marianne , dat vind ik niet eerlijk hoor. Bart zit hier nog maar pas op de site , is veel jonger, en mij ken je toch nog wel van de picknick. En ik heb nog nooit een knuf van je gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 20:36
Onderwerp: Stop met CM, omdat........... (m/v)
|
|
|
HENK710 schreef: | Waarom zou je het niet waard zijn? Wat zegt een reactie van een ander in principe over jou? Wat zijn verder je verwachtingen waarmee je op deze site bent gekomen? Misschien kun je daar iets in doen om minder teleurgesteld te raken en hier toch een mooie tijd van ontmoeten (via forum, chat en eventueel in het echte leven) hebben. Want daar is CM voor bedoeld: het is een ontmoetingssite! |
Ben het helemaal met je eens , Henk. Ik heb hier ook een leuke tijd achter de rug, vind het nog steeds leuk , en hoop dat het leuk blijft. Arjan , ik zie dat je hier nog maar 19 postings heb geplaatst, 'k zou zeggen ....... reageer wat meer op het forum. Ga eens naar een uitje, bijv. de picknick, doe eens mee met iets , bijv. zoals we vorige week hadden, de pakjezavond. Ik noem maar wat voorbeelden. en teleurstellingen ................die zullen er altijd blijven . Ben zelf de afgelopen weken bezig geweest met een ander huis te kopen, 'k zag het helemaal zitten , maar toch ...... het is niks geworden. Was ook een teleurstelling ( aan de ene kant) . Aan de andere kant zeg ik : 't is maar goed dat ik het niet heb gedaan. Ben wel een ervaring rijker ermee geworden en dat kan hier op CM ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 18:43
Onderwerp: grote positieve CM-logboek
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als jij nu eens begint met wat leuks? |
Ik ben er uit: de dag dat ie CM heeft ontdekt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 december 2010, 22:38
Onderwerp: Pakjezavond
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Foei Mariootje...je hebt mazzel dat de sint net weer weg is, anders had k je zo meegegeven in die zak! |
Geluk voor jou Mario, ze schrijft het deze keer maar één keer , dus is het maar half gemeend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 december 2010, 16:40
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | De bedenker van dit originele idee is Zinga
(crea zinga zal ik haar int vervolg noemen) |
Zinga, Hierbij nog een kado'tje voor jou omdat je dit bedacht en uitgewerkt hebt. Het is geweldig. Bedankt , en ik denk dat ik dit wel namens alle deelnemers mag uitspreken,dat je dit heb willen doen.
http://www.youtube.com/watch?v=XfWRk32AzPs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:36
Onderwerp: Kerstfeest
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Dank je wel Visser om deze tekst te delen , ik vind hem prachtig ... en ga hem , als je het niet erg vind ,kopiëren en doormailen .... Ik las hem nooit eerder ... maar zal me nu wel bijblijven . Groeten ... |
Sofie , zelf heb ik deze "brief"vorig jaar gehad vlak voor Kerst, en er stond onder: Deel dit met al je familie en vrienden . sorry, ben vergeten om het hier erbij te zetten. Dus bij deze: Je mag er mee doen wat je wil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:06
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Sint vroeg Piet om mee te denken wat hij deze man/vrouw zou moeten schenken.
Meestal is het met Sint zijn verjaardag koel maar Piet gaat graag af op zijn gevoel
Dus een paar wanten geven nee, daar ga je niet van zweven.
Misschien een kleurtje voor in zijn/haar haar, tis wel erg grijs, Sint zag er meer dan een paar…..
Naar de picknick komt hij/zij graag, nam iets lekkers mee voor cm’ers hun maag
Op de tafel stond die lekkernij er gewoon tussen met de gedachte, dat zal iedereen wel luss(t)en
Hij/zij heeft ook een zoon, een gezamenlijke hobby, je houdt ze niet in toom
Soms zie je ze samen in een bootje op het water af en toe de handen vol, soms een kater …..
Maar hoe Sint en Piet ook denken ze weten nog niet wat te schenken
Maar iets wat niemand weet, mijn lootjes persoon heeft gestudeerd
Eigenlijk is het een geheim, maar hij/zij spreekt en schrijft ook in het latijn
Hij/zij houdt van kort en bondig op het forum zegt hij/zij het meestal heel grondig
Kort van stof, dat verdient lof
Dan ziet Sint een foto op je profiel in de tuin, 1 stoel, ach arme ziel
Een tweede stoel dat is de helft van het probleem dan mag je zelf iemand vinden, en zit je niet meer alleen
Samen de zon zien ondergaan op het strand: het voor jou mooiste strand, van Nederland…..
Groetjes, Zint en Piet …..
.. |
Cross, geweldig, kan me er helemaal in terug vinden. Alleen die cursus latijn.......... tja ben niet verder gekomen dan hoofdstuk 1 . En dat was visserslatijn.
Bedankt, visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 21:37
Onderwerp: Christelijke feestdagen vieren?
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Wat ik eigenlijk wil zeggen, hoe je kerst viert, het ene jaar of het andere, het kan soms totaal verschillend zijn
maar de herinneringen, neem je mee en de blijde boodschap, blijft dezelfde. en daarnaast... wonderen en wondertjes bestaan nog steeds. |
Heel bijzonder wonder ben je. Iemand die op z'n eigen postings reageert, sja... wonderlijk bijzonder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 19:51
|
|
|
Sinterklaas, die houdt van een gedicht, Heeft visser tot iets ( bijna) onmogelijks verplicht. Een gedicht maken voor een bekende vrouw, die het forum van CM is heel erg trouw. Daarom ga ik maar wat proberen , je mag het weten .......'t laat me niet in de kouwe kleren.
Jouw allergrootste uitlaatklep is wel het wereldwijde web. Heel veel zit jij op CM te turen , van 's morgens vroeg tot in de late uren. Met iedereen kan je overweg, da's voor iedereen geluk en voor niemand pech.
Leren kamelen dresseren is van jou een grote wens, helaas , op de veluwe zijn die dieren nog geen tendens. Dus dan maar een reisje naar de woestijn, voor sommigen van cm, o zo fijn.
Ook hou je van muziek, of het nu pop is, rock is of klassiek. Problemen aan je kop? Dan zet je snel een cd'tje op. Soms een beetje lui? Of in een romantische bui? Treurig of juist blij? Bij jou past overal een muziekje bij.
Schilderen........sint heeft altijd een idee voor gedichten of voor spaties. Maar niet voor mooie illustraties want schilderen dat valt niet mee. Voor jou is het geen probleem Je gaat dáar liever mee om dan met dweil en zeem.
Maar goed, we komen nu aan't end, ook ik gun jou een hele fijne vent . Van sinterklaas hoef je het niet te verwachten, Daarom..........blijf er op cm maar lekker naar smachten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 23:18
Onderwerp: alleen voor jonger dan 35!
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ja inderdaad, dat heb ik ook gehoord! Ehh...de aftakeling, toch? |
Nee, de vergrijzing.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 23:16
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga eerst kijken wat jij er van gevist hebt |
Zal je toch nog een poosje moeten wachten. Voor morgenavond geen tijd voor CM.
Zo, dat weet je dan alvast.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:19
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga toch echt een paar uurtjes slapen hoor. |
Dacht dat jij de spits zou af bijten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:43
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Patsssssssssss sneeuwbal |
Ga slapen , mens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:39
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Huh, waarom tegen mij |
Oh sorry , dacht dat je boven de 35 was. Maar was vergeten dat je net een verjongingskuur achter de rug had.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:29
|
|
|
JOLAN931 schreef: | rot op(betekend verwijder u) uit dit topic...moet je zien hoe oud je bent |
Heb je't tegen mij of tegen Marijan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:27
|
|
|
JOLAN931 schreef: | tuurlijk, we geven jou de kans om ouwe taart uit te hangen |
Sja........je bent jong en je wilt wat hé ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:19
|
|
|
Maar Bart, je bent welkom op alle topics hoor. Ondanks het feit, dat je soms niet helemaal volwassen over komt. [/quote]
Marijan..........dat zeg je toch niet? Hij is nog maar 29 hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:17
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
JOLAN931 schreef: | als ik er maar één dag bij nadenk dat er van mij een cent naar voetbal gaat overweeg ik ter plekke om geen belasting meer te betalen |
Nou, dat wil ik altijd al , geen belasting meer betalen. Maar tot op heden krijg ik het niet voor elkaar. Tips???????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 21:48
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je bedoeldt jezelf |
Volgens mij val je er zelf ook onder
Of 2 jaar over de datum?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 20:57
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Ok en waar gaan we t dan over hebben? Snijd maar een onderwerp aan |
Nou , da's niet zo moeilijk om te raden , lijkt mij. Dat gaat natuurlijk over ouwe l. ....... en ouwe taarten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 23:05
Onderwerp: Kerstfeest
|
|
|
Geliefden
Zoals jullie weten zijn we dicht bij Mijn verjaardag, elk jaar wordt die door jullie gevierd. Gedurende die tijd geven jullie elkaar veel kado's , is er muziek ter ere van Mij en het eten is uitstekend. Het is fijn te weten dat in ieder geval er mensen zijn die Mijn verjaardag niet vergeten zijn. Vroeger wist iedereen nog de reden van Mijn feest, en waren zij dankbaar voor alles wat Ik voor ze deed. Maar in deze tijd weet bijna niemand dat meer.
Families en vrienden komen bij elkaar en hebben een fijne tijd samen.
Ik kan me vorig jaar nog herinneren.........
Het was groot feest met mooie gedekte tafels, heerlijke gerechten, fruit, noten en chocolade, gebak en drankjes. Ook de versieringen maakten het extra feestelijk. Maar weet je ...... Ik was niet uitgenodigd! Ik was wel de eregast maar men was vergeten Mij een uitnodiging te sturen. Het feest was ter ere van Mij , maar Ik was er niet bij. Terwijl Ik er zo graag bij geweest zou zijn. Om je de waarheid te zeggen , verbaasde het me niet want al de vorige jaren vond Ik de deur gesloten. Omdat ik niet was uitgenodigd besloot Ik toch stilletjes binnen te gaan en in een hoekje naar het feest te kijken. Iedereen was aan het drinken , men vertelde elkaar moppen en ze lachtten overal om. Ze hadden het geweldig.
Tot overmaat van ramp kwam er een dikke man in een rood pak binnen, hij had een lange witte baard. En hij riep HO,HO,HO, en hij leek dronken. Hij ging op een stoel zitten en alle kinderen kwamen aangerend alsof het feest voor hem was.
Om middernacht omhelsde iedereen elkaar. Ik steek Mijn armen wijd uit en wachtte tot iemand Mij zou omhelzen......maar niemand dacht eraan. Toen gingen ze de pakjes uitpakken en Ik keek of er voor Mij ook een pakje bij was, maar nee!
Hoe zou jij je voelen als je jarig was en iedereen kreeg een kado'tje behalve jij, de jarige?
Toen begreep Ik dat ik niet welkom was en ing stilletjes weg.
Wat zou ik het fijn vinden als je de komende Kerst Mij mee liet vieren. Dat Ik mee mocht delen in het feit dat Ik ruim 2000 jaar geleden geboren werd om voor jou te sterven aan het kruis, zodat jij mag leven. Mijn enige wens voor kerst is: Dat jij dit gelooft met je hele hart.
Ik zal je wat vertellen......... Ik ben zelf een feest aan het voorbereiden , een feest zoals geen mens kan bedenken. Ik ben al bezig met de uitnodigingen te schrijven en er is ook een uitnodiging voor jou bij! Ik zal je naam schrijven met gouden letters in een groot gastenboek . Alleen diegenen die in dát boek staan mogen binnen komen en meefeesten. Diegenen die Mijn uitnodiging niet aannemen , laat Ik buiten staan.
Bereid je voor , want als alles klaar is , begint het feest.
Ik houd van je,
Jezus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 21:44
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ken je dat: Je kijkt em in zen blauwe ogen en schenkt koffie in de suikerpot!
En daar hoef ik dan nog niet eens iemand voor in de ogen te kijken.. |
Suikerklontjes misschien een oplossing?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 00:04
Onderwerp: grote positieve CM-logboek
|
|
|
BART817 schreef: | vertel gewoon in het kort als je op deze site iets leuks hebt meegemaakt. geen zware kritische uitlatingen!!!!!!!!!!!! alleen dingen als:
- ik kreeg zo een lief mailtje <3 - volgens mij mag (...) mij wel - zo veel vlinders in mn buik om (...)! - (...) is nieuw, hij/zij lijkt me zo leuk! - ik las elders op het forum (...), zo grappig! - (...) en ik zijn nu een stelletje/we hadden een date gisteren - we waren als cm-groep uit geweest, en gezellig! we hebben... - ik heb toch zó leuke vrienden op cm mogen leren kennen... - ... cm-mers hebben me toch gefeliciteerd - ik ben geslaagd voor mijn... - ik wil (...) bedanken voor... - ben terug van een time-out - (...) en ik hebben zo veel lol, mail ons :) humor! - ik ga afscheid nemen van cm, maar wil de groeten doen/bedanken... - mijn nicht/zus/dochter/vrouw/tante is getrouwd/zwanger/bevallen van een...
deel nu ook eens de leuke dingen |
'k zou zeggen: BART, BEGIN MAAR.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:58
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Voor jou misschien een date met Marijan! |
Gezellig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:23
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Pffft...Ik vind marijan echt niet zo makkelijk om over te dichten hoor.
Wil er iemand ruilen? |
Wat levert het op?
|
|
Naar boven |
|
|