Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 00:31
Onderwerp: Betr. nieuws vanuit Twente
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Het kan ook voor iemand een verlossing zijn van hetgeen dat innerlijk bij iemand speelt (in het hoofd bv depressie). Om te kiezen voor rust en bij de Heer zijn. Denk b.v. ook eens aan euthanasie!!!! Men kan het niet zomaar veroordelen of ergens aan toe spitsen.... Er is maar 1 rechtvaardige rechter in de hele universe welke daar over gaat. Niet wij..... |
Ik heb een tijdje gehad, ja, ik was zolang zo verdrietig, elke ochtend weer wakker worden met die angst en paniek, en peiloos verdriet. Ja, toen hoopte ik dat ik een erge ziekte zou krijgen, dat ik nog maar een paar maanden te leven zou hebben. zodat ik dan nog wel afscheid kon nemen van mensen. Dat was een jaar of 9 geleden.
En ja, idd. voor rust en om bij God te zijn. Ik wou bij God zijn.
Maar, en dat kan ik nu zeggen, ik ben herstellende. Nou, ik zei weleens, ja, als ik hier boven uit komt kan iedereen het.
Maar ja, herstellende: en wie meent te staan ziet toe dat hij niet valt. Dus ja, ik zal willen en idd moeten blijven opletten, elke dag, elk dagdeel. Maak ik me nu druk over iets waar ik helemaal niets aan kan doen, dat moet ik mezelf blijven afvragen.
Ja, en omdat ik herstellende ben, zal ik heel goed mijn grenzen moeten bewaken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 13 november 2012, 00:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 23:56
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Quote: | STEENTJE178 schreef: Oh heden ...... Ik vermoed dat er wel iets bestaat als een ZP-CAO met arbeidsvoorwaarden en verplichtingen voor zowel de werkgever als de werknemers enzo?? (verplicht alcoholvrij pepernootjesdieet enzo....) |
Quote: | Willemijn: Valt dit onder de hoogstaande discussies???? |
Ja... Zou te hard werken dan toch je hersens aan kunnen tasten?
Of teveel drank? Zie: ANNA415 schreef: | Nou als ze de 5de ook zo dronken zijn...
(echt waar, 1 aan de benen uit het toilet getrokken, een ander begon een heel verhaal over dat ze gezoend had met haar ex... al wiebelend op de benen..) |
Ahum...
Ik mis ook kwalitatief hoge discussies hier.......
En: Kan me bij nader inzien wel invoelen in de reactie van Thomas, over dat hij de kwalitatief hoogstaande discussie mist....
Beetje(understatment) oppervlakkig..... En...helemaal niet grappig.
Net als dat je in een kroeg werkt en dus niet mag drinken achter de bar. Iedereen wordt steeds meer dronken, mensen lachen om de flauwste dingen. Maar ja, je kan niet meelachen, omdat je niet kan en mag en wil drinken als barvrouw. Maar ja, je moet wel de hele avond, úrenlang doen alsof je ze, de heren en enkele dames allemaal héél grappig vindt.
Zoiets droevigs kunnen zelfs dikke fooien niet goemaken....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 13 november 2012, 00:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 23:35
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Leuk he....??? Zeg je...ik krijg een ETER... Denken ze meteen...EEN DATER!!! |
Haha, wat grappig. Een eter is niet altijd een dater.
Dat rijmt ook en daarom is het zo leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 23:31
Onderwerp: Jezelf zijn
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Waarom niet?
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven Wie wil zoekt mogelijkheden, wie niet wil zoekt een reden. |
Helemaal waar!
Het is beide. Én soms wil je veranderen, juist omdat dat dan jezelf ís.
En ja wie zoekt zal vinden. Ook mogelijkheden.
En ja, een reden hebben voor iets, ja, dát kan.
Als iemand koorts heeft zodat ie niet naar buiten kán, of alleen voor de noodzakelijke boodschappen, ja, dan is dát de reden dat hij zijn deur niet uitkomt voor enkele dagen.
Zo kan je geestelijk ook, na of tijdens een burn-out aanvoelen en weten uit ervaring dát je eventjes niets kan afspreken. En dat 'eventjes' kan ook drie maanden zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 20:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mooiste moment...
Ja, elke dag heeft wel enkele mooie momenten....
Maar het mooiste moment, ja, wel een moment van drie kwartier, is de aflevering die ik net zag van het kleine huis op de prairie.
Ja, ik ben begonnen te kijken, bij seizoen 1, dus ik heb nog 8 seizoenen te gaan, want het zijn er totaal 9
Nou goed, de aflevering die ik net zag was wel zo mooi; het laat duidelijk zien hoe en waarom meningverschillen(ruzie's) voor kunnen komen onder christenen. En ook, de oplossing in het verhaal vind ik subliem.
Ondanks dat deze aflevering dus wel serieus is, is tie ook erg grappig. En dát vind ik altijd zo knap van regisseurs, het samenbrengen van serieusheid en humor, zonder dat de humor afbreuk doet aan de serieusheid en andersom. Perfect geïntergreerd! En zo mooi en zo ontroerend, bij elke aflevering heb ik het gevoel dat ik een stukje van God zie; hoe dingen zijn bedoeld. Daarom voel ik me, als ik ernaar kijk ook intens gelukkig.
Nou ja, ik heb de aflevering even opgezocht, en ik wou het met jullie delen. Ik heb hem van You Tube, deze heeft een redelijke tot goede kwaliteit, als je nagaat dat deze aflevering uit het 1ste seizoen werd opgenomen in 1974.
Omdat ik zo enthuosiast ben, heb ik hier voor belangstellenden de Wikipedia link over 'Het kleine huis op de prairie'.
Het kleine huis op de prairie; Wikipedia
Het, de serie is zoooo prachtig, dat je er gewoon meerdere keren naar kan kijken zonder enig probleem. Omdat je elke keer als je kijkt weer andere dingen ontdekt. Dat is ook een eigenschap van een zeer goede film, dát je er zonder problemen meerdere keren naar kan kijken.
Voor degenen die de aflevering waar ik het hierboven over heb, willen bekijken, heb ik Hier de Link
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 20:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vanavond Lasagna met een salade erbij.... Krijg een eter alleen wel laat maar ja hoe later op de avond |
Ha Erika!
Ik bid dat God met je is straks en nu. Héérlijk hoor, Lasange, en knap dat je dat zelf kan maken!
Ik wens je een hele gezellige avond toe!
Laterz, lieve meid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:41
Onderwerp: Kees Kraayenoord en Trinity
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Deze superfan van Kees Kraayenoord zou best wel willen hoor....maar weetje: Gouda-Drachten.....daar heb ik op zn minst een helicopter voor nodig....dusseh.....ik wacht tottie wat dichterbij komt! Maar ik weet zeker dat jij gaat genieten hoor! |
Haha, da's ongeveer 4 uur met het openbaar vervoer, en 2 uur met een auto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:38
|
|
|
Prachtig en zeldzaam.
Die mensen zijn al zolang bij mekaar en zijn zo tof samen.
Ineens denk ik;
Straks weer naar 'het kleine huis op de prairie kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik had het over het niveau op het forum niet over het niveau van jou EHBO zijn...... |
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:32
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat heb ik nou ook.Ik voel me juist stukken fitter als ik op tijd opsta. Ik wordt echt niet vrolijk als de wekker hier s morgens om 6.15 gaat, op de automatisch piloot douchen, kinderen wekken, ontbijten en zorgen dat iedereen tijd klaar is. En als ik dan om kwart voor 8 de voordeur achter me dicht trek ben ik helemaal wakker en fit en heb je nog heerlijk een hele lange ochtend voor je. Sta ik in het weekend om half 9 pas op dan doe ik heel de dag niets meer, dan ben ik uit mn ritme en dat voel ik de hele dag. |
Ja, ik ken dat. Dat je al zo heerlijk vroeg over straat loopt... Zo tussen 8 en 9. Ja, en dan een hele dag voor je, zeker als je dingen hebt afgresproken 's avonds.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, jammer.....ik sluit me dan ook bij de quote van Shanita aan: ik mis de kwalitatief hoge discussies hier....... |
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zoonlief moet 1,5 uur fietsen naar school.......vandaar........soms heb ik best meelij met mijn pubers Normaal gesproken ga ik om kwart voor 7 de deur uit maar vandaag heb ik luie tijden,half 11 beginnen,ideaal.
Ik heb zelden een probleem met vroeg opstaan,duurt je dag ook lekker lang! |
Dat is een aardig eindje...en dan ook terug natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 18:12
|
|
|
Iedereen, die ik ken(bijna overdrijf een beetje) en dat zijn dus alleen de mensen met een minima wa of wao 90% minimum heeft een aardige bijdrage gekregen van een langdurigheidsiets, en ik niet. Ik kan het weer zelf aanvragen want er ws een fout gemaakt, dus aanvragen, invullen, kopieen maken en dan is het nog maar de vraag.
En, ik kan het geld zo goed gebruiken, sterker ik heb het nodig, ik kom bijna klem
Misschien zijn ze bij mij later, dan kan ook...Hoopvolkijkende smiley
(voor degene die weer beginnen te z...k..n dat ik niet 'het' krijg, er niets voor doe, het zo onterecht is, omdat 'het' van hun belastinggeld wordt betaald, die verwijs ik direkt naar de prullenbak. Ik vind het al erg genoeg dat ik niet kan werken, dat ik ben afgekeurd etc, en ga me daarbij, nu ik me wat beter voel niet weer een schuldcomplex aan laten praten)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 12 november 2012, 18:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 16:29
Onderwerp: remmen of niet?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn ervaring met de cmmers die ik in het echt ontmoet heb is dat we gewoon doorpraten waar we gebleven waren maar dan in huiselijke kring....... |
Ja, die ervaring heb ik ook.
Het was wel zo, met de ene kan je contact blijven houden, met een ander, ja, dan is het wel leuk, maar ja, dan blijft het eenmalig. Want dan zijn de verschillen te groot. maar dát geeft niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 16:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vanavond Lasagna met een salade erbij.... Krijg een eter alleen wel laat maar ja hoe later op de avond |
Veel plezier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 16:17
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Bekijk het eens andersom, iemand die geen respect op kan brengen voor jouw keuzes is jou aandacht helemaal niet waard! Dus waarom zou je daar nog meer tijd aan willen besteden? |
Inderdaad had ik zo snel even niet aan gedacht, helemaal Waar!
Want dingen mailen is ook aandacht geven
Thanks!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 12 november 2012, 16:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 15:48
Onderwerp: gewoon mooi
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Vrede in mijn hart, O Vader het is zo fijn deze Vrede in mijn hart.
Door een weg te gaan hoge stromen kwamen over mij heen vaak gevoel van verdrinken niet meer weten hoe je nog verder kan. U die mij vast hield aan Uw hand en mij droeg als ik niet meer kon.
Nu is het voorbij En ik weet O Here U bent zo groot Zo wonderbaarlijk Bij U is alles mogelijk Zelfs de bergen kon ik verzetten Dank U Here
Nu is er vrede in mijn hart............ |
Hai,
Ja, raar he, Ineens zomaar op een dag Of in verloop van enkele dagen Besef je, het is voorbij, de Struggles De Moeite en Verdriet Er is dan Vrede in je hart,
Vrede met een Hoofdletter Geen Problemen meer Geen Moeite meer Alles, net als iedereen Gewoon aan te kunnen
Ermee kunnen dealen Zonder Stress Dingen kunnen doen Plannen kunnen maken Vrolijk over straat te lopen Mensen lachend gedag zeggen Rust Blijdschap Alsof het nooit anders was
Dan Dan ben je op weg Naar aanleiding van de tekst Wie meent te staan, Ziet toe dat hij niet valt
Hoop en Geluk en Dankbaarheid en Verwondering Maar Dankbaarheid is zó vanzelfsprekend Dat ik dát Niet noem
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 12 november 2012, 15:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 15:20
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Je hebt volkomen gelijk Shanita....jezelf zijn.....en vooral: jezelf blijven is zo verschrikkelijk belangrijk! Iemand schreef een boek over mijn leven...althans het eerste gedeelte daarvan....de titel is: eerlijk duurt het langst...... |
Hai Jochebed,
Ja, echt? Is er een boek verschenen met in het eerste gedeelte een stuk over jou leven? Wat goed!
Welk boek? Of is dat té privé? Ja, er zijn er meerdere met dezelfde titel. Vandaar.
Ja, en je hebt helemaal gelijk. Jezelf zijn en blijven.
Dan denk ik: wilt hij/zei nu echt een vriend zijn, die je grenzen respecteerd, van niet bellen en voorlopig niet kunnen afspreken, of is 'het' er alleen om te doen om zo snel mogelijk een date te scoren. En als dát niet meteen of op hele korte termijn niet lukt, dan maar meteen helemaal afhaken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 14:55
Onderwerp: receptenboek
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | En daar is tie dan:
Hij rook al zo lekker dat ik niet kon wachten tot hij afgekoeld was, maar halfwarm is hij ook echt heerlijk! Vrees dat taart hier in huis niet lang overleefd. |
Quote: | ZEELAND736 schreef: Das snel...lijkt Overtoom wel.....
Hou je hem een beetje uit de buurt van.......@$%^*&*($$.....?????? Wel even laten weten he????? |
Ziet er héérlijk uit
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 12 november 2012, 14:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 14:37
|
|
|
Zijn mensen op een forum, wat onder andere deel is van een datingstie wel zichzelf?
In hoeverre is iemand zichzelf en eerlijk als degene post op het forum, mailt en chat met anderen?
Ik heb namelijk wel eens gehoord van iemand, die mailde met iemand, en diegene gaf zich uit voor een begrijpende vriend(in) waar je altijd terecht kon. Toen degene liet merken dat degene voorlopig de eerste maanden niets kan afspreken, waardoor dan ook, maar ja, daarna wel, ja, toen haakte diegene af, en vond het ineens te 'gecompliceerd' worden.
Wat is er mis met voor onbepaalde tijd mailen? Met onder andere als doel, eventueel, ter Zijner tijd is, iets af te spreken? Deze site is ook bedoeld voor als je nieuwe vrienden wilt maken en met andere gelovigen over het geloof wilt mailen/chatten. Bij chatten gaat het snel. Bij mailen kan je wat langer nadenken, wat wel handig is als het echt belangrijke dingen betreft.
Dat ik dit topic start, is omdat veel belangrijke onderwerpen staan in bijvoorbeeld topics die over van alles kunnen gaan, bijvoorbeeld: 'wat ik me afvraag'., 'wat heb je gedaan vandaag', of 'wat was het leukste moment vandaag'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 14:25
Onderwerp: receptenboek
|
|
|
ERIKA129 schreef: | waar is je recept |
LOL hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 november 2012, 01:09
Onderwerp: Humor
|
|
|
JOL252 schreef: | Ja superflauw... mijn dochters en ik riepen de hele avond POTATOOOOEEE |
Ja, maar Jol, op Zondag? Moet dat nu echt?
Dan hoor je te rusten , en niet zulke profane films neer te zetten.
Trouwens weer zwaar K@# dat de winkels weer eens dichtwaren hier vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 23:08
|
|
|
JEANINE966 schreef: | Dat mijn zoon mij kwam halen uit mijn voorbereidingen in de koffiebar van de kerk omdat de preek zo geweldig was |
O, wat bijzonder...!
Waar ging die preek over, Ben wel benieuwd
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 12 november 2012, 01:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 23:06
|
|
|
Psalm 27: Eén ding heb ik van de HERE gevraagd, dit zoek ik: te verblijven in het huis des HEREN al de dagen van mijn leven, om de liefelijkheid des HEREN te aanschouwen, en om te onderzoeken in zijn tempel. 5 Want Hij bergt mij in zijn hut ten dage des kwaads, Hij verbergt mij in het verborgene van zijn tent, Hij plaatst mij hoog op een rots.
Prachtig; één ding....te verblijven in het huis des Heren. Dat betekend Gods aanwezigheid.
De hele psalm is mooi: 10 Al hebben mijn vader en moeder mij verlaten, toch neemt de HERE mij aan.
11 Onderwijs mij, HERE, uw weg en leid mij op een effen pad
Ik wens iedereen die het moeilijk heeft, een Vredige nacht! Als die al slaapt of straks gaat slapen. En 's ochtends moed, sterkte en kracht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 22:53
|
|
|
JOL252: We willen zo graag de reden weten, wat is het nut, de zin van wat wij meemaken... maar...
Er is onschuldig lijden, er zijn brokstukken.. zolang het volmaakte er nog niet is. Ik weet het niet, er is zoveel waar geen verklaring voor is.. Als God je iets wil leren met wat je overkomt impliceert dat ook dat God achter de oorzaken van je lijden zou zitten.. en dat geloof ik niet, dat zou het lijden ook alleen maar onnodig verzwaren.
Nee, dat geloof ik natuurlijk ook niet. alhoewel dát me dus ook werd geleerd toen ik pas gelovig was...God wil iemand dan door dit en dat iets léeeren... Kan je nágaan.....!
Ik vroeg het me af, als waarom in het algemeen, ja gebroken wereld, maar ja.... Misschien bedoelde ik wat God zou willen leren in een buiten zijn wil om gebroken wereld....met onschuldigen. Het was ook meer een vraag uit het niet meer weten.
Psalm 27: Eén ding heb ik van de HERE gevraagd, dit zoek ik: te verblijven in het huis des HEREN al de dagen van mijn leven, om de liefelijkheid des HEREN te aanschouwen, en om te onderzoeken in zijn tempel. 5 Want Hij bergt mij in zijn hut ten dage des kwaads, Hij verbergt mij in het verborgene van zijn tent, Hij plaatst mij hoog op een rots.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 22:11
|
|
|
Abide with me
voor Willemijn!
Dit is de tekt van het lied: Abide with me; fast falls the eventide; The darkness deepens; Lord with me abide. When other helpers fail and comforts flee, Help of the helpless, O abide with me.
Swift to its close ebbs out life’s little day; Earth’s joys grow dim; its glories pass away; Change and decay in all around I see; O Thou who changest not, abide with me.
Not a brief glance I beg, a passing word; But as Thou dwell’st with Thy disciples, Lord, Familiar, condescending, patient, free. Come not to sojourn, but abide with me.
Come not in terrors, as the King of kings, But kind and good, with healing in Thy wings, Tears for all woes, a heart for every plea— Come, Friend of sinners, and thus bide with me.
Thou on my head in early youth didst smile; And, though rebellious and perverse meanwhile, Thou hast not left me, oft as I left Thee, On to the close, O Lord, abide with me.
I need Thy presence every passing hour. What but Thy grace can foil the tempter’s power? Who, like Thyself, my guide and stay can be? Through cloud and sunshine, Lord, abide with me.
I fear no foe, with Thee at hand to bless; Ills have no weight, and tears no bitterness. Where is death’s sting? Where, grave, thy victory? I triumph still, if Thou abide with me.
Hold Thou Thy cross before my closing eyes; Shine through the gloom and point me to the skies. Heaven’s morning breaks, and earth’s vain shadows flee; In life, in death, O Lord, abide with me.
In deze clip wordt alleen het eerste couplet en het laatste gezongen. Er zijn natuurlijk nog veel meer versies, die langer zijn, en waar alle coupletten worden gezongen. Maar ja, ik vond haar stem zo mooi, en ja, ik wou toch ook even de gehele tekst erbij zetten.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 11 november 2012, 22:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 21:48
|
|
|
[quote=ROELANDE345]mooi Shanita en ik ben het met je eens je zou iets moeten kunnen doen aan het leed van anderen
Ja he?
En zeker, Willemijn; ik mag je erg graag en twee jaar lief en leed gedeeld en nog steeds.... Ik denk; wat zou God dan willen leren, wat is de bedoeling?
Daarom Willemijn: de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 11 november 2012, 21:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 21:05
|
|
|
Speciaal voor Willemijn
Een tekst die je waarschijnlijk al vaak hebt gehoord in je leven, maar die er nu ook echt toe zal doen.
De HERE is mijn herder Psalm 23
1 Een psalm van David. De HERE is mijn herder, mij ontbreekt niets; 2 Hij doet mij nederliggen in grazige weiden; Hij voert mij aan rustige wateren; 3 Hij verkwikt mijn ziel. Hij leidt mij in de rechte sporen om zijns naams wil. 4 Zelfs al ga ik door een dal van diepe duisternis, ik vrees geen kwaad, want Gij zijt bij mij; uw stok en uw staf, die vertroosten mij. 5 Gij richt voor mij een dis aan voor de ogen van wie mij benauwen; Gij zalft mijn hoofd met olie, mijn beker vloeit over. 6 Ja, heil en goedertierenheid zullen mij volgen al de dagen van mijn leven; ik zal in het huis des HEREN verblijven tot in lengte van dagen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 11 november 2012, 21:57
|
|
Naar boven |
|
|
|
|