ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 18:56
BerichtOnderwerp: bewegingssport.

Ajax-Dortmund vanavond....

Arme Duitsters uit Dortmund, worden echt helemaal ingemaakt straks.... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 18:47
BerichtOnderwerp: Ik heb je nog...

Mooi, lief, ontroerend!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 18:28
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ERIKA129 schreef:
De operatie is goed verlopen Leanne! Ze bleef alleen best wel misselijk dus heeft daar de nodige medicatie voor gehad..
Maar ondertussen heeft ze weer twee maaltijden op, zijn de drainen en de infusen eruit, verband er al af en is ze al uit bed geweest dus al met al gaat het voorspoedig Lachende smiley

Thanks!!

Gelukkig! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 18:25

Werken Lachende smiley

En straks: rusten, tv kijken, video kijken, lezen, en dan slapen.

Heerlijk avondje in me huis Knipoog smiley

Eigen haard is goud waard! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 18:16
BerichtOnderwerp: De nacht....

LAVERDE524 schreef:
De nacht was duister en donker..... dat is meestal zo.

Haha, in sommige gedeeltes van Nederland bégínt het leven pas tussen 22.00 uur en 12.00 uur.

Het zogenaamde nachtleven. Dan is het om 3 uur 's nachts in de Damstraat Amsterdam net zo druk als op zaterdag in een bekende winkelstraat, in een stadje/dorp.

En gezelliiiig! Knipoog smiley

Overal lichtjes en mooie verlichting, ja, op en in al die mooi grachten; ja, Wereld cultureel Erfgoed.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 16:53
BerichtOnderwerp: Een getuigenis van een oudere mevrouw

Hai Laverde,

Mooi geschreven, ontroerend, het zou zo een stukje van 'het kleine huis op de prairie' kunnen zijn. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 16:49
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

Mijn abbonement morgen verloopt, en ik, denk ik, even een time-out ga nemen op CM? Van enkele dagen tot enkele weken, dat weet ik nog niet précies.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 november 2012, 16:49
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 15:05
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

JANS221 schreef:
Een uur geleden de voorlopige koopakte van mijn nieuwe huis getekend. Vannacht om 0.00 uur gaan de 3 dagen bedenktijd in........Wat zal ik vannacht eens gaan bedenken......? Smiley die vol vragen zit

variatie op : dit vraag ik me af vandaag, dus maar heel klein beetje off-topic
Knipoog smiley

Zo, bedenktijd...veel wijsheid toegewenst!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 12:43

LEANNE226 schreef:
Ik lummel.........maar de tuinman is onderweg met groot gereedschap en volgens de berichten mag ik hem laten doen wat ik wil....... Verraste, verbaasde smiley .........in de tuin dan he Knipoog smiley
Hij neemt zn shoveldinges mee,gaat mijn grasveld mooi vlak maken Lachende smiley met blinkend witte tanden
Ideaal hoor,die ruilhandel,ik maak zn boekhouding in orde en poets zn huis,hij maakt mijn tuin netjes.
Nu die schilder die mijn huis zou verven nog even aan zn broek trekken.......binnen heb ik ook nog genoeg te doen voor hem........

Jaahaaaa, iemand heeft al iemand geregeld via iemand.....Taraaa, begin januarie komen ze mijn huis schilderen.

Ja, ik was zelf ff begonnen. Maar ja, ik kwam erachter dat schilderen bij iemand anders veel leuker en gezelliger is, en ja, bij me eigen lukte het zeg maar niet.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 01:11

PIETER649 schreef:
en zo vraag ik me af waarom deze verdachte al veroordeeld is...

voorlopig is hij nog niet veroordeeld en is zn bedrijf kapot, zn huwelijk stuk en zn kinderen zwaar beschadigd.

Er zijn in deze moordzaak al tientallen verdachten opgepakt geweest... en naderhand weer vrijgesproken.

Ook gaan mn gedachten even naar bijv: de puttense moordzaak, de schiedammer parkmoord, Lucia de B en vele anderen die JAREN onschuldig vastzaten en door justitie kapot gemaakt zijn.

Maarja justitie... dat zijn toch ook de fascisten die de gooier van een waxinehoudertje 2 jaar zonder proces opsluiten...

En sorry Jans... rechtsom of linksom kom ik er weer bij uit... in NAAM DER KONINGIN he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Smiley die vol vragen zit

Vaatstra DNA match: de aftermath

Er moesten even de nodige aluhoedjes worden herschikt na de DNAanhouding van Boer Jasper. Geen spoor van Joris Demmink, Hoge Omes van de Regering of andere bij elkaar gewichelroedeerde suspects. En ook de asielzoekersressentimenten bleken ongegrond. Een lokale boer, graag gezien lid van de gemeenschap, bleek de dader verdachte van de lustmoord op Marianne Vaatstra. Deskundologisch uitlegdingetje want mogelijk off the hook ontoerekeningsvatbaar-uitvlucht binnenkort op uw mediaas: dissociatieve fugue. Symptomen: joyriden en meisjes vermoorden, kennelijk. Dat plus een trial by media-pleidooi en we moeten nog maar zien of Boer J. te O. (signalement: rossig, met balkje) daadwerkelijk gaat brommen. Televisieavond van het wangslijmfeestje: P&W (Peter R.). DWDD (Peter R.). Nieuwsuur (vader Vaatstra). En of hullie van de mediaas de boeren even met rust willen laten alstublieft dankuwel, want ook nuancehuilies vinden hun niche in de Casus Vaatstra. Geschokte buurtspeculaties over het frikadelletje van Boer Jasper hierrrr. Gekkies Krietiese burgers die zich geen rad voor ogen laten draaien door de New World Order daarrr. En van de OvJ mogen we niet te vroeg juichen, want spermasporen op een vermoord kind zijn op zichzelf niet voldoende bewijs. En Boer Jasper heeft nog geen bekentenis afgelegd. Terwijl iedereen weet hoe dat gaat met spermasporen, die duiken zomaar op de gekste plekken op. Zucht. Dus, Demmink, asielzoekers danwel occulte krachten: jullie zijn nog niet helemaal uit beeld in deze onverkwikkelijke zaak. Afijn, laat het juridisch steekspel beginnen. De Meest Gehate Advocaat van Nederland is mr. De Boer (sorry voor deze boer-demoniserende naam, kunnen wij ook niet helpen). En hij zegt NIKS.

Bron: Vaatstra DNA Match: De Aftermath
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 21:20
BerichtOnderwerp: WAAR HET HART VOL VAN IS

Quote:
Rolf: Mijn raad is bovenstaande maar gewoon te slikken voor ik echt pissig wordt.

Dit woord vind ik niet kunnen, ik zeg ook weleens K@#, maar ja, dan weet ik even geen ander woord. dus ja, dan zo maar...met 2 tekens....

Iig, fijne Avond! En Zegens!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:59

MARITIME853 schreef:
Rerspect kan iemand niet afdwingen, wel verdienen....!!!

Dit is een duidelijk geval van een meningsverschil.

De kunst is dan mijns inziens om, ondanks een meningsverschil de vrede te bewaren.

Hand 10
34 En Petrus opende zijn mond en zeide: Inderdaad bemerk ik, dat er bij God geen aanneming des persoons is, 35 maar onder elk volk is wie Hem vereert en gerechtigheid werkt, Hem welgevallig,
Mat 15
10 En toen Hij de schare tot Zich geroepen had, zeide Hij tot hen: Hoort en verstaat! 11 Niet wat de mond binnengaat, maakt de mens onrein, maar wat de mond uitkomt, dat maakt de mens onrein
Mat 15
18 Maar wat de mond uitgaat, komt uit het hart, en dat maakt de mens onrein.

Zooo, ik dacht, een christelijke site, eventjes wat bijbelteksten plaatsen, die ik op mijn hart had. Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 21:11
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:29

MARITIME853 schreef:
Tja, dat is nou hetgeen waar de topic over gaat..... Het verleden..."als ik terugdenk toen ik 20 was".
Met een wijzende vinger naar.....een jonger en/of ouder iemand....
Helemaal geweldig.... Zieke smiley

Mijn kinderen zijn ca. 30 jaar jonger als ik. Hoe moet dat wel niet!!! Verraste, verbaasde smiley

Ik vond de reactie van Marije naar Willemijn, buiten dat ik het er niet mee eens was, verre van respectvol en buiten alle proporties en verhoudingen, en dat was de reactie van maandag 19 november 2012, 22:29.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 20:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:03

MARITIME853 schreef:
Tja, dat is nou hetgeen waar de topic over gaat..... Het verleden..."als ik terugdenk toen ik 20 was".
Met een wijzende vinger naar.....een jonger en/of ouder iemand....
Helemaal geweldig.... Zieke smiley

Mijn kinderen zijn ca. 30 jaar jonger als ik. Hoe moet dat wel niet!!! Verraste, verbaasde smiley

Ik wijs niet ik probeer uit te leggen en begrijpelijk te maken.
Als je dat niet aanvoelt.
Waarom zou ik willen wijzen?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 19:17
BerichtOnderwerp: Vreze uit angst of eerbied?

JANS221 schreef:
Echt? Knipoog smiley

Haha... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

;)

(Ja, ik zat wel te twijfelen... Gefrustreerde smiley , snap je het nu juist wel, of júist niet..

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 19:20
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 19:14

Vind onenigheid en ruzie moeilijk, heel moeilijk.

Zoveel misverstanden.

Een wil zich verdedigen, een ander wil juist het goede doen. Dat wordt
dan weer anders dan het bedoeld was opgepikt door de ander. De een wil iets verbeteren in het forum, ja, want dingen lopen door mekaar.
Een ander denkt, la maar zitten, onbegonnen werk, en is al blij datie nu en dan wat kan schrijven.

Een ander had graag een fora actuatiteiten erbij gehad. Maar ja, de nadruk ligt een beetje op daten. En nieuwe vrienden maken, maar ja, officieel is het een datingsite.
En ja, er kunnen botsingen komen, zeker als er momenten zijn, waar de een in een belevingswereld en levensfase in een totaal andere sfeer zit.

Ja, als ik terugdenk toen ik 20 was, ik vond mezelf oud ten opzichte van degenen die 16 waren.
Laat staan iemand die 40 was. Dan dacht ik zó die is fftjes 2x!! zo oud dan ik.
Ja, en regelmatig vielen die verschillen ook wel weg.
Maar ja, als zo iemand het over 20 jaar geleden had dacht ik, zo was ik net geboren.
Komt bij, dat de wereld anders was 20 jaar geleden. En veertig jaar geleden was die wereld ook weer anders.
Dus je leeft in andere werelden.

Als ik, als 20 jarige, op een forum ga zitten met 'ouderen', ja, dan kan ík niet verwachten dat die ouder zich aan gaan passen aan mijn belevingswereld.
Andersom kan ik mij als 40 jarige niet standhouden op een site alleen voor jongeren.
Want de belevingswereld en de levensfase is compleet anders.
Kijk maar als je bevriend bent met iemand van rond de 20.
Ik lever iets in, en diegene levert iets in.
Want diegene weet dat de tijd die ik had meegemaakt anders was als 20 jarige. en de tijd die diegene nu heeft dat die heel anders is, en ik die niet kán weten, omdat ik daar niet tussen zit.
Iig, ik zal denk ik, toen ik 20 was niet zó snel op een site met ouderen gaan zitten.

Dit is míjn mening.

En ook, ik krijg een beetje het gevoel dat de ouderen zich maar aan moeten passen aan een nieuweliing van 20...

Tot Vrede zijt gij geroepen....

Maar ja, als je boos bent is inslikken ook niet goed.

Ik denk zelf dat hier ook weer geldt: 'als je hart je niet veroordeelt, bén je niet veroordeelt'.

Want ja, iemand zelf is de énige die kan weten dat ie het goed bedoeld(e).

Verantwoording eerst naar God, dan naar jezelf, en áls je een partner hebt, dán daarna aan je partner. En verder aan niemand, anders zou je niet meer gewoon kunnen leven.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 19:45
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 18:22
BerichtOnderwerp: Vreze uit angst of eerbied?

JANS221 schreef:
Als het al dan niet Calvinist zijn de doorslag moet geven, boven datgene wat uitgesproken werd, dan doen we onszelf en Degene die de uitspraak deed tekort……

Daarom zegt Thomas dat ook zo Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 18:03

LEANNE226 schreef:
Hij is niet op komen dagen Boze smiley Ik zal ook deze aan zn broek trekken en hem in zn blote kont de hei opsturen.....grrrrrrr
Ik zal hem een rekening sturen voor het poetsen......ik heb een bloedhekel aan loze beloftes.

Ik ook Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 18:02

Leanne: Nu die schilder die mijn huis zou verven nog even aan zn broek trekken.......binnen heb ik ook nog genoeg te doen voor hem........

Ja, ik denk dat 'het' schilderen ook eventjes laat doen, ipv het zelf te doen.

Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 16:10

ROELANDE345 schreef:
Ja ben ik wel met je eens

Ik niet..even goede vrienden wat mij betreft. Knipoog smiley

Iemand kan het niet altijd eens zijn met iemand, onmogelijk.

Mensen lezen dingen anders, interpreteren dingen anders.

Sommigen weten achtergronden, en anderen kunnen gevolgen raden, anderen weer niet, begrijpen daarom iets anders dan anderen, of verkeerd in de ogen van degenen die post.

Daarom is, mijns inziens, als iemand iets niets snapt, en er kan daardoor een groot misverstand optreden, het belangrijk dat diegene dat vraagt, middels e-mail, of op het forum. Tis maar net wat beter past.

Want dan krijg je vaak een verduidelijking dat je denk ooh ja, dáárom, en het zit zo en zo.

Iemand mag mij altijd mailen hoor, met een vraag, of opmerking.

Fijne Dag!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 16:11
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 15:18

PIETER649 schreef:
off-topic gaan is net zo oud als het woord forum.

en het is inderdaad jammer dat nog niet eens 1% van de leden hier actief zijn op het forum.
daardoor zie je vaak dezelfde mensen en de pest is dan dat de schrijvers op n gegeven moment van te voren al weten wie er positief of negatief gaan reageren.

Ik vind het tegenwoordig gezellig, zo nu en dan is even wat schrijven.
Wat ik leuk vind, belangrijk vind, wat ik even kwijt wil. Tussen mensen die ik wel ken, en die ook gelovig zijn.
Geeft mij een rustgevend gevoel.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 20 november 2012, 15:20
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 15:10

MARGREET739 schreef:
Helemaal met je eens, Shanita, en wat ik me af vraag?
Waarom komen slachtoffers altijd met naam en foto op tv en in het nieuws en worden de daders altijd beschermd ? Boze smiley

Ja, tegenwoordig heb je wel sites zoals 'geen stijl' bijvoorbeeld waar ik wel zag dat daders zonder balkje op de foto stonden.

Ja, en op reguliere media; je tis iets wettelijks, je zal maar onschuldig zijn, dan herkent iedereen je...en kan je onbewust ermee in verband worden gebracht, zoiets, o nee, tis voor als iemand toch onschuldig blijkt, dat ie dan niet al die tijd, zo duidelijk herkend werd.

Maar ja, bij veel zaken is het eigenlijk al duidelijk, maar ja, dan mag het pas, na de uitspraak van de rechter.

Ben wel erg blij met je reactie dat je het helemaal met me eens bent!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 15:05
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart

ERIKA129 schreef:
Met effe langskomen heeft geen zin natuurlijk he das zwaaien en doorrijden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar aankomen en blijven das een ander ding Clown smiley Knipoog smiley

Haha, nou voorlopig even geen mannen hier bij mij.

S. heel blij met haar eigen vierkante meters, waar ze kan doen wat ze wil, hoe ze het wil en wanneer ze het wil Knipoog smiley zonder dat de heren zich ermee bemoeien. Voorlopig ff.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 14:25

MARIJE803 schreef:
Ja precies, daar heb je gelijk in en dat bedoelde ik net ook te zeggen. Jij bedoelt het niet zo, maar ik ervaar het wel zo, en dat tot nu toe bij elke reactie die je geeft. Dan zegt het inmiddels niet alleen meer wat over mij, maar ook over jou denk ik, zeker als jij aangeeft dat je alleen of vooral negatieve reacties krijgt.
En dan komen we bij mijn punt: als iedereen gewoon wat liever communiceert, zijn de helft van de problemen al opgelost.

Nou zo lief reageer jij ook niet, met: 'ik ben niet achterlijk'. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik herken wel dingen van toen ik 20 was, in je vorige posts, alles nog positief willen zien.(dus niet je posts in dit topic natuurlijk ;)

Heb het goed!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 14:18

Dank je Erika,

Je hebt het precies zo verwoord als ik het dacht.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 14:10

Ik vraag me iets af. Ik hoef geen atwoorden. Ik vraag het me alleen af.

Waarom hetgeen daders doen wordt verzacht, met dat ze een psychische stoornis hadden, en niet wisten wat ze deden.

Iedereen weet wat goed en slecht is, zelfs degene met de meeste stoornissen.

Zo, dat moest er echt even uit.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 22:09

MARITIME853 schreef:
lekker positief weer..... Zieke smiley

Ja, ik snap er ook niets van, van jou reactie.. Smiley die vol vragen zit

Iemand kan toch gewoon reageren Smiley die vol vragen zit

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 19:59

MARIJE803 schreef:
Wat vooral enorm afschrikt, is dat het altijd hetzelfde clubje is in topics. Het maakt niet uit wie opent en wie erop reageert, uiteindelijk is het altijd een totaal off-topic gesprek tussen dezelfde mensen. Als nieuweling kom je er nauwelijks tussen.
Daarbij is over het algemeen de toon altijd erg negatief en/of pessimistisch, worden mensen snel aangevallen, of voelen zich snel aangevallen (meestal beide). Er is een hoop gemopper en geklaag op CM, medeleden, medechristenen, de maatschappij, de wereld, van alles. Dat nodigt ook niet echt uit om te reageren.
En, wat in een ander topic ook al werd genoemd, het gaat zó vaak over 'vroeger'. Mensen die weg zijn, al dan niet door een ban, een sfeer die blijkbaar verandert is (vind je het gek als iedereen met z'n allen gaat zitten klagen). Dan hou je als nieuweling je mond ook wel.

Bedankt voor je reactie.

Ik zie het anders, bijvoorbeeld 'het klagen' maar ja dat geeft wat mij betreft niet, dat is een meningsverschil.
Voorbeeld:
Ja, als iemand een foto van hongerige kindertjes plaatst en daarnaast een foto van vrouwen met karretjes vol kadootjes voor de kinderen; is dat dan klagen, of iets zeggen wat zó is.

Ik denk iemand kan beter mopperen en klagen en wel zichzelf zijn, en dingen bij naam noemen, dan net doen alsof, en dingen onder het vloerkleed vegen, onder de mantel der liefde en in de doofpot.

Ja, en zo rooskleurig is deze maatschappij niet.

Ja, en mensen kunnen gevoelig zijn, door wat ze hebben meegemaakt, of waar ze nog steeds doorheengaan.

Ja, en ik blijf 'algemeenheden' erg moeilijk vinden, ook naar degenen die aanvankelijk niet werden aangesproken, want ik ging toch denken bedoelt ie mij soms, maar ja, ook naar degene voor wie het bedoelt was.

Ik vind het jammer dat je het zo ervaart; 'als nieuweling kom je er nauwelijks tussen'.

.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 19:03

PIETER619 schreef:
Beste Shanita, uit bovenstaande reactie van jou, mag ik concluderen dat jij je aangevallen voelt. Ik heb het in de laatste plaats over jou, dat voorop gesteld. Wat jij zolal nerzet is vooor zover ik he tzi eniets mis mee. Misschien weleens dtat ik een andere mening ben toegedaan, maar dan heb/krijg je discussie. Als we dat met trespecht voor elkaar doen, niets mis mee.

Dat ik zoiets al "WAAR HET HART VOL VAN IS"neerzet komt omdat ik niet de enige ben die vindt dat een forum vooor iederen moet zijn en geen opgedrongen Bijbelstudies, daar gaat het om.

Natuurlijk mag men met tekstne komen waar men aangeeft waarom men een mening heeft over een item. Ik heb het dan over zoekende mensen (zij die nog niet bewust belijdend christen zijn). Als je soms ziet wat men neerzet (bijv Oud Testamentisch), zakt mij d ebroek er al vanaf, en denk ik haas tom maar christnene af te worden.

Men is meer gebaat bij hoe Jezus ons heeft voorgeleefd en wat Hij zei dat we moesten doen. Zijn alles opofferende Liefde laten zien is beter dan "zware kost"

En dan nog: aan de mensen mailen over wie het gaat. Men heeft mij ook weleens gemailt.

Want nu, weet niemand over wie het gaat, en er kunnen er heel veel denken zou die mij bedoelen.

Want iedereen heeft wel es iets over zichzelf verteld, dingen over geloofsbeleving, of over bijbelstudie.
Ik schrik ook weleens. en nu is het net alsof die mensen met die bijbelstudie's, of ik, want ik hád weleens dingen over mezelf verteld daar debet aan zijn, of mensen die over geloosbeleving schreven, dat er mensen worden 'afgeschrikt'.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 november 2012, 19:05
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 18:52

PIETER619 schreef:
Er zijn verschillend mensen die het forum gebruiken anderen hun menig op te dringen door aan te geven waar hun hart vol van is. Zelf denk ik dat het onbewust gebeurd, "want waar het hart vol van is loopt de mond van over". Men probeerd het wel goed te doen en bij haast allemaal is het over Jezus en God waar alles omdraait, niets mis mee.

Ook zijn er sommigen die hun halve/hele levensverhaal hier plaatsen (meestal als antwoord op een reactie). Niets mis mee want soms kan een bemoedigend woord, van mede CMer,al heel wat betekenen.

Dat we met z'n alle nadenken over bepaalde Bijbel gedeeltes is ook niets mis me, maar moeten het gelijk (althans zo lijkt het) telken male zware Bijbelstudies zijn waarbij hoogstwaarschijnlijk zoekend gelijk op de vlucht slaan bij te veel topics?

Te veel van het goede, kan juist averechts werken en dat er een paar topics puur over een eigen geloofs beleving gaan en hoe men dat "geleerd" heeft door mee te hebben gedaan aan studies, niets mis mee.

Wat mij betreft zie ik het forum meer als een sociaal gebeuren met voor een ieder de mogelijkheid om mee te doen. Dus zo dat ook bijvoorbeeld proefleden niet gelijk worden "afgeschrikt" door "zware kost".

En je zet geen duidelijke grenzen, dat doet de redactie wel.
Je komt met vage dingen over hele/halve levensverhalen, geloofsbelevingen, je hebt 't over mensen die hun mening op dringen.
Dat er zware bijbelstudies worden geplaatst.

Overal zet je achter: niets mis mee.

En dan in de laaste zin: Dus zo dat ook bijvoorbeeld proefleden niet gelijk worden "afgeschrikt" door "zware kost".

En dan ook nog fijn 2 'proefleden die zijn afgeschrikt door zware kost'.

En die verder ook hun mond houden. Ik ben er even helemaal klaar mee.

Quote:
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 18:09 door Pieter619: Men is meer gebaat bij hoe Jezus ons heeft voorgeleefd en wat Hij zei dat we moesten doen. Zijn alles opofferende Liefde laten zien is beter dan "zware kost"

En wie bepaalt dat? Wie er wat laat zien? Jij schijnbaar...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 november 2012, 18:56
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 ... 235 Volgende
Pagina 127 van 235