Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 18:28
|
|
|
Nou ja... sport...
Uitgebreid is op dit forum al YOGA besproken. In mijn ogen een soort bejaardengymnastiek, in andere ogen een levensgevaarlijke occulte bezigheid.
Nu zijn er meerdere bewegingssporten, zoals PILATES... is dat nou ook occult of is het gewoon een postnatale zwangerschapsgym?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 18:37
|
|
|
Je kan ook gaan freewheelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 18:40
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je kan ook gaan freewheelen. |
vrijwielen??? ik ben geen vrijmetselaar joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 19:45
|
|
|
PIETER649 schreef: | Nou ja... sport...
Uitgebreid is op dit forum al YOGA besproken. In mijn ogen een soort bejaardengymnastiek, in andere ogen een levensgevaarlijke occulte bezigheid.
Nu zijn er meerdere bewegingssporten, zoals PILATES... is dat nou ook occult of is het gewoon een postnatale zwangerschapsgym? |
Is pilates niet een zusje van Yoga Ach en wat is occult dat je moet leren je spieren te ontspannen om minder last van je rug en bekken te hebben?? nah dan maar occult als het maar helpt!! Euh postnatale zwangerschapsgym Jij moet eerst nog bevallen voordat je buikie weg is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 21:14
|
|
|
mannen...je kan zo ook echt geen uurtje alleen thuislaten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 21:18
|
|
|
Heeft ie er een puinhoop van gemaakt Annette??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 21:22
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Heeft ie er een puinhoop van gemaakt Annette?? |
Nee, zonder toezicht op een forum geschreven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 21:52
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nee, zonder toezicht op een forum geschreven |
Je weet dat dat ook niet kan Annet, Pieter alleen thuis laten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 08:31
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | mannen...je kan zo ook echt geen uurtje alleen thuislaten |
Volgende keer mee nemen dus..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 08:55
|
|
|
ANNA415 schreef: | Volgende keer mee nemen dus.. |
Hihi......ik zag dat ff voor me Maar beter van niet, dan mag ik hem de dag erna verplegen en ben net zo blij dat mn rug een beetje op begint te knappen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 10:56
|
|
|
PIETER649 schreef: | Nou ja... sport...
Nu zijn er meerdere bewegingssporten, zoals PILATES... is dat nou ook occult of is het gewoon een postnatale zwangerschapsgym? |
Ja, 20 jaar geleden had ik heel paranoia lopen roepen van occult etc.
Maar ja, als zelfs al sprookjes en Donald Duck in één adem mee werde genoemd.. Kreeg ik grote twijfel., Ja, tis yoga gerelateerd zie google. Kijk als argument hadden 'ze' ja, maar de oorsprong is oosters.
Ja, nou, dan zou je mi ook geen oosters kunnen eten in en restuarant, of iets oosters zelf kunnen klaarmaken, geen oosters tapijtje in je huis, met 'occulte afbeeldingen'etc. Stelletje idioten. Mensen bang maken met deze onzin, word nog steeds boos als ik eraan denk.
Eh, nou ja, dit was mijn visie erop.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 11:24
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, 20 jaar geleden had ik heel paranoia lopen roepen van occult etc.
Maar ja, als zelfs al sprookjes en Donald Duck in één adem mee werde genoemd.. Kreeg ik grote twijfel., Ja, tis yoga gerelateerd zie google. Kijk als argument hadden 'ze' ja, maar de oorsprong is oosters.
Ja, nou, dan zou je mi ook geen oosters kunnen eten in en restuarant, of iets oosters zelf kunnen klaarmaken, geen oosters tapijtje in je huis, met 'occulte afbeeldingen'etc. Stelletje idioten. Mensen bang maken met deze onzin, word nog steeds boos als ik eraan denk.
Eh, nou ja, dit was mijn visie erop. |
Niets oosters aan Pilates, het is ontwikkelt door een Duiter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 11:54
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Niets oosters aan Pilates, het is ontwikkelt door een Duiter |
En als was het wel een oosterse, of van een oosterse religie, niemand gaat miju vertellen dat oefeningen ongezond zijn. Mijn moeder was gestopt met yoga omdat mijn broer(sekte) de hele tijd zat van occult, en niet goed. alleen daarom. anders niet.
Iig, de sport werd vermeld op een pagina van een sportschool, die ook over yoga ging. en ja, dat 2keer, vandaar.
Iig, ik heb even verder gekeken: Pilates is een fitness systeem, ontworpen door, idd, een Duitser. Als ik er zo over lees, is er goed over nagedacht, lijkt me heel zinnig en gezond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 11:55
|
|
|
PIETER649 schreef: | Nu zijn er meerdere bewegingssporten, zoals PILATES... is dat nou ook occult of is het gewoon een postnatale zwangerschapsgym? |
Ik dacht dat je een andere bewegingssport bedoelde..........maar van pilates schijn je strak en lenig te worden,altijd mooi meegenomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik dacht dat je een andere bewegingssport bedoelde..........maar van pilates schijn je strak en lenig te worden,altijd mooi meegenomen |
Toch maar eens over nadenken dan......
Misschien word je van verhuizen ook wel strak en lenig (Jol, er is nog hoop voor ons!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:20
|
|
|
JANS221 schreef: | Misschien word je van verhuizen ook wel strak en lenig (Jol, er is nog hoop voor ons!) |
Stress is een calorieenvreter dus hoe vervelender alles verloopt hoe slanker je er uit komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:22
|
|
|
JANS221 schreef: |
[size=7])[/i][/sMisschien word je van verhuizen ook wel strak en lenig (Jol, er is nog hoop voor ons!ize] |
Laatste 12 jaar 7 x verhuisd...,,maar helaas....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik dacht dat je een andere bewegingssport bedoelde.......... |
nee joh, daar wordt je eerst dik en dan uitgezakt van...en daarna moet je op pilates
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Stress is een calorieenvreter dus hoe vervelender alles verloopt hoe slanker je er uit komt |
mm van stress maak je bepaalde hormonen aan waar je dik van wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:42
|
|
|
Als je minder calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt, word je dikker……het is zo simpel. Als je meer calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt, word je dunner…….Het is zo moeilijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:44
|
|
|
JANS221 schreef: | Als je minder calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt, word je dikker……het is zo simpel. Als je meer calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt, word je dunner…….Het is zo moeilijk! |
Vandaar die foto met dat heerlijke ijsje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vandaar die foto met dat heerlijke ijsje...
|
uhm......die moest ik even vasthouden van degene die de foto maakte.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:51
|
|
|
Nou ik ga op na 40ste niet meer kijken hoe ik strak en slank kan worden.
Een buikje moet kunnen hoor, ja zeg, ben geen 16 hoor.
Nee, als ik daaruit mijn zelfvertrouwen moet halen, ik ben S. en daar hoort mijn buikje ook bij
Ja, de media spiegelt anders voor, ja, met modellen die zelfs, 14 á 15 jaar zijn, ja, hehe... Ja, ook modellen van 30, dat is trouwens ongeveer de grens voor dat werk. Ja, behalve de topmodellen kunnen dan nog bijklussen dmv reklame's enzo.
Ik ben wie ik ben, mét mijn buikje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:51
|
|
|
JANS221 schreef: | Als je minder calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt, word je dikker……het is zo simpel. Als je meer calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt, word je dunner…….Het is zo moeilijk! |
Blijft alleen de belangrijkste vraag nog over:hoe kunnen we mannen daar de schuld van geven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:52
|
|
|
JANS221 schreef: | uhm......die moest ik even vasthouden van degene die de foto maakte..... |
Dat doe ik meestal ook ja...wat dat betreft heb ik best wel bereidwillig om iets voor een ander te doen....
(zie ik overigens ook daar nog geen spoortje zoetigheid rond je mond???)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Blijft alleen de belangrijkste vraag nog over:hoe kunnen we mannen daar de schuld van geven? |
Never!!!! We zijn er zelf bij ...elk POND....door die mond!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Never!!!! We zijn er zelf bij ...elk POND....door die mond!!! |
Tis echt wel HUN schuld! Mijn mannen gaan vanavond naar het voetballen,daarom voel ik mij gedwongen om languit op de bank een pizza te eten...........en als ze te laat thuis komen moet ik mij zien te vermaken met een chocoladeletter of een zak chips.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tis echt wel HUN schuld! Mijn mannen gaan vanavond naar het voetballen,daarom voel ik mij gedwongen om languit op de bank een pizza te eten...........en als ze te laat thuis komen moet ik mij zien te vermaken met een chocoladeletter of een zak chips......... |
Ja...nou...zeker te weten...dan is het HUN schuld... Geen twijfel mogelijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tis echt wel HUN schuld! Mijn mannen gaan vanavond naar het voetballen,daarom voel ik mij gedwongen om languit op de bank een pizza te eten...........en als ze te laat thuis komen moet ik mij zien te vermaken met een chocoladeletter of een zak chips......... |
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:44
|
|
|
en daarna zul je ze moeten troosten met hun verdriet.... hoop voor je dat ze zondag de uitslag alweer vergeten zijn!
van Heerenveen naar Amsterdam om n pak slaag te krijgen....
|
|
Naar boven |
|
|