Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 17:34
|
|
|
Je wordt opeens zo oud. Een klein weifelend dametje niet meer bevattend wat de wereld bevat. Je voelt je meer en meer verloren en het lijkt of je verdrinkt in alles wat je nog probeert te begrijpen. Je probeert je staande te houden alles vast te houden maar je struikelt over de jou inhalende tijd.
Ik heb je nog.
Ik hou je vast en ik ben nu degene die jou meeneemt aan je hand tot .....
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 21 november 2012, 17:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 18:30
|
|
|
JOL252 schreef: | Je wordt opeens zo oud. Een klein weifelend dametje niet meer bevattend wat de wereld bevat. Je voelt je meer en meer verloren en het lijkt of je verdrinkt in alles wat je nog probeert te begrijpen. Je probeert je staande te houden alles vast te houden maar je struikelt over de jou inhalende tijd.
Ik heb je nog. Heel mooi.........................! Ik hou je vast en ik ben nu degene die jou meeneemt aan je hand tot ..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 18:47
|
|
|
Mooi, lief, ontroerend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 20:42
|
|
|
JOL252 schreef: | Je wordt opeens zo oud. Een klein weifelend dametje niet meer bevattend wat de wereld bevat. Je voelt je meer en meer verloren en het lijkt of je verdrinkt in alles wat je nog probeert te begrijpen. Je probeert je staande te houden alles vast te houden maar je struikelt over de jou inhalende tijd.
Ik heb je nog.
Ik hou je vast en ik ben nu degene die jou meeneemt aan je hand tot ..... |
wow best aanngrijpend!!! Tot hoe ver gaat de liefde??
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 21 november 2012, 20:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 20:53
|
|
|
Mooi en triest........ Doet me denken aan de ouders van mijn vriendin.Hij werd steeds dementer,enkele weken geleden werden ze overgeplaatst naar een verpleeghuis........ze is gaan zitten,zei dat het voor haar allemaal niet meer hoefde,is niet meer opgestaan en een week later gestorven.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 21:03
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mooi en triest........ Doet me denken aan de ouders van mijn vriendin.Hij werd steeds dementer,enkele weken geleden werden ze overgeplaatst naar een verpleeghuis........ze is gaan zitten,zei dat het voor haar allemaal niet meer hoefde,is niet meer opgestaan en een week later gestorven....... |
.......... pffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 21:07
|
|
|
Ik heb je nog.
heel mooi Jol......als de tijd daar is, neem ik de handen over..leidt hen op de weg die elke minuut hetzelfde is, breng ze naar huis dat nooit komt......waar ze kunnen staan en gaan, en helaas ook vallen.....ik draag ze, raap ze op en hou van hen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 16:02
|
|
|
Ik heb je nog.
Mooi.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 16:03
|
|
|
TINK100 schreef: | heel mooi Jol......als de tijd daar is, neem ik de handen over..leidt hen op de weg die elke minuut hetzelfde is, breng ze naar huis dat nooit komt......waar ze kunnen staan en gaan, en helaas ook vallen.....ik draag ze, raap ze op en hou van hen....... |
Wauw wat mooi gezegt! Kan me er volledig in vinden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 20:47
|
|
|
TINK100 schreef: | heel mooi Jol......als de tijd daar is, neem ik de handen over..leidt hen op de weg die elke minuut hetzelfde is, breng ze naar huis dat nooit komt......waar ze kunnen staan en gaan, en helaas ook vallen.....ik draag ze, raap ze op en hou van hen....... |
Heel mooie aanvulling Tink.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 13:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mooi en triest........ Doet me denken aan de ouders van mijn vriendin.Hij werd steeds dementer,enkele weken geleden werden ze overgeplaatst naar een verpleeghuis........ze is gaan zitten,zei dat het voor haar allemaal niet meer hoefde,is niet meer opgestaan en een week later gestorven....... |
Veschrikkelijk.....zo kan het ook gaan. Als je dat als kinderen moet meemaken....het frusterende is dat je er niets aan kan doen.
|
|
Naar boven |
|
|