ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 14:05
BerichtOnderwerp: Humor

ROLF230 schreef:
2 jongens lopen over de Wallen.
Tikt er één op het raam:"Wat kost het?"
"60 euro", klinkt het vanachter het raam.
"Oh, das niet duur voor dubbel glas", zegt de jongen.

(waar gebeurd)

Tis eigenlijk te gek voor woorden..dát zijn toch geen prijzen meer.

Ik bedoel dus dat ze laag zijn. Dus ja, als je ff 60 euries op zak heb, wat ík zelfs regelmatig heb, ja, dan kan je zo....naaahjaaa zeg, wat verkopen die vrouwen zich goedkoop zeg maar.

Eigenlijk, met z'n allen daar die prijzen opschroeven naar 300 euro, minimaal....

Ja, ik heb weleens vaker gehoord, zo goedkoop, schrik ervan....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 12:16
BerichtOnderwerp: PC-problemen

MARIO216 schreef:
En wat houd dat in??????????????????
Ja dat weet ik juist niet vandaar dat ik het zo schreef....

Weet je dat windows 8 heel anders is.

Kijk, ik had windows '95, '98 second edition, ME, XP, ja, en dat was allemaal zo'n beetje hetzelfde.

Dit is heel anders...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 12:11
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

JANS221 schreef:
Mijn mooiste moment vandaag is dat ik me realiseerde dat mijn nieuwe huis nu al voor mij een thuis is. Een eigen huis, een nieuwe plek, een nieuw hoofdstuk!

Wat héérlijk!

Ja, en dat bijna meteen met het nieuwe jaar!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 december 2012, 21:28

Hallo,

Ik wou nog eventjes iets kwijt.

Kijk, ik heb dan wel een nieuwe laptop, maar ik geef God de eer.

En ik dank God voor mijn nieuwe laptop, want alles wat we hebben of krijgen hebben wij van God gekregen.

Dát wou ik ff kwijt, dat God mij de gelegenheid heeft gegeven, dat ik nu een nieuwe pc voor mezelf heb!

Zo, en nu terug naar 'het kleine huis op de prairie.

En ook voor de zieken onder ons; vergeet God nooit te danken voor wat je wél hebt. Ook al ben je héél ziek...
Dan heeft God er misschien wel een bedoeling mee, in deze gebroken wereld.

En laten we AUB niet vergeten God te danken voor alles wat wél goed is, en elke dag te bidden voor onze broeders en zusters die ernstig ziek zijn.

Kijk, God garandeert niet dat iemand beter wordt, maar ja, God kan iemand die heel erg ziek is wél Vrede, Moed en momenten en tijden van geluk geven, en Rust.

Daarom is bidden voor mekaar zó belangrijk.

Fijne Avond en Weekend, en ja, óók de zieken dat ze hun ziek zijn even mogen vergeten. Zelfde voor mensen met problemen, dat ze even hun problemen kunnen vergeten, in het 'nu' kunnen leven en genieten....
Dat wou ik even kwijt.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 december 2012, 19:36

HENDUK927 schreef:
Knap shan
Zeker niet blond Clown smiley Kussende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jaaaa, goed he?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 december 2012, 17:55

Halloooooo!

Ik heb me nieuwe laptop gekocht en zelf geïnstalleerd, was zooo makkelijk, kind kan de was doen.

JAJA, draadloos.

Ik ben zooo blij, ik dacht nou jullie zijn de eersten met wie ik dit heugelijke feit wil delen :)

Een hele erg onzettend blije S.

hij is zo mooi...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 december 2012, 01:16
BerichtOnderwerp: Irritaties

ROADY558 schreef:
Shanita,

Ik denk dat het sleutelwoord zoals heel vaak is: "communiceren op de juiste manier".

Irritaties zullen er altijd zijn. Ik denk dat de vraag is: wat doe je ermee, en hoe communiceer je het naar die ander toe?
Als ik een irritatie inslik, dan is het mijn probleem geworden.
Als ik -als het kan een beetje vriendelijk- zeg waaraan ik me irriteer naar die ander toe, is het eruit, en krijgt het geen kans om uit te groeien tot een boosheid.

Als je dan verder gaat, dan kun je de vraag stellen: waarom is dat communiceren zo lastig? Ikzelf kom dan uit bij "kunnen we eerlijk en kwetsbaar zijn"?
Als je je irritaties uitspreekt, dan stel je je in zekere mate kwetsbaar op. En omdat we al zo vaak ge-kwetst zijn, doen we dat liever niet meer. Het kan ook te maken hebben met het feit dat je misschien afhankelijk bent van die ander. Het is dan de angst om die ander kwijt te raken, wat je weerhoudt om je irritaties uit te spreken.

Terug naar jouw voorbeeld. Ik denk dat je jezelf een hoop irritaties besparen door die vriend te bellen en te overleggen wat je het beste kunt doen.

Hai Roady,

Dank voor je zinnige dingen die je schrijft.

Quote:
Irritaties zullen er altijd zijn. Ik denk dat de vraag is: wat doe je ermee, en hoe communiceer je het naar die ander toe?
Als ik een irritatie inslik, dan is het mijn probleem geworden.
Als ik -als het kan een beetje vriendelijk- zeg waaraan ik me irriteer naar die ander toe, is het eruit, en krijgt het geen kans om uit te groeien tot een boosheid.

Ja, idd, irritaties zullen er altijd zijn.
Wat doe je ermee?
Idd, inslikken is niet goed.

Wat ik heb geleerd, maar wat ff misging is het volgende, precies wat je ook schrijft:

Als je 'het' uitlegt wat je dwars zit, en dan natuurlijk niet in een sfeer waarbij een of beide zich irriteren.
Maar gewoon als de lucht al geklaard is en je legt het eea vriendelijk uit, ja, dat werkt. Omdat je dan tot een gesprek kan komen, de een kan uitleggen wat en waarom dit en dat hem irriteerd en de ander kan dan ook uitleggen waarom en waardoor het een en ander irriteerd, en zo kan je begrip krijgen en het uitpraten zeg maar.

Ja, en het gaat al veel beter, maar ja het kan voorkomen dat ik, onbedoeld natuurlijk, heel erg boos word, onterecht, ja dan voel ik me niet goed, maak het dan ook wel goed hoor natuurlijk.

Ja, en aan de andere kant kan ik ook weer hebben dat iemand anders heel onterecht iets zegt tegen me ofzo, ja, dan vind ik dat vervelend zeg maar, maar ja, dan neem ik ff wat afstand tot diegene weer naar me toekomt, belt oid.

Nou ja, bedankt voor de feed back Roelande en Roady, deed mij heel erg goed!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 december 2012, 00:38

ROELANDE345 schreef:
hahaha dit is het leukste en ingewikkelste verhaal over irritaties wat ik ooit heb gelezen.
Heb me er niet aan geirriteerd hoor Lachende smiley
En inderdaad heel herkenbaar

Hai Roelande,

Je reactie doet me heel goed!

Met name:

Quote:
En inderdaad heel herkenbaar

Erg bedankt!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 december 2012, 12:26

Dank voor de reacties!!

Ja, ik hou 't nu ff kort, weinig tijd, later meer :)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 18:25

Hallo mede broeders en zusters,

Ik wou een onderwerp aansnijden, wat volgens mij vaak voorkomt, namelijk irritaties.

En dan over hele kleine, onbelangrijke dingen.

Bijvoorbeeld, je neemt zeg maar een pc over van een vriend.

Nou, dan vraag je die vriend, of tie ze vriend wil bellen wb installeren.

Dus, idd, die vriend komt langs, installeert windows op de pc, maar ja, dan heb je nog geen internet verbinding.

Dus ja, dan bel je de provider, voor je inloggegevens die daarvoor nodig zijn, héél gemakkelijk.

Dus ja, dan zeg je tegen je vriend van wie je de pc krijgt/overneemt/of wat dan ook, dat je de provider hebt gebeld, en dat ze dat gemakkelijk telefonisch kunnen doen.
En als dat niet lukt, ja, dan komt er een monteur.
Dus, je denkt nou dat ga ik doen, hoeft de vriend van me vriend dáárvoor ook niet te komen.

Want, toen die vriend van me vriend er was, zei die tegen mij dat ie het erg druk had, klussen, familie ed, dacht ik te hebben gehoort.
Dus mi zit die nú ff niet te wachten om te komen om verbinding te maken met internet.

Maar ja, mijn vriend denkt, dat als ik het zelf regel, dat zijn vriend dat niet leuk vindt.
Dus mijn vriend denkt, ja, beter wachten totdat ie belt als tie kan, terwijl ik meteen een monteur kan laten komen als het niet lukt via de foon.

Nou goed, nou is het wel zo, dat ík mijn vriend vroeg om zijn vriend te laten komen, want ik dacht toen nog niet aan de provider bellen.

Dus ja, mijn vriend wil het regelen op zijn manier, en ik op de mijne.

En ja, beetje irritatie gisteren maar ja, dan denk ik, wat is nu belangrijker; dat mijn vriend, die zo tof is om een pc te kopen het op zijn manier doet?
Hooguit duurt het dan ietsie langer voordat ik verbinding heb.

Of hard to get spelen, zo van; Jaahaa, tis nu míjn pc, en ík wil het via de provider doen, terwijl ik aanvankelijk vroeg of mijn vriend zijn vriend wou bellen daarvoor.

Dusz, ook al denk ik gehoort te hebben dat de vriend van mijn vriend het heel druk heeft nu deze dagen, en ik vind dat ik het beter dusz zelf via de provider kan doen als ik me inloggegevens krijg toegestuurd...

Of denk ik van, wát maakt die paar dagen nu uit? En laat het mijn vriend op zijn manier doen.

En dat laatste heb ik besloten.

Wat ik hiermede wou aankaarten is, dat mensen heel snel irritaties kunnen krijgen. En ja, júist met de mensen die men na staat.

Stel(nog ff één klein voorbeeldje), je zit op de pc van iemand anders te typen en raakt daarbij per ongeluk een toets aan, waardoor het een en ander veranderd, wat an sich geen probleem hoeft te zijn, maar ja, wél irritaties kan opwekken bij degene van wie die pc is, zeker als je beide digibeet bent.

Ja, dan kan je boos worden; je kan je denken van ja, voor mij, ik zou mezelf er niet aan storen, heb ik zo vaak gehad.

Óf je kan denken van; ja voor mij, ik zou me er niet aan storen tis me zo vaak overkomen, bijvoorbeeld dat de werkbalk alleen nog maar tevoorschijn komt als je er met je muis opstaat.

Maar ja, je zit wél op iemand anders zijn pc...
Want ja, je doet het (natuurlijk!!!) niet expres, maar ja diegene is bijvoorbeeld gewent aan werken met de werkbalk.

En ja, dit waren gewoon 2 simpele voorbeelden hoe irritaties kunnen ontstaan.

En nu is de kunst, om die irritaties niet verder te voeden, door even afstand te nemen, letterlijk. Want dan kan je dingen overdenken, en relativeren.

Nou ja, ik was gewoon benieuwd hoe anderen denken over irritaties.
En ik was ook benieuwd of iemand ook er iets over kwijt zou willen.

Gezegende Avond!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 20:15

Ja, Frans bauer vertelde 'm net, op Ned. 3 tv, programma, voor kindertjes Afrika, elke 6 sec. sterft er een...

En dan gingen bekende nederlanders een mop vertellen en bij elke mop werd er geld gedoneert voor goede doel.

Vond het grappig: 'WÁÁRVAN?

Omdat je als uitkeringsminima, idd ene gat met andere vult....

Tis nú nog bezig, zie ned 3 BNN-NOS

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 18 december 2012, 20:15
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 20:06
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

Mooi Maritime, hoe je het beschrijft.

Het was bij mijn ex(en) én, én.

Ik ga nu met ze om als goede vrienden.

Dat had natuurlijk niet gekund als we niet gelovig waren.

Zo ga ik ook heel goed om, met de exen van mijn exen...

Ja, waarom niet, zijn toch volwassen.

Ja, en met de een ga ik weer anders om dan met de ander.

Gaat mijn ex een avond naar zijn ex, ja, prima hoor.

Maar ja, zoals ik al zei, iedereen is gelovig, ja, dus dan ga je ook niet lullig lopen doen, van manipuleren, pesten, schuldgevoel werken en ook geen competitie ondere elkaar, wat je in de wereld vaak ziet, zeker onder vrouwen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 18 december 2012, 20:06
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 20:00

Mop:

Komt een hele arme minumumuitkeringstrekker in de bijstand die ook een hoop schulden heeft, bij de dokter.

Zegt die dokter, nou meneer ik heb slecht nieuws voor u, u heeft nog maar een maand te leven...

Zegt die uitkeringstrekker: 'Wáárvan???'.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 19:46
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

MARGREET739 schreef:
Ik ook graag, als j toch aan t uitdelen ben, maar heb geen haast. Na 1 januari..... Twijfelende smiley

Je moet toch 1 goed voornemen hebben Huilende smiley, smiley in tranen

:)

Ik moet ook even wachten op een vriend die mijn nieuwe pc aan komt sluiten, ja, ik ben een beetje digibeet. Kan wel overweg met de pc, maar ja, dat installeren en aansluiten op de provider snap ik niet.

Maar ja, die vriend kan ook binnen een-drie weken, dus ja, ik moet even geduld hebben(ben allang blij dát ik en nieuwe pc heb).

Dus ja, ik zit tijdelijk even op de pc van een andere vriend die hier vlakbij woont.

Ja, en die lijst is echt uitgebreid, dus je als ik die over ga typen, ja, dan ben ik wel ff een uurtje bezig.

En ja, op mijn eigen pc, in mijn eigen huis, ja, dan maak ik ff tijd, da's makkelijker.

Het zou hier ook wel kunnen, maar ja, da's moelijker, áls ik tijd héb is de pc bezet, en als ik minder tijd heb kan ik wel weer achter.

Dus ja, komt wel goed uit dat 't geen haast heb, ja, nu begrijp je dan ook waarom.

zou me eigen pc het nu gewoon doen, had ik het allang erop gezet.

Ik denk inene, wat ik wel kan doen, elke keer een stukje in Word, en dan als het klaar is alles inene kopieeren naar cm.

Iig, wordt aan gewerkt.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 01:03
BerichtOnderwerp: Kerst & nieuwjaarswensen 2012-2013

Gezegende kerst en een gelukkig nieuwjaar!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 00:06
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

[quote=PIETER619]En beginne we hier weer opnieuw?????????

Ja Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Één topic met elkaar verkeerd begrijpen nog niet genoeg?????

Nee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zijn er niet nuttiger dingen te doen????

Nee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 17 december 2012, 21:47
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Ik krijg een nieuwe laptop van de Kerstman, lief he? Verliefde smiley

Ja, een vriend is nu bezig 'm te installeren... Verliefde smiley want ik ben zelf soort digibeet.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 17 december 2012, 08:23
BerichtOnderwerp: gebed voor CMster

JOL252 schreef:
Je hebt op zich en op de keeper beschouwd gelijk Margreet. Er is geen excuus voor kwetsen.

Toch is het ook zo dat er altijd in de interactie iets plaatsvindt. Het kan zelfs zo zijn dat iemand subtiel en verkapt net zo kwetsend is maar de sympathie van de meerderheid heeft/wint omdat hij/zij de duidelijke hoorbare kritiek over zich heen gestort krijgt.

Niet de actie maar de re-actie maakt veel uit. En dat geldt voor ons allemaal.

Ja, dat subtiel en verkappend is kwetsend.

Ik vind het zelf ook heel verdrietig, ja, ik ga Willemijn waarderen, altijd intelligente opbouwende stukken enzovoort.

Ja, dan schrik ik wel even heel erg hoor. En ben verdrietig heb vaak hier zitten huilen achter mijn toetsenbord de laatste tijd.

Ja, want dan is Willemijn voor mij een internet vriendin, die ik al ruim 2 jaar volg via haar postings hier.

Ja, dat hakt er wel even in hoor.

Zelfs een huilsmiley is niet passend....

Sterkte lieve Willemijn! Dat je ondanks dat je ziek bent toch nog regelmatig gelukkige momenten mag hebben!

Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 22:08

ROELANDE345 schreef:
ik wacht vol spannig af!!

Ach ja, bij mij hielp die lijst, ik heb 'm altijd bij me, en als mensen me iets te eten aanbieden, kijk ik eerst op die lijst....dan zeg ik ja, van de arts, dus ja, die lijst heeft dan autoriteit ;)

En eventjes typen, ja, dan ken ik 'm ook beter uit mijn hoofd, ja, moet er ff een uurtje ofzo voor uittrekken, deze week, doe het graag Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 22:05
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ROELANDE345 schreef:
Indrukwekkend Shanita!
blij dat het weer wat beter met je gaat ook trouwens

Ja, ik wou het er ff opzetten, ja, dat voelde ik zo.

En dáarom zou ik zonder geloof niet tegen deze dingen kunnen....

Ja, het gaat beter, ging het eigenlijk al, gisteren was lichamelijk. Ja, gedeeltelijk psychisch, als er een arts kwam praten was de pijn even tijdelijk weg Smiley die vol vragen zit Ging die arts weg, kwam de pijn terug.... Smiley die vol vragen zit

In ieder geval, ja, ik blijf altijd beperkingen houden ook psychisch, anders dan anderen, kan ook niet anders, maar ja, beetje slimheid, vindingrijkheid, en ik red het wel.

Maar ja, wát kan iemand een pijn hebben zeg, dit was nog erger dan de ergste migraine...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 16 december 2012, 22:05
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 21:47

Ik had het op mijn hart dit te delen:

http://youtu.be/1XNXrXldJFQ

For these children may not be forgotton...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 16 december 2012, 21:48
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 21:21

Weet je wat ik doe?

Nou, ik ben dus zelf me origineel kwijt en heb een nauwelijks leesbaar kopie.

Maahaar, als ik deze week even tijd heb, zet ik de lijst in zijn geheel even op dit forum, dan kan iedereen hem kopieeren.

Dan typ ik de lijst even over.

Ja, want hij is uitgebreid, zit heel slim in elkaar, slim onderverdeeld enzo.

En ja, eigenlijk bestemd voor diabetici, maar ja, zo zei mijn arts assistente van mijn huisarts, ook heel geschikt voor gezonde mensen om gezond gebalanceerd te eten, en je valt automatisch af als je je aan de lijst houdt.

Dus, als ik een gaatje vind deze week, doen ik dat eventjes. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 20:43

Nou, op internet staan duizend lijsten; ik ga niet deze week, maar de week erop naar mijn arts, vraag ik een nieuwe...dan scan ik 'm wel ff bij een vriend en zet ik 'm wel op mijn profiel ofzo, zodat je 'm kan kopieeren.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 20:36

FRANKT627 schreef:
Hé S, die lijst mag je me ook sturen... Knipoog smiley

Ja, Frank...ik wou 'm kopieeren voor idd anderen.

Nou zijn er dus drie catergorieën op die lijst: Groen: alles wat je mág eten, met wel hoeveelheden, dus bijvoorbeeld niet meer dan 2 stuks fruit, waarbij een glas vruchtensap voor één stuk fruit geld, en je daar weer maximaal één glas van mag drinken...

Dan Oranje: wat je alleen nu en dan eens mag,

Dan rood, dat is 'bij uitzondering'....Nou kan je rood niet kopieeren en ik heb geen scanner.... Huilende smiley, smiley in tranen

Misschien is het op te zoeken bij 'lijsten wat je mag eten bij diabetici ofzo'. Op goolge, ja, tis balen, ik ben ook dus mijn origineel kwijt, en zit met een nauwelijks leesbare kopie.
Ik vraag een andere als ik weer bij de arts ben, en die arts assistente zie, en anders zoek ik 't op op internet, als ik 't vind, maak ik kopie voor je.

Ik baal zelf ook ff Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 19:40
BerichtOnderwerp: gebed voor CMster

THOMAS968 schreef:
Er is absoluut geen sprake van een ban. Ze kon de opmerkingen even niet aan en acccepteerde de prijs van minder blijken van medeleven van de kant van CM. Verder: gebed heb je zeker nodig bij deze ziekte. Een beetje begrip ook: het doet een flinke aanslag op een mens en als iemand dan wat fel reageert op overigens niet al te invoelende opmerkingen, dat mogen en moeten we dan maar vergeven. Ik weet niet zo zeker of ik wel altijd evenwichtig en rationeel zou handelen in die omstandigheden.

Thomas, die denkt te weten dat bidden voor Willemijn hard nodig is.

Dat wou ik net zeggen; 'zeker geen ban'...

En zeker gebed elke dag...Ja, ik word wel verdrietig hoor als ik iemand zo lang meemaak op een forum, en er gaat iets niet goed zeg maar...

En zeker, idd niet al te invoelende opmerkingen..

Sterkte en beterschap Willemijn, ik bid elke dag voor je!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 19:33

Dank je Pieter!

Ja, het gáát wel weer, lieve mensen om me heen.

En ja, ook in het ziekenhuis, de verpleegsters en de artsen waren zo tof, ja, alleen daardoor voel ik me al beter...

Mooi beroep denk ik dan weer, de zorg...ik bedoel als ze mensen zich zo goed kunnen laten voelen, ondanks dat ze zo ziek zijn, zo zorgzaam, tot in de kleine puntjes, ja echt... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 19:27
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

Van mooie en of spannende klassiekers, op bijvoorbeeld ook tcm, mgm...

Ja, júist óók de zwart wit films naast de kleurenfilms.

Ja, en natuurlijk er zit héél nu en dan een crap film ertussen, maar zeker meer dan de helft is zooo mooi. Karakterrollen, die je nu niet meer ziet, zó sterk...

Dus mensen, ben je down, kijk zo een film, als zelfs ik er gelukkig van word, nou dát wil wat zeggen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 14:54
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.

Mario: Dinsdag 11 December, Psalm 142: 6-8; Al wat ik heb.

Kan het zover met ons komen dat we niets meer overhouden dan God alleen?

Ja, dat kan :), dat gevoel heb ik regelmatig. Eigenlijk houden we dan heel veel over ;)

Kijk, en wat ik schrijf nu kan heel makkelijk klinken, en overkomen, dat weet ik...

Je(men) zou dan ook moeten weten dat ik dit met ingehouden tranen schrijf...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 16 december 2012, 14:58
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 14:51

Mieke: Man doodgeschoten in Amsterdam-Zuidoost

Zuidoost was 20 jaar geleden al levensgevaarlijk om er te wonen, en...weer niet alle wijken natuurlijk, je hebt er ook hele veilige wijken met eensgezinwoningen enzo bij.

Juist die wijken met die grote flats. Daar kan je alleen met groepen komen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 14:31

MIEKE364 schreef:
De wapenlobby ontwapenen? Het particuliere bezit van wapens verbieden? Dan zijn we wel een poosje bezig en waarom dat nergens van de grond komt is mij een raadsel. En toch: werkgelegenheid en geld, macht......noem maar op....sterke factoren om die ellende te handhaven blijkbaar.

Ik wilde vroeger altijd naar een arm land, net als moeder Theresa, zoiets, kindertjes en mensen helpen.
Mijn man wou niet, had hier zijn zaak... Geschokte, onthutste smiley

Ik nog jong en naief, ja, hij deed alles voor me dus zou die dat ook wel willen....dacht ik..

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 16 december 2012, 14:38
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 ... 235 Volgende
Pagina 118 van 235