Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 20:07
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
INGE721 schreef: | En......is dat waar Annette??? Jij zit nog in de lego periode dus jij kan het weten |
ja....en playmobile is weinig beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 21:39
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
"Mensen die zeggen dat een gebroken hart, de ergste pijn is die je kan hebben, hebben waarschijnlijk nog nooit op een legoblokje gestaan"
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 24 april 2012, 21:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 april 2012, 10:08
Onderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
|
|
|
MARIO216 schreef: | En ze hadden geen Pin |
Nee sorry, was er van overtuigd dat die er wel was Maar dat zou zomaar kunnen komen omdat er 2 geldautomaten op 50 meter afstand zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 15:45
|
|
|
MARIO216 schreef: | Even over de A15 en dan zijn we er: Immer geradeaus |
Immer geradeaus aan het eind van de A15 en je staat in de weilanden van Bemmel he. Maar als je om 20 uur nog niet aan tafel zit weten we in elk geval waar we je op kunnen pikken
(dus aan het eind van de A15 de A325 volgen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 april 2012, 13:35
Onderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | Chocolade produceert dopamine, een stofje wat tijdens het orgasme ook vrij komt. Uiteraard moet dit gegeten worden met mate omdat aankomen niet bijzonder goed is voor je seksleven. |
Wel alle bijdrages lezen he vriend, zie pagina 1:
Pieter schreef: Ik denk persoonlijk dat sex een hele goede cardio-training is waardoor heel wat calorietjes verbrand worden, dus ja, sex is gezond
Dus geen probleem die chocola
@Pieter: graag met hazelnootjes he
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op donderdag 19 april 2012, 13:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 22:04
|
|
|
Na het succes van het vorige etentje heb ik wederom een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland) Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden. Adres: Gasthof zu den Forrellenteich, Dorfstrasse 1 47559 Kranenburg-Nütterden.
http://www.gasthof-forellenteiche.de/home.html
- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen - mag binnen gerookt worden - een echte aanrader!! - bei uns ist ALLES großer und beßer...
Datum 21 april om 19.30 uur Geen kinderen of andere introducees Tafel voor 15 man m/v
Deelnemers:
- Annette 792 - Pieter 649 - Erika 129 - Mariska 601 - Leonard480 - Crossroad317 - Marian519 - Annika155 - Mario216 - Sandra206
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 08:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Om half 8 op de wekker kijken terwijl je er om kwart over 6 uit had gemoeten en er om half 8 een kind bij de bushalte had moeten staan Dat beloofd veel goed voor de rest van de dag......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 08:29
Onderwerp: receptenboek
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het was hier ook echt een suikerbom die moeilijk van je gebit te verwijderen was ......... ik heb nog een halve over(ken nie naar de hertjes he? ) |
Zelf hier is nog meer als een kwart over! (en dat gebeurd normaal nooit op maandag morgen) En niet omdat het niet lekker was, een beschaafd puntje per dag is gewoon zo voedzaam dat je vol zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 april 2012, 15:52
|
|
|
MARIO216 schreef: | Kennen de daar pinbetalingen ??? |
We wonen niet in een ontwikkelingsland hoor Mario, ja ook in Duitsland hebben ze pin-apparatuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 april 2012, 19:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geweldig Annette...wat ziet hij er mooi uit!!!!! Leuk hoor en eet smakelijk!!!! Je bent gewaarschuwd!!!! |
Je voelt inderdaad de gaatjes in de tanden schieten bij het eten , maar wel erg lekker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 april 2012, 19:24
Onderwerp: Gebedsroom 12 april-danken, bidden voor goede levensvruchten
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sorry, maar mag je als christen nooit eens elkaar de waarheid zeggen? Soms is het gewoon noodzakelijk, als iemand zeer vroom voor ons allemaal bidt, zich als een geestelijk leider opstelt en ondertussen anderen aan de kant heeft gezet. Ik was er nooit over begonnen als hij zelf niet zo'n vroom gebed neergezet had. Dat vond ik zeer huichelachtig en ik stoorde mij er enorm aan. Wil je een bidstond leiden, dan zou je op een andere manier om moeten gaan met je medebidders. |
Waar is de goeie oude tijd toch gebleven dat Eva en Martha hier de gebedsroom op donderdag begonnen. Ik heb persoonlijk helemaal niets met internetbidden maar dat doet er niet toe, er waren 2 dames die zich wekelijk inspanden, als er iets bekend was over mensen spraken ze je even aan of ze voor je mochten bidden, gewoon een heel mooi initiatief voor mensen die er wel wat mee hebben.
Met verbazing hoor ik de laatste tijd verhalen aan over de gebedsroom, zelfs daar is de haat en nijd al toegeslagen. Leuk beeld geven jullie nu van iets dat 2 mensen met liefde en toewijding opgezet hebben.
Chatuliem, het gebeurt niet vaak maar ik ben het eens een keer met je eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 april 2012, 17:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das snel...lijkt Overtoom wel.....
Hou je hem een beetje uit de buurt van.......@$%^*&*($$.....?????? Wel even laten weten he????? |
En daar is tie dan:
Hij rook al zo lekker dat ik niet kon wachten tot hij afgekoeld was, maar halfwarm is hij ook echt heerlijk! Vrees dat taart hier in huis niet lang overleefd.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 14 april 2012, 17:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 april 2012, 14:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Leanne vroeg om het recept van een notentaart...
Even over de noten die erin gaan....Vroeger haalde ik ze gewoon op de markt bij de notenkraam. Vragen naar ongebrande noten voor een notentaart... Maar aangezien ik weinig op een markt kom...deze keer zag ik bij de supermarkt gewoon een plastic doosje van 200gr....gemengde noten. Walnoten hazelnoten amandelen para-en pecannoten kunnen en mogen erin...Uiteraard ongezouten..
400gr noten gaan er dus in... een bekertje slagroom(250cc) 350 gr kristalsuiker 1 dl water.
Het deeg waarin dit alles verdwijnt is een simpel pak Appeltaart mix. (moet dan alleen boter...en een ei in...lees beschrijving op de verpakking) En een taartvorm van 24 cm doorsnee
Bekleed de vorm met het zandtaartdeeg en bewaar een rond lapje deeg om straks de taart mee af te sluiten. De opstaande rand hoeft niet helemaal tot bovenaan want de taart is niet hoog.
Plet de noten(ik doe dat met een hamer) hoeft niet helemaal fijn. Doe de suiker met het water in een pan...Langzaam verhitten tot de suiker een beetje gaat carameliseren...Doe afwisselend de gehakte noten en een scheut room erbij..Dat wordt een dikke brij...Even nog doorkoken...en daarna even af laten koelen. Stort de lauwe brij in de beklede vorm..vouw de opstaande randen naar binnen en sluit af met het laatste rondje deeg...
Bestrijken met ei of melk...(moet niet perse) 1 uur in de oven...op 175 graden
Wie hem maakt wel effe laten weten... Je bent gewaarschuwd...Verslavend zoet en zeer slecht voor de lijn!!!! |
Hij staat in de oven, ben benieuwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:54
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En dat jouw mams Facebook heeft ontdekt........ is niet toevallig op aanraden van Pieter?? |
Ik verdenk mn nichtje ervan dat ze oma heeft geholpen.....dus denk dat ik de dag dat ik tante werd maar eens ga vermelden.....met foto natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:07
Onderwerp: kinderen
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Shanita....jij bent ook gelukkig....maar op een andere manier!!! Ik verkijk me ook weleens op het geluk en de voorspoed van een ander..... Oke...ik mag niet klagen...ik heb lieve kinderen.. Als je die niet hebt...is dat ook niet iets waar je op terug kunt vallen of van kunt genieten... Ook jij maakt mooie dingen mee....
En bedenk...het gras is altijd mooier en groener bij de buren!!!! |
Is het gras echt groener, of komt dat door de bril waarmee je naar dat gras kijkt? Ja ik ben een gelukkig mens, maar ik heb ook genoeg zorgen en verdriet in mn leven gekend, en nog steeds. Ik kies er enkel bewust voor dat laatste niet de overhand te laten krijgen in mn leven. Ik heb ook echt wel mensen om me heen die die zorgen en verdriet kennen, maar dat is voor mij iets dat ik niet met heel de wereld wil delen. En dan krijg je dus een heel eenzijdig beeld van iemand, alsof er enkel maar goeie dingen op iemands pad komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 april 2012, 15:36
|
|
|
De 2e keer dat ik bij mn schoonouders thuis kwam, kwam mn schoonmoeder heel trots met het babyfotoalbum van Pieter aan, tot grote ergernis van Pieter die de foto s van een schattig lief mollig ventje niet zo kon waarderen. Ik weet niet of ik meer lol had om de foto s of om zijn gezicht toen ze met het boek aankwam.
Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat mn eigen moeder de overtreffende trap van generende foto s tonen heeft ontdekt. Mijn hippe mams heeft facebook ontdekt en zojuist kom ik opeens mn eigen babyfoto tegen En nu maar eens navragen of ze haar instelling wel op afschermen voor onbekenden gezet heeft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 21:51
|
|
|
Na het succes van het vorige etentje heb ik wederom een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland) Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden. Adres: Gasthof zu den Forrellenteich, Dorfstrasse 1 47559 Kranenburg-Nütterden.
- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen - mag binnen gerookt worden - een echte aanrader!! - bei uns ist ALLES großer und beßer...
Datum 21 april om 19.30 uur Geen kinderen of andere introducees Tafel voor 15 man m/v
Deelnemers:
- Annette 792 - Pieter 649 - Chatuliem 619 - Erika 129 - Mariska 601 - Trijnie 671 - Leonard480 - Crossroad317 - Marian519 - Annika155 - Mario216 - Sandra206
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 19:18
|
|
|
Deelnemers:
- Annette 792 - Pieter 649 - Chatuliem 619 - Erika 129 - Mariska 601 - Trijnie 671 - Leonard480 - Crossroad317 - Marian519 - Annika155 - Mario216
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 16:22
|
|
|
[quote=ANNIKA155]
Nou duits......60% van de bevolking van Kranenburg is nederlands, ze hebben zelfs een nederlandse menukaart in het restaurant, dus geen angst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:44
|
|
|
Deelnemers:
- Annette 792 - Pieter 649 - Chatuliem 619 - Erika 129 - Mariska 601 - Trijnie 671 - Leonard480 - Crossroad317 - Marian519 - Annika155 - Mario216
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 10 april 2012, 19:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:37
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
PIETER619 schreef: | Het ging/gaat puur alleen, dat zij zich liet beïnvloeden door wat haar werd ingefluisterd door iemand die eigenbelang hoog in het vaandel heeft. |
En weer schrijf jij letterlijk wat mij verweten wordt. Maar weet je, zelfs al zou het zou zijn dat je je laat beinvloeden door iemand, gebeurd dit niet als het huwelijk verder helemaal goed zou zitten. Het huwelijk zat in jouw beleving goed, maar hoe zag zij dat in die tijd?
Wat als reden voor de scheiding wordt opgegeven, is vaak enkel de druppel die de emmer deed overlopen. Als ik dat ga doen, ben ook ik schuldloos gescheiden, maar ik geloof niet in schuldloze scheidingen. Als een huwelijk strand heb je daar altijd, bewust of onbewust, een bijdrage aan geleverd.
En dan wil ik je nog 1 advies meegeven: je kunt nu goed met je ex door 1 deur, zo goed dat je samen met de kinderen kerst kunt vieren. (daar kan ik enkel maar jaloers op zijn) Hou dat zo, en pas een beetje op wat je over haar op een openbaar forum zet, dit is ook leesbaar voor niet-leden en dus ook voor jou ex.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op maandag 9 april 2012, 22:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:14
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zal er over nadenken, moet wel van ver komen |
Klinkt verder dan het is hoor, Zwolle was vorig jaar verder voor jou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 13:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Echt supersuf!!!!! Maar ach....het kan gebeuren...(zodoende was je dag weer lekker lang) Ik kan niet meer uitslapen.....weet niet meer hoe dat moet.... |
Ik ontdekte vanmorgen dat ik het weer begin te leren! De oudste gaan zelf uit bed en gaan lekker spelen, de jongste besloot ook uit te slapen. Ik schrok om kwart over 10 wakker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 11:16
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
PIETER619 schreef: | Natuurlijk "hij die zonder zonde is werpe de eerst esteen". Helaas jammer dat men niet meerdere personen (die er mee van doen hadden) hierover hier hun mening kunnen zetten. Als je met plezier je 25 jarig huwelijk viert en blijk geeft van liede voor elkaar, je dan na 2 jaar even tijdelijk moet verhuizen naar een ander dorp, zij toen in contact kwam/zocht met haar vroegere stapmaat en zich liett beïnvloeden en zo tot verkeerde conclusies komt, wat is er dan aan de hand? Als je beter had gelezen, had je kunnen zien dat ze totaal om omgetrund was van liefhebbende egenoot en vooral moeder, naar een egoïstisch persoon en daarom de kinderen eerst dus ook niets meer van haar wilde weten. |
Dat is jou versie van het verhaal, het verhaal zoals jij het beleefd hebt. En zo heeft zij ook haar verhaal, een verhaal over dezelfde scheiding maar dan in haar beleving.
Als jij mijn verhaal over mn scheiding hoort, en het verhaal van mijn ex, dan heb je niet het idee dat dat over hetzelfde huwelijk en dezelfde scheiding gaat. Maar dat wil niet zeggen dat 1 van beiden gelijk heeft of ongelijk heeft, je hebt het beiden anders beleeft en als je je totaal niet in het verhaal van de ander herkent is dat voor mij een teken dat er dus iets goed mis zat in dat huwelijk.
Mijn ex schildert mij precies af zoals jij je ex-vrouw afschilderd, en als je enkel dat verhaal kent zou je je af gaan vragen wat voor vreselijk mens ik wel niet ben. Als je mijn verhaal hoort vraag je je waarschijnlijk af waarom ik niet eerder vertrokken ben. En de waarheid......die ligt waarschijnlijk ergens middenin, overschaduwd door onze persoonlijke beleving van het hele gebeuren.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op maandag 9 april 2012, 11:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 10:30
|
|
|
SANDRA206 schreef: | ...wat een leuk idee |
ja, daar eet jij nooit he Maar aan ideeen hebben we niks, ga je ook gezellig mee ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 april 2012, 15:29
Onderwerp: armoede in nederland
|
|
|
DANIEL777 schreef: | over oude koeien gesproken geloof dat zulke discussies al 6 jaar lopen dus over achterlijk gesproken |
maar de meeste leden zijn geloof ik nog geen 6 jaar lid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 april 2012, 13:50
Onderwerp: armoede in nederland
|
|
|
JOLAN931 schreef: | jammer dat er geen smile bijzit die naar zijn voorhoofd wijst zo achterlijk om na zoveel reacties nog even een oude koe uit de sloot te halen. zolang je nog kunt zeuren op CM over hoe slecht je het hebt, schrijf dan een boek en verdien daar je geld mee...er is altijd werk voor diegene die wil
zo...ook dat lucht op |
En toen schoot er plots een enorme glimlach op mn gezicht...... Maar je hebt wel bewezen dat creatief denken veel mogelijkheden oplevert, ook op gebied van werk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 16:03
Onderwerp: Goede Vrijdag
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik ben zeer verbijsterd in de laatste jaren dat de personeel in de winkels (en ook bij bedrijven en zorg) op de goede vrijdag langer moeten werken. Ze (de directie) proberen alle kerkdiensten te verpesten dat de mensen gedwongen te blijven werken. Mijn vriendin moet blijven werken, ze had geprobeerd te ruilen met 1 van haar collega`s, maar dat is niet gelukt. Deze collega`s willen lekker lang weekend weg met hun gezin of vrienden en niet naar de kerkdiensten, ze vinden maar niks.
Christus is gestorven op goede vrijdag maar waarom? Op de pasen is Hij opgestaan waarom dan?
Alle kerken moeten open blijven en niet slopen |
Op haar profiel is te lezen dat ze in de zorg werkt...dat gaat nu eenmaal 24 uur per dag door. Je weet ook vroeg genoeg van te voren waneer het goede vrijdag/pasen is, dus als je echt niet wilt werken moet je op tijd vrij vragen (net als haar collega's blijkbaar gedaan hebben) En wat die collega s doen op die vrije dag...dat gaat de baas toch helemaal niets aan?
Ik snap best dat je er van baalt maar ik vind je reaktie een beetje apart.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 april 2012, 15:35
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Slaap verwekkend deze nacht........... Moeilijk om je ogen open te houden |
Hier heeft er ook 1 moeite om zn oog open te houden......dik en blauw. Ruzie met een schommel en de schommel heeft gewonnen. Best handig zo'n ijsblokjesautomaat in je koelkast.....die gebruik je met kinderen zo vaak
|
|
Naar boven |
|
|