ChristianMatch

Forum

Berichten van BART817
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van BART817
Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: zondag 26 december 2010, 22:49
BerichtOnderwerp: alleen voor jonger dan 35!

CROSSROAD317 schreef:
Bedoel je de uitjes als bijv. de picknick of Arnhem, want die zijn voor alle leeftijden en juist niet bedoeld om te daten maar voor de gezelligheid en een leuke dag/avond met elkaar te hebben Lachende smiley
De specifiek door CM georganiseerde bijeenkomsten zijn echter wel voor dating bedoeld Verliefde smiley

lijkt ook mij niet, maar als ik een balletje op mag gooien (zelf nooit gedaan) maar organiseren van speeddaten? (kort gesprek met ieder mogelijke '...' )
mss slecht idee, maar ik zou niet weten waarom niet?
iemand ervaring/kennis van speeddaten? is/lijkt het je leuk? (ik weet t echt niet)
zo: ja, mss idee voor start nieuw topic???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:37
BerichtOnderwerp: Wisselende Lincscores.

THOMAS968 schreef:
Ik blijf me verbazen over de lincscores. Het is natuurlijk een computerberekening maar als de leeftijd niet verandert, de regio niet en het profiel niet, hoe kan de score dan naar boven of beneden gaan? CM vertelt niet precies hoe het werkt, maar als variabelen niet veranderen, dan zou de score gelijk moeten blijven.

Thomas

(ter info: er zijn er tevens al meerdere topics over, succes)
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:33
BerichtOnderwerp: Beste Wensen !

de beste kerstwens: Immanuël !....
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:24
BerichtOnderwerp: Echt zo irritant

HENDUK927 schreef:
mss komt een van je dochters wel thuis met een ehhhhh oudere kerel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

zeg dan als moeder: ahhh dat had je nou echt niet hoeven doen... Verlegen lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:21
BerichtOnderwerp: Eenzame kerst

nou ik wens iig iedereen: één-samen-kerst Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:16
BerichtOnderwerp: oud en nieuw

VISSER278 schreef:
Nee hoor. Laura Dekker ( het zeilmeisje) is er mee vandoor gegaan.
Wilde persé aan de andere kant van de oceaan haar kerstinkopen gaan doen. Lachende smiley

o nee zit Laura er nog in? Geschokte, onthutste smiley zie je nou wel, iemand had voor de zekerheid met haar mee moeten gaan...

[/quote]
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:02

MARISKA601 schreef:
Uitjes van cm is voor alle leeftijden.
Maar die uitjes zijn toch vaak echt gericht op daten is mijn idee.

op het forum meende ik ook een oud topic gezien te hebben voor een uitje te organiseren die ooit voor 35+ was. in 2003 zat ik ook op een soort site als deze, zij organiseerden ook ooit een dag in de zomer, daar waren relatief veel jongeren bij. maar t is echt van alles wat. gericht op daten... tja ik was toen 22... maar persoonlijk zie ik t alsof 30-ers, gescheiden personen en uit de protestantse hoek mss door aanbod t meeste kans hebben? maar mss (hopelijk) heb ik t mis? iemand meer ervaring?
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 23:05

ugge ugguh kuch proest....
(stof)

ECHO... echo echo echo echo echo echo echo echo echo echo

(leeg... verlaten Twijfelende smiley )
.

Laatst aangepast door
BART817
op donderdag 23 december 2010, 23:06
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:55
BerichtOnderwerp: 50 Dingen die u moet weten over Tongen en Genezingen

BART817 schreef:
47: ongetwijfeld, (en zeker niet alleen cm) kijk ook maar eens in je gezin, club, vrienden, de kerk!, en last but not least: jezelf!?... daarom is 'het beproeven van geesten' ook belangrijk, lijkt mij. maar... hoe goed zijn we in dit beproeven werkelijk??? hoeverre bezitten we dit inzicht, of gave? persoonlijk meen ik dat als we (christenen) het allemaal werkelijk zouden bezitten, er onder ons nooit meer ruzie zou zijn, de term vijand zou geen persoonlijke betekenis meer hebben. ook oorlogen zouden langzaam aan bijgelegd worden. (mits invloed van toepassing)

verder wilde ik nog toevoegen: beproeven van geesten, persoonlijk doet het mij denken aan:
gever/nemer, bouwer/gebruiker, producent/consument, constructief/destructief, vredestichter/onruststoker, geduldig-spaarder/winstzoeker_woekeraar, investeerder/uitbuiter, hulpverlener/leedvermaker, oplossingen-/probemenzoeker, enz...enz...enz...

volgens mij is het resultaat dat dan (als het goed is) overeenkomt met de vrucht van de Geest. (liefde, blijdschap, vrede, geduld, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid en zelfbeheersing.)

maw een levenslang leerproces, persoonlijke vermaning van God, als ook het inzicht. ik denk dat als je dat niet zo ervaart je Gods doel in je leven voorbijloopt. resultaat: eigengerechtigheid zoekend, normen van anderen spiegelen aan je zelf ipv vrucht vd Geest. het lijkt me dat als een geest beproefd wordt (zoals rijtje boven) deze overeen dient te komen met de Geest. aantekening daarbij, niet elk voorbeeld is altijd goed/fout. als het maar niet je karakter wordt. zoals: 'nemer', 'gebruiker' zal iedereen ooit ten deel zijn. om plaats te maken voor iets nieuws zal destructie nodig kunnen zijn. als productontwikkelaar weet ik dat je soms problemen moet zoeken om te voorkomen dat de klant ze als eerste ontdekt. investeren hoeft ook niet altijd het juiste te zijn, je moet ook kritisch blijven om niet blut te raken. vrede stichten is nobel, maar als het twee partijen zijn waar je beter geen deel bij kunt hebben... (zie bijbel) nou ja, enz... enz...
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:27
BerichtOnderwerp: mannen gezocht voor in de chat !!!

TALIET435 schreef:
willen alle leuke gezellige vlotte diepgaande en humoristische mannen zich melden in de chat !!!! Wij dames wachten vol smart op jullie !!!! Maak ons theekransje een avond vol plezier en maak ons het hof dat vinden wij leuk !!!!! Hopelijk tot ziens in de chat ,
hoogachtend de vrouwen uit de chat !!!!! Lachende smiley

wat schuift mij dat? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

een avond vol plezier met theekransje, en: het hof maken?... Verlegen lachende smiley
moet de comp. dan niet uit? Engeltje smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 december 2010, 22:44
BerichtOnderwerp: Gordon christen/

MARISKA601 schreef:
neem het maar met een paar kilo strooizout.
glij je niet uit over dit topic

oooww, dus dit is waar t naartoe gaat... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 december 2010, 22:22
BerichtOnderwerp: Gordon christen/

DAVID923 schreef:
ZAL ik mijn lidmaatschap opzeggen of niet vraag ik me af.

Aan de ene kant vind ik het mooi dat we het evangelie met iedereen kunnen mogen delen, maar om nu met gorden te ''pronken'' als nieuwe bekeerling?

Zeker als hij duidelijk zegt dat de Bijbel geen enkele waarde voor hem heeft, over welke GOD/Jezus heeft hij het dan? Kan ik dit serieus nemen?

ik zie ook geen verband tussen jouw lidmaatschap bij CM en het geloof van een persoon die er in deze geheel niet toe doet, en dan een topic daarover beginnen?????

andere vraag: kan ik dit topic serieus nemen???
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 december 2010, 02:57
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

CARIN303 schreef:
Ik ben wel benieuwd welk boek je momenteel leest en wat je ervan vindt.

Zelf lees ik nu 3 boeken ( 1 op mn werk tijdens de pauze/ 1 voor het slapen gaan en 1 tussendoor).
De titels zijn; Liverpool street, gaat over de kindertransporten tijdens de 2-e wereldoorlog .
Doodgeslagen,doodgezwegen over de vervolging van homosexuelen tijdens de 2-e wereld oorlog en het laatste boek is een roman die gaat over de schaatsrevue.

de bijbel in mn stille tijd (momenteel -> Jesaja)

mn vader begon er eens over. bv: bij opwekking is de boekentent zo gigantisch dat hij, ook na gesprekken met christenen, zich idd hartop afvraagt of naast dit alles de bijbel niet in het gedrang raakt. ik vraag t me ook wel eens af... (natuurlijk komt er nu een antwoord van iemand die daarnaast de bijbel wel serieus leest, ik weet dat die mensen er ook zijn...)
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 december 2010, 00:24

CHATULIEM619 schreef:
Er is een verschil tussen een profetische tong, die uitgesproken wordt in de gemeente en mensen die voor zichzelf tijdens de aanbidding tot God in tongen bidden. En poppenkast, het is wel een gave van God, dus zou ik wel dat het met eerbied besproken moet worden.

ik weet niet of ik het wel echt met je eens ben.
laat ik het proberen uit te leggen:
spreken in een tong: is ofwel persoonlijk, of ter opbouw van de gemeente als deze wordt vertaalt. (afhankelijk van de plaats en situatie)
profetie: belofte voor de toekomst, is een mededeling, ter info mogelijk mbt betrokkenen. is niet persoonlijk, maar een openbaring.
kort gezegd: lijkt me deze twee niet 123 verenigbaar, of komt dit in sommige gemeenten voor? beiden zijn voor misinterpretaties vatbaar, en beiden soms mogelijk gesproken uit/door een andere geest... (komt t toch aan op t beproeven van geesten...)
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 december 2010, 00:13

MARISKA601 schreef:
no 14... ik kan mezelf ook niet genezen.

en wat dachten jullie van no 47, waart die niet rond op cm?

interessant,

14: je kunt wel bidden om genezing voor iets waar je zelf last van hebt (zolang je er toe in staat bent.) opmerkelijk ander detail: je eigen lichaam is meestal zelf in staat zich redelijkerwijs te herstellen (lees: genezen) dus genees je je zelf wel... (op commando van het lichaam zelf idd)

47: ongetwijfeld, (en zeker niet alleen cm) kijk ook maar eens in je gezin, club, vrienden, de kerk!, en last but not least: jezelf!?... daarom is 'het beproeven van geesten' ook belangrijk, lijkt mij. maar... hoe goed zijn we in dit beproeven werkelijk??? hoeverre bezitten we dit inzicht, of gave? persoonlijk meen ik dat als we (christenen) het allemaal werkelijk zouden bezitten, er onder ons nooit meer ruzie zou zijn, de term vijand zou geen persoonlijke betekenis meer hebben. ook oorlogen zouden langzaam aan bijgelegd worden. (mits invloed van toepassing)
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 december 2010, 00:02
BerichtOnderwerp: De 'hemel' saai ?

PIETER649 schreef:
ik hoop wel dat die meneer genoeg geld heeft gedoneerd.... anders heeftie zn ziekte weer terug als hij thuis is Clown smileyheb je geen betere voorbeelden dan die zijlstra onzin??
we proberen hier een serieuze discussie te houden.

en wat betreft dhr zijlstra.... mijn God heeft geen chronische geldhonger

mij werd om referenties gevraagd, dit was er wel een...

bovendien, iemand die een kracht doet, of in Zijn naam, of hoe dan ook, de bijbel zegt t serieus te nemen en niet als onzin af te doen. zelfs wanneer iets van satan zou (blijken te) zijn!

en mss zijn er ook wel getuigenissen dat er genezing is voor chronische geldhonger (mijn God kan dat denk ik wel...) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
BART817
op zaterdag 18 december 2010, 00:08
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:52
BerichtOnderwerp: alcohol

AREND003 schreef:
Ja! Ik ben zeker sterker dan drank! Maar zoals liefde bij mensen in hun hart zit zit drank ook in hun hart! Denk ik! En beide ook tussen hun oren! Toch? En met drank- of liefdesmisbruik, daar heb ik geen ervaring mee!

1Kor.13:4 De liefde is lankmoedig, de liefde is goedertieren, zij is niet afgunstig, de liefde praalt niet, zij is niet opgeblazen, 5 zij kwetst niemands gevoel, zij zoekt zichzelf niet, zij wordt niet verbitterd, zij rekent het kwade niet toe.

(die ervaring kan dan nog uitblijven idd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:30
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

beetje apart, maar wel humor: vandaag pas mn oud-buurvrouw van op de hoek leren kennen, dat ivm haar cv-thermostaat, wij (met mn broertje) naar die winkel terug. de winkelier vraagt om mn naam en tel. zegt hij dat hij me kende van school, blijkt t een oud-LTS-klasgenoot van 11 jaar terug (hij deed bouwkunde).
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:21

'Is de hemel saai?'

Engeltje smiley als er op dit topic al geen plaats voor is...........
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:15

AREND003 schreef:
Kun je me van diabetusgenezingen referenties geven? Wel type 1 he! En van de opmerking "van een afgezet been ben je al vanzelf af" dat zegt genoeg over jou!
Ooit gelezen? whywontgodhealamputees.com

wat zegt genoeg over mij? mijn ledematen heb ik nog, ik hoop nu juist maar dat ik JOU niet gekwetst heb Lachende smiley

ik heb je link een stuk bekeken, maar t is mij een betoog zonder einde en zonder antwoord. ik zou t nog eerder openhouden. gezien ook mensen zijn genezen van bv een darm waar een stuk uit was gehaald. over diabetes is terug te zien, weet niet welk type, maar hij vertelt hoe ernstig t was. ik denk eerder dat jouw opmerking meer over jouzelf zegt...

Marco Kalkhoven vertelt hoe God hem genas van diabetes.

zie link:
http://ministries.levensstroom.nl/uitzendingen/2010

klik op video: week 28, scrol dan 17 min. door. daar begint zn getuigenis.
(paarse blouse, blauwe stropdas)
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 21:45

HENK710 schreef:
Is het werkelijk spotten? Of reageren vanuit de teleurstellende manier van omgaan met deze dingen door diverse mensen die zich christen noemen? Het is toch zo dat bepaalde mensen die zich christen noemen helaas een verkeerde voorstelling van zaken geven als het omGod en Zijn manier van werken (door mensen heen) gaat? Dat is toch waar een oprecht christen ook altijd weer mee te maken krijgt? Wellicht is dat ook de reden dat we in ons christen zijn al snel wat allergisch kunnen reageren op medechristenen die toch net even anders over dingen denken...

medechristenallergie??? Zieke smiley

=> het lichaam van christus met jeuk?
werkt zalving met de HG dan nog...?

(sorry, moet toch ff lachen hoor. niet om Henk, maar om de term als reactie)

Laatst aangepast door
BART817
op vrijdag 17 december 2010, 21:47
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 21:29
BerichtOnderwerp: alcohol

CHATULIEM619 schreef:
Alcoholisme is een groot probleem. Ook onder christenen.

Wat zijn jullie ervaringen met alcohol?
Wat zijn jullie ervaringen met alcoholisme??
Wat zijn jullie ervaringen met alcoholisten??

met alcohol:............oa: 'n toets op school beter gemaakt dan verwacht.
met alcoholisme:......(wijnig)
met alcoholisten:......evangelisatiewerk onder daklozen.
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 23:03

AREND003 schreef:
Je kunt ook de volgende psalm 1 serieus nemen:

Quote:

Psalm 1 van de 21ste eeuw

Gelukkig de mens
die niet meegaat met wie wedergeboren denkt te zijn.
die de weg van de ware gelovigen niet betreedt,
die bij vrome antwoordapparaten niet aan tafel zit,
maar vreugde vindt in altoos voor nieuwe raadsels te staan
en altijd recht wil doen aan zijn oprechte eigen menszijn,
of nu de zon schijnt, of de maan.

Hij zal zijn als een boom,
geplant aan stromend water.
Iedere dag draagt hij vrucht,
zijn bladeren zijn altijd vers.
Alles wat hij aanraakt, komt tot bloei,
overal waar hij ademt is frisse lucht.

Zo niet de verlosten!
Zij zijn als kaf,
dat hier op aarde zaad van verdeeldheid rondpreekt,
dat in een hiernamaals betaald wil worden voor liefde,
en nooit verzuimt een God te prediken van straf.

Vromen houden niet stand in het gezelschap van waarachtig menszijn,
Bijbelaars niet waar eerlijkheid van denken heerst.
Zegen vindt men op de weg van de mens die zijn God kastijdt,
maar de weg van de deugdzamen loopt dood,
en die van de zekerweters is het hardleerst.

Zomaar een mening!en absoluut niet spottend bedoeld, maar geplaatst vanuit een realistisch nadenken!

noem je dat realistisch nadenken en tevens niet spottend???
of toch verdraaid en honend!?

ik mag hopen dat je beter weet, en Gods weg wel mag kennen...!
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 22:55

AREND003 schreef:
En waar baseer je dat op? Is iedere evangelist gelijk? Ik had 1 maand geleden een evangelist die met me wilde bidden dat m'n ziekte over ging! Haha, ik vertelde hem dat ik diabeet ben! Maar daar was geen genezing voor mogelijk! Toen vroeg ik hem of hij een goede vriend van mij kon helpen waar een been bij afgezet was. Dat moest tie even aan de teammanager vragen en dat bleek niet mogelijk te zijn! Wat jammer nou! Sta je daar te evangeliseren, komt het nog niet goed! Maar, misschien evangeliseerden ze wel niet op de juiste manier!? Geen idee!

ik evangeliseer zelf ook, maar...
sinds wanneer worden ook meteen dubbele taken toebedeeld?

ps: er zijn wel degelijk mensen door gebedsgenezing van diabetes afgekomen!
nog even ter info: en van een afgezet been ben je al vanzelf af...

Laatst aangepast door
BART817
op donderdag 16 december 2010, 22:57
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 20:27

ALOUS961 schreef:
sorry Bart, lust geen bier of wijn.........

zou: 'melk uit een kokosnoot' daar het alternatief zijn?

of krijg je bij het nieuwe lichaam ook nieuwe smaakpapillen?
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 20:11

ZINGA672 schreef:
Eerste psalm, eerste vers. Sommige christenen komen zelfs niet zo ver...

GrZing!

dan kijk ik nog even vooruit, psalm 23 spreekt in: 'toekomende tijd', alle dagen van mijn leven... en: in het huis vd Here ... = niet (alleen) aards lijkt mij.

(HSV)

De HEERE is mijn Herder
Ps.23:1 Een psalm van David.
De HEERE is mijn Herder,
mij ontbreekt niets.
2 Hij doet mij neerliggen in grazige weiden,
Hij leidt mij zachtjes naar stille wateren.
3 Hij verkwikt mijn ziel,
Hij leidt mij in het spoor van de gerechtigheid,
omwille van Zijn Naam.
4Al ging ik ook door een dal vol schaduw van de dood,
ik zou geen kwaad vrezen, want U bent met mij;
Uw stok en Uw staf,
die vertroosten mij.
5 U maakt voor mij de tafel gereed
voor de ogen van mijn tegenstanders;
U zalft mijn hoofd met olie,
mijn beker vloeit over.
6 Ja, goedheid en goedertierenheid zullen mij volgen
al de dagen van mijn leven.
Ik zal in het huis van de HEERE blijven
tot in lengte van dagen.
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 20:03

PIETER649 schreef:
dat is het mooie van cm.... hier is SOMS een goed klimaat, en SOMS goed gezelschap Lachende smiley

ja... en bij mij hangt er een warm briesje om me heen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(beide offtopic idd)
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 19:47
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

TESSYBEAR731 schreef:
Boehoehoe wat zijn we zielig!

Die *B* heb je inderdaad niet zelf bedacht, dat beweerde ik ook niet..
Ik heb em erbij gehaald omdat de letter die je zelf bedoelde mij toch echt wel heel veel te ver gaat!
Er is ook helemaal niemand die jou als gevoelloos monster afschilderd, je word er enkel op gewezen dat je woorden te ver gaan, zoals ik al zei; wees gewoon een vent en erken dat, ga niet zielig zitten doen.
Zeker als je zelf met kinderen werkt...(en ervan uitgaande dat je oprecht christen bent)...zou je beter moeten weten! Boze smiley

Zoals je al zegt; Aan de vrucht herkent men de boom...
dit soort taal doet me toch ernstig twijfelen aan de boom die dit soort mensen voortbrengt..ik hoop dat jij dât begrijpt!

Maar goed, ik vind het ook wel weer genoeg! Anders krijg k dalijk rimpels, en we weten inmiddels waar dat allemaal toe leid Gefrustreerde smiley

ik denk dus niet dat je me zó goed kent of inschatten kan, maar indirect oordeel je wel over mij... wat zou je dan daarmee willen bereiken? (en mogelijk niet (alleen) jij?)

Rom 12:18 Houdt zo mogelijk, voor zover het van u afhangt, vrede met alle mensen.

Matt.7:1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt; 2 want met het oordeel, waarmede gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden, en met de maat, waarmede gij meet, zal u gemeten worden. 3 Wat ziet gij de splinter in het oog van uw broeder, maar de balk in uw eigen oog bemerkt gij niet?

probeer ik mss iemand van cm zwart te maken?

(ps: nogmaals zoals in de kleine lettertjes van t bericht, hoewel nu door cm weggehaald, speciaal voor jou t juiste antwoord opnieuw: *='k'!!!, ipv: 'B', maar dat wist je inmiddels al)
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 23:09

SUSANNAH475 schreef:
Bovendien... ik denk dat het eeuwige leven hier en nu al begint... ik geloof er niks van dat ik na mijn sterven in een soort niemandsland zal zijn... gelovigen zijn mijns inziens bij God... !!

HENK710 schreef:
Zo is het maar net! Knipoog smiley

{ik denk dat het eeuwige leven hier en nu al begint}
-> "Het Koninkrijk komt en is nu" zei Jezus,
maar: {gelovigen zijn mijns inziens bij God... !! } God is wel met ons,
verder klinkt t mij erg boedistisch...
Naar boven

Auteur Bericht
BART817 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 17:33
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

BENNY340 schreef:
alles wat niet mag voor het huwelijk is leuk.
binne het huwelijk is het een gewoonte.

tjonge, tis ook nooit leuk? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van BART817
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 10 Volgende
Pagina 2 van 10