Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:06
|
|
|
Er zit echt een heel zielig persoon op mijn profiel, echt de hele tijd. Heb hem er mee geconfronteerd en als antwoord krijg ik_ sorry dat is niet mijn bedoeling_ vervolgens blijft hij weer plakken.
HEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPP
MAJARO
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:08
|
|
|
gewoon blokkeren meid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:09
|
|
|
En als hij echt vervelend is even melden bij CM. gr Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:10
|
|
|
O KAN HIJ DAN NIET MEER OP MIJN PROFIEL? IK KRIJG DE ZENUWEN ER VAN.
oeps sorry ik schreeuw hihihihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:12
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Er zit echt een heel zielig persoon op mijn profiel, echt de hele tijd. Heb hem er mee geconfronteerd en als antwoord krijg ik_ sorry dat is niet mijn bedoeling_ vervolgens blijft hij weer plakken.
MAJARO |
Van alleen kijken heb je toch geen last?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:12
|
|
|
Hij kan je dan niet meer mailen of met je chatten en jij ziet niet dat ie op je profiel komt. De boodschap wordt hem dan vast wel duidelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:13
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Er zit echt een heel zielig persoon op mijn profiel, echt de hele tijd. Heb hem er mee geconfronteerd en als antwoord krijg ik_ sorry dat is niet mijn bedoeling_ vervolgens blijft hij weer plakken.
MAJARO |
Je zou Chris (redactie CM) kunnen inschakelen als hij niet naar je wil luisteren, kan me indenken dat het je gaat beangstigen, tis tenslotte een soort van stalken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:16
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Van alleen kijken heb je toch geen last? |
nou als iemand niks zegt, en echt de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd boven de lijst staat, ja daar heb ik wel moeite mee. Vind het gewoon onfatsoenlijk. ow en eng gr majaro
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op maandag 20 september 2010, 22:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 22:49
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Hij kan je dan niet meer mailen of met je chatten en jij ziet niet dat ie op je profiel komt. De boodschap wordt hem dan vast wel duidelijk |
Zivaatje, je kunt nog wel zien dat geblokkeerde mensen je profiel bezoeken hoor, heb er zelf ook een paar die nog langs wippen af en toe , bij blokkeren is alleen de pv en mail functie uitgeschakeld. Beter is om bij dit soort gedrag (m.i.) gewoon Chris een mail te sturen met de naam van betreffende 'plakker'...dan kan Chris ermee doen wat hem goeddunkt..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 23:14
|
|
|
MAJARO438 schreef: | nou als iemand niks zegt, en echt de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd boven de lijst staat, ja daar heb ik wel moeite mee. Vind het gewoon onfatsoenlijk. ow en eng gr majaro |
Maar dat kun je toch niemand verbieden Iedereen mag zo vaak kijken als hij/zij wil. Dat is de keerzijde van op een datingsite staan. Lekker laten kijken hoor en je er vooral niet aan ergeren. En als je iemands mailtjes zat bent, kun je 'm blokkeren. Er schijnt ook nog een optie te zijn, dat je niet ziet bij wie je kijkt en ook niet ziet wie bij jou gekeken heeft. Is dat een idee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 10:13
|
|
|
Joh...je hebt gewoon een verlegen fan En als je dit niet prettig vind, bovenstaande tips opvolgen,succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 10:26
|
|
|
Bedankt allemaal, ben wel wat rustiger nu. Vond het best wel bedreigend maar ja misschien moet ik er niet zo zwaar aan tillen.
groetjes en een gezegende dag, Majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:03
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Bedankt allemaal, ben wel wat rustiger nu. Vond het best wel bedreigend maar ja misschien moet ik er niet zo zwaar aan tillen.
groetjes en een gezegende dag, Majaro |
Best leuk toch die belangstelling Gewoon terugkijken, eerst jouw profiel uitschakelen, ga naar instellingen, zet een vinkje bij toon niet welke profielen ik bezoek, kan hij dus niet zien dat je hebt gekeken
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 21 september 2010, 23:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:12
|
|
|
De functie "Camoufleren" helpt ook, had er ook wat last van en nu is alles lekker vaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 05:23
|
|
|
MAJARO |
Nu durf ik echt nooooit bij jou te gaan kijken... Gelukkig, je past ook niet in mijn leeftijdscategorie
Je bent immers maar liefst een JAAR ouder! Weet je wel hoeveel dagen dat is? en hoeveel minuten? en hoeveel seconden? en hoeveel en hoeveel...
Oplossing: misschien is het mogelijk, als ik eens een keertje bij jou ga kijken, dat ik dan niet bovenaan sta, maar gewoon heel bescheiden, onderaan begin, op jouw lijstje? Moet toch mogelijk zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 05:32
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Nu durf ik echt nooooit bij jou te gaan kijken... Gelukkig, je past ook niet in mijn leeftijdscategorie
Je bent immers maar liefst een JAAR ouder! Weet je wel hoeveel dagen dat is? en hoeveel minuten? en hoeveel seconden? en hoeveel en hoeveel...
Oplossing: misschien is het mogelijk, als ik eens een keertje bij jou ga kijken, dat ik dan niet bovenaan sta, maar gewoon heel bescheiden, onderaan begin, op jouw lijstje? Moet toch mogelijk zijn! |
Ha, ha! Ik durf het lekker toch!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 13:57
|
|
|
MAJARO |
Is dat zo erg dan...iedereen is vrij om te doen wat ze willen. Ik heb er gelukkig geen moeite mee als ze op mn profiel kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 14:36
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Ha, ha! Ik durf het lekker toch! |
Ja ja lekker, hahahaha. Tuurlijk mag je op mijn profiel. Maar als iemand er zo lang opzit een paar dagen achter elkaar en er op blijft ja dan krijg ik wel mijn bedenkingen hoor. Kun je toch uit fatsoen ff een berichtje sturen?
Maar ondertussen een door de wol geverfde cm-er dus weet er wel raad mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 19:02
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Ja ja lekker, hahahaha. Tuurlijk mag je op mijn profiel. Maar als iemand er zo lang opzit een paar dagen achter elkaar en er op blijft ja dan krijg ik wel mijn bedenkingen hoor. Kun je toch uit fatsoen ff een berichtje sturen?Maar ondertussen een door de wol geverfde cm-er dus weet er wel raad mee! |
eh... eh... eh...
ik heb altijd geleerd: GEEN BERICHT = GOED BERICHT
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op zaterdag 4 december 2010, 19:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 19:07
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Is dat zo erg dan...iedereen is vrij om te doen wat ze willen. Ik heb er gelukkig geen moeite mee als ze op mn profiel kijken. |
Heb net ff gekeken. En zag: jouw glas is altijd halfvol. Nu denk ik aan de hygiene: wanneer maak je het schoon
Je ziet... bij mij is het glas altijd half leeg . Wel zo hygienisch!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 19:11
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Er zit echt een heel zielig persoon op mijn profiel, echt de hele tijd. Heb hem er mee geconfronteerd en als antwoord krijg ik_ sorry dat is niet mijn bedoeling_ vervolgens blijft hij weer plakken.HEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPP
MAJARO |
Sommige mensen zijn gewoon TE aantrekkelijk. Oplossing? Doe iets aan je profiel! Noem al je slechte eigenschappen! Zeg dat je absoluut niet klaar bent voor een relatie! Doe die motor weg, dat is veel te stoer... Enne...
Nou ja, het zijn zo maar een paar tips .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 19:23
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Heb net ff gekeken. En zag: jouw glas is altijd halfvol.
Klopt idd...ik ben heel positief ingesteld.
Nu denk ik aan de hygiene: wanneer maak je het schoon
En ik maak het iedere keer weer schoon, zit maar niet over mijn hygiene in.
Je ziet... bij mij is het glas altijd half leeg . Wel zo hygienisch! |
Ook heb ik een goeie vaatwasser,die alles hygienisch schoon maakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 19:40
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ook heb ik een goeie vaatwasser,die alles hygienisch schoon maakt. |
TIJD VOOR AKTIE !!!
We kunnen het spreekwoord veranderen: bij mij is de vaatwasser altijd half vol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 21:12
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | TIJD VOOR AKTIE !!!
We kunnen het spreekwoord veranderen: bij mij is de vaatwasser altijd half vol |
Nee joh...das zonde van het water! Eerst zorgen dat ie helemaal vol is en dan pas aanzetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 23:18
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nee joh...das zonde van het water! Eerst zorgen dat ie helemaal vol is en dan pas aanzetten |
Jajaahhh, da's zeker om je geweten te sussen hé... Want verder kan het milieu je natuurlijk heeelemaal niets schelen
Levenswijsheid à la P... Hellup tis besmettelijk?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 23:29
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Jajaahhh, da's zeker om je geweten te sussen hé... Want verder kan het milieu je natuurlijk heeelemaal niets schelen
Levenswijsheid à la P... Hellup tis besmettelijk?! |
... bij mij is het glas altijd halfvol! Dan denk je, jongens, dit wordt een neut! Dit wordt een dolle boel! Trek de champagne maar open!
Krijg je toch weer dat gelazer over die afvas... kijk, dat is nou echt zo irritant! Maar, zinga, als ik je ooit nog eens ontmoet, dan weet ik waar ik je blij mee kan maken :
EEN AFWASBORSTEL !!!! ... en ik doe er gratis een bio-zeepje bij (ik voel namelijk stiekum met je mee )
motto: een Zinga-Hand is Gauw Gevuld
TIP: DRINK VOORTAAN GEWOON UIT DE FLES !!! DÁ'S PAS EKO
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op zaterdag 4 december 2010, 23:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 5 december 2010, 12:06
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Jajaahhh, da's zeker om je geweten te sussen hé... Want verder kan het milieu je natuurlijk heeelemaal niets schelen
Levenswijsheid à la P... Hellup tis besmettelijk?! |
Als u goed opgelet had, mevrouw Zzzzingaaa...had u gezien dat die hele discussie over de groene sint te maken had met het feit dat ik zo blij ben dat 97% van de sjokolaaadeletters dit jaar "groen" is... Beutje opletten hoor...kom kom, deze Piet weet echt wel wat de sint in de zak gedaan heeft die voor Uk bestemd is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 5 december 2010, 12:06
|
|
|
Jaaaaaaa hoooooooooooooooooooor!
Over irritant gesproken! Iedere keer dezelfde posting 2, zelfs 3 keer zien verschijnen...das pas irritant!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 5 december 2010, 12:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 5 december 2010, 12:27
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Als u goed opgelet had, mevrouw Zzzzingaaa...had u gezien dat die hele discussie over de groene sint te maken had met het feit dat ik zo blij ben dat 97% van de sjokolaaadeletters dit jaar "groen" is... Beutje opletten hoor...kom kom, deze Piet weet echt wel wat de sint in de zak gedaan heeft die voor Uk bestemd is |
Intens berouw... stof en as
Dus jij hep 97 chocoladeletters in de zak??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 23:56