Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:01
|
|
|
Ik blijf me verbazen over de lincscores. Het is natuurlijk een computerberekening maar als de leeftijd niet verandert, de regio niet en het profiel niet, hoe kan de score dan naar boven of beneden gaan? CM vertelt niet precies hoe het werkt, maar als variabelen niet veranderen, dan zou de score gelijk moeten blijven.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:04
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik blijf me verbazen over de lincscores. Het is natuurlijk een computerberekening maar als de leeftijd niet verandert, de regio niet en het profiel niet, hoe kan de score dan naar boven of beneden gaan? CM vertelt niet precies hoe het werkt, maar als variabelen niet veranderen, dan zou de score gelijk moeten blijven.
Thomas |
Het rare vind ik ook altijd dat de -in mijn geval- mannen met de hoogste linc score meestal niet mijn voorkeur hebben. Ik vraag me af hoe dat dan kan?? Je zou denken dat er dan veel overeenkomsten moeten zijn???
Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 15:07
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik blijf me verbazen over de lincscores. Het is natuurlijk een computerberekening maar als de leeftijd niet verandert, de regio niet en het profiel niet, hoe kan de score dan naar boven of beneden gaan? CM vertelt niet precies hoe het werkt, maar als variabelen niet veranderen, dan zou de score gelijk moeten blijven.
Thomas |
De meerkeuze antwoorden tellen ook mee..........dus als je geen vrouw wilt die spruitjes lust vallen die af
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 24 december 2010, 15:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 16:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het rare vind ik ook altijd dat de -in mijn geval- mannen met de hoogste linc score meestal niet mijn voorkeur hebben. Ik vraag me af hoe dat dan kan?? Je zou denken dat er dan veel overeenkomsten moeten zijn???
Willemijn |
link dus die lincs/linc score
Laatst aangepast door
|
AANGENAAM334
|
op vrijdag 24 december 2010, 17:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 17:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De meerkeuze antwoorden tellen ook mee..........dus als je geen vrouw wilt die spruitjes lust vallen die af |
Leanne....dus nu moet ik ook nog spruiten leren eten?
Grapje!!!
(Ben ik blij dat we alles moesten eten van mn mams)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 23:52
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | link dus die lincs/linc score |
Zeker link die linc score en toch kijk je ernaar..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:37
|
|
|
Thomas |
(ter info: er zijn er tevens al meerdere topics over, succes)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:18
|
|
|
BART817 schreef: | (ter info: er zijn er tevens al meerdere topics over, succes) |
Geef me eens een link naar waar het antwoord staat, dat zou ik zeer op prijs stellen en dan help je ook echt.
Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|