Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 20:32
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat maakt niks uit joh. Iedereen gedraagt zich toch veel jonger dan dat hij/ zij is. De vorige keer heb ik er zien boompje klimmen. Anderen tentje bouwen. Wat maakt het uit als je het maar naar je zin hebt. Zelf kan ik deze keer niet helaas , maar het is me de reis vanuit Zeeland meer dan waard. |
moeten wel figuren uit een heel rare familie geweest zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 20:14
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
misschien gewoon, eenvoudig, door bereid te zijn te getuigen van de hoop die in je is, marian; er staat ook een tekst in de bijbel die mij altijd erg aanspreekt bij dit onderwerp.... ik kan hem even niet letterlijk citeren, maar t komt erop neer, dat je zodanig leeft, dat anderen gewonnen worden, omdat ze zien aan je leven, dat je de Heere God dient, en daar jaloers op worden en naar gaan vragen......
dus geen gepreek of opdringerigheid; eenvoudig jezelf zijn, en leven met God.
ps. toch even nagezocht; ik vond het in 1 petrus 3
1 Desgelijks gij vrouwen, zijt uw eigenen mannen onderdanig; opdat ook, zo enigen het Woord ongehoorzaam zijn, zij door den wandel der vrouwen zonder Woord mogen gewonnen worden;
2 Als zij zullen ingezien hebben uw kuisen wandel in vreze.
3 Welker versiersel zij, niet hetgeen uiterlijk is, bestaande in het vlechten des haars, en omhangen van goud, of van kleren aan te trekken;
4 Maar de verborgen mens van het hart, in het onverderfelijk versiersel van een zachtmoedigen en stillen geest, die kostelijk is voor God.
5 Want alzo versierden zichzelven eertijds ook de heilige vrouwen, die op God hoopten, en waren haar eigen mannen onderdanig;
6 Gelijk Sara aan Abraham gehoorzaam is geweest, hem noemende heer, welker dochters gij geworden zijt, als gij weldoet, en niet vreest voor enige verschrikking.
volgens mij lijkt dit aardig op het recept, waarmee je anderen kunt winnen, zonder hen te bombarderen met christelijke dogmatiek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 23:58
Onderwerp: waarschuwing;oplichters actief via mobiele en vaste telefoon
|
|
|
lijkt me sterk leanne; vanuit de mail zie ik dat ie van kpn naar de politie is gestuurd, en toen naar een heel adressenbestand, waaronder ik.........
de link waar je naar verwijst wordt slechts vier maal per jaar ge-updated zag ik.......
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 18 september 2010, 00:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 23:26
Onderwerp: waarschuwing;oplichters actief via mobiele en vaste telefoon
|
|
|
Onderstaand bericht heb ik via e-mail rechtstreeks van een bekende, werkzaam bij de politie, ontvangen: willen jullie dit bericht in een prive mail plakken, en aan ieder toesturen die je kent?
Even een waarschuwing voor iedereen!
Vaste en mobiele telefoon....
Ik geef deze door, omdat wij zelf al gebeld zijn met nummer: 0044141455114 (zie onder)
LET OP !!!!
Er wordt gebeld op een vaste telefoon, waarop een man vraagt: ”Met wie spreek ik?” zodat je duidelijk nogmaals je naam zegt.
Dan vertelt de man dat je een grote prijs had gewonnen.
Maar hij vertelt dat heel snel achter elkaar en laat soms pauzes vallen in dit
gesprek.
Het is een ingesproken bandje. Je moet de verbinding verbreken.
Het zijn oplichters die als volgt te werk gaan :
Zij vragen nogmaals naar je naam omdat ze die heel duidelijk uitgesproken willen
hebben, daarna stellen ze gerichte vragen waarop jij met ja moet antwoorden en ze
laten hiervoor ook de pauzes in het gesprek vallen.
Vervolgens vragen ze je naar je adresgegevens en als je die geeft, monteren zij
een vals bandje waarop staat dat jij iets hebt gekocht in Zwitserland.
Op dat bandje is dan duidelijk te horen dat jij dat bevestigt en al je gegevens geeft
en er dus aan vast zit.
Bovendien kun je haast niet bewijzen dat het om een oplichting gaat.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Doe er je voordeel mee.
LET OP Doorsturen op verzoek van de politie(en ook doen!!)
Er wordt op de huistelefoon gebeld; Met de melding dat je een prijs gewonnen
hebt.
Of je een 9 wil toetsen om door te gaan!!!!
Gooi de hoorn er op.
Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit: Momenteel is er een bende actief die
u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent
aangesloten.
Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw
toestel.
DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING.
Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van
uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer. Hierdoor
kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten. Maak dit bericht s.v.p.
bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel.
Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende:
U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 455114 te
bellen. Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat
berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen.
Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN en
Vodafone.
PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast !!!!!!!!!!!!!! Als u dit bericht ontvangt, stuur het dan s.v.p. aan zoveel mogelijk mensen door!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:57
Onderwerp: Concerten Sela in september
|
|
|
In de maand september geeft Sela( zonder H…) een aantal concerten. Het is misschien wel een leuk idee om hieronder in te vullen naar welk concert je gaat en wie van de CM-leden je dus kunt treffen die avond. Ook kun je zo afspreken om met elkaar mee te rijden of voor of na het concert nog wat te ondernemen. En ook kaarten ruilen als je toch nog wisselt van locatie wordt zo mogelijk.
Het lijkt me handig om zelf de kaarten te bestellen en je daarna op de bestemde plaats in te vullen. De kaarten kosten € 15,- plus €2,- administratiekosten Voor meer info:
http://www.selamusic.nl/
Reserveren kan via deze link
http://www.selamusic.nl/index.php?action=ticket
dinsdag 21 september Gorinchem
vrijdag 24 september Bunschoten willemijn232 crossroad317 anoniempje onder voorbehoud anoniem loes550 geholi202 joëlle246 hannah810
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:49
|
|
|
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan;
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Grace 585 54 jaar Muischje leeftijd 05 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing) Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+ anoniempje 50-
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 17 september 2010, 21:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 16:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
petra is om van te watertanden, chatuliem; geen wonder dat je een goede dag hebt vandaag!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 20:11
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
k heb de hele tuin al doorgezocht, maar hij is onvindbaar.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 18:52
|
|
|
ik zit hier nog steeds, helemaal zielig, als aangeschoten wild langs de digitale snelweg, visser............ en niemand die me helpen kan............
laat me alleen, alleen met al mn verdriet....... t is beter dat ik nu geen mensen zie... er is niemand, niemand, niemand die me troosten kan!! LAAT ME, LAAT ME ALLEEEEEEEEN!! snik.......slik
http://www.youtube.com/watch?v=ZCiFlTUg7jc
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 18:20
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ohhhhh nu ben ik jaloers!Op zoiets kun je maaaaaaaaanden teren
Laatst dacht iemand grappig te zijn:"jij 44?Oh dan is je hoofd zeker eerder gebruikt?" Ja echt lollig |
hahahaha, jaaaa, byzonder lollig.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 10:12
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Hoop dat ik slechtste moment gehad heb voor vandaag ... is wel een dagje afwachten ... men oudste dochter deze nacht naar spoedopname gedaan ... ik kreeg nu net bericht dat ze haar nu overbrengen naar een universitair ziekenhuis .... ze is 30 weken zwanger ... Goed voor mij is nu wel dat ik bij haar zoontje moet blijven ... dus spelen en niet te veel tijd om te piekeren ... |
dat wordt een hele drukke tijd dan sofie! heb je baby-kleding en babyspullen ed? ik heb hier vanalles staan, voor als ik een baby als crisisplaatsing zou krijgen; dus als je soms snel hulp nodig hebt?? sterkte joh! en gefeliciteerd!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: | GOOOOOOOOOOOOOOODmorning sunshine!
Het wordt weer een heerlijke nieuwe dag!Het zonnetje schijnt,volop tijd voor werk en sport,ik ga dr in ieder geval van genieten
Ik ga schieten,wie vangt?
|
zit je op je gemakkie t forum te lezen.........wordt je notabene weer afgeschoten!! k had beter van je verwacht, leanne!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:39
|
|
|
geen vrouw worden dan, leanne, en lekker leanneke blijven; lijkt me veel en veel interessanter!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 00:07
Onderwerp: receptenboek
|
|
|
neem ook gelijk dagravit mee, en totaal dertig, wat vit C bruistabletten, voor wat extra vitaminen! anders wordt je door je (denkbeeldige?) vriendin teruggestuurd.....
geweldig!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 14:07
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
nou, marijan; as dat nou geen mooi verjaarskadootje is!
fijne dag gewenst he!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 11:58
|
|
|
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Grace 585 54 jaar Muischje leeftijd 05 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar Frank627 leeftijd 40+ William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 15 september 2010, 12:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 11:55
|
|
|
Hieronder vind u de route beschrijving die u leid naar de picknickplek, (met dank aan mariska;)
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
tegenover juffrouw Tok zie je de schaapskooi liggen, rijd over het parkeerterrein van de schaapskooi en neem de zandweg, bij de tweede groep bomen zie je aan je linkse hand een parkeerplaats, daar kun je je auto kwijt, en zitten we op het gras te picknicken.....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 15 september 2010, 12:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 23:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja, ga ook nog ff meedoen En voortaan goed lezen , er staat duidelijk: WAS. Dat is verleden tijd , je weet wel , vroeger, dat wat geweest is. Duidelijk?????????? |
nee, wil je t me even uitleggen visser? overigens; waar is de visser op je foto? ik kan hem niet vinden; is ie voorlopig een jaar of 13 met een buggy op pad, of ehhhm, begrijp ik dat misschien verkeerd???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 21:17
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Helaas werkt mijn lijf iets anders dan dat, Hannah... Dat heb je met zo'n ehh...bijzonder gestel als dat van mij Maar hey...nog een paar dagen, na Zondag mag ik langzaamaan instorten! |
een paar dagen kunnen lang duren............... succes in elk geval tess......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 20:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wow wat een ploeg weer,leuk! Past dat allemaal in uwe Yurt vrouwe Hannah? |
anders stapelen we wel een beetje hoor, leanneke; bovendien wilde iemand nog een hele grote caravan meenemen begreep ik........ laten we eerst maar es kijken, welk weer t wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 14:58
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Ik denk er over na ... kan nog net hé ... zoek me een begeleider ( ster ) en ja misschien kom ik ook wel naar juf tok ... |
lukt vast wel, sofieke, give me some time!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 13:44
Onderwerp: Waarom op zondag naar de kerk?
|
|
|
ik heb ook zeer goede ervaringen met de diaconie in onze gemeente; toen ik binnen twee weken verhuist moest zijn, en nauwelijks hulp had, hebben ongeveer tien gemeente-leden hun vrije zaterdag gegeven om me te helpen. de vrachtwagen, en de man/vrouwkracht, alles werd voor me geregeld, en mijn vriendin nam de regie van mij over........ waar vind je dat.........? ik was er enorm, enorm, enorm dankbaar voor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 08:03
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Toen ik vanmorgen op wilde staan en mijn lijf het falikant begaf! En ik moet nog de hele week doorklussen |
kdiep ademhalen tess: warme douche en rustig an beginnen........ spierpijn neemt af als je je spieren blijft gebruiken; heeft iets met doorbloeding te maken. toen ik aan t klussen was, kon ik soms amper mijn armen meer optillen, maar t helpt echt; gewoon doorzetten; tanden op elkaar, en met een uur wordt het al iets minder!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 00:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oke , dank. Wil je ook nog uitleg bij deze foto? Dat kan hoor. Visser loopt hier achter de buggy met zn jongste nichtje van ik weet niet hoe oud . Een jaar , een half jaar , 8 maanden , i dont know. Maar wat ik wel weet is dat het ruim 13 jaar geleden was dat ik achter zo'n ding heb gelopen. |
haha dus een foto van 13 jaar geleden..........? t is echt een veel leukere foto, visser; je staat er zo jong op ook, he? we zeggen t voor je bestwil hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 00:14
|
|
|
Hieronder vind u de route beschrijving die u leid naar de picknickplek, (met dank aan mariska;)
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Grace 585 54 jaar Muischje leeftijd 05 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar Frank627 leeftijd 40+ William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar hayco485 40 jaar
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 14 september 2010, 13:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 23:58
|
|
|
CARIN303 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag is geweest dat ik erg veel last heb van mn lage bloeddruk en de daarbij komende klachten, zucht! |
houd je je wel goed vast op de trap carin? misschien kan jonathan uitkomst bieden om je bloeddruk omhoog te krijgen? beetje strrrrrrress doet wonderen......
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|