Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:03
Onderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM
|
|
|
Ja maar hoe zit het dan met je eigen verantwoordelijkheid?? Moet je niet eerst bij je zelf te raden gaan of je het goed gemaakt hebt met je naaste??? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:57
Onderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
|
|
|
Ik las vanmiddag de EO gids en daar stond een stukje in over samen wonen en ik begreep er uit dat dit nergens in de bijbel verboden word ik weet ook niet of het toen in het oude testament al bestond . En als ik me kan herrinneren zou dit op radio 5 zondag avond bepraat worden maar dat weet ik niet zeker. Sjalom. Martinb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:16
Onderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
|
|
|
LISA610 schreef: | Hmmm denk niet dat sleutels in t aas aan een haakje bijten Martin.. zou een magneetje aan een touwtje doen als ik jou was |
Hallo Lisa
Ik weet alleen niet of het magneetje het ook onderwaterdoet hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:14
Onderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ineke voegt zich erbij...(moet dat nu met een d of een t...ben ik zo slecht in) |
Hallo Zeeland
Langer maken den dan stam plust T weet ik nog van heel vroeger hahaha., Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:08
Onderwerp: Schaamte om jezelf bloot te geven
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Helemaal herkenbaar...fijn om te lezen...zo ben ik ook!!! Ik ben een open boek... Soms is dat lastig, maar toch ook vaak bevrijdend. |
Hallo Zeeland
Als het boek dan ook maar gelezen word dan is het goed maar als dat niet gebeurd dan is wat Lisa al schreef erg oppervlakkig. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 22:19
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | dat het abces in mijn buik wéér gegroeid en ontstoken is en dat ik dus wéér aan de antibiotica zit. Maar gelukkig hoef ik (nog) niet opnieuw opgenomen te worden in het ziekenhuis! |
Hallo Josina. Heel veel sterkt en GODs zegen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 22:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben ik ook met jou eens. Maar wat heeft het nog voor zin om op desbetreffende persoon te reageren? Het enigste wat je er mee bereikt is weer een tegenreactie waarin de bijbelteksten om je oren vliegen en waaraan de meesten zich dáár weer aan ergeren. Met als gevolg dat er haast geen één topic meer on-topic is/ blijft. |
Hallo Visser. Ben het daar helemaal mee eens want er komt geen einde aan. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 22:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | nee , het zijn oplaadbare batterijen.. hele nieuwe gehaald bij appie... |
Hallo Mariska
Heb je ze wel uit het goede bakje gehaald want er zijn er verschillende hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:50
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hij is nu eenmaal een belg en zal dat altijd zo blijven martin.. |
Hallo Mariska.
Dat zou kunnen maar ze weten wel lekkere patateke s te maken . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:48
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het mooiste moment was toen ik mn dochter weer eens zag. Ze had voor mij de hele serie MASH meegenomen. |
Hallo Chatuliem. Daar zijn toch ook dochters voor die letten overal op dat merk ik ook. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb niet zo zeer een allergie aan de heg maar wel (ik zal het zelf maar zeggen...) aan (bij-) werken... |
Hallo Frankt.
Je kan toch alleen maar afwerken net als bij knippen dat kan je ook niet bijknippen dat gaat ook niet volgens mij hahaha Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mn schilderwerk is mooi klaar. |
Hallo Visser Dat kan ook niet anders met dit mooie weer van de afgelopen dagen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:42
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik ervoer het als verwarrend als een nog getrouwde man met mij wilde privechatten (wat ik een paar keer meegemaakt heb), maar zodra mij duidelijk werd dat iemand nog officieel getrouwd was heb ik de boot afgehouden... je weet niet wat er speelt en ik ben niet van plan tussen een getrouwd stel te staan, ook al is het stel van plan om uit elkaar te gaan... voor mij voelde dat niet goed. |
Hallo Susannah Maar moet je niet eerst het boek sluiten voordat je een ander uit de kast pakt?? Lijkt mij wel anders val je steeds in herhaling denk ik. Sjalom. martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 22:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ... dat mijn klok weer eens 9 uur achterloopt.... |
Hallo Mariska.
Had je de batterijen in de kringloop gehaald???? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 22:33
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Slechtste moment, dat mijn bovenbuurman weer thuis is en zoveel lawaai maakt... ik dacht dat het nu laat genoeg was... 0:37 uur am. |
Hallo Susanah
Je zou de oordoppen kunnen gebruiken die hebben zo ook in de F1 en die lui horen niets . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 22:31
Onderwerp: huwelijk als sacrament
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Een sacrament is niet bijbels, maar wel bijbels is: Ja is ja en neen is neen, zeker in een huwelijk en als 1 van 2 een ja onder voorbehoud uitspreekt, dan moeten niet kerkgenootschappen met sacramenten komen en allerlei regeltjes... De Liefde is gebonden aan Waarheid dus aan Jezus Christus! |
Hallo Christen
Hoe zit het dan met het dopen en het avondmaal en als er ouderlingen en diakenen worden aangesteld dat zijn ook formulieren die niet in de bijbel staan volgens mij. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 22:08
|
|
|
VISJE980 schreef: | Dat was eigenlijk een moment van gister... anyway.. Ik heb bijna vakantie en heb een oproep geplaatst op CM op het forum, onder kopje Agenda.. Alleen op vakantie? Vond ik wel een overwinning van mezelf!!
Alleen moet het nog even onder de aandacht gebracht worden... en dat probeer ik hier maar... Misschien helpt het...
Dus heb je ff tijd, ben je tussen de 20 en 30 jaar? Ook nog zin om op vakantie te gaan.. maar niet helemaal in je eentje.. Kijk dan!!
Forum/ Agenda/ Alleen op vakantie?
Lieve groet, en dankjewel alvast, Visje |
Hallo Visje
Dat is dan inderdaad een mooie overwinning en ik denk dat er wel opgereageert zal worden iniedergeval alvast een goeie en fijne vacantie. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 22:06
|
|
|
MARGREET471 schreef: | ik ook nog niet echt, frank. t is net zo'n dag die er later nooit geweest lijkt te zijn. misschien moeten we onze zegeningen maar 'ns gaan tellen. |
Hallo Margreet
Maar het was toch een prachtige dag met een hoop zon vanmiddag. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 22:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb vandaag nog geen mooi moment beleefd. |
Hallo Frankt. Gewoon een vak leren hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 22:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat ik vandaag voor 100 % uit de ziektewet ben geschopt. |
Hallo Visser .
Mag ik je dan van harte wensen en dat je er eigelijk nooit meer inkomt. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 22:00
|
|
|
[quote=CHRISTEN307]Hoe kan ik in een huwelijk, wat vanaf de sluitingsdatum al een autistische partner heeft, maar toen was het mij niet bekend en schreef ik het toe aan "onbekendheid"met elkaar, maar in 2011 is het mij duidelijk geworden en heb ik de verantwoordelijkheid genomen tegenover God en mijn vrouw, dat dit nooit een huwelijk kan zijn zoals God dat bedoeld heeft en ik heb zelf de schuld op mij genomen, van deze onjuiste stap,
Hallo Christen. Hoe kan je nu schrijven dat je zelf de stap genomen hebt en dan gaat je vrouw scheiden zelf vind ik dat niet goed want als je zelf al de knoop doorgehakt heb dan maak je zelf die stap. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 22:28
Onderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
|
|
|
[quote=PIETER649)
Hallo Pieter
Ik denk dat je het heel goed verwoord hebt want ik vind dat je alle twee een schuld hebt. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 22:45
|
|
|
Dat ik vanavond een korte broek aan trok en dat ik daarna de hond ging uitlaten en dat ik er achter kwam dat ik de sleutels nog in mn andere broek had ook de autosleutel want dan had ik nog een sleutel kunnen pakken uit de uto maar helaas. Ik moest toen naar mn moeder lopen een 3 kilometer op de sloffen en weer terug en ze lag gelukkig nog niet in bed dat ik kon mn huis weer in en dat was weer het mooiste moment hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 22:17
Onderwerp: Vrijheid van meningsuiting op het forum
|
|
|
Moeten wij al Christenen niet de ongelovegen jaloers maken om ons geloof en als men dit dan leest dan weten ze gelijk waarom ze dat niet moeten doen . Dus laten we ophoudne op deze manier en het eventueel via mail te doen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:15
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dacht dat jij geboren was op de zee, martin. |
Hallo Visser.
Dat had ik eigelijk wel graag gewilt maar ik ben een beetje uit het zand getrokken en uit de aardbeiën geschoffelt. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Domburg? |
Hallo Mariska. Dat zou zomaar kunnen zelf dacht ik meer aan verweggiestan lijkt me ook wel mooi. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:04
|
|
|
Dat ik vandaag 2 keer tegen de achterklep van de auto aangelopen ben de eerste keer tegen de punt van de klep met een bebloed hoofd en de twede keer wilde ik de drempel van de auto schoonvegen odat ik morgen naar een oom ga met mn moeder en die word morgeen 99 en die van mij is 93 en liep ik weer tegen de klep en nu was mn wenkbrouw helemaal stuk en ik was geboren in Heemskerk en dat is het ezelendorp en die stoten zich nooit 2 keer dus ik moet maar een andere geboorte plek gaan vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:00
|
|
|
YELNIN491 schreef: | tja, misschien kwam ze daarom niet, moest lease-auto zeker inleveren |
Hallo Yelnin
Misschien was ze een vak aan het leren volgens mij want anders kom je wel op de afspraak. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|