Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 18:26
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
Juist dit stukje van Mario..is toch ook een antwoord op de vraag...WIE IS GOD????
Heel duidelijk en heel mooi!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 18:15
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekkere groentesoep gemaakt, Schnitzel met daarbij stoofpeertjes en gebakken krieltjes Geen toetje vandaag wordt je toch alleen maar dik van |
OOOOOOOOOH...daarom nam ik geen toetje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:50
|
|
|
JOL252 schreef: | Het huis ruikt naar de bouillon die al de hele ochtend voor de soep staat te trekken ... en ergens vanavond es kijken wat ik met de restanten van de bbq van gisteren kan doen. |
De vleesresten...zijn geroerbakt...en in de goulashsoep gegaan..(was dus extra gevuld) Morgen volgt sla...gaan daar de groenten en de salades bij... Makkelijk he...restjesdag!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:43
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
8 uur.....stilte nog buiten...aan de campingtafel ...zo heerlijk...ontbijten...
Buitenom de kerk...alleen maar heerlijk buiten gezeten...
En straks weer buiten eten...das toch net of je op vakantie bent???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 00:57
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HANNAH810 schreef: | uiteraard smile ik hier niet, mamalou, maar heb ik ENORM met je te doen!!
(en dan hebben we het nog niet eens over het opruimen van de vieze vette bende!!) |
De kat erop af sturen...heeft dat beessie een feestdag!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 15:01
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
DIANA556 schreef: | hahaha....dat herinnert mij aan de tijd, dat mijn zusje (toen een jaar of 6, nu 37) de mieren zwemles wilde geven in een emmer met water... |
Ja ook dat is een groot probleem... Moet je je indenken...alleen al die arm zwembandjes aan doen.... Het is gewoon moord met voorbedachte rade...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 14:49
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jajaja, ga jij je mieren nu maar knuffelen |
Weet je wel hoe moeilijk dat is???? Die knuffel je zo dood!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 00:52
Onderwerp: animo voor strand - zon - zee - lucht ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k zal m'n gedachten die ik nog over heb , over laten uitgaan.
Maar Scheveningen is niet zo heel ver hoor. | Scheveningen is mooi...ben ik met je eens...ik was er afgelopen weekeind.. Maar zeg nu gewoon eens Zeeland joh!!!! Promoot je provincie nu eens... Als er niet al teveel komen is eten hier na afloop ook een optie...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 11 augustus 2012, 00:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 00:14
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
Ik had waardebonnen voor de Wereldwinkel.... Ik kom daar helaas nooit, maar de waardebonnen had ik gekregen....
2 waxinelichtjeshouders van lila glas....nog een doos met kaarsen...en een zakje met koffieboontjes...(biologisch..
Kijk...deze dingen zal ik zelf nooit kopen...maar nu kon dat mooi...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 00:09
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Na een fijne dag....een vreemde boodschap.... Niet direct slecht, maar wel emotioneel.....
Volgende week...wordt mijn lieve zus....(ze werd maar 18) herbegraven... Dat gebeurd in het graf bij onze lieve vader....
Een gedenkwaardige dag voor ons maar zeker voor onze lieve moeder... Gisteren overleed haar (nog enigste) broer op de gezegende leeftijd van 92 jaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 00:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dan hoop ik maar dat er ook wat voor je op die tafel komt...... |
Dat kwam er zeker hoor Steen... Lieve vrienden...ik wordt er regelmatig gevraagd...en de vrouw des huizes is een perfecte kokkin!!!!
Nu een hele dag....heerlijk gewinkeld...tot de voetjes er zeer van deden...
Morgen een BBQ....met de kinderen en Oma....en vrienden... Als afsluiting van de vakantie...maandag begint het serieuze leven weer....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 11 augustus 2012, 00:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:52
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog eentje , nu over een stofzuiger.
Op een stofzuiger zit zo'n soort lampje zeg maar die aangeeft hoe ver de zak vol is. Heb ik 3 of 4 keer gestofzuigd geeft dat "lampje" al aan dat ie een eind vol is. Je merkt dat de zuigkracht al wat minder word maar de zak is nog lang niet vol. Hoe kan dat . Kan dat evt. ook te maken hebben met die andere filtertjes die er in zitten?
Visser, die het huishouden niet altijd goed snapt |
Zo is die stofzuiger van mij ook Visser.... Die laat zijn lampie ook niet schijnen als het zakkie vol is...dus controleren we dat zelf even.... Het is niet de filter...al kan dan inderdaad wel EEN reden zijn... Je brengt me wel op een gedachte dat dat hoog nodig weer moet gebeuren....(is het behoud van je stofzuiger)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:46
Onderwerp: animo voor strand - zon - zee - lucht ?
|
|
|
Waarom nu eens niet in Zeeland...Visser...we trekken alles uit de kast...ze komen gewoon naar Zeeland... Daar wordt zelden iets georganiseerd...nu kan het...nu nog de wil...
En nu niet zeuren het is te ver... Oke...dat is zo, maar Overijssel of Gelderland is voor ons toch ook ver???
Voor wie een nachtje over wil blijven...hier is een groot huis en er gaan veel (hopelijk!!!) makke schapen in een kooi... Logies met ontbijt zijn gratis.... Kom maar op met ideeën....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 09:52
Onderwerp: HEL: realiteit of fictie
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik heb hier heel veel gelezen en pak er niet even een stuk uit maar zeg gewoon zoals ik het zie/denk.
IK lees dat er gezegt wordt God is liefde! Klopt helemaal maar daarom zou er niet over de hel gepredikt of gesproken mogen worden! Waarom niet?? Mogen we er niet op gewezen worden dat er ook een andere kant is? dat wie alleen maar de brede weg bewandeld en niet naar zijn eer leeft niet in Zijn koninkrijk komt??
Moeten we dan vanaf de kansel alleen maar hallalujah horen en bijbelgedeeltes maar niet lezen en bespreken?? Waarom omdat het mensen angstig maakt?? Tja het kan idd angstig zijn te horen over de Hel en verdoemenis, maar het is er wel degelijk! Ik denk dat we allemaal liever een preek horen waarin het allemaal maar zo mooi is. Maar het geloof is niet makkelijk en simpel we worden opgeroepen Hem te volgen maar makkelijk is het niet en zal het ook niet worden want wij zijn mensen en dus zondaren!! |
Ja Erika...ik ben het helemaal met je eens....zo is het...!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 08:54
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
BART347 schreef: | stel dat: als ik Chat zou moeten zwangermaken....
nee, gaat echt niet gebeu...lukken... en bovendien is ie nog ongesteld............... |
Zeer vreemde...nietszeggende...en bovendien rare reactie!!!!
Probeer een klein beetje(als het lukt) een volwassen gedrag te tonen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 23:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | .......Vreten mieren zand? | Nee...volgens mij niet... Ze dragen het wel weg....het zijn zeer ijverige beesten.... Zo ontstaan ook die mierenhopen van zand...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 22:15
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan maar hopen dat ze daar morgen geen uitsmijterdag hebben ingelast. |
Ook dan is er nog geen man over boord... (om maar eens in visserstermen te praten)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 21:24
|
|
|
De uitsmijter dag is vervroegd...en verzet naar vandaag... Morgen schuif ik de benen weer bij een nader onder tafel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 15:17
Onderwerp: de gratie Gods?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja Zucht........ |
Juist niet door te zuchten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 13:35
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is heel simpel Josina. Ik persoonlijk zou me doodschamen over de dingen die hier geschreven staan. Maar dat wordt klaarblijkelijk niet door jullie zo gevoeld. Dan is er toch niks meer te zeggen? Als jullie bekend willen staan als giechelende pubertjes, dat is jullie zaak. |
Doodschamen...das heel erg hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 00:07
Onderwerp: Over Vissen en vrouwen;)
|
|
|
VISSER278 schreef: | Visser krabt zich even achter z'n oren want dit is wel een heeeeeeele grote wens. Vissersboot , stoomboot , rubberboot , sleepboot, love-boat???????????????????????????? |
Niks...sleep....niks stoom....niks love... Een vissersboot.....UITERAARD!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 00:03
|
|
|
PETRA944 schreef: | na ja zeg, ga jij nou ook vaag schrijven helemaal onleesbaar die gele letters. en jij eet zeker de eerste tig dagen tong. |
PETRA.............!!!!!!!!!!!!! Hij zit aan een frikandel speciaal....!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 00:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | 1 Da's nie best voor de lijn Zeeland 2 Het is nog geen zaterdag Zeeland
Vissertje gaat nu ook maar evenzondigen... aan de frik. speciaal, |
Welja...wijs me maar weer eens op mijn probleem... Weet je hoe erg het is...als je maar alles eten kan??? Maar dan wel even zeggen dat je een frikandel speciaal zit te eten... Kijk...en dat doet Zeeland dus niet... In de avond GEEN FRITUURPAN!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 23:52
Onderwerp: Over Vissen en vrouwen;)
|
|
|
Ik wil vissen...maar wel op een boot... Maar Petra komt niet...of wel???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 22:13
|
|
|
PETRA944 schreef: | Wat zou je lekker uitgewaaid zijn en tot rust zijn gekomen op het water |
Je mag nooit meer raden...(wat is het toch heerlijk ja)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 22:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Tsja ..............moeilijk raadsel Zeeland. Vertel het maar , 't is gehaktdag maar dat zal het ook niet zijn .
Rauwe mossels, rauwe oesters? Neeeeeeeeeeeee |
Van die goudgeel gebakken staafjes....en jij bent er ook niet vies van.... (raadsel opgelost!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 21:51
|
|
|
Tja...ik zat aan de waterkant....had geen potten en pannen bij me....
DUSSSSSSSSSSSS.....(ff jammie)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 21:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Effe gegoogled We zijn overdreven en aanstellerige vrouwen even vertaald uit het Gronings!
En verder pff waar maak je je druk om Chat net wat Josina al zegt serieuse en lol topics gaan hand in hand samen op dit forum, mooi toch Er zijn zat serieuse topics en de ene dag voel je je daar goed voor om te reageren een ander dag niet,sommige mensen hebben dagen dat ze zich minder voelen is dat zo moeilijk te begrijpen?? Ik vind het prima gaan zo en nogmaals als je je aan een topic stoor lees je dat topic niet!!!
Erika die topics niet leest als ze zich er niet in wil mengen |
Zo...dat weten we dan ook weer!!! (wat we zijn ...bedoel ik) Maar dan toch wel even een duidelijk woord...van Erika... En ik kan niet direct zeggen...dat dit...een overdreven... aanstellerig...antwoord was!!! (toch nog iets goeds onder de vrouwen..) Maar...het bewijs dat dit wel gelezen word...(toch nieuwsgierig??) Het komt wel goed met ons...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 20:43
|
|
|
Mijn dochter te zien schitteren tussen de zeeleeuwen!!!!!!!!
Een dagje uit met dochter.....met aansluitend een boottocht over de Oosterschelde!!!
Water en wind...wat wil een mens nog meer...Voelde me ook bijna een vis in het water!!!
|
|
Naar boven |
|
|