Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 17:39
Onderwerp: hier kunnen mensen die willen z... lekker z... tegen mekaar
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ze heten niet voor niets HUIS-dieren. Omdat ze gewend zijn in en bij een huis te horen en te leven. Zet een pup in de vrije natuur en hij gaat op den duur schapen verscheuren. Fijn voor de boer. Of wou je alle schapen in Nederland ook fijn de Veluwe opjagen? |
HUIS-dieren zoals jij ze noemt, zijn niet de oorspronkelijke soort natuurlijk. Maar ik denk dat ook een HUIS-dier liever vrij is dan opgesloten te zijn binnen de 4 muren van een HUIS. Het gaat mij om de minimale beweginsvrijheid die die dieren nodig hebben, maar meestal niet krijgen. Als jij schapen als HUIS-dier wilt houden, be my guest ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 14:15
Onderwerp: Buddha beeld
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Nog iets waar ik even over nadacht... Mag een christen eigenlijk een Buddha beeld hebben?? Ik zie er zelf niets verkeerds in... Heb er opzich niet zoveel mee, Maar soms zie ik best leuke dan denk ik hmmm zou best gaaf staan in bv de tuin... Maar kan dit nu weer wel of toch ook weer niet? Tis voor mij niet meer dan een beeld een ding voor de sier... Dus in mijn ogen kan dat wel... |
Nog een vraag naar aanleiding van het plaatsen van dit topic. Wat is de reden, het nut hiervan ?? We zijn nu 3 dagen, 283 postings en een aantal bans verder. Als alleen het onderwerp al zoveel teweeg brengt, wat zou het dan teweeg brengen als er een boeddha beeld bij je in huis zou staan (algemene vraag) Hoeveel leedvermaak zal satan op dit moment hebben. Wat een stel sukkels die christenen daar op CM, lekker met mij bezig en niet met God
Laten we God grootmaken, prijzen en eren!!!!
Opwekking 284 Maak groot de Here, onze God de Rots. Zijn werken zijn volmaakt en al zijn wegen recht. Een God van trouw is Hij en volmaakt in liefde. Goed en rechtvaardig is HIJ!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=56LpG4ODN00
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 26 april 2010, 14:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 13:59
Onderwerp: Buddha beeld
|
|
|
Terugkomend op de vraag van Robbedoes, mag een christen een boeddha beeld in huis hebben. NEE !!!!!
Motivatie (gehaald van internet (geen christelijke site ....)) Een Boeddha zelf kopen is niet slecht, maar een Boeddhabeeld als versiering gebruiken is niet erg voorspoedig. Boeddha heeft de Dharma onderwezen om mensen van het lijden te bevrijden en naar het geluk van verlichting te leiden en als we dan alleen maar zijn afbeelding gebruiken om de schoorsteen op te fleuren is dat niet zo gunstig. Dat gezegd zegent een Boeddha altijd de omgeving. Ik zou echter wel respectvol met beelden omspringen. Het verkopen van Boeddhabeelden voor persoonlijk winstbejag (Kwantum, Blokker etc) is echter zwaar negatief karma, berust volledig op gehechtheid, snel geld maken en gaat totaal voorbij aan wat Boeddha, en de Dharma kan betekenen voor ons.
Persoonlijke motivatie (vanuit de bijbel) stel ik de volgende vraag, in welke hoedanigheid zou satan, de meeste mensen (christenen) verleiden. A) Als een brullende leeuw B) Als een wolf in schaapskleren C) Ale een engel des lichts
Ook al haal je, naar jouw mening onschuldig, een boeddha beeld in huis, voor satan is het niet onschuldig. NEE satan heeft op dat moment een ingang om bij jou binnen te komen. Als een wolf in schaapskleren..... Verpakken in een onschuldig lijkend beeldje..... Het beeldje op zich zal geen kwaad kunnen zeggen we dan, maar de achtergrond van het beeld wel. Wat is de oorsprong dan van boeddha? Boeddha is 1 van de 31 goden uit het Hindoeïsme. En om dat door te gaan op boeddha, boeddha is de zoon van de maan chandra, een god die te vergelijken is met de Griekse god hermes. Tis maar beknopte achtergrond info, jullie kunnen natuurlijk zelf ook zoeken op internet.
Waar je ook mee bezig bent, reiki, yoga, iriscopie, voetreflexie, boeddhabeelden enz. enz. zoek eerst eens uit waar de oorsprong ligt, want zo onschuldig als het lijkt is het misschien wel voor de mensen, maar bedenk dat het voor satan niet onschuldig is. Maar juist een prachtig middel om ingang te vinden in je hart/leven. En satan wil niets liever dan jou bij God de Vader weg halen, want dan ben je niet bezig voor Jezus Christus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 13:17
Onderwerp: hier kunnen mensen die willen z... lekker z... tegen mekaar
|
|
|
MARISKA601 schreef: | een visje in een kommetje vind ik zielig een vogeltje in een kooitje ook.
mijn hond is niet zielig. en mijn katten zijn ook niet zielig. |
Jij bent honden/kattenfluisteraar?? Geef een pup of kitten de keuze tussen leven in de vrije natuur of tussen 4 muren te "mogen" leven ..... Nu zijn ze afhankelijk van "hoeveel zin vrouwtje heeft om me uit te laten" (Jippii ik ben al 20 minuten in de vrije natuur geweest )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 12:52
Onderwerp: dit vind ik niet leuk meer deel 2
|
|
|
MARISKA601 schreef: | heb maar een nieuwe aangemaakt, de vorige kon ik niet vinden
en ja hoor het is maandag. was van plan om 2 wasmachines te laten draaien. zet ik de machine aan en ja hoor toen ik aan het touwtje trok hoorde ik plok, teken van dat het maar met de hand moet gaan doen.
ben maar naar beneden gegaan en koffie gezet. ondertussen ook de pc aangezet.de beesjes eten gegeven. getelefoneerd met de woning bouw. en wat denk je? niet lachen hoor.. mijn pc doet het niet.
ik geloof dat ik vandaag alle apparten wat het lichtnet is aangesloten maar vermijd. |
Ben heel benieuwd met welk merk wasmachine jij de was doet, 't zal geen Bauknecht zijn ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 02:15
Onderwerp: Hokjes
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Dit stukje zou door mij geschreven kunnen zijn... Zo goed Cross?
En Marijan, ik had je al een beetje gemist... Ik dacht, ze zal toch niet in een ho(e)kje gekropen zijn? Zijn we meteen weer ontopic... |
Ja Liesbeth, zo ist goed. En Marijan die zou zich zelf wel eens in een ander hokje / vakje willen indelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 14:03
Onderwerp: Terug naar een witte middenstandskerk?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | We hebben natuurlijk jaren meegemaakt van de ik..cultuur, is ook niet verkeerd om je eigen grenzen te bewaken maar ik zie tegenwoordig ook wel een cultuur van "naar elkaar omzien" maar toch vraag ik me af of dat niet aan mijn leeftijd ligt.......??? |
Ook in het "naar elkaar omzien" ligt een valkuil. Misschien is het juist dan wel heel erg belangrijk om je eigen grenzen te kennen, aan te geven en te bewaken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 13:58
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ANITA324 schreef: | Is er ook Thee?
Want koffie is slecht voor mijn maag krijg der een knoop in.
Nieuwtje !!!!!!!!!!!
Jaja gisteren werd ik gevraagd door een bekende vriend van mij we hadden al 2 jaar een hele goede vriendschap en kennen elkaar door dik en dun. Had voor die tijd ook 3 maanden verkering met hem gehad maar tja ik maakte het toen op dat moment uit hij was daar helemaal kapot van dat snap je dan ook wel. Maar door de 2 jaren heen altijd naar elkaar toe gegaan op verjaardagen en af en toe naar elkaar toegaan dan repareerde hij mijn laptop en maakte ik bij hem de huis schoon of ging voor hem koken maar naar gisteren is de fonk gesprongen en zijn we weer stapel verliefd opelkaar. We zijn er beide ook echt aan toe en hoop ik dat het zich in iets mooies mag uit bloeien. Maareh ik blijf voorlopig hier nog wel hoor om goede vriendschap als broeder en zuster te verbreeden. Want als broerder en zuster mag je voor elkaar een hand en een voet zijn.
Hartelijke groet,
Anita |
Dan heeft hij je zeker geplaagt..... meisjes plagen kusjes vragen was het toch
Gefeliciteerd Anita ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik kan wel een knuffel gebruiken.......... |
dan krijg jij, juist omdat dit het off-topic topic is, een knuffel Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:30
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
Als je in een relatie met elkaar naar bed bent geweest, en je gaat, om welke reden dan ook, niet met elkaar verder. Vraag je dan alleen God om vergeving, kun je ook vergeving vragen aan de ander of vergeving geven aan die ander. Per slot van rekening heb je wel een band gehad met elkaar die dieper gaat dan alleen maar handjes geven..... Ik ga er nu wel gemakshalve vanuit dat, je niet eerder met elkaar naar bed gaat dan dat er een gemeende wens is om samen "oud" te worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: |
'T zonnetje is vandaag niet lekker |
Een waterig zonnetje schijnt ook Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 18:31
Onderwerp: gekke berichten
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De Boliviaanse president Evo Morales vervloekt kapitalisme en linkt homoseksualiteit en kaalheid onder Europeanen aan hun eetgedrag.
Dat zei Morales woensdag op een klimaatbijeenkomst in Bolivia ten overstaande van ruim twintigduizend luisteraars. Volgens de omstreden president leven Europese burgers van genetisch gemanipuleerd voedsel en drinken ze alleen maar Coca-Cola, hét symbool van kapitalisme.
Tjokvol hormonen 'De kip die ze eten zit tjokvol vrouwelijke hormonen,' speechte Morales. 'Dus, zodra mannen deze kip eten, worden ze steeds minder man.'
Ook over haaruitval onder Europeanen had de 50-jarige Boliviaan een theorie: 'Het lijkt normaal te zijn, maar is een ziekte in Europa. Iedereen is kaal en dat komt vanwege hun eetpatroon. Ze blijven maar piepers eten, zonder verzadigd te worden.'
Duivelse variant Morales weet wel waarom indianenvolken geen last hebben van kaalheid: 'Wij eten anders.' Hij noemde de 'giftige' Europese pieper een duivelse variant op de oorspronkelijke aardappel uit de Andes en onderdeel van een 'kapitalistisch dieet'.
Zijn uitspraken zorgen voor de nodige kritiek van de Boliviaanse oppositie en verschillende homorechtenbewegingen.
Absurd 'Het is absurd om te denken dat het eten van kip met vrouwelijke hormonen de seksuele geaardheid van een persoon kan veranderen,' zei de voorzitter van de Argentijnse homoseksuele gemeenschap in een reactie op internet.
'Hij beweert dus indirect dat als we mannelijke hormonen in een kip stoppen en het aan een homo voorschotelen, die in een hetero verandert.' |
Stop ze tjokvol mannelijke hormonen, en de vrouwen die ze eten worden dan steeds minder vrouwelijk ..... Krijg je mannelijke mannen, en daarnaast manwijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 01:11
Onderwerp: Hokjes
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Ik ben christen, ik denk niet in hokjes en ik ben lid van een pkn-gemeente...
Beste mensen, het één sluit het ander niet uit.... Dat is wat ik probeer(de) aan te geven, maar wat me blijkbaar niet lukte... |
Volgende keer Marijan laten schrijven, kun jij dan schrijven, ik had het kunnen schrijven ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:16
Onderwerp: ingekakte cake
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zeg ehhhhhhhhhh ga je lekker? |
merk in een jaloers ondertoontje Hannah ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:12
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Weerman..... wat krijgen we zaterdag voor weer? Ik ga dan varen en weet niet wat ik aan moet trekken voor kleding |
Ik zou zeker rubber laarzen meenemen, stel je voor dat de kapitein een rietkraag in vaart
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 21 april 2010, 20:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:03
Onderwerp: ingekakte cake
|
|
|
IMKE917 schreef: | ik word gek de ene keer 100 berichten de andere keer 3
het is een setje |
verstand komt met de jaren Imke, goed kijken heb je een bril voor nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 14:10
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | wat prachtig om te lezen...dat kromme kindergebrabbel ineens schoot mij een opmerking van mijn zoon te binnen toen hij 5 jaar oud was. Na een hele middag buiten te hebben gespeeld, komt hij binnen met de opmerking mam: ik heb zoooooon dorst!!! De tuf staat me droog in de mond! |
Je mag vaker reageren op het forum Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 23:41
Onderwerp: politieke discussies
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is meer een aftreksom van wat de beste mogelijkheden zijn. CDA en PvdA zie ik niet zo snel terug keren in een gezamenlijk kabinet. Een helemaal links kabinet zal nog meer macht aan de regering geven en zal nog alles opgaan in procedures en ambtenarij. Een regering waar we allemaal mee uit de voeten zouden kunnen zou het voorgestelde kabinet zijn. PVV en VVD staan wel dicht bij elkaar wat betreft economische visie. En als de PVV tussen CDA en VVD zitten zou het net zo'n sterke vuist kunnen maken als de CU in dit kabinet. Niet dus...... |
ik zie wel wat zitten in een kabinet met cda -- vvd -- pvv, maar dan meer als rariteitenkabinet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 17:56
Onderwerp: Score Cm bij Tros radar........
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | We hebben hier vanochtend gebak bij de koffie gehad om het te vieren
Ik ben trots.
En dankbaar vanwege jullie goede beoordelingen.
We gaan er zeker nog wat leuks mee doen, ook om jullie te bedanken. |
gefeliciteerd Chris, wel ff de link openen.....
http://www.youtube.com/watch?v=us3dQ0nnlHY
(en nee ik ben niet in love .... maar in love hoort wel bij deze site.... )
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 20 april 2010, 17:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Geen zonnetje vandaag,dus straal ik zelf maar
Maak wat van deze prachtige dag! |
Die zon zien mensen ook heel graag Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 00:35
Onderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Lariekoek crossroad.........missschien moet jij je toch eens wat meer in de vrouw verdiepen...... En je vult het aardig in......moet je nooit doen, vooral niet bij vrouwen...... |
Hap hap hap, heb je de link geopend en gekeken ?? Wel doen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 00:17
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
VISSER278 schreef: | Rell, ik las net , als er vragen of problemen zijn, dan kan ik die hier kwijt,.
Ik heb een vraag. Ben een verwoed visser, heb dit jaar 6 wedstrijden al gevist maar nog geen staart gevangen . Niemand van mn medevissers heeft dit voor mekaar gekregen . Ik heb al van alles geprobeerd ( vers aas , oud aas, zeemeermin gegoogled, heel veel aftershave opgedaan om de vis te lokken) maar niets helpt. Zaterdag weer wedstrijd en ik vrees nu al met grote vreze. Kan jij, wijsneus , mij helpen? |
je moet ook niet gaan vissen met een haakje, maar met een lasso.... als de vis dan ff boven komt om te kijken, en weer onder water duikt, op dat moment gooi je de lasso om zijn staart ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 19:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Moet dat?? Lijkt me wel erg saai worden........
Willemijn |
Moeten is dwang, maar wel een typerende reactie van een vrouw die denkt de mannen te kennen, zonder zich ook in hem verdiept te hebben. Helaas is dit meer regel dan uitzondering
http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT5zM
Vandaar dat mannen vrouwen niet snappen, en vrouwen mannen niet WILLEN snappen .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 19:28
Onderwerp: Mens zonder Geheimen - Bevrijd van Banden
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Soms moet je goed zoeken in alles wat op ons afkomt, om de smalle weg ten Leven te vinden !!! |
Gelukkig heb je kennis van goed en kwaad, oftewel het onderscheidingsvermogen hierin gekregen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 19:22
Onderwerp: Mens zonder Geheimen - Bevrijd van Banden
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zie ik nu alleen de brede weg of zitten mijn lenzen scheef? |
Je lenzen zitten scheef Toch maar weer over naar een bril, en dan niet deze Maar volgens mij zie je rechts in het plaatje de weg naar Zaligheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 15:14
|
|
|
NISHA834 schreef: | ...Waarom zouden wij iets te verbergen hebben voor jullie mannen? Ik denk dat sommige mannen te veel met zichzelf bezig zijn, zodat ze de rijkdom van de vrouw niet kunnen ontdekken.
Mannen hebben een andere logica dan vrouwen. Probeer daar maar eens achter te komen... |
Daar zouden jullie (vrouwen) echt eens moeten proberen achter te komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 15:10
Onderwerp: liefde is
|
|
|
http://www.visjeposters.nl/nieuwsbrief.php
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief, krijg je elke week of om de week een visje in je mailbox .....
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 19 april 2010, 15:10
|
|
Naar boven |
|
|