Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 21:34
|
|
|
eerlijkheid score 9.2 whooh das nie slechhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 21:41
|
|
|
idd niet slecht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 21:51
|
|
|
heb ik goed m'n best voor gedaan he maar ja ik heb ook een roze bril op he en dat komt weer mede door leanne nog bedankt he schatje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 21:54
|
|
|
RENSKE067 schreef: | heb ik goed m'n best voor gedaan he maar ja ik heb ook een roze bril op he en dat komt weer mede door leanne nog bedankt he schatje |
Ik wacht nog steeds op je tegenprestatie Waar blijft ie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 22:01
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik wacht nog steeds op je tegenprestatie Waar blijft ie??? |
heb m'n best gedaan voor je ik kan het ook niet helpen dat jij zo kieskeurig bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 22:04
|
|
|
RENSKE067 schreef: | heb m'n best gedaan voor je ik kan het ook niet helpen dat jij zo kieskeurig bent |
Misschien helpt het als je een lijstje maakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 22:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Misschien helpt het als je een lijstje maakt |
een wensenlijstje???? die heb ik allang gemaakt maar dan nog is het nooit goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 22:35
|
|
|
En wat vind chris eigenlijk van de uitslag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 07:23
|
|
|
ik zie wel een 5,6 voor inactieve profielen......sja....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:06
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik zie wel een 5,6 voor inactieve profielen......sja.... |
ja maar vergeleken met de andere sites is dat nog hoog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:17
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik zie wel een 5,6 voor inactieve profielen......sja.... |
Sja... niet alles kan volmaakt zijn heh.....
Omdat consumentenkwesties nogal eens mijn belangstelling hebben, heb ik een aantal reviews gelezen van diverse contactsites en de reviews met elkaar vergeleken. Zéér opvallend is het verschil tussen de contactsites die een hoge notering van Tros Radar kregen en de contactsites die een lage notering van Tros Radar kregen. Na bestudering van de reviews ben ik tot de conclusie gekomen dat contactsites die hoger / hoog genoteerd staan, terecht een hoge notering c.q. waardering gekregen hebben.
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op dinsdag 20 april 2010, 09:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:30
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Sja... niet alles kan volmaakt zijn heh.....
Omdat consumentenkwesties nogal eens mijn belangstelling hebben, heb ik een aantal reviews gelezen van diverse contactsites en de reviews met elkaar vergeleken. Zéér opvallend is het verschil tussen de contactsites die een hoge notering van Tros Radar kregen en de contactsites die een lage notering van Tros Radar kregen. Na bestudering van de reviews ben ik tot de conclusie gekomen dat contactsites die hoger / hoog genoteerd staan, terecht een hoge notering c.q. waardering gekregen hebben. |
Op sites als Lexa kun je geen contact hebben met andere vrouwen(ja,ik ken die sites ),dat maakt voor mij CM aantrekkelijker en dat speelt vast ook mee in de reviews?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Op sites als Lexa kun je geen contact hebben met andere vrouwen(ja,ik ken die sites ),dat maakt voor mij CM aantrekkelijker en dat speelt vast ook mee in de reviews? |
Was je van plan mij te laten happen? Hihi.... dat lukt je niet, Leanne!
Even serieus - waar het mij om gaat: Hoe behandelen de sites de betalende abonnees? B.v. of je antwoord van de redactie krijgt in je eigen taal of dat je in het frans antwoord krijgt...... en zo zijn er méér dingen. Lees de reviews zelf maar, dan snap je meteen wat ik bedoel. Dáár zit dus het verschil in tussen de hoger en lager genoteerde sites, nl. hoe de betalende abonnees worden behandeld door de sites.
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op dinsdag 20 april 2010, 09:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:43
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Op sites als Lexa kun je geen contact hebben met andere vrouwen(ja,ik ken die sites ),dat maakt voor mij CM aantrekkelijker en dat speelt vast ook mee in de reviews? | moeilijk he maar 1 berichtje plaatsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:58
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Was je van plan mij te laten happen? Hihi.... dat lukt je niet, Leanne!
Even serieus - waar het mij om gaat: Hoe behandelen de sites de betalende abonnees? B.v. of je antwoord van de redactie krijgt in je eigen taal of dat je in het frans antwoord krijgt...... en zo zijn er méér dingen. Lees de reviews zelf maar, dan snap je meteen wat ik bedoel. Dáár zit dus het verschil in tussen de hoger en lager genoteerde sites, nl. hoe de betalende abonnees worden behandeld door de sites. |
Ik weet het Arjan,ik heb ze gelezen,maar als die reviews net zo nep zijn als die profielen.............bovendien zullen,vermoed ik,alleen de succesvolle mensen een positieve review geven,is ook niet bepaald representatief. Het is een raar wereldje,maar ja,dat ben ik ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:03
|
|
|
DANIEL777 schreef: | moeilijk he maar 1 berichtje plaatsen |
Mijn vinger blijft tenminste niet op de "knipoog"knop hangen Daantje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:16
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik weet het Arjan,ik heb ze gelezen,maar als die reviews net zo nep zijn als die profielen.............bovendien zullen,vermoed ik,alleen de succesvolle mensen een positieve review geven,is ook niet bepaald representatief. Het is een raar wereldje,maar ja,dat ben ik ook |
Sja...... weet je.... sommige reviews hebben uiteraard niet bijgedragen aan mijn conclusie, vooral niet als ze erg kort door de bocht gingen. Maar als mensen reviews schrijven in de trant van: voor het afzeggen van het abonnement moet ik een fax naar het buitenland sturen / een weg zoeken in de krochten van de site, dan denk ik dat men dat niet verzint. Héél opvallend is dat dergelijke reviews niet voorkomen bij hoger / hoog genoteerde sites.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:37
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Sja...... weet je.... sommige reviews hebben uiteraard niet bijgedragen aan mijn conclusie, vooral niet als ze erg kort door de bocht gingen. Maar als mensen reviews schrijven in de trant van: voor het afzeggen van het abonnement moet ik een fax naar het buitenland sturen / een weg zoeken in de krochten van de site, dan denk ik dat men dat niet verzint. Héél opvallend is dat dergelijke reviews niet voorkomen bij hoger / hoog genoteerde sites....... |
Dat klopt Arjan,je komt er nooit helemaal van af,je kunt op zulke sites hooguit je account opschorten.Het vervelendst vond ik dat dreigementen niet serieus genomen werden,een betalend lid is blijkbaar belangrijker dan iemands veiligheid.Gelukkig pakt de redactie het hier serieuzer aan want erg veel verschil tussen mensen op cm en andere sites is er niet........alhoewel,toyboys ben ik hier nog niet tegengekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 14:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | En wat vind chris eigenlijk van de uitslag. |
We hebben hier vanochtend gebak bij de koffie gehad om het te vieren
Ik ben trots.
En dankbaar vanwege jullie goede beoordelingen.
We gaan er zeker nog wat leuks mee doen, ook om jullie te bedanken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 15:01
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | We hebben hier vanochtend gebak bij de koffie gehad om het te vieren
Ik ben trots.
We gaan er zeker nog wat leuks mee doen, ook om jullie te bedanken. |
Gefeliciteerd! Is een bedankje in de vorm van een hoop leuke nieuwe leden een idee?Werkt beide kanten op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:40
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | We hebben hier vanochtend gebak bij de koffie gehad om het te vieren
Ik ben trots.
Gefeliciteerd, Chris !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 17:56
|
|
|
Ik ben trots.
gefeliciteerd Chris, wel ff de link openen.....
http://www.youtube.com/watch?v=us3dQ0nnlHY
(en nee ik ben niet in love .... maar in love hoort wel bij deze site.... )
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 20 april 2010, 17:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 15:18
|
|
|
Ik ben trots.
Even nog een felicitatie van mijn kant Chris, van harte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 21:42
|
|
|
Ik ben trots.
Van harte! en dank voor jullie goede werk, zo gemakkelijk is het niet altijd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 00:24
|
|
|
Ik ben trots.
ik verwacht eigenlijk wel een maand gratis lidmaatschap hoor heb heel erg m'n best gedaan voor een hoog gemiddelde en ook nog een review geschreven welke zeg ik niet misschien een leuke prijsvraag??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 00:27
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ik verwacht eigenlijk wel een maand gratis lidmaatschap hoor heb heel erg m'n best gedaan voor een hoog gemiddelde en ook nog een review geschreven welke zeg ik niet misschien een leuke prijsvraag?? |
ohh leanne mag dan niet meedoen die weet het namelijk al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 00:31
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ik verwacht eigenlijk wel een maand gratis lidmaatschap hoor heb heel erg m'n best gedaan voor een hoog gemiddelde en ook nog een review geschreven welke zeg ik niet misschien een leuke prijsvraag?? |
Proficiat Chris en anderen Lekker gesmuld.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 06:59
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ohh leanne mag dan niet meedoen die weet het namelijk al |
Ik wil ook kans maken op die Ferrari
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 09:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn vinger blijft tenminste niet op de "knipoog"knop hangen Daantje |
|
|
Naar boven |
|
|