Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 18:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oei, klinkt best wel zorgwekkend allemaal Heel veel sterkte ermee, Josina, voor jou en je familie!! |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wow heb even wat gemist! Sterkte Josina, pff dat ziekenhuis en jou familie kent wat .... is er nog niet gesproken over icd??? |
Jaja, we hebben allemaal een strippenkaart waar geen einde aan schijnt te komen
Er is niet gesproken over een ICD. De 1e keer dat het gebeurde (een aantal jaren geleden) was het gelijk een hartstilstand, maar toen tgv een hartinfarct.
Zoals het er nu naar uitziet komt het nu doordat de pompfunctie verder verminderd is en niet omdat de sinusknoop problemen geeft. Het is dus nog maar de vraag of een pacemaker een oplossing kan zijn. Ze gaan het in het ziekenhuis iig verder uitzoeken, dus we zullen het wel horen. Hij heeft nu iig medicijnen ter ondersteuning van de pompfunctie en ik hoop dat die al goed aan slaan, dat op zich zal al wat meer rust geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 14:59
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Josina: Dank je wel, Shanita!
Het lijkt gelukkig allemaal met een sisser af te lopen deze keer. Ze houden hem sowieso nog tot morgen, dit om hem in de gaten te houden maar ook omdat zijn bloeddruk nog veel te laag blijft. Gelukkig en dankbaar zijn we dat het hartritme zich spontaan hersteld heeft!
Gelukkig....
Een lage bloedruk? Mijn is te hoog...?
Anyway, je kan toch beter te lage hebben?
Maar ja, fijn dat het met een sisser is afgelopen, of storm in glas water, zeggen ze toch ook?
Wat fijn dat het het ritme zich spontaan heeft hersteld...!!!
Zegens!!! |
Helaas is het zo dat een te lage bloeddruk ook niet altijd gezond is. Die van mijn vader was donderdag zelfs 65/40 en dat is toch echt gevaarlijk laag, zeker in zijn situatie.
Maar goed, hij is inmiddels thuis en moet het aanzienlijk rustiger aan gaan doen en dan voornl in de zorg voor en om mijn moeder. Het is een forse waarschuwing geweest. Het is uiteindelijk geen infarct geworden, maar weer een hartstilstand was wel dichtbij.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 5 januari 2013, 16:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:44
Onderwerp: CM App
|
|
|
BEUN656 schreef: | Beste mensen,
Misschien een ideetje? Een app voor zowel Iphone als Android... Reageer...
Beun |
Laatste dagen steeds via mijn foon op CM geweest, maar o,o wat omslachtig Gaat er nog een keer een app komen? zou toch wel fijn zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:45
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het was een koude dag, erg koud zelfs. Het was zelfs 1 van de strengste winters. De koude deerde hen niet. De liefde die ze voor elkaar hadden was hartverwarmend. Daarom besloten ze te trouwen op 5 januari 1963. Precies 50 jaar geleden gaven Roger en Marcella hun ja-woord. Dertien maanden later zouden deze 2 mensen mijn ouders worden.
Ze begonnen hun huwelijksleven heel primitief. Grote luxe was er niet bij hen thuis. Ze hadden elkaar en daar genoten ze van, hoorde ik mijn moeder wel eens zeggen in de loop der jaren.
Hun huwelijksleven werd al na 2 jaar bezegeld met 2 kinderen. Mijn zus en ik hebben alle liefde en aandacht van hen gekregen en het is voor ons een zegen zulke lieve ouders te hebben. Ik hoop dan ook van harte dat wij nog lang samen mogen blijven. |
Gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:41
Onderwerp: Jezelf zijn
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Ik ben overal al geweest. Ik heb in de kroegen geweest, discotheken. Bijeenkomsten voor vrijgezellen. Kerkelijke jongerenavond ben ik veel geweest, daar was ik trouwens niet zo gewild onder de jongeren. Waar ik ook kwam, in de kroeg of in een kerk, bij een discotheek of bij zo'n zogenoemde christelijke bijeekomst voor jongeren, ik heb het jaren lang gedaan hoor. Maar het bracht niks, en het rare was. Andere jongens toen der tijd hadden geen moeite ermee om een vrouw te krijgen, ze liepen op 1 af en hup het was raak. Dus ik dacht, dan ga ik het net zo aanpakken als die jongens. Ja dat was mis. Ik heb ook een tijdje bij zo'n jeugdkring gezeten, nou ik kon het wel benauwen, niks geen serieus praat erbij, en dat bij leeftijdsgenoten. Ik ben toen heel snel overgeplaatst naar een huiskring voor volwassenen, en dat was wel goed. Maar ja dat waren allemaal ouderen, daar zul je zeker niks tussen treffen. Maja ik had toch ook behoefte toen der tijd om bij een huiskring te horen.
Ik ging er vaak op uit hoor, heb het heeel vaak gedaan. Nogmaals; ik kwam bij dischotheken, kroegen. Al was ik niet zo welkom bij dischotheken omdat ik te anders was volgens hen, ik was saai omdat ik niet mee deed met de meute, dat werd er gezegd. Ik moest me er meer bij geven, naja dat deed ik al, maja ik gaan geen kattekwaad uithalen, want dat heeft geen zin, maja ik was dus saai.
In kerken en hun bijeenkomsten ben ik jaren lang geweest, maar ik strookte qua denken niet met hun zoals ik toen hoorde van een paar van de huiskring. Nee die tijd heb ik nu allemaal achter de rug, daar heb ik zeker geprobeerd.
En ja ik probeerde in het begin ook de harten van vrouwen te veroveren, maar dat werd niet gewaardeerd, en ik wist eerst ook niet wat ik fout deed. Toen zeiden ze: je moet een hart niet veroveren van een vrouw want dat kan nogal hard overkomen. Naja, toen wist ik het ook niet meer. Ik vraag me wel dikwijls af; als ik het aanpak zoals andere jongens het van mijn leeftijd doen, dan blijkt het ineens ook weer niet goed te wezen. Maar die andere jongens mochten het wel doen, en het werkte zelfs voor hun, want ze hadden binnen no-time een vrouw. En ik zou t ook zo doen op precies dezelfde wijze zoals die jongens het deden, maar dat was ineens niet goed. Naja, kun je je dan voorstellen, dat je op gegeven moment op geeft? Teleurstellingen en constante afwijzingen hebben mij moe gemaakt, het maakt je moe. En dan als je moe bent, dan geef je het maar op.
En wil je 't eerlijk weten? Ik heb soms nachten zitten te huilen en ik heb gebeden soms nachten lang, als de dag van gisteren. En dan op gegeven moment ben je leeg, en dan kun je ook niet meer huilen. Ik vroeg me mijn Here steeds af waarom die andere jongens het wel lukte en mij niet, ik vroeg wat aan mij ontbrak, ik vroeg wat ik fout deed. Ik vroeg mijn Here of Hij me ook kon laten zien waar ik het fout deed, en tot op de dag van vandaag heb ik nog geen antwoorden gekregen. Ik heb er alles aan gedaan. Echt alles aangedaan. Maar het heeft niks geholpen. Nou is het dan logisch dat ik dan op gegeven moment zeg; laat maar? |
Er zijn 2 goede boeken op de markt en die raad ik je dan ook echt aan: "Single in de kerk" en "Weet hoe je date".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:13
|
|
|
[quote=SHANITA130]
Dank je wel, Shanita!
Het lijkt gelukkig allemaal met een sisser af te lopen deze keer. Ze houden hem sowieso nog tot morgen, dit om hem in de gaten te houden maar ook omdat zijn bloeddruk nog veel te laag blijft. Gelukkig en dankbaar zijn we dat het hartritme zich spontaan hersteld heeft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...gelukkig geen vader of moeder...waar zorgen om zijn...(Sterkte Josina!!!)
Wel een heel droevig bericht..... Het jaar was 1 dag oud.... Gisterenmorgen in alle vroegte....verloor de man van een collega...de moed..om nog verder te leven....O...wat vreselijk...
Gelukkig getrouwd...een prachtige baan...2 gelukkig getrouwde kinderen...en zou hij met 5 maanden voor het eerst Opa worden....
En toch??? 53 en nu al weg uit dit leven....
Als hun het al niet begrijpen....Woorden schieten tekort...ik heb ze dus niet!!! |
Dat is idd vreselijk, Zeeland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 13:18
|
|
|
[quote=STEENTJE178]Oh joh, wat naar Josina! Sterkte ermee, voor je vader en voor jou!!! [ Dank je wel!. Het is nu vooral afwachten en daar waar nodig mijn moeder ondersteunen. Fijn is het dat mijn zus er ook is en we zo.elkaar kunnen afwisselen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 12:35
|
|
|
Dat ik op de eerste harthulp zit omdat mijn vader met spoed opgenomen is vanwege hartritmestoornissen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:15
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien smijten die vrouwen de deur wel dicht met een smak... |
Dan heeft de man daar wel om gevraagd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:08
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ai, ja . Als jij je hart opent, maar aan de buitenkant trapt iemand hem weer dicht...... Pijnlijk |
Idd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:05
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Een vrouwenhart gaat alleen van binnenuit open..... |
En kan ook net zo hard weer dichtgegooid worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb honderden sleutels maar ik vind het juiste vrouwenhart niet |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 10:24
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aaaaaaaaa .en het baasje wordt steeds overgeslagen??? Zet dan ook gewoon je eigen koppie erop |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 23:42
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Dat ik het nu eindelijk warm heb nu ik in bed lig met 3dekbedden op Dacht vanmorgen dat ik gegeten had waar ik allergisch voor ben. Maar heb hoge koorts en dus waarschijnlijk gewoon griep |
Beterschap!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 23:40
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Dat ik het nu eindelijk warm heb nu ik in bed lig met 3dekbedden op Dacht vanmorgen dat ik gegeten had waar ik allergisch voor ben. Maar heb hoge koorts en dus waarschijnlijk gewoon griep |
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 1 januari 2013, 23:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 23:34
|
|
|
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 1 januari 2013, 23:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 13:43
Onderwerp: Kerst & nieuwjaarswensen 2012-2013
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | 12.00 uur precies dus mooi op tijd lieve lezers........................ fijne gezegende, vreugdevol, met veel liefde, gezelligheid 2013
En dat we met zijn allen een fijne tijd mogen doorbrengen op CM, misschien wel nieuwe liefde of vrienden alles is mogelijk! Wens ik jullie toe!
Liefs van Joannie |
Dank je wel! En ik wens het jou ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 12:28
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ANNA415 schreef: | Waar een fles rose wel niet toe kan leiden/lijden*
* doorhalen wa niet van toepassing is |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 08:56
Onderwerp: Internet radio
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Hallo mensen,
aangezien ik zelf van uitzoeken houd, en van dingen uitproberen houdt, kwam ik terecht op internet stream. Het is me na een lange tijd weer gelukt om weer de stream in de lucht te krijgen.
Wat zou jullie specialiteiten zijn omtrent een internet radio station? Zoals eventuele preken, muziek, etc.
Graag hoor ik jullie mening... |
Ik luister zelf altijd naar GrootNieuwsRadio, via de radio of via het internet. En dat is dé zender voor mij op Chrsitelijk gebied!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 08:54
Onderwerp: Kerst & nieuwjaarswensen 2012-2013
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | iedereen een gelukkig , gezond en liefdevol 2013 toegewenst . |
Wederzijds, Trijnie!
En natuurlijk ook van mij de allerbeste wensen toegewenst aan iedereen hier!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 1 januari 2013, 08:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 08:52
Onderwerp: Ik heb jou lief....mijn lief......
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ik heb jou lief.. mijn lief...... wachtend op jou te weten dat ik jou nooit meer zal zien
Mijn hart doet pijn ik mis je mijn lief Ik heb jou losgelaten ooit zal ik jou weer tegen komen ik weet je bent dicht bij Heer en ik .....mijn lief ik mis je zo mijn lief.....!
Vooral nu de eerste nacht de eerste dag van het nieuwe jaar straks kom ik even bij jou mijn lief en steek een kaarsje op jou graf!
Ik mis je...............mijn lief, vooral nu! |
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 11:46
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mijn abo loopt op 11 januari af en dan ga ik niet verlengen |
Vind ik niet leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 10:59
Onderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ff serieus ,
Ik zal jouw nooit veroordelen hoe je eruit ziet en als ik naar foto van jou zit te kijken, trouwens valt het reuze mee, je ziet er best gezellig er uit!
Over veroordelen gesproken, ik weet goed wat het is. Ik ben heel erg fors geweest. Ik ben ruim 30 kilo al kwijt!
Jij bent wie je bent Frank, de binnenkant van de mens is belangrijker dan de buiten kant, het gaat niet om hoe je eruit ziet, het gaat erom wie jij bent! Jij bent een gewoon gezellige man die ons (beetje) plaagt!
Groetjes |
En zo is het!
|
|
Naar boven |
|
|