Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 04:26
|
|
|
Ik heb jou lief.. mijn lief...... wachtend op jou te weten dat ik jou nooit meer zal zien
Mijn hart doet pijn ik mis je mijn lief Ik heb jou losgelaten ooit zal ik jou weer tegen komen ik weet je bent dicht bij Heer en ik .....mijn lief ik mis je zo mijn lief.....!
Vooral nu de eerste nacht de eerste dag van het nieuwe jaar straks kom ik even bij jou mijn lief en steek een kaarsje op jou graf!
Ik mis je...............mijn lief, vooral nu!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 05:42
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ik heb jou lief.. mijn lief...... wachtend op jou te weten dat ik jou nooit meer zal zien
Mijn hart doet pijn ik mis je mijn lief Ik heb jou losgelaten ooit zal ik jou weer tegen komen ik weet je bent dicht bij Heer en ik .....mijn lief ik mis je zo mijn lief.....!
Vooral nu de eerste nacht de eerste dag van het nieuwe jaar straks kom ik even bij jou mijn lief en steek een kaarsje op jou graf!
Ik mis je...............mijn lief, vooral nu! |
..... Geen woorden voor dit gemis....
Sterkte.
X Jo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 08:22
|
|
|
Joannie, in jouw gedicht voel je de pijn van het gemis! Veel sterkte ook voor vandaag en voor alle dagen en nachten dat je het gemis zo pijnlijk voelt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 08:52
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ik heb jou lief.. mijn lief...... wachtend op jou te weten dat ik jou nooit meer zal zien
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 18:23
|
|
|
Ontroerend, Joannie. Heel veel sterkte, vooral nu je het gemis even extra sterk voelt. *bemoedigende knuffel*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 18:36
|
|
|
Hartverscheurend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 18:41
|
|
|
Herken het goed. Een kaarsje dat ik het hartje blijft branden alle dagen. Onzichtbare snoer dat blijft bestaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 21:14
|
|
|
Ik weet(gelukkig) dat je weer kunt liefhebben na een verlies maar het gat in je hart en het gemis blijft pijnlijk aanwezig. Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 17:23
|
|
|
bedankt allemaal, heel aardig!
Ja is ook zo er is altijd weer tijd voor nieuwe liefde, alleen ik zie zelf niet als een gat in mijn hart meer juist dankbaarheid dat ik dit in mij hart mag dragen! Mijn hart is daar door juist rijker ervan geworden! Zo zie ik dat!
liefs Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 17:32
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | bedankt allemaal, heel aardig!
Ja is ook zo er is altijd weer tijd voor nieuwe liefde, alleen ik zie zelf niet als een gat in mijn hart meer juist dankbaarheid dat ik dit in mij hart mag dragen! Mijn hart is daar door juist rijker ervan geworden! Zo zie ik dat!
liefs Joannie |
amen!! Zo ervaar ik het ook.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 2 januari 2013, 17:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:12
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik weet(gelukkig) dat je weer kunt liefhebben na een verlies maar het gat in je hart en het gemis blijft pijnlijk aanwezig. Sterkte! |
Voor mij is het verlies geen gat in mijn hart, of een pijnlijk aanwezig. Mijn hart is juist gevuld met de liefde van het gemis dat het gat dicht. Om weer lief te kunnen hebben na een verlies, zal dat op zijn minst vergelijkbaar hoort te zijn. Ik vul mij hart niet met andere liefde om het gat te vullen....
Zoals Joannie al schreef:
Ik mis je...............mijn lief, vooral nu!
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 2 januari 2013, 18:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:16
|
|
|
Slik.... mooi geschreven!! Sterkte ermee...
|
|
Naar boven |
|
|