Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 22:19
Onderwerp: Euthanasie
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik denk dat je zelf voor het ondraaglijke lijden moet komen te staan wil je dat kunnen begrijpen. Ik kan me voorstellen dat het een hele angstige gedachte kan zijn. In een ziekteproces waarin je weinig tot geen invloed hebt. Euthanasie is wel een manier om de controle erover te hebben.
Vanuit christelijk oogpunt kan ik er inderdaad zelf niet achterstaan. Maar begrijpen doe ik het zeker. |
Hallo Rednate
Als je toch al je vertrouwen op de HEER zet dan heb je toch niets te vrezen in mijn ogen ik heb 3 hartoperatie.s gehad en een deel van mn long is er uitgehaalt en darmkanker maar als ik niet al het vrtrouwen bij GOD neer leg dan heb ik zeker angst voor wat er me te wachten staat maar nu heb ik dat niet en begrijpen kan ik het ook niet dat iemand euthanasie pleegt want GOD heeft jou tijd bepaald. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 22:13
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
[quote=SUSANNAH475][color=8B0000]
Hallo Susannah
Jammer dat je weggaat en als ik je goed gelezen heb dan kom je ook weer terug dus zeg ik dan : Tot gauw. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 22:15
Onderwerp: operatie
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dank je wel! | Hallo Josina Ook van mij heel veel sterkte en GODs zegen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 22:13
Onderwerp: Euthanasie
|
|
|
Ik begreep dat het bij mn vader wel de morfine was die zijn overlijden overlijden bespoedigt heeft maar als ik dan lees dat het niet zo is dat morfine het bespoedigt vind ik dat wel weer fijn voor mn moeder want zij dacht dit ook en was er niet blij mee dat het door de artsen beslist was om het te geven. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:18
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Dat ik zomaar een boekebon kreeg vanmiddag en ik heb geen tijd om een boek te lezen te druk denk ik. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 23:15
Onderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik denk dat er diverse mensen hebben aangegeven dat ze er moeite mee hadden. Het is vreemd dat je denkt dat ik dit alleen zo ervaar. Heb diverse keren aangegeven dat er zelfs mensen om weg zijn gegaan. |
Hallo Chatuliem Ik heb 3 mensen gelezen die er moeite mee hadden en dan kan het gezegt worden in een mail en de mensen die weggingen die hadden anders ook weggegaan dat heeft niet met het forum te maken in mijn opinie en ik vind ook dat als het nivo te laag is waarom zijn er dan nog zoveel mensen op het forum . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:44
Onderwerp: De bijbel als absolute waarheid
|
|
|
[quote=INGE750]
Hallo Inge Kom gezellig bij de groep en ik hoop dat je het hier leuk vind. Je hebt voor nij hier in helemaal gelijk. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:29
Onderwerp: Loterij
|
|
|
[quote=MARIA576]Dat klopt Martin, maar jij hebt het nu waarschijnlijk over meubelen? Mijn gang naar de Kringloopwinkel heeft voornamelijk met kleding te maken. Die wordt ook voldoende ingebracht, gratis....maar als je dan de prijzen ziet? Pure winst dus voor de Kringloop![/quot
Hallo Maria Klopt helemaal wat je schrijft ik weet dat die kringloop winkels van 1 persoon is hier in de omtrek en sinds die persoon dat in handen heeft zijn de prijzen verdubbelt en wordt er dan niet gedacht aan de mensen die dus geen of weinig geld hebben. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:37
|
|
|
Maar volgens mij gaat het ze zo goed dat ze eerst komen kijken of ze het wel kunnen verkopen zo niet dan nemen ze het niet mee dus dat is ook weer iets en dan kan je grof vuil bellen en die nemen het dan weer wel mee . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Toen mn zwager naar huis ging. |
Hallo Visser Was hij zo lastig of heb je hem leifelijk de deur gewezen ??????????? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 22:34
Onderwerp: Tekenen dat het einde naderd????
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]
Hallo Cross Dit is heel duidelijk verwoord . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 22:20
|
|
|
PIETER649 schreef: | Mijn abo verloopt vandaag ergens. Ik ben ff weg dus
tot straks |
Zie jeeeee. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 22:19
|
|
|
[quote=MARY052]
Hallo Mary Jammer dat je er mee stopt maar ik zeg dan maar tot gauw weer terug. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 22:21
Onderwerp: kinderen
|
|
|
Ik moet zeggen dat dat gelukkig nooit bij me gebeurd is want ik bracht ze elke week naar haar toe en zondagvond haalde ik ze dan weer op is al wel een tijd terug maar dit staat me nog goed voor ogen wat ik weet is dat kinderen heel goed weten wat er aan de hand is en ze hebben er toch ook wel een tik aan overgehouden hoe erg dat ook is. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21
Onderwerp: Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....
|
|
|
Hallo Cross
Op dit stukje kan ik dus wel gewoon reageren. De mogelijkheid om mensen te blokkeren vind ik prima. Maar wees dan wel zo sportief dat wanneer je iemand een mail stuurt, waarin je zegt dat iets niet kan dat je dat spotten vind, dat de persoon die de mail krijgt ook kan antwoorden ... Nu maak je iemand monddood, terwijl jij wel mooi jouw mening hebt kunnen geven ...
Zou het niet mogelijk zijn dat die persoon hier helemaal geen erg in heeft dat hij de boel geblokkeert heeft dat zou ook een optie kunnen zijn. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:06
Onderwerp: Beurskoersen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hoe denk jij waar het pensioen vandaan komt Herman. |
Hallo Leonard. Het komt niet alleen daar vandaan maar ook uit de wapen industrie want nederland staat geloof ik als zesde op de lijst van grootverdieners in deze industrie en daar zitten de pensioenfonsen ook in ze zouden er uit gaan maar of dat al gebeurd is weet ik niet. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:00
|
|
|
[quote=HERMAN388]Hoi CM vrienden,
Hallo Herman. Dat is een heel mooi bericht en ik wens je alle sterkte weer voor je hand. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 22:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waar ik vooral moeite mee heb is dat je bv meedoet met de postcode loterij of miljoenenjacht of id. Je stort zelf maadelijks geld voor een goed doel,maar ondertussen worden er miljoenen uitgekeerd aan mensen die winnen met hun postcode!! waar blijft al dat geld dat gestort wordt voor de goede doelen??? Verdwijnen die weer in de portemonee van andere hollanders?? |
Hallo Erika.
Ik heb daar ook grote moeite mee en daar komt nog bij die lui die die de dingen op tv en dergelijke verzorgen doen het ook niet voor niets ik hoorde laatst dat een direkteur van een loterij ( goede doel) 900.000 verdiende dus wat is nu het goede doel. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 21:58
Onderwerp: Spijt!!!!
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Volgens mij kun je dus niet zomaar stellen dat het vers uit Leviticus 19 niet meer geldig is in het heden of alleen maar was voor de Joden voor de tijd dat Jezus op aarde kwam ... |
Hallo Cross Wat je zegt klopt want het oude kan niet zonder het nieuwe testament of anders om. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:31
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
[quote=MARISKA601] Hallo Mariska.
Ik had de rekening al in april binnen dat ik over mn gebruik heen was. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:26
Onderwerp: Bezuinigingen in de Gezondheidszorg
|
|
|
We gaan weer terug naar de jaren 50 en 60 toen ik voor mn suikerziekte mn eigen spuiten en naalden en alcohol moest kopen en dat waren nog die glazen krengen en die kosten toen 7 gulden en ze braken nogal eens als je ze uitkookte en mn vader had een loon van 50 gulden dus dan snap je het wel en die tijd kompt weer terug ik heb alleen aow en moet daar de boel van onderhouden en ik heb alleen de basis verzekering maar wat als ik straks wel het een of ander nodig heb van terapuiten dan kan ik dat zelf ophoesten en dat houd in dat je dat niet doet omdat het niet te betalen is en dan wordt je opgnomen op een moment in een zxiekehuis en dan praten we over 1000 euro per dag dus dat is toch veel goedkoper ???? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:16
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is Snap ook terug lieve mensen ...welkom back Snap |
Hallo Leonard Is het alleen Snap die terug is want dan is Snip nog onder weg denk ik. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:52
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Hallo Josina
Ik zal ook voor je bidden en vragen of HIJ genezing wil schenken . Heel veel sterkte met de operatie en GODs zegen.
Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 23:06
Onderwerp: Dieren en hun 'ziel'
|
|
|
[quote=THOMAS968]
Hallo Thomas
Maar ik zit dan met het punt dat wij geschapen zijn naar GODs beeld en gelijkenis en ik heb het gevoel dat de dieren er anders uit zien. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 20:49
Onderwerp: Dieren en hun 'ziel'
|
|
|
MARIO216 schreef: | Er was een vraag over bij van alles wat. Of dat dieren een ziel hebben? Ze hebben zituigen en prikkels die iets waarnemen. Dieren hebben pijn dat ze wel of niet kunnen uiten.
Dus....................... ik denk dat dieren wel een soort van ziel hebben. |
Hallo Mario
Volgens mij niet maar ik wet het niet maar gis het omdat dieren niet kunnen denken wel aanleren maar ze denken niet van oh dat mag wel gedaan worden en dat mag net gedaan worden het wordt hem wel aangeleert wat hij moet gaan doen maar volgens mij meer nis er niet. Sorrie ik praat hier over honden Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 22:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | .... problemen zijn er om opgelost te worden... |
Hallo Mariska.
Problemen zijn er om weg te geven want anders stapelt het allemaal op en moet je het weer uit gaan zoeken. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 21:59
|
|
|
Dat ik mn hulp de deur uit werkte en dat ik iemand op de gallerij anzag komen maar ik had geen bril op en ik dacht oh dat is zeker de nieuwe buur staat die persoon vlak voor me en is het mn zoon die kwam even buurten vanuit friesland en dat was wer weer even leuk en ook samen de braderie overgelopen en toen is hij weer naar huis gegaan . Maar het was heel leuk. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 21:56
|
|
|
[quote=VISSER278]
Hallo Visser
Volgens mij heb ik daar geen last van want als mn haar een centimeter is haal ik het er weer af want ik vind dat het gaat kribelen en daar heb ik geen zin in dus kan ik rustig zeggen ik ben niet grijs misscien een beetje blond dat zou nog kunnen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 22:56
Onderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]Een Drent valt niet te doorgronden, daarvoor moet je van de zandgrond komen ... (en dat spul van achter de Hondsrug, dat bent meer duutsers dan drent'n, en ze knauw'n ok nog)Een Fries leer je al kennen als je zegt dat Fries een dialect is en geen taal ...
Hallo Crossroad. Jij denkt dat jullie alleen maar zand hebben maar dat hebben wij ook want daar groeien de arebeien op vroeger maar nu niet meer ik denk dat de grond verdroogt is hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|