Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 10:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oplossing: Pak je heftruck, pallet op de lepels , en geef maar gas . Sneeuwschuiven maar........... Als je dat morgen een hele dag doet , nou ....dan kan je wel wat metertjes schoon krijgen hoor. Heeft annette ook een rustig kerstdagje. Zo zie je maar: het mes snijdt aan twee kanten.  |
zou schitterend zijn met een lpg of dieseltruck, electrisch werkt iets anders helaas  zeker als de ondergrond al vastgereden is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 09:50
Onderwerp: alleen voor jonger dan 35!
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Bedoel je de uitjes als bijv. de picknick of Arnhem, want die zijn voor alle leeftijden en juist niet bedoeld om te daten maar voor de gezelligheid en een leuke dag/avond met elkaar te hebben De specifiek door CM georganiseerde bijeenkomsten zijn echter wel voor dating bedoeld  |
Welnee Cross..... denk maar aan Saskia en Aerny
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 16:03
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Pieter...heb je geen vrienden die bij de gemeente werken, hier is het erf mooi schoon, van je vrienden moet je het hebben heh.  |
ik hou niet van corruptie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:59
|
|
|
Vanmorgen naar t industrieterrein gereden... de ene fabriek was nauwelijks bereikbaar, mijn tweede fabriek met veel moeite.
Wat een drama die sneeuw, die rommel ligt overal 25 tot 30 cm hoog. Volgende week komen er 2 vrachtauto's uit Griekenland vol materiaal. Pakketten van 7 meter lang, moeten met heftruck gelost worden op buitenterrein... maar hoe???
Hoop dat het over n uur warm water gaat regenen en die rotzooi vanavond gesmolten en weg is, bah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:09
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Sinds wanneer is CM een (hulp) site voor YouTube..??? |
sinds 19 december 2009 vanaf 13.23 uur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:08
Onderwerp: Bindingsangst
|
|
|
MAR907 schreef: | Jij reageerde op mijn eerste reactie.... Maar jij voegt twee reactie's samen...
Ik had een reactie gegeven op Willemijn.... en vraag dan niet om een reactie van jou of iemand anders.....
De ondertoon van jou zegt ook iets.... Verder wil ik er ook niet op reageren meer.... |
als je niet wil dat iemand reageerd, schrijf je een mail en zet je het niet op een forum. ik ben me onbewust van een ondertoon, mijn boventoon is duidelijk genoeg.
jouw uitspraken zijn mij te vaag en zweverig en ik heb de indruk dat jij niet leest wat er staat. daarnaast reageer je als door een wesp gestoken op vrij normale vragen, zo is discussie onmogelijk, waarom reageer je niet inhoudelijk? schijnbaar beheersen wij een heel verschillende nederlandse taal waardoor discussie niet mogelijk is... dus laat maar
( en nee, ik heb geen hekel aan je)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:31
|
|
|
MAR907 schreef: | Dat is ook niet nodig. Een man die God boven alles stelt, daar geeft God het in zijn hart.... |
Willemijn zei dat ze het (verhuizen tbv het samenleven van de man op het adres van de vrouw) niet snel zou durven vragen en prijst jou omdat je aangaf dat wel te willen doen.
Als jij dan met een zweverige tekst gaat zwaaien, waarin jij het wellicht over jezelf hebt, denk ik dat ik wel degelijk kan stellen dat jij dat gezegd hebt.
Als ik verder dingen vraag aan je, kun je dat negeren, erop antwoorden, dat is jouw keuze. Wat je niet moet doen is beweren dat ik die woorden in jouw mond hebt gelegd. Het zijn mijn woorden, gevolgd door een vraagteken (?) Als een rijtje woorden gevolgd worden door een vraagteken, dan is dat rijtje woorden een vraag. Of je daar op gaat antwoorden weet ik niet.... maar ik ben wel benieuwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:05
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
MARISKA601 schreef: | kerst, pasen, hemelvaart en pinsteren kan je eigenlijk niet van elkaar loskoppelen.
dus het volgende kerstfeestje eind mei begin juni... met een picknick? |
met of zonder kinderen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:04
|
|
|
MAR907 schreef: | Dus jij stelt dat de vrouwen op CM ongelovig zijn???
Verdraai niet mijn woorden.... . |
hoe kom je DAAR nou weer bij???????? ik stel alleen dat het al dan niet gelovig zijn van de man niets te maken heeft met het verhuizen naar de locatie van een vrouw. en andersom ook niet.
de enige legitieme reden lijkt mij liefde tussen 2 mensen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:56
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
overtuigingen zijn gevaarlijker voor de waarheid dan leugens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:04
|
|
|
MAR907 schreef: | Dat is ook niet nodig. Een man die God boven alles stelt, daar geeft God het in zijn hart.... |
raar argument Mar.. Omdat een man God boven alles stelt, zou hij van alles opgeven? En als die vrouw OOK God boven alles stelt??? Gaan ze dan halverwege wonen? Ik neem eigenlijk aan dat een man die God boven alles stelt, niet met een ongelovige een juk aan zal trekken??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 17:40
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Maar ben je dan niet nog alleen?
En wil God niet juist dat we samen zijn?
Ik maak u een hulpe die als tegenover u zij....
Impliceert hulp niet dat je er altijd bent, zodat je elkaar tot een hand en een voet kunt zijn..in liefde? |
dr staat toch nergens dat je elkaar 24 uur per dag voor de voeten moet lopen? dat gaat irriteren en hoppa... weeeeeeeeer een echtscheiding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 22:21
Onderwerp: Eenzame kerst
|
|
|
AREND003 schreef: | Je hebt gelijk! Net koffertje voor Ibiza gepakt, morgen een half dagje werken en dan lekker weg van al die commerciële rommel! Slaap ook lekker! |
vraag de piloot of hij voorzichtig vliegt....  amuseer je op Ibiza, is dat niet een nichteneiland trouwens?? gedraag je op Ibiza, weest geen relnicht 
( wij cm-ers behoren ons, ook op vacantie, te gedragen als volwassen menschen) 
truste!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:45
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bloot slaat dood 
(eigen ervaring) |
beter bloojan dan doojan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:43
Onderwerp: Geen woorden maar daden
|
|
|
bij deze nog een welgemeende gelukswens voor 2011 Miek!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 18:01
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
HERMAN388 schreef: | hoi vrienden
ik heb van vakantieveiling een bon gewonnen twv €120,00 Ik kon niet gaan omdat ik alleen ben, ik dacht voor de lol Het is mijn grote spijt dat ik die moeten kopen. Wie kan die kopen? weggooien vind ik erg zonde, niet lager €50,00 4 maanden op de marktplaats gezeten en zonder kopers gemeld. Let op GEEN badkleding in sauna
Geldig tot 28 januari!!!!
Wie biedt? Mailen naar mij, na het betalen stuur ik originele bon naar jou
Groetjes Herman
ARRANGEMENT Compleet arrangement bij een prachtig sauna resort Een volledig sauna arrangement voor 2 personen bij Huize Holterhof. DATA Dit arrangement is te boeken op alle dagen van de week. De geldigheidsduur van uw waardebon is 6 maanden. OVERIGE INFO Uitgifte datum: 28-07-2010 In te wisselen bij: De Holterhof Sauna & wellness in Enschede Reserveren: info@huizeholterhof.nl/ 053 4605570 |
Zoek je nou naaktloperts op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 17:58
Onderwerp: Afscheid Chris Algra
|
|
|
Toch een warm gevoel dat ik in de nazomer van jouw carriere hier toch nog een euh... persoonlijke mail van je mocht ontvangen!!  Ik zal je waarschuwing ter harte nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 23:48
|
|
|
AREND003 schreef: | Dank je! Gaat zeker lukken! |
en voor nu.... weltruste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 18:26
Onderwerp: Afscheid Chris Algra
|
|
|
Veel geluk en sucses in je verdere loopbaan Chris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 20:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja, die bazen zitten goed dit jaar . Het scheelt ze 3 vrije dagen, die de knechten nu mogen komen opdraven. |
dus 3 dagen extra koffiekosten!!! tis niet alles goud wat er blinkt hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 20:34
|
|
|
SOFIE807 schreef: | op maandag werken ? hier gaat betaalde dag dan gewoon naar de maandag .. dus vrij ...  |
En hier is het dit jaar gewoon een "bazenjaar" De vrije maandag is voor rekening werknemer... 
Maar he!! Ik betaal wel het hele jaar bijv. de koffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 20:11
|
|
|
MAR907 schreef: | Dat kan ik begrijpen menselijk gezien...
Gelukkig heb ik nog kinderen die er nog zijn, om de kerstdagen met hun door te brengen....waar hun moeder nog in terug te zien is...... |
als ik toen nog een kind had gehad, had ik tot op de dag van vandaag niets van dr ma er in terug willen zien, kerst of geen kerst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 18:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik wil met deze bijdrage zeggen, dat er mensen "noodgedwongen" alleen de feestdagen doorbrengen. Hoe graag ze het ook anders willen. |
en zo zijn dr ook zat die noodgedwongen "gezellig" de feestdagen doorbrengen. Hoe graag ze het ook anders willen.
(jouw stukje komt uit 2006.... die kerst was voor mij persoonlijk een kerstmis in hell )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 17:38
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | kijk, jij snapt 'm!
overigens waren die 2 auto's die tegen de vangrail stonden van Duitse makelij en recente datum.
Carien en Pieter: kom maar....  |
dr zal wel weer n stomme hollander mee gereden hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 17:34
Onderwerp: 50 Dingen die u moet weten over Tongen en Genezingen
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat heb 't nu voor nut, om tegen God, in een andere taal te spreken. Een taal die je zelf niet verstaat neem ik aan? Wat heeft dat dan voor een nut, om zolang te bidden als je zelf niet weet wat je zegt, zeg maar?
Groetjes |
Naar mijn mening werd tijdens pinksteren een aantal mensen het vermogen gegeven te kunnen evangeliseren in een andere taal. Er staat duidelijk in de bijbel dat mensen uit andere landen hun taal opeens hoorden, naar aanleiding hiervan bekeerden zij zich. Het was dus nuttig dat deze mensen opeens andere talen konden spreken, hierdoor kon het evangelie sneller verspreid worden.
Tegenwoordig word er in diverse gemeenten in tongentaal gebeden of gesproken. Naar mijn bescheiden mening is dit onzin. Er zit op dat moment NIEMAND die die taal verstaat in het gebouw. Het heeft dus geen practisch nut. Maar het staat wel hartstikke interessant natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 09:37
Onderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Om mijn werk hebben ze de ,zoals ze dat noemen- spiegelbijeenkomsten, bijzonder zinvol hoor....... Je moet alleen wel tegen kritiek en directheid kunnen.......  |
dat verklaart de zonnebril
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 15:31
Onderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
|
|
|
HENK710 schreef: | Maar het de aanduiding ik-tijdperk heeft vooral te maken met het teveel of zelf enkel en alleen op jezelf gericht zijn. En dat is wat de meeste mensen tegenstaat!  |
tegenstaat bij een ander vooral Henk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 19:00
Onderwerp: Schepping (naar Gods beeld)
|
|
|
MAR907 schreef: | Lees je de biijbel dan wel???
Voor de zonvloed heeft het nooit geregend of gesneeuwd. Het was de dauw s'morgens die de aarde van vocht voor zag. Vandaar dat Noach ook uit gelachen werd omdat men dat toen niet kon voorstellen dat er een zondvloed zou komen van de Schepper (God)....
Gen 27:28 Zo geve u dan God van den dauw des hemels, en de vettigheid der aarde, en menigte van tarwe en most.
Gen 27:39 Toen antwoordde zijn vader Izak en zeide tot hem: Zie, de vettigheden der aarde zullen uw woningen zijn, en van den dauw des hemels van boven af zult gij gezegend zijn.
Als aanvulling: Mat 24:37 En gelijk de dagen van Noach waren, alzo zal ook zijn de toekomst van den Zoon des mensen. Mat 24:38 Want gelijk zij waren in de dagen voor den zondvloed, etende en drinkende, trouwende en ten huwelijk uitgevende, tot den dag toe, in welken Noach in de ark ging; Mat 24:39 En bekenden het niet, totdat de zondvloed kwam, en hen allen wegnam; alzo zal ook zijn de toekomst van den Zoon des mensen. |
Genesis 27 komt een heel poosje later dan genesis 6 Mag ik vragen uit welke tekst jij haalt dat er in de 2000 jaar na de zondeval geen regen of sneeuw gevallen zou zijn? Ik kwam de desbetreffende tekst niet tegen... evenmin de tekst waarin staat dat Noach uitgelachen zou zijn....
Maar... wellicht las ik er overheen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 18:50
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
MAR907 schreef: | Ik begrijp heel goed je reactie, maar ben zelf geen vrouw... Ik kijk naar het mannelijke gedeelte ervan.... Dat je ermee geconfronteerd wordt begrijp ik.
Zoek naar een man die weet hoe het huwelijk door God bedoeld is... Sex is een uiting van 1 zijn in "Ware Liefde".... Ik wordt er ook mee geconfronteerd met vrouwen die na een scheiding diverse sexuele relatie hebben gehad... Ik geef toe dat ik daar niet mee over weg kan, vanuit mijn geloof...
Sex is voor mij een "echad" en dat wordt algemeen niet zo ervaren in het christelijk geloof... Veel vrouwen denken dat het zo hoort om sex te hebben bij een man, om hem te vreden te stellen, dan vol doe ik aan zijn verwachting omdat ik verliefd ben. Het kan ook een angst zijn om iemand te verliezen of iemand zijn eigen behoefte....
Een relatie bestaat niet uit sex, maar om een man en vrouw te zijn zoals God het bedoeld heeft. Het uitstellen van sex (gemeenschap) toont de ware partner die voor je bestemd is.... |
en zo zie je maar weer: we zijn allemaal anders (gelukkig)
|
|
Naar boven |
|
|