ChristianMatch

Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 12:35
BerichtOnderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?

Als ik deze discussie een beetje volg, komt bij mij steeds meer het idee op dat er een ziekte/ aandoening word vergeten.

Autisme is een bekend fenomeen, pdd-nos en asperger zijn verwante aandoeningen.
Deze termen kent iedereen wel.

De aandoening Narcisme word nogal eens vergeten, het gevoel of zelfs het zeker weten dat de wereld om jou draait, geen fouten in jezelf zien, jezelf helemaal fantastisch goed vinden, maakt je een rasechte narcist...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 09:15
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??

CHRISTEN307 schreef:
het is absoluut niet mijn fout, dat ik ga scheiden maar dan moet je de moeite nemen om de achterliggende oorzaak te kennen, want dan zul je mogelijk tot een andere, objectievere uitspraak komen, dan zo maar wat neerschrijven, daar doe je iemand veel verdriet mee, ja dat ondervind ik ook...

Wel fijn gevoel zeker, als je dit met overtuiging kunt zeggen...

Ik ga de moeite niet nemen om de achterliggende oorzaak te achterhalen, maar 1 ding weet ik wel...

Als jouw exvrouw hier op het forum haar zegje kon doen, lag er een heel ander verhaal dan hoe jij het doet voorkomen.
Dat is op zich vrij normaal, iedereen ervaard het huwelijk anders.
Wellicht vond jij het een fijn en goed huwelijk, maar ervaarde jouw ex datzelfde huwelijk als een beklemmende liefdeloze situatie zonder uitzicht op betere tijden.

1 ding weet ik wel zeker Christen... jij kunt als zondig mensch, geneigd tot alle kwaad, NOOIT zonder schuld zijn.
Ook niet in je scheiding.
Dat je voor deze schuld vergeving kunt ontvangen mag dan een mooie troost zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 09:06
BerichtOnderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?

CHRISTEN307 schreef:
Ten allen tijde, en dat geldt voor een ieder christen of christin, die in de dagelijkse levenswandel in Christus zijn(haar) ZONDEN zal willen belijden en zo iedere dag en uur gereinigd voor God kan verschijnen ook op het Avondmaal.

In de bijbel lezen we ook dat Jezus naar feesten ging, bijvoorbeeld het huwelijk te Kanaän.
Ook op deze feesten werd alcohol gedronken, soms zoveel dat er noodgrepen nodig waren om te zorgen dat de voorraad op peil bleef...
Gedanst werd er ook, dat zit nu eenmaal in de cultuur.
Van David word ook vermeld dat hij danste.

Wat in deze bijbelse verhalen opvalt is dat er NIET veroordelend over word gesproken. Oftewel, vanuit bijbels oogpunt was het geen belemmering om alcohol te drinken en/of te dansen en tegelijkertijd een godsvruchtige levenswandel te hebben.

Onder invloed van Calvijn, die het liefst ieder spoortje levensvreugd uitbande, is er in christelijk Nederland, vooral de behoudende kringen een cultuur geschapen waarin het bij voorbaat zondig is om te dansen.
Best jammer eigenlijk....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 1 augustus 2011, 08:27
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Niets is zo irritant
als een spreuk aan de wand
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 10:53
BerichtOnderwerp: Vrijheid van meningsuiting op het forum

Als CM redactie na een melding het nodig vind om iemand te waarschuwen of direct te bannen, zal die persoon het er wel naar gemaakt hebben.

Dit alles op basis van de CM regels, waar we natuurlijk niet altijd verplicht begrip voor hoeven te hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 13:09
BerichtOnderwerp: Wat is geloven en Wie bepaalt wat en wie jij wilt geloven?

CHRISTEN307 schreef:
Ik "moest" kiezen uit 3 dames en dan is het nog best een gebedstrijd om de juiste te kiezen, maar Hij kiest voor mij, want Hij weet alle dingen, die ik niet weet....

ach, over die schulden, dat weet jij nu ook. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 13:05
BerichtOnderwerp: Verlaat dit forum...

CHRISTEN307 schreef:
j
Ik had door dat die beeldschone dame mij wilde bedriegen met in de hemel prijzen, maar dat heb ik op tijd onderkend, want zij verzweeg, dat ze schulden had....

laatste bericht overigens..

en wat heb jij verzwegen? of gewoon nog niet verteld?
maar evengoed jammer... je zocht dus een rijke vrouw?

sucses
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 12:55
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie

MARISKA601 schreef:
Ik zie mensen wel eens knielen bij hun auto Knipoog smiley

en hij word ook vaak wel de heilige koe genoemd.

nee joh, die malloten hebben hun autosleutel laten vallen en moeten die ff oprapen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 12:54
BerichtOnderwerp: De klik...

CHRISTEN307 schreef:
Ik heb ontvangen een beeldschone vrouw, ..

Er zijn er hier velen die dat in hun blijdschap ooit geroepen hebben... nu staan ze op CM met het woordje gescheiden op hun profiel Huilende smiley, smiley in tranen

Pas maar op Christen307... de mogelijkheid bestaat dat ook jij ooit zal moeten zeggen: ... Ik ben GESTRAFT met die beeldschone vrouw... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

met andere woorden: niet juichen tot je over de streep bent ( oude wielrenwijsheid) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 20:01
BerichtOnderwerp: Een WOORD voor jou...

CHRISTEN307 schreef:
Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig om ons te reinigen van alle zonde en ongerechtigheid en zo mogen christenen steeds weer verder gaan, dagelijk het kruis van zelfverloochening en in de vioetsporen van Jezus gaan op weg naar huis..

mooie woorden, maar wat heeft dit met dit topic te maken??
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 20:00
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??

iedereen heeft het maar over de verstokte vrijgezel Paulus.
maar ik lees nergens over Petrus, waarvan bekend is dat hij in elk geval een schoonmoeder had.
ging zijn vrouw mee op zendingsreis??
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 19:58
BerichtOnderwerp: Hoed / pet dragen tijdens de kerkdienst

ROADY641 schreef:
Ik krijg werkelijk de kriebels als ik dit soort dingen lees (over hoedjes enzo wel / niet in de kerk).

Vreselijk wat een wettisch gebeuren word het dan.
Wordt iemand zonder hoofddeksel dan raar aangekeken?

Ik denk maar zo: De Heer ziet het hart aan!

En iemand die denkt iets aan het werk van Jezus te kunnen toevoegen door een hoedje te dragen, die moet dan maar de gehele wet houden....

Hoe simpel waren de woorden van Jezus: "Blijf in Mijn liefde....." Ofwel: "Blijf in Mij".....

ach, denk maar zo... tis overal wel wat Knipoog smiley

inderdaad word je als vrouw zonder hoofdbedekking raar aangekeken in sommige kerken, maar heb je weleens in een charismatische gemeente vooraan gestaan met je handen in je zakken terwijl iedereen tijdens een aanbidding met de handen omhoog staat?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 19:31
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

CROSSROAD317 schreef:
Ik heb een large verzekering, maar de medicatie word pas vergoed in het extra large pakket. Staat gelijk aan *** wat **** moet worden ...

En ja, 155 is de bovendruk en 110 de onderdruk, maar de psychiater maakte zich meer zorgen over de hartslag > 100 die ook nog eens onregelmatig was tijdens de meting(en)

Als de psychiater zich bij jou vooral zorgen maakt om de bloeddruk, lijkt mij dat hij verder klaar met je is, en jou gewoon naar cardioloog door kan sturen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 21:27
BerichtOnderwerp: Ramp

BEUN656 schreef:
Niet mee eens. Geboortebeperking vind ik gewoon not done.

Das jouw mening, dat mag...
Maar even voor de duidelijkheid een vraagje...

Jij bent wat jonger dan ik, ik heb een vrouw van 12,5 jaar jonger.
Stel nou dat jij ook een vrouw trouwd die 12,5 jaar jonger is, bijvoorbeeld over 2 jaar.
Dan is die vrouw 27 of 28 jaar.
Uitgaande van het feit dat 1 voldragen zwangerschap per 12 maanden gemiddeld moet lukken, mits jullie beiden vruchtbaar genoeg zijn, kunnen er op t gemakkie nog een kindje of 13 tot 15 komen.

vraag A.... hoe denk jij je dat te kunnen veroorloven???
vraag B.... hoe hoog schat jij de kans in dat die vrouw hierin meegaat???

Ieder zn principes hoor, en ik respecteer al gauw een mening, al ben ik het er niet mee eens.
Maar ik heb mijn vrouw flink last en pijn zien lijden o.a. door haar bekken tijdens de zwangerschap en betwijfel of ik haar dat nogmaals aan zou WILLEN doen.
Een vrouw kan flink gehandicapt raken door teveel zwangerschappen Beun.
En dan is het schattig om je eigen voetbalelftal samen te kunnen stellen, incl wat reservespelers maar als moeders levenslang de gevolgen moet dragen, of de eerste 12 kindjes als half-wees achterlaat, is de sfeer wel verziekt.

Maar goed Beun, WIJ hebben makkelijk praten want ONS lichaam loopt geen risico met zwangerschappen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 22:36

YELNIN491 schreef:
En kijk eens wat voor een ellende dat oplevert de hele één kind politiek.
En weet je ook hoe er omgegaan wordt met de mensen die wel meer kinderen hebben??
En stel je eens voor dat je omdat je zwangerschap van begin tot eind gecontroleerd wordt, je bruut tot een abortus wordt gedwongen omdat het een meisje is. Wat zou je dan doen???
Waar kun je dan heen.
Had jij geen dochter gehad Pieter.
Think real!!!
Sorry, zit dagelijks met die problematiek aan mijn buro, zie dagelijks de ellende van deze politiek en hoor de onmenselijke verhalen.
Ja, dan zitten we hier best, lekker ver-van-mijn-bed-show.

Klopt, die 1-kindpolitiek heeft nadelen, maar china had zonder dat weer flink veel andere problemen gehad, hongersnood bijvoorbeeld....
Wat jij zegt over vrouwen die verplicht een abortus ondergaan ivm zwangerschap dochter, is pure onzin.
Het kan zijn dat het opgedrongen word door familie, maar absoluut niet door de staat.
Bewijs hiervan is dat er wel degelijk chinese meisjes zijn, dat er procentueel veel meer jongentjes zijn, klopt, maar dat is, nogmaals, niet van regeringswege opgelegd.
Zelfs de staat weet dat er meisjes nodig zijn om het volk te laten bestaan.

Wat mijn dochter hiermee te maken heeft, ontgaat mij volledig, ook weer een domme opmerking. Dit om meer dan 1 reden, maar dat hou ik voor me.

De grootste problematiek aan jouw bureau, zijn de gelukszoekers die van alles verzinnen om het maar beter te krijgen in het "rijke" westen.
Ook sommige chinese vluchtelingen liegen de boel bij elkaar omdat ze ook donders goed weten dat er geen weg terug is, china neemt ze eenvoudigweg niet terug.
DAT is het grote probleem, dat een grote groep gelukszoekers het verpesten voor degenen die er wel voor in aanmerking komen.

Tuurlijk is ieder verhaal dramatisch en gun ook ik iedereen een beter leven.
Tuurlijk is de nederlandse regering, minister Leers voorop, een verschrikkelijke regering die mensen aan de dood uitleverd bij weigering asielaanvraag.
Tuurlijk is het onzin dat asielzoekers met in nederland geboren kindertjes teruggestuurd worden naar een land waar ze niets meer mee hebben.
PFFFF....

Maar weet je wat ik nou erg vind?
Dat er onderhand een hele industrie is van zogenaamd begane mensen die al die asielzoekers een vette worst voorhouden
Kerken die zo bijdehand zijn om uitgeproduceerde asielzoekers op te vangen en valse hoop geven. Advocaten en juristen wiens hele practijk draait op kansloze procedures om het verblijf maar te kunnen rekken terwijl ze weten dat het toch niet lukt, maar ja, aan het eind gooien we het op humanitaire gronden...
Wees dan een vent en neem een compleet gezin op in je eigen huis, maar dan zonder subsidie he.
Maar nee, beloof veel, laat de gemeenschap er lekker voor opdraaien, richt een vaag stichtingje op en geef jezelf een vet salaris.
Heel erg dat er zoveel mensen een dikke boterham verdienen aan het leed van al die afgewezen asielzoekers.
Want dat de afwijzing voor die mensen leed veroorzaakt, dat geloof zelfs ik...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:44

COOTJE711 schreef:

Cootje, een luxe-probleem is OOK een probleem. Het hangt allemaal aan elkaar vast en ik pretendeer echt niet de enige absolute oplossing te geven.
Wat mij wel van het hart moet is dat ik het eigenlijk schandalig vind om maar met een blijmoedig gezicht geld te geven voor bijv. kinderinentingen ZONDER te zorgen voor de overige dingen die NODIG zijn om een leefbaar leven te leiden.
Wat voor nut heeft de fok van hongerlijders???

Gelijktijdig moet aan andere dingen, zoals minder corruptie en een gezonde economie gewerkt worden.
Vandaar dat ik liever geld doneer voor een waterput of school dan voor een inenting.

In china hebben ze inderdaad ingezien dat de bevolking niet onbeperkt kan en mag groeien.
Het moet toch leefbaar blijven, of ben ik nou gek??
In Nederland wonen ondertussen 17 miljoen mensen!!
Nog geen 50 jaar geleden woonden er 10 miljoen, bijna de helft minder dan nu. En toen werd er subsidie gegeven op emigratie.
De constatering dat nederland vol is, heeft niets met PVV, of racisme te maken, het is een algemeen erkend feit.
Daarom blijf ik toch bij het voorbeeld van teveel konijntjes in een hok, of voor mijn part van teveel guppies in een aquarium.
En ja, dan ontstaan ziektes, zo werkt de natuur nu eenmaal, kun je mij wel een hardvochtig mens vinden maar ik heb dat niet uitgevonden, ik constateer alleen.

Die opmerking over mijn vrouw en dochter, laat ik voor jouw rekening... want die kan ik op meerdere manieren lezen.
Ik mag hopen dat het niet betekend dat het jou een zorg zal zijn dat ik sterf, als mn vrouw en dochter maar blijven leven??

Wie ziekten of natuurrampen overleeft of sterft is in de hand van GOD
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 19:11

BEUN656 schreef:
Zo, weet je hoe hard... Kinderen op schoot en dan over sterilisatie praten als Christen... Snap je het eigenlijk nog wel...?

Je reageerd 2x op mijn bijdrage, dat mag.

Ten eerste geef ik duidelijk aan dat ik het probleem op economische wijze benader, of was het niet duidelijk genoeg???
Ten tweede kun je erg ontzet reageren op mijn opmerkingen over geboorteregeling, zoals bijv. sterilisatie maar ook de pil of condoom, zo bijzonder is het niet.
Op deze site, vol christenen, staan niet veel vrouwen die 4 of meer kinderen hebben.
Zoals jij naar ik aanneem wel weet, waren ook in Nederland de gezinnen vroeger veel groter, 10, 12 of 15 kinderen was niet bijzonder.
Je kunt mij niet wijsmaken dat IEDERE vrouw na een huwelijk van bijvoorbeeld 10 jaar, gezegend met 2 kinderen, geen voorbehoedsmiddelen heeft gebruikt.
Daar heeft die vrouw een voor haar gevoel goede reden voor gehad, bijvoorbeeld dat ze 10 kinderen niet de aandacht en luxe kan geven die ze wel aan 2 kinderen kan geven.
En dat is precies het probleem in dat gebied in afrika, de kindersterfte is fors gedaald maar de geboortecijfers blijven gelijk.
Hierdoor zijn er opeens veel te veel mensen die moeten leven van de schaarse middelen die er zijn.
En dan hoeft er maar iets te gebeuren en het leed is niet meer te overzien.
Vandaar dat ik achter mijn bijdrages kan staan, ook en juist vooral, als christen!!

nog even dit:

Dit is een forum en daar mag, nee, daar moet elk onderwerp vanuit meerdere gezichtshoeken besproken worden.
Dus ook als het jou niet bevalt, plaats ik mijn opmerkingen vanuit de invalshoek die ik kies.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 18:55
BerichtOnderwerp: Het weer

ERIKA129 schreef:
Dacht het niet he Boze smiley En op Zondag niet meedoen aan Amber alert??
wat weet jij dat ik niet weet Gefrustreerde smiley
En nee ik heb geen kliksafe Clown smiley En dat in zo''n christelijke plaats he Knipoog smiley

het heeft uitgebreid in alle kranten gestaan dat de gemeenteraad van veenendaal NIET meewerkt aan doorgeven van amber alert op zondag...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 18:49
BerichtOnderwerp: new-whine festval

ERIKA129 schreef:
Maar wat is New- whine dan??
Een opwekkingsfestival of zo.
Sorry ben een leek in deze Verlegen lachende smiley

ik weet het ook niet, maar t zal toch geen oude wijn in nieuwe zakken zijn?? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 19:11
BerichtOnderwerp: jaartelling in de Bijbel

gaat goed he?? lekker offtopic gaan! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 18:40
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?

HANNAH810 schreef:
ahhh, kan ik eindelijk eens bijkwebbelen met annette......
(arme jij!!)

leuk, dat we jullie ook hopen te zien!!

te hopen dat Kwebbelend Beekje geen Klaterende Waterval blijkt te weeze dus Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 17:06
BerichtOnderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk

LISA610 schreef:
Hé Pieter, deze opmerking van jou leidt bij mij tot de vraag hoe je de volgende Bijbeltekst uit Mattheus 5 interpreteert:
17 Denk niet dat ik gekomen ben om de Wet of de Profeten af te schaffen. Ik ben niet gekomen om ze af te schaffen, maar om ze tot vervulling te brengen. 18 Ik verzeker jullie: zolang de hemel en de aarde bestaan, blijft elke jota, elke tittel in de wet van kracht, totdat alles gebeurd zal zijn. 19 Wie dus ook maar een van de kleinste van deze geboden afschaft en aan anderen leert datzelfde te doen, zal als de kleinste worden beschouwd in het koninkrijk van de hemel. Maar wie ze onderhoudt en dat aan anderen leert, zal in het koninkrijk van de hemel in hoog aanzien staan.

ach, ik denk er zelf ook anders over, maar in 4 jaar cm heb ik al zoooo vaak gelezen dat we niet meer onder de wet leven ( behalve het 7e gebod, dat telt dubbel op cm) dat ik het niet kon laten om die bijdrage te plaatsen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 17:01
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?

Wij komen ook ff langs, in de loop van de middag.... Verraste, verbaasde smiley

Wij hebben oppas geregeld voor de kindjes, zodat wij erbij kunnen zijn. Coole smiley met zonnebril

enne.. geen bbq voor ons, na afloop chineeze met de oppas Kwijlende smiley

Laatst aangepast door
PIETER649
op zondag 17 juli 2011, 17:04
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 16:10
BerichtOnderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk

HENKWAL969 schreef:
In het oude testament was het geven van tienden en het geven van de eersteling een opdracht. Het maakte deel uit van de wet.
De reden daarvoor is, volgens mij, is dat mensen niet zo graag uit zichzelf geven. Als we nu naar veel gemeentes en kerken kijken, dan zien we dat de last van de gemeente vaak op een relatief kleine groep in de gemeente rust.

De kosten zijn vaak niet te dragen met het geld van de collectes en zonder bijdrages buiten de collecte om zou de huur van niet op te brengen zijn. Of de bijdrage voor gastspreker.

Sprekers die dit onderwerp aanhalen, dalen vaak in populariteit.

Maar de bijdrage in de gemeente gaat nog verder.
In veel gemeentes is het ook lastig om voldoende mensen te vinden, die helpen met het opruimen, schoonmaken, de koffie en andere activiteiten.

Het lijkt wel de situatie in een gezin.
Als kinderen klein zijn moet moeders de kamer opruimen, om dat ze dit nog niet kunnen.
Als ze groter worden nog steeds, maar dan omdat ze geen zin in hebben.

Ik denk dat iedereen een bijdrage kan leveren. Is het niet financieel of fysiek, dan is het altijd nog mogelijk om mee te strijden in gebed.
Of gewoon er zijn voor je medemens, soms met alleen een luisterend oor.

Gelukkig leven we niet meer onder de wet, dus die tienden zijn we ook mooi van af! Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:53
BerichtOnderwerp: Het weer

THIRZA120 schreef:
als ik binnen zit HOOR ik wel de regen...

ze hebben hier kliksafe... dus kan youtube niet openen

Ik dacht dat Veenendaal alleen op zondag niet aan Amber Alert enzo meedeed???
Zit heel dat durp nou op last van de mannenbroeders ook nog 7 dagen per week aan de kliksafe??? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:51

MARGREET471 schreef:
waarom schrijf je 'sorry hoor'?
waar heb je precies spijt van?

ik von het zielig dat jij in jouw verhaal dus in de categorie dwaze maagd zal vallen Knipoog smiley

een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, zelfs als die toekomst een lekke band inhoud... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 13:23

MARGREET471 schreef:
O NEE HE, EEN LEKKE BAND MET DE SNORFIETS!!!
hoe moet ik dat nou weer oplossen. zit ik helemaal ontband in de polder.
Gefrustreerde smiley
waar komt mijn hulp vandaan? Twijfelende smiley

dus wel lekker snorren in de polder met laptop onder de snelbinders, maar zonder bandenplaksetje???

ik moet spontaan aan het verhaal over de wijze en dwaze maagden denken... sorry hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 13:21
BerichtOnderwerp: wie weet hoe het moet?

vaak staat er op de doos waar de etiketvellen in verpakt zijn, een website vermeld waar je voor dat type etiket de juiste software kan laden
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 17:04
BerichtOnderwerp: 'Deze reactie is niet okee'

CHRISTIANMATCH schreef:
Beste allemaal,

We merken dat er wat onrust op het forum heerst, ook door onnozele topics die geopend worden of reacties die hier niet thuis zouden horen.
Schroom niet om op 'deze reactie is niet okee' te klikken. Wij kunnen dan snel reageren en handelen, mocht dit nodig zijn natuurlijk.

Vriendelijke groet,

Judith
Moderator ChristianMatch

wel eerlijk dat je in het door jou geopende topic ook de mogelijkheid bied aan de oplettende lezertjes om op ´deze reactie is niet okee´te klikken! Knipoog smiley

Pieter, houd er wel van als iemand zich (onnodig) kwetsbaar opsteld
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 17:01
BerichtOnderwerp: Sauna!

CROSSROAD317 schreef:
Volgens mij is de temperatuur in een sauna 90°C tot 95°C anders zou je je luchtwegen verbranden ... au Huilende smiley, smiley in tranen

..

pfff... sauna... het zweet breekt me al uit bij de gedachte alleen al Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 110 Volgende
Pagina 54 van 110