Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 15:50
|
|
|
Beste allemaal,
We merken dat er wat onrust op het forum heerst, ook door onnozele topics die geopend worden of reacties die hier niet thuis zouden horen. Schroom niet om op 'deze reactie is niet okee' te klikken. Wij kunnen dan snel reageren en handelen, mocht dit nodig zijn natuurlijk.
Vriendelijke groet,
Judith Moderator ChristianMatch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 17:04
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Beste allemaal,
We merken dat er wat onrust op het forum heerst, ook door onnozele topics die geopend worden of reacties die hier niet thuis zouden horen. Schroom niet om op 'deze reactie is niet okee' te klikken. Wij kunnen dan snel reageren en handelen, mocht dit nodig zijn natuurlijk.
Vriendelijke groet,
Judith Moderator ChristianMatch |
wel eerlijk dat je in het door jou geopende topic ook de mogelijkheid bied aan de oplettende lezertjes om op ´deze reactie is niet okee´te klikken!
Pieter, houd er wel van als iemand zich (onnodig) kwetsbaar opsteld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 00:10
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Beste allemaal,
Vriendelijke groet,
Judith Moderator ChristianMatch |
Ik zou graag willen zien, dat als ik "deze reactie is niet okee" gebruik, dat ik dan de optie krijg waarin ik kan aangeven, waarom ik die reactie niet okee vind ...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|