Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 10:35
Onderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
|
|
|
AMSTERDAM - Een automobilist heeft maandagochtend op de A7 in de richting van Zaandam twee wielen verloren. Het incident gebeurde rond 07.40 uur. Hoe de auto de wielen kon verliezen, is niet duidelijk.
Wie is dat? rara
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 10:33
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Mijn aanstaande schoonzoon is vandaag jarig en wilde buiten organiseren. Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeegen alweer. Dus binnen vieren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 10:31
Onderwerp: Het plan...
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En ik realiseerde me dat ik als mens zo vaak al een plan heb liggen...maar dat God er nog niet van weet(wist) |
Wacht je op de toestemming van God?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 00:15
Onderwerp: Incidenteel en eenmalig!
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik denk er nog even over, het was nl Lisa haar idee en misschien wil Judith dit topic ook zo wel laten en dan krijg je 2 (bijna) dezelfde topics naast elkaar.
Daarnaast moet ik morgen eerst naar het ziekenhuis en daar wrs ook een nachtje blijven. Dat doe ik dus maar eerst. Mijn laptop gaat wel mee, zodat ik evt de boel hier nog wat kan volgen. |
Beterschap José
Mijn hand zit al 3 maanden in het gips, ik weet niet hoelang nog. Over 2 weken terugkomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 23:45
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Da's ook een optie.
Zullen we eerst maar ff afwachten waar Judith mee komt? |
Ik vind jouw idee prachtig Maak jij een nieuwe topic
Judith heeft zeker geen bezwaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 23:31
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik weet niet of dat de naam van dit topic gewijzigd kan worden naar bv "welke Psalm spreekt jou aan en waarom?", anders is dit ook nog een optie. Die kant was het nl al opgegaan en ik vind dat dit topic daardoor een mooie wending gekregen heeft.
Groetjes, José |
Dan maar nieuwe topic beginnen, opschonen heeft geen zin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 23:30
Onderwerp: einde lidmaatschap
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, mijn abbo is voorbij, dasvedanja (until we meet again) |
Je mag wel terugkomen hoor Chat. Het is hier weer rustig. Geen gebekkenvecht meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 23:15
|
|
|
Judth,
Het onderwerp van dit forum is overbodig.
Graag op slot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:14
Onderwerp: 21 aug. MOSSELDAG YERSEKE
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zelfs met o.v. is er aan je gedacht. Ik weet alleen niet of er bij jou in Brabant ergens een trein in de buurt komt. Maar anders kan je met de trein naar station Kruiningen-Yerseke , en vandaar pendelt er een bus heen en weer . Dus.....simpeler kan niet, toch? |
Wilt jij ons ophalen en wegbrengen naar station?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:00
Onderwerp: Ik ga op rei.s (2)
|
|
|
Kijk wel een beetje uit bij Schotten, want ze hebben geen broeken maar rokken!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 20:53
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | knijn rust dagelijks tussen 12.00 uur en 15.00 uur |
Heee Nijntje,
Maar niet aan mijn tuin komen. Verboden te graven voor holletje want de worteltjes zijn nog niet rijp.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:50
Onderwerp: 21 aug. MOSSELDAG YERSEKE
|
|
|
Bedankt voor de tip. Dat vind ik pas echt leuk
Opgeven met CMleden? Lijkt me leuk idee.
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 22:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:27
|
|
|
[quote=LISA610]Herman en Christen: ga een potje voetballen of vecht dit in de pv-mail uit, maar ga ons in ieder geval niet vervelen met jullie onderlinge gedoe.............
Christen is eruit en nu onbegrijpelijke stilte. Nu hoeven niet meer verder te bekkenvechten.
Vrede op aarde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 20:01
Onderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Dat zijn jouw(zondige) gedachten die je met een vraagteken tot jouw waarheid verheft en zo een broeder lastert... |
Je veroordeelt met 1 vinger naar iedereen, maar 3 vingers naar jezelf. Ophouden dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 19:52
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Dan hebt je doe-het-zelfgodsdienst.
Is dat nieuw? Dus je mag iedereen veroordelen en kwetsen?
Heb je geen naastenliefde?
Vraag 4 van Heidelbergse Catechismus
Wat eist de wet Gods van ons?
Antwoord Dat leert ons CHRISTUS in een hoofdsom, Gij zult liefhebben den Heere uw God met geheel uw hart, en met geheel uw ziel, en met geheel uw verstand, en met geheel uw kracht. Dit is het eerste en het grote gebod. En het tweede, aan dit gelijk, is: Gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. Aan deze twee geboden hangt de ganse wet en de profeten..
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op vrijdag 5 augustus 2011, 19:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 19:49
Onderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | othodoxen zijn moeilijker te bekeren tot de vrijheid in en van Christus dan een ongelovige wereldganger tot geloof in de Heere Jezus Christus... |
Bij de mensen zijn onmogelijk en is mogelijk bij God. God werkt door tot alle mensen. Hij zoekt naar verloren schapen. Het is nog genadetijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 19:45
Onderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Iegelijk=alle soorten van je hebt geesten van duivelen, demonen, satan, die zich als een engel van het licht kan voordoen, nep-jezussen, die een deel imiteren van de Christus, schijnheiligen, huichelaars, die opereren allemaal vanuit een verdorven geest en tezamen vormen ze geesten...! |
Gij zult niet tegen Chatuliem kwetsen. Dat is egoisme Hij is voorganger hoor, hij is heel aardige man, ik heb met hem nog gesproken december 2010.
3 vingers wijzen naar jezelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 10:54
Onderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
|
|
|
Je kan beter hier niet laten inschrijven, omdat jij nog getrouwd bent. Het gaat om dat je willen begeren naar een nieuwe relatie, dat is niet wijs. Over geestelijke overspel vind ik echt onzin, dat slaat nergens op. Het gaat over piekeren wat je van plan bent. Over het verleden wil je liever weggooien en zichzelf als vrije man rondloopt zonder dat je geen schuldbelijdenis gedaan hebt. Dat is wel onzin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 10:36
|
|
|
Hij wilde eigen zonde niet erkennen. Wat David ook gezegd heeft tegen de profeet Nathan dat hij spijt heeft gehad, maar hij beleed zijn zonden.
Vele profeten werden gedood door koningen wat de Heere gezien en gehoord heeft, omdat zij wilden niet weten wat ze gedaan hebben tegenover God. Laat de anderen maar beschuldigen, zo zouden ze denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 00:31
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Er is er een jarig, hoera, hoera dat kun je wel zien, dat ben jij. Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja en daarom zingen wij blij: Hij leve lang, hoera, hoera. Hij leve lang, hoera! Hij leve lang, hoera, hoera. Hij leve lang, hoera!
Lang zal zij leven, lang zal zij leven, lang zal zij leven in de gloria. In de gloria, in de gloria! Hieperdepiep, hoera!
Hoi Pieter,
Namens de Hoeksewaarders feliciteer ik je met je verjaardag. En ook voor je vrouw Annette en de kinderen. Eilandbewoners hebben speciaal voor jou gezongen. We wensen fijne dag en vergeet de Hoeksche Chips niet
Groetjes
Herman en Marian
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 00:17
|
|
|
TINK100 schreef: | 1 vers is genoeg...of op zijn gewone nederlands: spreken is zilver maar zwijgen is goud..... Amos 5 : 13...... |
Wie verstandig is zwijgt in deze tijd, want het is een kwade tijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:17
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | In de wereld wel, maar voor God's Aangezicht in Christus zeker niet! Ik weet wat ik zeg en doe en ten volle sta ik daar achter en ik zal God meer gehoorzamen en volgen dan mensen en hun wetten,,,,en regels.... Zeker als de echtgenote niet wil meewerken aan een deskundig onderzoek en deskundige begeleiding en behandeling voor ons beiden! en ook als ongeloof de echtgenote in haar greep houdt en daarin volhardt, dan is dát de oorzaak en de reden van toestemming in echtscheiding, die zij als eerste heeft aangevraagd! |
Kerk en Staat horen niet bijelkaar dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 15:31
|
|
|
Dat is geen goed woord van chr 307. Want straks raken CM zijn klanten kwijt en overstappen naar andere datingssites. Wat zouden de redactie zeggen? Ik ben besloten om hier te verlaten. Het is zeer treurig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 13:38
|
|
|
Wel uitkijken hoor
Mattheüs 7: 15 Maar wacht u van de valse profeten, dewelke in schaapsklederen tot u komen, maar van binnen zijn zij grijpende wolven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 10:16
Onderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
|
|
|
Ik ben diep bedroef voor Christen307, waarom hij geen naastenliefde kent.
Ik ga klachten indienen bij de redactie of dit persoon tijdelijk non actief willen stellen om rust te krijgen voor 2300 leden. Het lijkt hier wel arena, zoveel supporters gillen, schreeuwen, vloeken over allerlei discussies.
Stoppen maar hoor
We willen vrede op CM
Tot slot wens ik van harte toe:
Psalm 133:3
Waar liefde woont, gebiedt de Heer' den zegen Daar woont Hij Zelf, daar wordt Zijn heil verkregen, En 't leven tot in eeuwigheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 10:04
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je wilt gooien kan je beter een steen nemen...dat vliegt verder |
Doe maar liever in de ban zetten, dan heb je rust.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 10:01
Onderwerp: huwelijk als sacrament
|
|
|
Je moet de sluier van Gods Woord niet geheel afscheuren. Wat Gods Woord gesproken heeft, is voldoende.
|
|
Naar boven |
|
|