Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:02
|
|
|
Zo...dat is dat, mijn plan ligt klaar, de wens is nu alleen nog maar, dat God Zijn naam eronder zet. Gauw even vragen in ''t gebed ---------------------------------- God schrijft U hier maar vast "akkoord" want alles klopt al...woord voor woord. Maar daarom is het toch wel fijn, als U het er mee eens kunt zijn ----------------------------------- Wat kijkt U mij nu ernstig aan. Heb ik het toch verkeerd gedaan?? ''k Sla voor Uw blik mijn ogen neer, en fluister: ""Zegt U het maar Heer" ------------------------------------ Mijn kind...je vraagt niet naar Mijn plan!!! daar komen ongelukken van. DAT is het wat ik bij jou mis!!! Ik ken de weg die ''t beste is!!! -------------------------------------- Heer, als 'k U voor de voeten loop, Gooi dan mijn plannen overhoop. Maar geef wel dat ik weten mag, God heeft een plan...met elke dag!! --------------------------------- Johanna W.van Eelen uit ""Schuilen aan Zijn hart""
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:00
|
|
|
Mooi Zeeland!!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:19
|
|
|
Bijzonder gedicht hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 22:59
|
|
|
blijft prachtig, heb zelf de bundel ook. Maar Thnxxx voor het plaatsen, we vergeten dat zovaak dat God een plan heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 07:15
|
|
|
YELNIN491 schreef: | blijft prachtig, heb zelf de bundel ook. Maar Thnxxx voor het plaatsen, we vergeten dat zovaak dat God een plan heeft. | En ik realiseerde me dat ik als mens zo vaak al een plan heb liggen...maar dat God er nog niet van weet(wist)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 10:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En ik realiseerde me dat ik als mens zo vaak al een plan heb liggen...maar dat God er nog niet van weet(wist) |
Wacht je op de toestemming van God?
|
|
Naar boven |
|
|