ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 08:41
BerichtOnderwerp: Spaigelploatje

MARTIN695 schreef:
weten jullie wat een kloiterroif is?

Is dat niet een wieg of iets dergelijks????
Want als ik het lees dan is kloiter volgens mij een kind en roif is volgens mij een ruif en daarom kom ik opdeze gedachte hahaha.
martin

Kloitenroif=kluitenreif=hark. Daarmee reif je de kluiten uit je tuin Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 juni 2010, 10:04
BerichtOnderwerp: Spaigelploatje

INKA401 schreef:
weten jullie wat een kloiterroif is?

Heet zo'n ding geen hark in het hollands?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 14:38
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer deel 2

Zit ik in de tuin, valt er een jong mereltje uit het nest in mn heg.
Schrikt zich meteen rot van de hond dus ik heb hem half dood even bij laten komen in de garage. Toen hij er na een uurtje weer normaal uitzag dacht ik hem even terug in het nest te zetten.Stomme zet, de andere twee jonkies schrokken zo van mn hand dat ze er ook uitsprongen, en de eerst viel meteen mee eruit Gefrustreerde smiley . Twee zitten er nu weer in het nest,nummer 3 is spoorloos Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 11:08
BerichtOnderwerp: vrijheid van meningsuiting?

HENK710 schreef:
Die gevoeligheid is er ook in andere delen van de wereld. Daar wordt echter alle moeite gedaan om niet zomaar alle redenen van meedoen bloot te geven. Nu is er in Duitsland iemand die daar eerlijk voor uitkomt...en dan wordt dat vreemd gevonden. Eerlijkheid is blijkbaar niet altijd een hoog goed...

En natuurlijk snap ik dat het soms handiger is om niet alles prijs te geven zonder daarbij je eerlijkheid te verliezen. Maar eigenlijk weten we toch met zijn allen dat meehelpen in een bepaalde strijd elders op de wereld enkel en alleen door bepaalde grootmachten gebeurt als er ook economische motieven zijn? Amerika heeft bijvoorbeeld zowel in Afghanistan als Irak belang wat betreft economie om daar op te treden. In bepaalde Afrikaanse landen hebben ze dat belang niet...en daar gaan ze dus ook niet naar toe om de helpende hand uit te steken.

Niet handig misschien dus van meneer Köhler, maar ik ben blij dat er politici zijn die in elk geval durven toegeven dat er dubbele agenda's zijn!

Dan moet ik je teleurstellen want zijn verklaring is dat hij die uitspraak niet ging over Afganistan maar over de aanpak van Somalische piraten. Hij geeft dus helemaal niet toe dan Duitsland in Afganistan zit voor economische belangen. Er kwam enkel zoveel kritiek op hem door deze uitspraak dat hij er zelf voor gekozen heeft om op te stappen(al zou daar anders ook best op aangedrongen zijn)

Verder ben ik het best met je eens dat er achter elke zogenaamde vredesmissie echt wel veel economische redenen zitten ook al word dat nooit toegegeven. Enkel is deze duitser niet het voorbeeld van iemand die dat toegeeft.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:13
BerichtOnderwerp: vrijheid van meningsuiting?

HENK710 schreef:
Bij onze oosterburen is de president opgestapt.

President Horst Köhler van Duitsland legt zijn ambt neer in verband met omstreden uitlatingen die hij deze maand deed tijdens een bezoek aan Afghanistan.

Dat maakte de 67-jarige oud-bankier en lid van de regerende CDU-partij maandag bekend tijdens een persconferentie in Berlijn.

Köhler had in Afghanistan gezegd dat een land als Duitsland, dat zeer afhankelijk is van handel met het buitenland, zich moet realiseren dat militaire interventies nodig kunnen zijn voor de Duitse belangen.
(Bron: www.nu.nl)

Er is nogal wat commotie ontstaan over de uitspraken, waarna de president besloten heeft zijn functie neer te leggen. Maar waar gaat al die commotie nu eigenlijk om? Is het werkelijk zo verkeerd wat hij gezegd heeft? Hij heeft uitgesproken wat we eigenlijk toch met zijn allen al weten? Want eigenbelang speelt in principe in elke strijd toch mee?

Klopt, maar in de duitse grondwet staat dat het duitse leger geen offensieve acties mag uitvoeren buiten de eigen landgrenzen, dus Afganistan ligt hier nogal gevoelig. Want van wederopbouw is nou niet echt sprake daar. Door deze uitspraak lijkt het een beetje op het voeren van een economisch oorlog. Niet zo'n handige uitspraak dus.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:06
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

INKA401 schreef:
mijn schatje kent aviko geeneens ... tgaat lekker hoor ... krijg steeds meer kleur op mn ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Goedzo, nu nog beetje vet op je...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:14

INKA401 schreef:
avikóóóóó ...

sorry, ga al twents praten

Nou nog eens leren twents te koken , of gaat aviko dan failliet?Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 18:58
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

ROBBEDOES873 schreef:
Ik ben bezig in de serie van Bodie Thoene... Nu bijna uit,
Echt een aanrader.

Die is heel mooi....jammer dat je huishouden er zo bij inschiet als je er in
bezig bent Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 21:24
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes

Wij wonen in duitsland, de kinderen zijn tweetalig.
Normaal spreken ze nederlands zonder duits accent en duits zonder nederlands accent.
Mijn dochter zit nu in groep 3 en leert lezen, in het duits dus.
Vanavond wilde ze zelf het bijbelverhaal voorlezen uit de kinderbijbel, dat mocht. Maar tot mijn grote verbazing leest ze dus nederlands maar spreekt het dan op zn duits uit, het was net of we Prins Berhard aan tafel hadden zitten: en toen ze sefen keer rund de stad kekaan warn begonnen ze allemaal te sjeeuwen.
Koste veel moeite om niet een vreselijke lachbui te krijgen en ben erg blij dat ze inmiddels ook naar nederlandse les gaat!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:36
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??

CHATULIEM619 schreef:
Wat weer een overdreven reacties hier. Iedereen zit meteen op de kast omdat ik durf aan te geven dat aan een echtscheiding altijd twee verhalen zitten. Zelf heb je in eerdere bijdragen toegegeven dat je ook fouten hebt gemaakt tijdens je huwelijk, Annette. Waarom dan meteen weer doen alsof je van het ergste beschuldigd wordt hier? En hou maar op over de toon van de bijdrages hier, want het hangt me echt de strot uit. Zo meteen durft niemand meer iets te zeggen, omdat ze bang zijn dat ze iemand anders bezeren.

Ik word nergens van beschuldigd chat, en al was dat wel zo heb ik een hele gladde rug,ik heb inmiddels vrede met mn verleden, ik hoef me niet te verdedigen.
k ben de laatste die zal zeggen dat ik schuldloos gescheiden ben, wel zeg ik dat ik geen schuld had aan het feit dat mn ex zn handjes niet thuis kon houden, zijn fout, niet de mijne. Wat jij in je bijdrages (hopelijk onbedoelt) doet is een deel van de schuld van een mishandeling in de schoenen van het slachtoffer duwen. Er zijn geen verzachtende omstandigheden die zoiets goed praten, fout is fout, zonder ja maar.....

Aan een echtscheiding zitten 2 verhalen,ben ik met je eens. Maar het ging over mishandeling, daarbij ligt de schuld altijd bij de dader.

Je kan iemand wel eens onbedoelt bezeren met een uitspraak, maar bij deze van jou kan je verwachten dat je een groepje mensen kwetst. Dat zal je vast niet zo bedoelt hebben maar het staat er wel zo.
Spring zelf eens een keer niet direct op de kast als mensen je aangeven dat je iets niet handig verwoord, als er meerdere mensen zeggen dat je het beter anders kan zeggen zou er wel eens een kern van waarheid in kunnen zitten.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op maandag 31 mei 2010, 19:37
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:43
BerichtOnderwerp: eerst maar mailen... (eindeloos?)

Soms is het echt zo'n enorme....... Gefrustreerde smiley . maar dat maakt hem ook wel weer schattig Verliefde smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 15:39

HANNAH810 schreef:
k weet niet hoor, of pieter wel iets van me leren kan........ Geschokte, onthutste smiley
maar wieweet helpt het een beetje, hihi, ik ben vast niet volleerd.... Clown smiley
ik hoop wel dat de mail-cursus dan een beetje in de buurt wordt gegeven, want een buitenlandse reis is wel erg intensief om aan de man te komen, zeker Smiley die vol vragen zit

.

Volgens mij is dat ook een cursus enkel voor mannen. Moet zeggen dat het hoofdstuk: wat te doen als je date zo tegenvalt dat je direct weg wilt wel erg grappig was Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:02

CHATULIEM619 schreef:
Het is natuurlijk een pijnlijk onderwerp. Maar het was een reactie op Hannah's voorbeeld. die man is natuurlijk een misdadiger, die straf verdient. En hij zou het natuurlijk ook als argument gebruiken.
Maar er is natuurlijk heel wat mishandeling aan vooraf gegaan voordat hij tot dit extreme gedrag over is gegaan.

oftewel: ze zal er wel om gevraagd hebben. Gefrustreerde smiley
Echt chat...dit is nou wat we je gisteren probeerde uit te leggen: je bedoelt het vast goed maar het komt zo rot je mond uit.
Zoals je het opschrijft is je eerste bijdrage een regelrecht verwijt naar de vrouw in kwestie toe, en in de tweede bijdrage is het alsof reden zoekt waarom de man het zou doen. Daar is maar 1 reden voor, dan ben je ziek in je hoofd. Zelfs als heb je de meest vreselijke vrouw die het bloed onder je nagels vandaan haald, dit doe je niet.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op maandag 31 mei 2010, 13:03
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 12:53

aardappels, spercieboontjes en schnitzel met champignon-roomsaus Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 12:40

CHATULIEM619 schreef:
Ik lees hier ook iets anders in Hannah. Er is nl. een moment geweest, dat ze zijn mishandeling toegelaten heeft. Dat hij dus besefte, dat hij haar ongestraft kon vernederen, zonder gevolgen. Dat praat natuurlijk zijn gedrag niet goed, maar het zegt wel iets over haar verantwoordlijkheid. Ze heeft dingen toegelaten, die ze niet had moeten toelaten.

Sorry chat, maar dit is echt het lompste dat je tegen een mishandelde vrouw kan zeggen! Hoe dacht jij niet toe te staan dat je mishandeld word?
Niet iedereen vertrekt na klap nr 1, en ja, dan is klap nummer 2 makkelijker gegeven omdat ze er de eerste keer mee weggekomen zijn. Dat zegt echter meer iets over de situatie waar de vrouw in zit dan over haar verantwoordelijkheidgevoel. Hoeveel vrouwen laten zichzelf niet in elkaar slaan om te voorkomen te de kinderen klappen krijgen?
Als buitenstaander denken we dan heel makkelijk dat dat heel dom is, maar als jij in die situatie zit zie je dingen niet helder, het is een kwestie van overleven, elke dag weer.

Als ik mails tussen mijn ex en mij van net na de scheiding nu teruglees denk ik: waarom pikte ik dat! Dat komt omdat er nu afstand is,ik ben in therapie geweest, daar heb ik opnieuw moeten leren wat normaal was en niet. Ik heb aan moeten leren hoe ik mezelf tegen een manipulerende ex kon verweren, en geloof me, nu,3 jaar later,is dat nog wel eens een strijd. Soms lijkt het verzet staken om enigzins rust te krijgen nog de beste oplossing. Ik hoef die strijd op dit moment niet meer in mn eentje te voeren, ik heb iemand naast me die me overeind weet te houden, maar als je dat niet hebt valt het echt niet mee.

Jou uitspraak doet me erg aan de verklaring van mijn ex denken waarom hij me mishandeld had: je vroeg erom!

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op maandag 31 mei 2010, 12:43
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 12:08

Als ik iets doe dat eigenlijk tegen de wil van God doe noem ik dat een zonde begaan. Voor mij voelde het dus ook als moeten kiezen tussen 2 zondes. Dat is misschien net hoe je het wilt benoemen voor jezelf.

Het voelt voor mij beter om het gewoon zo te benoemen dan te gaan zoeken hoe ik het minder erg kan laten klinken, ik deed iets wat eigenlijk niet goed was(hoe goed de reden ervoor ook was)maar wat de ander deed was nog veeeeeel erger. Natuurlijk was dat erger, maar daar hoef ik de verantwoording niet voor te dragen gelukkig. Wel voor mijn eigen daden, en daarom belijd ik liever mn zonden zodat ze ook vergeven worden dan dat ik de schuld bij de ander neerleg.
Ook ik heb wel eens fouten gemaakt in dat huwelijk, schuldloos scheiden bestaat m.i. niet.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 11:50

HANNAH810 schreef:
annet, met alle respect, maar als je, zoals je zegt, in een situatie zit waarin het gezin in gevaar is, zie ik het volstrekt niet als zondig om te vertrekken!
een man die gevaarlijk is voor zijn gezin zie ik wel als zondaar!
ik denk zelf, dat het een gebrek aan verantwoordelijkheid nemen is, wanneer je niet de stappen had genomen om je kleintjes en jezelf te beschermen!
ik ken mensen die uit een bedreigende gezinssituatie komen, en deze last hun leven lang mee zullen moeten dragen, met alle verwondigen die het met zich mee brengt!!
(indien iemand niet voor zijn huisgenoten zorgt, die is erger dan een ongelovige!!)

Ik zou niet durven zeggen dat iemand die in die situatie niet weggaat zin verantwoordelijkheden niet neemt. Als je altijd in angst leeft is het echt niet zo makkelijk om te zeggen: en nu stap ik op. Want wanneer is de mogelijkheid er om weg te kunnen gaan? Ik kreeg de kans toen mn ex een nachtje in de bajes door mocht brengen, toen mijn spullen en die van de kinderen gepakt en bij mn ouders ingetrokken. Maar denk nou niet dat hij me had laten gaan als hij thuis was(en hij was altijd thuis he, werkte niet), en wat er dan had gebeurd als ik had gezegt ik vertrek denk ik liever niet over na.
Op hulp van politie hoef je in nederland ook niet te rekenen, ik was 8 maanden zwanger, had een dochter van toen twee en half en heb ze gesmeekt hem mee te nemen of in elk geval buiten de deur te zetten, helaas, mogen we niet, dan moet u zelf maar weggaan.
Dus pas op met zo'n uitspraak, vele zouden wat graag vluchten maar zien er geen kans toe.

Ik geloof dat God in beginsel geen echtscheiding wil, maar soms is er geen andere oplossing meer mogelijk. Echtscheiding is niet gewenst, maar blijven is nog veel erger.Ik heb na mn scheiding best geworstelt met het feit dan ik voor een scheiding moest kiezen. Ik wist dat het de juiste keuze was maar het voelde als falen, ik kon mn belofte niet nakomen. Met wat begeleiding kon ik het schuldgevoel na een poosje loslaten en accepteren dat er ook vergeving is.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 23:19
BerichtOnderwerp: Geld

IMRE695 schreef:
Mensen (en kinderen) zijn eigenlijk 'rupsjesnooitgenoeg'. Ik ken gezinnen met een lage levensstandaard, die toch veel gelukkiger zijn, dan gezinnen met een hoge levensstandaard. Maar goed, een ton per jaar moet toch voldoende zijn?

Ik ging van bijstand naar hogere levensstandaard, en qua geluk maakt dat dus helemaal niet uit. Dat hangt namelijk totaal niet van geld af.

Tuurlijk is het fijn om niet elk dubbeltje om te hoeven draaien, maar ook al hoeft dat niet hoef je niet met geld te smijten. Het enige wat voldoende geld wel geeft is rust,geen stress of je geld op tijd binnen is om je kinderen te eten te geven En als je geldgierig word gaat het waarschijnlijk weer stress geven...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 23:09
BerichtOnderwerp: Geld

IMRE695 schreef:
Hoeveel geld heeft een christen eigenlijk nodig voor zichzelf en voor zijn gezin?

Rare vraag, waarom zou een christen een ander bedrag nodig hebben dan een ander?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 23:00

SUSANNAH475 schreef:
Dus ik vraag me af of de keuze bij een echtscheiding er in bepaalde gevallen wel is...

Zolang je partner niet bij jou weggaat heb je altijd de keuze blijven of vertrekken. Ik had de keus te blijven of om te vertrekken. Als mijn keuze was geweest om te blijven had ik mezelf en mijn kinderen in een gevaarlijk en bedreigende situatie gehouden. Ik denk dat dat een grotere zonde is dan de echtscheiding. Een keuze heb je dus vrijwel altijd, maar vaak is het kiezen tussen2 zondes. En dan ben je heel blij dat daar ook vergeving voor is, al is jezelf vergeven dan behoorlijk moeilijk.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 22:09
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

Ik ben door mn boeken heen Geschokte, onthutste smiley . Moet nodig ff nieuwe halen.
Het laatste dat ik heb gelezen was Haar naam was Sarah, erg mooi boek.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:06
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

MARIJAN072 schreef:

Werk je nog op je 97ste Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tip: pas even je profiel aan, wel zo prettig. Knipoog smiley

maar je bent zo oud als je je voelt toch? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:32
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

JONATHAN890 schreef:
whahaha.... zie opeens een 97 jarige Verraste, verbaasde smiley op mijn CM profiel kijken ( JUDA209 )
en weet je hij ziet er minstens pas halverwege uit. Clown smiley

Wat voor anti verouderingscreme zou hij gebruiken? Die wil ik ook!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:06
BerichtOnderwerp: we zeggen gedag

SUSANNAH475 schreef:
Jammer vind ik het dat je op deze manier reageert Sandra (dat geldt trouwens ook maar in mindere mate voor Annette)... ik vind het wel gemakkelijk om er dingen over te zeggen, zonder te weten hoe en wat...
Henk heb ik inmiddels een privemailtje gestuurd om e.e.a. te verduidelijken...
Ik wens hen alleen maar alle goeds in hun leven toe... Kussende smiley

Om de aandacht niet van het topic onderwerp af te halen, wat nu wel gebeurd door zo'n opmerking, beantwoord ik je wel even pv.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:18
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

HERMIENA254 schreef:
Wat is er mis met negerzoenen ?? Huilende smiley, smiley in tranen

kvind ze zooooo lekker...

Hij ook, vandaar dat ik ze niet te vaak koop Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:00
BerichtOnderwerp: we zeggen gedag

SUSANNAH475 schreef:
Weet niet of iemand er wat van durft te zeggen, maar ik wil wel ff wat kwijt als jullie het goed vinden.
Ik vind het jammer dat het kontakt tussen Henk350 en ook Sandra zo verwaterd is. Henk350 was voor mij een hele bijzondere vriend en ineens was daar de stilte.
Natuurlijk ben ik verheugd nu te lezen dat het goed met jullie gaat, maar had graag meer op de hoogte geweest en de vriendschap is inmiddels ook erg verwaterd.
Maar goed jullie keus en die zal ik ook zeker respecteren.
Ik denk dat er meerderen zijn die jullie heel erg misten.
Het ga jullie goed !!

Liefs, Kussende smiley

Susannah

Naar aanleiding van van jou reactie wil ik dan ook nog wel even iets kwijt.

Veel mensen vragen regelmatig hoe het met Henk gaat en zijn dan verbaast dat wij geen contact meer hebben. Want we hebben toch geholpen met zn huis? Ja, dat is zo, en de eerste periode erna was dat contact er inderdaad ook wel. Maar ieders leven gaat verder, je leert mensen kennen, heb een poosje contact, en soms verwaterd dat ook weer.
Van alle mensen die ik hier heb leren kennen, en dat waren er velen, heb ik met 2 mensen nog steeds veel contact. Zo gaat dat nu eenmaal.
Dat we Henk geholpen hebben geeft geen verplichting tot levenslang contact en geeft Henk ook niet de verplichting tot levenslang lidmaatschap op cm. Soms is het ook goed verder te gaan met je leven en bepaalde dingen af te sluiten.
Ik ben heel blij dat zijn gezondheid zo vooruit gegaan is en hij weer is staat is mee te doen in het normale leven. Ik wens hen heel veel geluk samen.

In jou stukje proef ik meer een teleurstelling in je persoonlijke contact met Henk. Dat kan je hem dan beter persoonlijk mailen dan hier op een forum te kwakken waar iedereen het leest.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:25

IMRE695 schreef:
Hoe Pieter ooit aan de vrouw gekomen is... Verraste, verbaasde smiley Volgens mij heeft hier ook zijn handen blauw zitten typen in de chatbox, voordat Annette voor hem viel, maar dit terzijde. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nee hoor, daar gingen in een klein jaartje tijd heel veel etentjes, uitstapjes, vele gezellige avondjes op de bank en het verwerken van een scheiding aan vooraf, niks virtueels, gewoon in real life. De eerste afspraak was er binnen een paar weekjes.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 16:31
BerichtOnderwerp: ff weg...

INKA401 schreef:
eeeeeeey sus ... welkom terug ... wat leuk dat je er weer bent ...
ik heb mij zelf óók voorgenomen om mijn abbo niet meer te verlengen
ik mis het laatste half jaar iets .. herkenbaar? ...

ja..dat heet: tijd voor een pauze Knipoog smiley
Dan ben je ff geen lid, ontdekt je dat er echt leven zonder cm mogelijk is, en dan na poosje ga je nog eens kijken hoe het met je kennisjes hier gaat....en dan na 4 weken kan je het niet laten om toch de aanbieding van 5 maanden voor 25 euro te nemen Gefrustreerde smiley , oftewel, wij zijn ook weer een maandje of 5 hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 14:18
BerichtOnderwerp: Op haar af stappen of niet?

FRANKIIE208 schreef:
Heb ff getwijfeld om het te posten, maar doe het toch maar..

Ik kom vaak (en alleen) in de vakanties hetzelfde (super) leuke meisje tegen in de kerk, we hebben dan (lang) oogcontact en ze lacht naar me en dan lach ik terug. Nu ben ik best bang om een blauwtje te lopen.... vergis ik me, vind ze me leuk of houd ik mezelf voor de gek?? Een gesprek is er nog nooit van gekomen, moet ik op haar afstappen of tel. nummer in de hand duwen of is dit gelijk te veel van het goede, ik wil haar niet afschrikken?? weet het ff niet meer, lijkt me wel zonde om haar te laten gaan... Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley iemand advies hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Groetjes...

Gewoon eens een praatje beginnen? Simpel vragen waarom ze er enkel in de vakanties is? Gewoon je verwachtingen niet te hoog laten worden.Zolang je haar niet meteen ten huwelijk vraagt zal dat blauwtje lopen vast wel meevallen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 14:13
BerichtOnderwerp: Vergeving

[quote=CROSSROAD317]@Annette792 -- Kun je iemand vergeven die zelf vind dat hij-zij niets fout heeft gedaan?
Waarom niet?? Als jij vind dat hij/zij jou iets heeft aangedaan, en jij zit daar mee, dan kan vergeving de eerste stap zijn naar herstel.

[quote]

In geval van een eenmalig iets heb je gelijk, maar wat als de persoon het gedrag structureel blijft herhalen? Week in week uit hetzelfde doen en dat nog normaal vinden ook. Ik zie hier het nut van vergeven echt even niet in.
Boos zijn werkt ook niet want daar heb ik enkel mezelf mee.Momenteel lijkt het gedrag negeren nog de beste oplossing. Als ik iemand vergeef verwacht ik namelijk wel dat de persoon in elk geval probeert om zn gedrag te veranderen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 56 Volgende
Pagina 50 van 56