ChristianMatch

Forum

Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:05
BerichtOnderwerp: Maskers

SJONNIE945 schreef:
Mijn Masker,

Hello I'm Johnny Cash Gefrustreerde smiley

De mijne is Richard Geere....aangenaam kennis te maken Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:54
BerichtOnderwerp: opwekking tot liefde

JASMYN704 schreef:
HHH yep! En soms hou ik me wijselijk stil... Engeltje smiley

Of dat zo is zal de toekomst duidelijk maken Jasmyn ...ehh Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:52
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

CROSSROAD317 schreef:
O nee he, gaan we straks met pasen ook al over FLAPPIE beginnen ... Gefrustreerde smiley

Goed idee Cross om alvast over flappie te beginnen...gaan we gezamelijk dan flappie eten........ Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:36
BerichtOnderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd

LISA610 schreef:
Zou best wel eens een hele goede optie kunnen zijn Griffin... Aan de andere kant moeten dingen zoals afgelopen nacht eigenlijk gewoon niet gebeuren Knipoog smiley

Helemaal mee eens Lisa ...had ook stilletjes wel gehoopt op een nachtploeg....dus wie meld zich aan bij provident Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:30
BerichtOnderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd

GRIFFIN748 schreef:
ik denk dat de afgelopen nacht bewezen heeft de openbaarheid van het forum te heroverwegen. iets in de richting van:

wil je, als buitenstaander rondkijken? neem een profieltje van b.v. 3 dagen om rond te kijken. bevalt het je, ga dan verder met een proefabbo van 2 weken. dat scheelt denk ik een hoop heibel (en eventueel werk voor de Redactie).

Wou net voorstellen griffin dat jij de nachtploeg zou moeten worden...
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:07

LISA610 schreef:
He he, ga je eindelijk mee doen aan de Friese invasie Knipoog smiley

O jongens aan toe ..weet niet of ik dit aan kan.... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:04
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

LISA610 schreef:
Heb ik ook jaren gedacht... tot ik tot een heel ander inzicht kwam waardoor er voor mij absoluut geen sprake is van overdoop.. Knipoog smiley

Door andere inzichten gekregen te hebben, wil ik de term overdoop even laten voor wat het is. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 10:50
BerichtOnderwerp: Vergeving

MADELIEF469 schreef:
up

Up ???????????????????????????????
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 10:41

GRACE585 schreef:
ik las romeinen12 :9 tot 21

laten we proberen zo te handelen en wandelen
ik zeg niet dat het makkelijk is maar wilde even een tegenhanger aanreiken voor hetgeen nu op het forum bezig is.

bij deze wil ik alle gekwetsten ,geschokte etc een liefdevolle knuffel geven ter bemoediging. Kussende smiley
strijd de goede strijd en dus laten we ons niet door een vijand omlaaghalen
Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

Grace mooie Bijbelgedeelte...

Onderlinge liefde

9 De liefde zij ongeveinsd. Hebt een afkeer van het boze, en hangt het goede aan.
10 Hebt elkander hartelijk lief met broederlijke liefde; met eer de een den ander voorgaande.
11 Zijt niet traag in het benaarstigen. Zijt vurig van geest. Dient den Heere.
12 Verblijdt u in de hoop. Zijt geduldig in de verdrukking. Volhardt in het gebed.
13 Deelt mede tot de behoeften der heiligen. Tracht naar herbergzaamheid.
14 Zegent hen, die u vervolgen; zegent en vervloekt niet.
15 Verblijdt u met de blijden; en weent met de wenenden.
16 Weest eensgezind onder elkander. Tracht niet naar de hoge dingen, maar voegt u tot de nederige. Zijt niet wijs bij uzelven.
17 Vergeldt niemand kwaad voor kwaad. Bezorgt hetgeen eerlijk is voor alle mensen.
18 Indien het mogelijk is, zoveel in u is, houdt vrede met alle mensen.
19 Wreekt uzelven niet, beminden, maar geeft den toorn plaats; want er is geschreven: Mij komt de wraak toe; Ik zal het vergelden, zegt de Heere.
20 Indien dan uw vijand hongert, zo spijzigt hem; indien hem dorst, zo geeft hem te drinken; want dat doende, zult gij kolen vuurs op zijn hoofd hopen.
21 Wordt van het kwade niet overwonnen, maar overwint het kwade door het goede.

Is dan wel de Statenvertaling ...maar goed

Laatst aangepast door
LEONARD480
op woensdag 16 februari 2011, 10:43
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 22:35
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

GRIFFIN748 schreef:
ik moet steeds een stap opzij doen om weer in mijn schoenen te lopen... Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Nieuwe gebarentaal griffin

Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 16:14

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5
simone 40 jaar en kind 11 jaar*
arjanne 40 jaar?*
gerda 51 jaar*
marianne129, 49 jaar evt met kinderen
angelique327, 50 jaar
susannah475, 45 jaar
jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar
Joëlle246, 52 jaar
Sweetlady, sweets 40er
Miekjes285 42 jaar
Erika129 36 jaar
trijnie671 49 jaar
annette965 50 jaar
irene200 57 jaar
Sofie807
Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud)
esther279 32 jaar met kind
lydia739
dinie968 52 jaar
loretta033 54 jaar
kersje453 49 jaar
xabia794 met dochter van 11
en belgische smiley*
dayspring826
caarolien... 52 jaar
brecht936 63 jaar met introducees
ingrid800 39 jaar met drie kinderen
gerlyn320 37 jaar
marieke897 met kids (onder voorbehoud)
Marian096 48 jaar
jasmyn704 met zoon (leeftijd?)
linda610 met twee dochters (leeftijd?)
carien982 31 jaar
wilma729 45 jaar

mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17
crossroad317
henduk729, 40 jaar
met intro*
pimpernel883, 44 jaar
benny340 45 jaar
jozua159 48 jaar
leonard480, 43 jaar, evt met vriend
Billy701 48 jaar
eggie949 34 jaar
gert182 42 jaar, met zoon van 15
herman388, 48 jaar
marcowaal200 40 jaar
bob582 32 jaar
searching 40 jaar
bartje734 51 jaar
johannes774 49 jaar
roseve569 50 jaar
timo194 25 jaar
joelbax 24 jaar
mydestany349 32 jaar, evt met dochter
gibby159 65 jaar
winnetou276 35 jaar
hannes469 42 jaar
hermandv978 45 jaar
willem591 64 jaar
maded321 46 jaar
robert118 43 jaar
arjo182 49 jaar
dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?)
marsjg370

33 dames en 30 heren

t wordt steeds gezelliger; de heide is nog groot genoeg..........
han het er zin an!

Hannah er dreigt een mannen tekort te ontstaan help Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 16:10
BerichtOnderwerp: Getrouwd zijn en lid zijn van CM moet kunnen

HANS764 schreef:
Waarom op CM, dat is nergens voor nodig... forum-aanbieders genoeg, en ik heb zelfs nog een server vrij. Echter als de opname komt, tja, dan ben ik er niet meer.

Een server vrij is niet zo moeilijk toch (een oude PC bv), maar ga je zo snel al weer weg
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:47
BerichtOnderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?

CROSSROAD317 schreef:
Je hebt helemaal gelijk Chatuliem, maar het is vechten tegen de bierkaai. Sommige mensen willen, ook al kom je met nog zulke sterke argumenten, altijd hun gelijk halen .... Twijfelende smiley

Elke vertaling blijft een vertaling...en geeft vaak meer verdeelheid in kerken en gemeentes, jammer maar helaas...Het is en blijft dat de Staten vertaling het dichts bij de Grondtekst staat
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:30
BerichtOnderwerp: 'Geen kinderen voor falende ouders'

MARYLIEN613 schreef:
en jij denkt dat God echt die moederschoot opent bij meisjes van 10jaar die verkracht worden..........?
jouw gedachtengang hieromtrent is pas bool shit!

Weet niet marylien of dat hiermee bedoelt wordt of een voorbarige conclusie
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:56
BerichtOnderwerp: verjaarswandeling

CROSSROAD317 schreef:
haha, dat zal dan zondag moeten blijken .... Clown smiley

Maar volgens mij kun je zondag beter in de overheerlijke apfelstrudel happen dan te happen op mijn reacties .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hoop dat ze lekker zijn, die apfelstrudel ...ben er in oostenrijk/duitsland teveel verwent ...of gaan we aan de poffert...... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:53
BerichtOnderwerp: Getrouwd zijn en lid zijn van CM moet kunnen

GRIFFIN748 schreef:
nee, maar ik ga er vanuit dat een 'openbaar forum voor oud-leden' toch ergens op de server van CM zal (moeten?) staan. if so, dan kost dat ruimte, dus geld. dus zal CM er niet zo gauw aan beginnen. verder is het nog maar de vraag of CM akkoord kan/wil gaan met een internetsite die (vrijwel) dezelfde naam heeft als zij.

Zit heel wat in ....er eentje bouwen tot daar aan toe maar een server ...onderhoud etc. ....maar is het wel on-topic of dwalen we af
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:48

CROSSROAD317 schreef:
Ben je vast erg jaloers op die mensen .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Oooooooooooo die cross ....................de meeste dames vinden mij superlief hoor ha ha

Laatst aangepast door
LEONARD480
op dinsdag 15 februari 2011, 14:49
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:32

CARIEN982 schreef:
Han...khebter zin an Lachende smiley

Alleen ik zie mn naam nergens staan Han! Huilende smiley, smiley in tranen

Ach Carien toch ...zoveel tranen om een picknick ...en wordt mijn eerste keer ...heb blijkbaar veel gemist in mijn leventje Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 12:50
BerichtOnderwerp: De juiste volgorde in de liefde.

HANS764 schreef:
Schitterend!!

Zit je in de ontkenningsfase?

Dit komt bij uitstek naar voren als Hij genageld aan het kruis, tegen Johannes zegt: "zoon, zie uw moeder" en tegen Zijn moeder zegt: "moeder, zie uw zoon", opdat zij bij Johannes onderdak zou vinden.

Hij zag niet naar zichzelf. Hij had kunnen jammeren en klagen dat Hij onterecht aan het kruis was geslagen. Het was en is Zijn Liefde Die Hij nog steeds voor jou en mij betoont. Degene die dit leest, ken jij Hem al?

Kan ik je een speciekuip aanbieden, daar kan minstens 50 liter in. Van een zuster kreeg ik ooit een klein kaartje in mijn handen gedrukt, waarop stond:

Toppunt van eigenwaarde: "Naar jezelf kijken door de ogen van God!"

Je Naaste is Degene Die met ontferming over jou bewogen was - de barmhartige Sameritaan. Ik zie dat er hier veel met dat regeltje gegooid wordt, en dat velen denken dat Naaste meervoud is, en dat je ook je buren zou moeten liefhebben, maar wat zegt de Bijbel?

Wie is mijn Naaste?

Iedereen schijnt te weten dat christendom in de praktijk tot uitdrukking komt in de bekende christelijke deugd van naastenliefde. Wat naastenliefde nu precies is, is bepaald niet duidelijk uit christelijke bron. Uit Bijbelse bron overigens wel, maar die heeft niet zo veel ingang gevonden. Sommigen zeggen zelfs: "Ook al geloof je niet in God, als je je naaste maar lief hebt, ben je een goed christen". Dat is natuurlijk volstrekt onmogelijk, want als er geen God is, is er ook geen Christus en kunnen er dus ook per definitie geen christenen zijn.

Helaas denken veel christenen dat christendom een wijze van leven is, namelijk een religie. Als er al een Bijbelse religie of godsdienst bestaat, is het die van de Mozaïsche wet. Een afgeleide daarvan tot in onze dagen blijkt het judaïsme te zijn; de Joodse godsdienst. Die bestaat voor 100% uit wet. Maar christendom naar Bijbelse maatstaven is juist geen godsdienst of religie. Integendeel: christenen zijn juist degenen die verlost zijn van elke vorm van religie of godsdienst. Dat is wat de Bijbel ons leert.

We dienen wel God, maar daardoor zijn we niet godsdienstig of religieus in de taalkundige betekenis van de term, zoals we die vinden in alle woordenboeken. Wij worden namelijk niet behouden op grond van werken en dus ook niet op grond van ons praktische leven. Wij worden verlost, danwel gerechtvaardigd, danwel wedergeboren, op grond van geloof. In de praktijk betekent dat: geloof in - en dus vertrouwen op - het werk van iemand anders. Daarna is de vraag: hoe zit het dan met naastenliefde? Naastenliefde is natuurlijk toch een wijze van leven. Het schijnt dat dit moet: je móét je naaste liefhebben. Dat mag dan zo zijn, het staat ook inderdaad in de Bijbel, maar we zouden naar Bijbels voorbeeld dan eerst eens moeten beginnen met de vraag: Wie is mijn naaste?

Ik zal het antwoord in een nieuw artikel plaatsen.. met in de header dezelfde vraag.

Ahaaaa... daar ligt de clue. In dat opzicht ga ik met je mee, want het Woord van God zegt dat ik mijn oude ik moet afleggen, en dat Christus groter wordt (in mij).

Komt er aan, kan zelfs nog een link maken naar Bijbelse liefde, als je die eveneens wilt horen?

Ja, dat werkt als een mantra, en is jezelf eigenlijk voor de gek houden. Ik kende een Engelse dame die de opdracht kreeg voor de spiegel te zeggen: I'm beautiful & gorgious.. en dat ging op gegeven moment voor haar werken. Tegelijkertijd denk ik bij mezelf, richt je liever op de waarheid, d.i. Christus, als je Hem leert kennen weet je dat Hij van je houdt, ongeacht je een spook of een verschrikkelijk kreng bent. Knipoog smiley Maar Hij geeft je van Zijn Liefde dat je omwille Zijn liefde voor jou, ook van een ander kunt houden. Want liefde is voornamelijk geven, en liefde bedekt!

Wat je zegt, als jij Hem zoekt, laat Hij Zich vinden!

Klopt, ze bestond uit het werkwoord lieven, net als leven, loven, en já, ook laven!

Leuk Hans, maar het geeft een wat rommelig karakter zo....

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 15 februari 2011, 13:03
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 12:45
BerichtOnderwerp: uiteten in Zeist

ANNELIES144 schreef:
ok. Kussende smiley

Oeps dank je wel ...ehh Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 12:44
BerichtOnderwerp: relatiekeuring

LISA610 schreef:
Hé Dennis. Ik denk inderdaad niet dat je moet zeggen: "je accepteert me maar zoals ik ben". Evenmin denk ik dat je er naar moet streven om de ander te willen veranderen. Niemand is perfect, de ander niet, maar jijzelf ook niet. In een relatie kun je echter wel naar elkaar toe proberen te groeien, juist ook door de onderlinge verschillen te accepteren. Of er iemand moet veranderen... dan heeft dat alleen maar zin als diegene daar zelf voor kiest. Dat mag best voor die ander, maar het moet niet zo zijn dat je ernaar gaat streven om jezelf te veranderen voor de ander, op een manier waardoor je jezelf niet meer bent. Als het gaat om een stuk persoonlijke ontwikkeling, dan is het echter een verrijking voor je eigen leven en dat van je partner. Neem aan dat je dat bedoeld met een verandering voor de ander, ten betere?

Prima verwoord Lisa en op zich veranderen we allemaal ..ook de keuzes die we maken is een heel leerproces ....op zich blijft het zeker belangrijk te groeien in de relatie ..zeker in de relatie met de Hemelse Vader.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 11:48

ANNELIES144 schreef:
voel je jezelf een beetje gepasseerd ofzo?! Volgende keer weer met mannen erbij hoor ! Coole smiley met zonnebril

Dank je annelies ...vrouwen zonder de mannen is toch niet echt leuk ...haha
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 11:45

MARIJAN072 schreef:
Huh.... Verraste, verbaasde smiley , komt dit nu door de mensen of door de mooie omgeving Smiley die vol vragen zit

Laat me verrassen Marijan ...haha ...ach weet je marijan ..kan ook veel genieten van mensen in de onderlinge contacten en daardoor zeker aantrekkelijk ...heb ook gemerkt dat er vele lieve mensen zitten op CM
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 11:40
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

MARYLIEN613 schreef:
en toch zou je gemist worden Hannah,
je plaatst hele waardevolle bijdragen!
ook al is dit de laatste week verminderd,
een stap tot............?

Denk het ook Marylien ...haar bijdragen zijn inderdaad heel waardevol ...misschien dat de reden waartoe voor ons een reden om na te denken ...blijft natuurlijk altijd een persoonlijke keuze ...maar weet ook van andere dat je het toch zou gaan missen.
Maar moet volgens mij ook de persoon in kwestie veel goed doen dat de mensen haar bij voorbaat al gaan missen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 11:31

ANNELIES144 schreef:
Welke dames van 25-35 hebben zin een leuke avond in Zeist?
Ik weet een erg leuk restaurant en wellicht is aanstaande zaterdag een optie. Wel een beetje kort dag, maar wie niet waagt wie niet wint.

Ik hoor het wel van jullie ! Lachende smiley

Nou dat kan leuk worden zonder mannen...ehh of zouden wij maar zelfs iets gaan organiseren ...leuk zonder vrouwen ..lekker rustig ..haha
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 01:16
BerichtOnderwerp: relatiekeuring

DENNISS669 schreef:
Aangezien ik wat reacties kreeg op het bovenstaande, hier nog even wat verduidelijking van wat ik bedoelde: Dat beide partners de bereidwilligheid moeten hebben om te veranderen,daarmee bedoelde ik niks anders dan dat zolang je nog niet perfect bent er altijd ruimte is om te verbeteren. Als iemand zegt: "je accepteert me maar zoals ik ben" dan vind ik dat een dwaze uitspraak, behalve als je echt perfect bent. Ik heb het dan ook niet over veranderd worden door de ander maar voor de ander, ten betere.
Hoop dat dit het duidelijker maakt?

De mantel der liefde bedekt veel Dennis en begrijp wel wat je bedoelt, want ook luisteren naar die ander draagt ertoe bij aan een goede en gezonde relatie.....voor de rest een prima stukje Dennis.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 15:56
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

GRIFFIN748 schreef:
nog 6

Huh wat ?? 6 Griffin verklaar je nader ...of weet je weer meer dan mij Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 15:54

[quote=CROSSROAD317]

Begint nu wel een leuke en aantrekkelijke wandeling te worden he ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 15:52
BerichtOnderwerp: Tips voor de eerste date

LISA610 schreef:
Thx Mar.. geloof ik... Tja jij kunt het weten, want je was erbij in Leeuwarden. Kan me niet herinneren dat er ooit eerder iemand over mijn neus is begonnen dus origineel ben je wel, ha ha ha.

Ha is dit de nieuwe valentijnsgroet mar...even off-topic berichtje...ehh nu weer on-topic Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:08
BerichtOnderwerp: Valentijnfeest

MARIO216 schreef:
Heel veel........................

Wat is Heel veel mario.......... Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480