ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 22:57
BerichtOnderwerp: Ons doel in ons leven

JONATHAN890 schreef:
Maar wij leven nu al in Zijn koninkrijk. En we moeten daar laten zien dat we dienaren en volgelingen van Hem zijn. Wij moeten die levende brief zijn.
Mensen moeten dat kunnen zien ook al op deze wereld.

En weet je....te meer je anderen veroordeelt, te meer mensen jou op je fouten zullen aanvallen. Als je een liefdevolle brief van God bent, zullen ze ook je mens zijn waarderen dat ook wel eens fouten maakt.
Als je denkt dat God veroordelende brieven op aarde wilt laten rondlopen....heb je een stuk uit de Bijbel overgeslagen.

Een mooie aanvulling, Jonathan. 'k Heb vanavond een indrukwekkende preek gehoord n.a.v. Galaten 5 over de werken van het vlees en de vruchten van de Geest (vers 22) . Dan valt er nog veel te leren. Maar Gods Geest helpt ons er gelukkig bij, om een liefdevolle brief van God te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 17:41
BerichtOnderwerp: Ons doel in ons leven

JONATHAN890 schreef:
Vanmorgen tijdens de dienst, werd het gedeelte van 2 Kor 3, vanaf vers 6 ook niet behandeld. Maar ik zat het thuis nog eens na te lezen toen ik dit stukje schreef. Maar ik heb het er toch bijgezet. Vaak blijft men zo hangen in het uitdragen van je geloof door te zeggen wat allemaal niet hoort. Te zeggen dit hoort niet, dat mag niet etc.
Daarin is echter maar een stukje van God te zien, de oordelende kant van God. En niet de genadevolle, vergevende Christus aan het kruis.
Pas als wij dat aannemen en met die Geest in ons leven handelen, zullen wij een levende brief van God kunnen zijn.

De Bijbel leert ons wel degelijk heel belangrijke dingen, en zonder ons daarin te verdiepen, zullen we heel veel dingen van God niet leren. Natuurlijk spreekt God op zovele wijzen tot ons, maar de Bijbel is en blijft het enige stuk waaraan wij alle andere dingen die wij horen zullen moeten beoordelen.

Hier sluit ik me helemaal bij aan!

Mijn doel/verlangen in mijn leven is, om steeds meer op Jezus te gaan lijken. Ik hoop/bid dat anderen dat ook aan me kunnen zien, al schiet ik daar vaak tekort in. Het zal op de aarde ook niet helemaal lukken, maar als we leven in de nieuwe hemel en op de nieuwe aarde wel!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 16:14
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

SUSANNAH475 schreef:
oke, ik snap 't... Engeltje smiley

Jaja.... Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Ik niet! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 16:13
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARY052 schreef:
HIer is het nog steeds prachtig weer!!!

Mary

Hier op de Veluwe (NO) vallen inmiddels een paar spatjes, hopelijk gaat het nog harder regenen. Goed voor de prachtige natuur hier, het mooiste deel van Nederland Knipoog smiley , en voor de tuin.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 13:24
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

SHANITA130 schreef:
Quote Tessybear,

Nou, nou! Dat zijn nogal wat excuses

Misschien Shanita, zou het goed zijn als je je gewoon bij je eigen mening houd maar wat zorgvuldiger om gaat met de bewoordingen...dan zijn excuses achteraf als snel overbodig.
En wat het enkel reageren op Marijan betreft...dat lijkt me een beetje lastig. Marijan heeft een stukje gepost met de bedoeling dat er een discussie los kwam tussen meerdere mensen. Wil je daar op reageren dan zou ik je aanraden gewoon op iedereen te reageren, en anders Marijan even een mailtje te sturen

In het dagelijkse leven heb ik ook wel periodes dat ik best wel veel excuses maak. Omdat ik denk dat ik best wel veel fouten maak. En dan doe ik liever excuses teveel, dan te weinig, voor de zekerheid.

Marijan heeft een stukje gepost met de bedoeling dat er een discussie los kwam tussen meerdere mensen.

Ja, zo kan je het ook zien. En het is wel een goed idee van dat mailtje sturen, misschien doe ik dat, en anders voor een volgende keer.

En dat zorgvuldiger omgaan met bewoordingen, ja, da´s een van de punten waaraan ik werk.NB, Ze heet Marianne

Nog even ter verduidelijking; Marianne heeft dit topic geopend. Ik (Marijan) heb alleen paar keer gereageerd.

En Shanita, wat mij betreft is het goed zo hoor! Ik ging misschien ook wel te lang door, om m'n gelijk te krijgen. En het gaat er om, dat we van elkaar leren.

Groet,
Marijan
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 00:34

CHATULIEM619 schreef:
Wat we in deze tijd verstaan onder samenwonen is het ongehuwd samenwonen. In de geciteerde teksten gaat het om gehuwd samenwonen, bij elkaar blijven, bij elkaar wonen.

Zo denk ik er ook over, Chat. Dus je mag mij ook rekenen bij de 'we'.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 00:31
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARIJAN072 schreef:
M'n neef(je) zocht iemand, om mee te gaan naar de Jongerendag. Voor mij geen straf, omdat Hillsong en Leeland er zijn. 'k Ben benieuwd, voel me er vast weer jong bij. Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=ArrZ3AxdLfg&feature=related

'k Heb echt wel genoten zeg, als was 't volume aan de hoge kant. Twijfelende smiley Knipoog smiley Maar ja, dat ligt vast aan m'n leeftijd. Geschokte, onthutste smiley

Hillsong vond ik geweldig om live mee te maken (met zo'n enthousiast publiek), maar ook Kees Kraayenoord blijft een toppertje hoor. Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=-08YZF87OBQ&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 00:25
BerichtOnderwerp: Welkom terug

CARIEN982 schreef:
Marijan.....je gaat mij niet vertellen dat je weg gaat heh?
Nou heb ik iemand zover dat hij misschien hier komt (andere site vind hij niks aan, dus heb ik ff reclame gemaakt voor Chris) Clown smiley
en over een paar weekjes jij weg!

Doen we niet hoor!

(Ps...ik kreeg net mail dat hij het in overweging neemt,
en dat hij niks kan beloven, kreeg wel zn mailadres. Clown smiley )

Groetjes Carien. Knipoog smiley

Lief van je Carien, dat je wilt dat ik blijf. Lachende smiley Ik denk er nog even over, oké?

Groetjes,
Marijan
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 00:22

SHANITA130 schreef:
Doch hun die getrouwd zijn......
Maar tot de overigen..........

Vriendelijke Groet,

Shanita

Wat mij betreft laten we het hierbij, we komen hier toch niet uit.

Vriendelijke groet,
Marijan
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 17:23

PIETER649 schreef:
het is maar goed dat God vergeeft, want geen mens is zonder zonde.

tja, ik heb het er niet zo op om bijbelteksten op te sporen zodat je jezelf vrij kunt pleiten.je bent zondaar, kom daar voor uit, vraag vergeving, gaat heen en zondig niet meer.

Pieter, OOK geen heilige

Ik ook niet Pieter, dus we zijn het weer eens. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 17:22

SHANITA130 schreef:
Ja, die heb ik natuurlijk óók gelezen ;)

Vers 10 t/m vers 14: 10 Doch hun, die getrouwd zijn, beveel ik niet, maar de Here, dat een vrouw haar man niet mag verlaten – 11 is dit tóch gebeurd, dan moet zij ongehuwd blijven of zich met haar man verzoenen – en een man moet zijn vrouw niet verstoten.
12 Maar tot de overigen zeg ik, niet de Here: heeft een broeder een ongelovige vrouw, die erin bewilligt met hem samen te wonen, dan moet hij haar niet verstoten. 13 En een vrouw moet, als zij een ongelovige man heeft, en deze erin bewilligt met haar samen te wonen, die man niet verstoten. 14 Want de ongelovige man is geheiligd in zijn vrouw en de ongelovige vrouw is geheiligd in de broeder. Anders zouden immers uw kinderen onrein zijn, doch nu zijn zij heilig.

Paulus, geïnspireerd door God zegt hier: "tot de overigen, dus tot degenen die niet getrouwd zijn :)

Dus ik vind mijzelf niet kort door de bocht.

Ik lees goed wát er staat :)

Vriendelijke Groet,

Shanita.

Ook ik lees, op mijn manier dan Twijfelende smiley , goed wat er staat. Knipoog smiley Naar mijn idee gaat het ook in deze teksten om mensen die getrouwd zijn. Dan woon je namelijk ook samen. Het is volgens mij geen promotie om samen te gaan wonen. In de Statenvertaling staat het er ook iets anders. Als je een vrouw/man hebt, wordt toch bedoeld dat je met haar/hem getrouwd bent?

12 Maar den anderen zeg ik, niet de Heere: Indien enig broeder een ongelovige vrouw heeft, en dezelve tevreden is bij hem te wonen, dat hij ze niet verlate;
13 En een vrouw, die een ongelovigen man heeft, en hij tevreden is bij haar te wonen, dat zij hem niet verlate.

SV
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 16:18
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer deel 2

MARISKA601 schreef:
Hopelijk overkomt het mij maandag niet meer.
Dan staan ze om ca 8.15 op de stoep.

Misschien een idee om op zondagavond op tijd naar bed te gaan? Kun je toch nog gauw 8 uur slaap halen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 16:17
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer deel 2

PIETER649 schreef:
joh, doe je XXL middagdutje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Of je slaapt de volgende dag XXL uit. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:52
BerichtOnderwerp: politieke discussies

CHATULIEM619 schreef:
Soms heb je van die momenten he, dan wil je het echt zeker weten. In mijn geval dus ook. Dus ik liet mij overhalen tot het invullen van de kieswijzer. En met enige trots mag ik zeggen het volgende kwam er uit: VVD Op de tweede plaats kwam het CDA. En op de laatste plaats (ook dit zeg niet zonder enige trots) Groen Links...

Ook ik heb de Kieswijzer ingevuld, het kan je inderdaad bevestigen in je keus. Bovenaan staat ChristenUnie en als tweede kom ik uit op de Partij voor de Dieren. Smiley die vol vragen zit Als een na laatste staat de VVD, daar ben ik best trots op. Wel erg jammer dat de PVV niet onderaan staat. Helemaal onderaan staat Groen Links, wat ik eigenlijk wel weer jammer vind.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 3 juni 2010, 22:58
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:26

SHANITA130 schreef:
Nee.

1 Kor. 7:12-14

12 Maar tot de overigen zeg ik, niet de Here: heeft een broeder een ongelovige vrouw, die erin bewilligt met hem samen te wonen, dan moet hij haar niet verstoten. 13 En een vrouw moet, als zij een ongelovige man heeft, en deze erin bewilligt met haar samen te wonen, die man niet verstoten. 14 Want de ongelovige man is geheiligd in zijn vrouw en de ongelovige vrouw is geheiligd in de broeder.

Uit de NBG vertaling.

Heb je vers 10 en 11 er ook bij gelezen? Dus om op basis van vers 12 t/m 14 je conclusie te trekken, vind ik wat kort door de bocht.

10 Doch hun, die getrouwd zijn, beveel ik niet, maar de Here, dat een vrouw haar man niet mag verlaten – 11 is dit tóch gebeurd, dan moet zij ongehuwd blijven of zich met haar man verzoenen – en een man moet zijn vrouw niet verstoten.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 20:04
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat

MARISKA601 schreef:
Zouden er ook heren zijn die oranje nagellak gebruiken?

Volgens mij zijn sommige mannen er gek genoeg voor, je herkent ze soms niet meer terug als het EK of het WK begint. Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 19:41
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

M'n neef(je) zocht iemand, om mee te gaan naar de Jongerendag. Voor mij geen straf, omdat Hillsong en Leeland er zijn. 'k Ben benieuwd, voel me er vast weer jong bij. Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=ArrZ3AxdLfg&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 18:21

PIETER649 schreef:
ik heb ervaring in abo verlopen en naderhand weer lid worden, dat wel ja.
maar ik heb nooit echt het idee dat ik nou zooooo welkom was als ik weer es terugkwam Smiley die vol vragen zit
en dat terwijl ik 1 van de aardigste leden ben hier, zo niet de aardigste Coole smiley met zonnebril

misschien moet ik de volgende keer ook maar es n afscheistopicje openen, maar ik vrees dat ik voornamelijk reacties krijg in de trant van:
- hehheh eindelijk gaatie weer es Lachende smiley
- mooi, wegwezen en wegblijven!! Boze smiley
- en nou niet weeeeeeer terugkmen he, denk erom Woedende smiley
- ahhhhh mn droom komt uit, 649 eindelijk weg Coole smiley met zonnebril

dus ik vertrek tzt wel weer in stilte Twijfelende smiley

Nou Pieter, zulke mensen snap ik echt niet hoor! (slijm slijm Kussende smiley ) Haha, dan heb je het ergens ook goed gedaan! Knipoog smiley Je wordt in ieder geval gemist, al is het dan misschien als kiespijn. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley

Tja, 't brengt dus een risico met zich mee om zo'n afscheidstopic te openen. Stel je voor dat mensen zeggen 'hèhè... fijn dat je eindelijk gaat'. Daar kun jij denk ik beter tegen, dan ik. Twijfelende smiley Aan de andere kant moet je het dan ook maar relativeren, want er is ook nog een sociaal leven buiten CM. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 3 juni 2010, 18:21
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 17:18

MARISKA601 schreef:
Wie van de dames gaat hun nagels oranje lakken?

Ikke natuurlijk. Lachende smiley Maarre.....bestaat oranje nagellak eigen wel? Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 17:15

PIETER649 schreef:
het werkt beter om eerst een topic te openen dat je weggaat. dan kan iedereen je nog ff knuffe en het beste toewensen. jij kan dan uitleggen dat je hier een fijne leerzame tijd heb gehad waarin je veel nieuwe vrienden hebt gemaakt... ( jahaa, we msn-en hoor )

En dan na poosje weer terug omdat je jouw vrienden toch niet kunt missen, of omdat ze jou niet konden missen en bedreigden als je niet terug kwam..
maakt niet uit, de knuffels gaan je om de oren vliegen Clown smiley

Haha Lachende smiley , bedankt voor de tips! Mijn abonnement loopt nog tot 16 juni, eens kijken hoe ik het ga aanpakken. Knipoog smiley Jij hebt er dus ervaring mee? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:36

Als je wat extra aandacht wilt, dan moet je dus gewoon een poosje (een paar dagen is genoeg) weggaan. Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:33
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??

THOMAS968 schreef:
prikkelend onderwerp....

Een scherpe analyse! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:32
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??

CHATULIEM619 schreef:
Wat een cactussen hier weer.....pff zou je ook niet oud mee willen worden.

Dat is duidelijke taal! Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 15:34
BerichtOnderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg

HENK710 schreef:
Van Chris een mail gehad dat hij er al enige tijd mee bezig is wat betreft onderzoek van het probleem. Maar dit klinkt wel erg bekend van eerdere keren...het kan dus nog wel even duren...
Laten we zeggen:
    een week onderzoek;
    een week of 6 wachten op nieuwe server (die na het onderzoek besteld wordt);
    een week of 3 voor het installeren van allerhande programma's en de testen.

Dus een week of 10 op zijn snelst Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En dan zingen we met elkaar al bijna "'t is weer voorbij die mooie zomer" Clown smiley

Geduld is een schone zaak dus.... Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 15:29

Wie heeft z'n huis al versierd met oranje Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 15:26
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

RENSKE067 schreef:
ik heb jullie gemist

daarom een dikke knuf voor iedereen

Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley :-

ik hoop dat het er genoeg zijn en anders moeten jullie maar delen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Welkom terug, Renske! Hoeveel dagen ben je weggeweest? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:09
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

ANNETTE792 schreef:
maar je bent zo oud als je je voelt toch? Clown smiley

Haha.....ik hoop dat ik op die leeftijd al met pensioen ben, maar een ieder is vrij om te blijven werken. Goed voor de economie! Lachende smiley

Misschien moet ik tegen die tijd nog wel werken, je weet nooit wat de politiek bedenkt hè. Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:04
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

JUDA209 schreef:
Zou ook wel mee willen, even kijken hoe mijn diensten lopen dus onder voorbehoud.

Werk je nog op je 97ste Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tip: pas even je profiel aan, wel zo prettig. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 20:58
BerichtOnderwerp: eerst maar mailen... (eindeloos?)

IMRE695 schreef:
Trouwens, het zou wel eens interessant zijn om te weten, Henk en Pieter, hoeveel mislukte dates jullie hebben gehad, voordat je de 'ware' eindelijk tegenkwam. Smiley die vol vragen zit

Imre, die heel goed is in mailen! Engeltje smiley

Een date waar geen relatie uit voortkomt, hoeft toch niet per definitie een mislukte date te zijn Smiley die vol vragen zit Je zou terug kunnen zien op een leuke en gezellige avond. Ook kan er een vriendschappelijk contact overblijven. Mislukt klinkt zo negatief, alsof je gefaald hebt. Twijfelende smiley Je kunt zo'n date ook zien als een leuke herinnering en weer een ervaring rijker. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:23
BerichtOnderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg

IMRE695 schreef:
Is het leven buiten CM dan buitenaards? Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Of het leven op CM Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 74 Volgende
Pagina 49 van 74