Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 15:12
Onderwerp: zak over je hoofd
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Wat een goed idee Mariek misschien dat ik mijn kids ook wel zo ver kan krijgen Lol....... |
Geweldig trouwens, jouw foto bij je profiel! Daar valt iedere man op. Ik vind het trouwens ook een schatje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 15:10
Onderwerp: verplichting om je etnische afkomst te vermelden...
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | goed Marieke, onderzoeken. Het partijprogramma vermeldt het volgende: Ehnische registratie van iedereen, inclusief de vermelding "Antiliaan". Wat is nu het grote verschil met de andere registraties, dat het hier gaat om welk ras je bent. En dan gaan we idd de kant op van rassenleer. Op mijn paspoort zou dan komen te staan blanke. Op een ander: neger. De volgende stap is dat we op basis van afkomst mensen zouden selecteren voor een baan. Dan geven we ze apart herkenningsteken en vinden we eigenlijk dat we aparte wijken voor ze moeten maken. Het is een glijdende schaal waarop je je dan gaat begeven. Het is ongelooflijk dat ze dit voorstellen. |
Misschien een domme vraag, maar heeft Antiliaan een Nederlands paspoort?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:25
|
|
|
[quote=MARIEKE897]Ik begrijp de gedachtengang van Suus ook wel hoor, maar heb wel in het leven geleerd dat onderzoek beter kan zijn dan direkt een conclusie trekken... Wat je dan weer krijgt is een soort van massa hysterie..en ik weiger daar aan mee te doen!! Gisteren zei iemand dat Wilders binnenkort wel een kogel krijgt....en dat zal me niet verbazen als Nederland én de politieke partijen uitspraken blijven doen die leiden tot haat en onverdraagzaamheid.. We zijn als volkje een kei in elkaar opjutten, dat is de laatste jaren wel bewezen , en ik , als Christen wil daar niet aan mee doen.[/quote]
Dat ben ik helemaal met je eens, Marieke! Ik vind dat de media er ook erg goed in is, om bepaalde zaken op te blazen. Ook in de afgelopen campagnetijd was dat goed te merken. Dat kan zelfs veel invloed hebben op het stemgedrag van mensen. Ik vind dat jammer en ook wel zorgwekkend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:10
|
|
|
Dat je je Nationaliteit moet registreren, vind ik logisch. Het melden van je 'etnische afkomst', gaat in mijn ogen te ver. Wat bedoelen ze nu eigenlijk precies? Of bedoelen ze gewoon de Nationaliteit? Dan begrijp ik niet dat ze dit zo in hun verkiezingsprogramma hebben gezet. Je mag toch aannemen dat zo'n programma geschreven wordt door mensen met een bepaalde mate van intelligentie, die gevoel voor taal hebben. Dit roept bij mij ook allerlei negatieve gedachten op, dus ik begrijp Susannah wel. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit bedreigend over kan komen op iemand die, van oorsprong, geen Nederlander is.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 12 juni 2010, 09:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:58
Onderwerp: Christenen na de verkiezing: teleurstelling en bezorgdheid
|
|
|
HENK710 schreef: | Zo! Na de baggerwagen even een ander spoor.
Ja, natuurlijk is het ergens mooi dat er bijzondere scholen zijn voor bepaalde levensbeschouwingen. Maar of dat altijd de weg is??? Als we bijzondere scholen af zouden schaffen, dan is er nog steeds alle ruimte om kinderen een en ander mee te geven vanuit jouw levensovertuiging. Dit kan thuis en via de kerk. Daar is voldoende potentie om kinderen mee te nemen op de weg van jouw levensbeschouwing. Op school kan dan vooral ingestoken worden op algemene ontwikkeling, waar school toch in eerste instantie voor bedoeld is.
En nu waarschijnlijk met Maris en Pieter de baggerwagen weer tegemoet zien |
Beetje overdreven, om onze reacties als 'de baggerwagen' te zien. Natuurlijk zijn de ouders in eerste instantie verantwoordelijk voor de geloofsopvoeding van kinderen en hangt dit niet van de schoolkeus af. Wel kan een school veel invloed op een kind hebben, dus het kan een meerwaarde hebben om te kiezen voor een school die bij je past. Maar verder: ieder zijn keus!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 16:50
Onderwerp: Christenen na de verkiezing: teleurstelling en bezorgdheid
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als het aan mij lag verdwenen de gkv scholen en de refo scholen en de islamitische scholen. Zo wordt geen enkel kind meer wereld vreemd. En intergreert ieder kind beter in de samenleving. |
Wat een ongenuanceerde opmerking zeg. Ik vind het kwetsend dat je zegt dat kinderen, die op deze scholen zitten, wereldvreemd zijn. Alsof zij niet geïntegreerd zijn, hoe kom je daarbij Dan moet je ook de PC-scholen, RK-scholen, Jenaplan-scholen, enz. verbieden! Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Kom op zeg, we leven in een vrij land toch?! Het is toch mooi dat je als ouders je kind naar een school kunt sturen, die aansluit bij de opvoeding die wilt voor je kind.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 12 juni 2010, 09:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 20:22
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dit wordt dan bericht 691 |
Als je zo doorgaat, haal je mij nog in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 20:21
|
|
|
CARIN303 schreef: | Hier spreekt een ervaringsdeskundige , je hebt al 800 berichten,wow! Voor welke bonus ga jij? |
Oeps , is dit iets om trots op te zijn
Op naar de...........1000 dan maar?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 20:06
Onderwerp: Vaderdag.......en dan???
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hoe gaan de scholen van jullie kinderen om met vaderdag?
Helaas moeten ze hier verplicht wat maken ook al is er geen vader of opa meer,dat schijnt te moeten omdat ze anders buiten de groep vallen(wellekuh groep???de doorsnee-kinderen-met-mama-en-papa-groep???) ......dr is wat voor te zeggen maar pijnlijk is het wel.
Ik ben benieuwd! |
Hoi Leanne,
Dit is iets waar een school heel zorgvuldig mee om moet gaan. Zo hoor je soms vele jaren later van iemand, dat hij/zij - als kind - gedwongen werd iets te maken voor een vader of moeder die niet meer leefde. Ik vind dat onbegrijpelijk en heel pijnlijk. Op de school waar ik werk, als leerkracht, wordt er zeker rekening gehouden met de kinderen die een vader/moeder moeten missen. En hoe je er mee omgaat, hangt ook af van het karakter van het kind. We bespreken dan met de moeder/vader en/of het kind, wat het fijnste is. Zo heeft een meisje in mijn groep, wiens vader kort geleden overleden was, iets voor op het graf gemaakt. In de klas vond niemand dat vreemd, omdat we het open besproken hebben. Zij vond het heel fijn, zo had ze gelijk een gelegenheid om over haar vader te praten. Ook komt het wel voor dat ze een extra cadeautje aan hun moeder geven of aan iemand anders die dichtbij ze staat. Maar het kan soms wel moeilijk zijn, hoe je er het beste mee om moet gaan.
Hoe vind jij dat een school er mee om zou moet gaan? Afschaffen?
Groetjes, Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 19:34
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | precies !!!
Daarom dus..... moest ff langs dat berichtnummer heen. T is niet mijn favoriete getal. Maar zo heb ik hem toch goed aangegrepen ? |
En nu op naar 777! Dat moet een mijlpaal worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 19:24
Onderwerp: Nederland is in de greep van angst
|
|
|
[quote=CARIN303]Herkenbaar het bovenstaand stuk maar ik geloof echt dat - als wij een poosje een andere regering zullen hebben - de mensen erachter zullen komen dat er een hoop gebakken lucht verkocht is tijdens de campagnes. Laat ze het maar een poos proberen, kijken wat er van terecht komt.
Ook ik vind het zeer teleurstellend dat de christelijke partijen zo ontzettend veel zetels ingeleverd hebben maar ben ervan overtuigd dat daar weer een ommekeer in zal gaan komen. En vergeet niet......God werkt niet alleen in Den Haag maar door alle mensen heen. Ook wij hebben allemaal en vooral persoonlijk een taak om de naam van God groot en bekend te maken bij de mensen om ons heen. Laten we daar maar een vast gebedspunt van gaan maken![quote]
Bedankt voor deze woorden, Carin. Zo'n bemoedigend stukje had ik net even nodig!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 10 juni 2010, 19:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 07:43
Onderwerp: "Paars kabinet funest voor christelijke thema's"
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik vind van niet... er zijn er die denken dat ze christelijk bezig zijn omdat er gedacht wordt bijv. aan de armoede bestrijding in Nederland, aan het milieu, zoveel mogelijk gelijke behandeling, enz. ... niet dat dat verkeerde dingen zijn, maar als dat het is en men houdt verder geen rekening met (een persoonlijke) God, waar is dan eigenlijk het christelijke aspect ? Ik zeg niet dat er geen christenen zijn onder PvdA, VVD, GroenLinks, SP of zelfs PVV, maar de basis van die partijen is mijns inziens gebaseerd op wat mensen willen ... Ik hoop niet dat ik mensen voor het hoofd stoot, da's absoluut niet mijn bedoeling. Maar ik ervaar wel dat er mensen zijn die denken christelijk bezig te zijn maar intussen vergeten dat God er ook nog is... die zijn er... !! |
Hier ben ik het helemaal! mee eens, Susannah. Ik ben dan ook verre van blij met deze uitslag, voel me er ook behoorlijk bezorgd over.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 10 juni 2010, 07:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:39
Onderwerp: De Stemming vandaag:
|
|
|
‘k Heb vanmorgen op school een gesprek gehad over de Verkiezingen. Boeiend wel! Ze kwamen binnen met opmerkingen als ‘wij stemmen de V(eel)V(rije)D(agen)', etc. Grappig, dat zo’n grapje al tientallen jaren bestaat en nog steeds actueel is. Vervolgens vertelden een paar kinderen spontaan, zonder dat ik er naar vroeg, wat hun ouders gingen stemmen. Toen wilden ze natuurlijk ook weten wat ik zou gaan stemmen, waar ik geen geheim van gemaakt hebben. ‘k Moest wel even uitleggen aan een kind, van wie de ouders echte SGP-ers zijn, waarom ik niet op die partij zou gaan stemmen. Dus ik heb voorzichtig uitgelegd dat ik het niet helemaal eens ben met het vrouwen-standpunt, maar dat het verder best wel een goede partij met goede ideeën is. Wel tactisch gebracht, al zeg ik het zelf. Even later kwam het gesprek op de PVV en Wilders. Dus ik stelde de vraag of iemand hem kende. Eerst begonnen de meiden over z’n kapsel, erg interessant dus. Vervolgens stak een leerling zijn vinger op – hij vindt de Tweede Wereldoorlog heel interessant - en zei ‘nou, ik vind dat hij eigenlijk wel een Hitler 2 is’. Oepsie , dat vond ik en de rest wel een beetje te gortig. Ik heb het ook maar wat gerelativeerd en hem gezegd dat hij dat beter niet zo in het openbaar kan zeggen. Dat begreep hij ook wel weer. ’t Is overigens een hele lieve en goudeerlijke jongen die het zei, dus ach..wie neemt het hem kwalijk. Daarna hebben we met elkaar gedankt voor onze democratie, gebeden voor een ‘goede’ uitslag van de Verkiezingen en gevraagd of God ons land wil leiden. En ook hebben we gebeden of we God in vrijheid kunnen blijven dienen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 9 juni 2010, 20:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:35
Onderwerp: De Stemming vandaag:
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Uk is met me meegeweest en heeft op geheel eigen wijze het stemformulier in de grote container gesjeesd... hij vond het wel een beetje raar..."Mamah, waarom moeten al die papieren nu in de prullenbak?" |
Mocht hij nog helpen om de 'prullenbak' aan te stampen of was dat bij jullie nog niet nodig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 19:02
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit is typisch een antwoord van iemand die niet begrijpt waar het om draait in de sport. Het gaat niet om de uitslag, maar om het spel. Daarom moet je als echte sportliefhebber het moment op zichzelf meebeleven, dat is de essentie van sport. Je moet erbij zijn als Kuyt scoort, ook al is het midden in de nacht. |
Als een echte sportliefhebber niet kan kijken i.v.m. het werk dat voorgaat, kijk je volgens mij wel 's avonds. Dan gaat het je toch ook om het spel? Als de wedstrijd 's nachts is heb je de keus om je bed uit te gaan, maar je kunt je toch niet ziek melden op het werk omdat er voetbal is? Omdat het er bij mij vooral omgaat of Nederland wint of niet, heeft 's avonds kijken geen zin. Lijkt me alleen maar saai. Dus volgens mij is het andersom, Chat. Ik vind het wel een hele zinnige opmerking van Mariska. Het gaat alleen voor mij, geen echte voetballiefhebber, niet op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ze laten vast savonds de wedstrijd wel in zijn geheel zien, voor wie niet kon kijken. |
Als de uitslag bekend is, vind ik het wat minder interessant. Het spel zegt me namelijk niet zo heel veel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:45
Onderwerp: Gebed voor goede verkiezingsuitslag
|
|
|
Mijn bedoeling met dit topic, is een oproep tot gebed. En dus niet om een discussie op te starten. Daar zijn al topics over.
Je mag van het gebed veel verwachten! Dan ben ik maar liever iets minder nuchter.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 8 juni 2010, 18:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:14
|
|
|
Anderhalf miljoen mensen nemen vrij voor Oranje 03/06/2010 10:01
Voor de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal op het WK op maandag 14 juni tegen Denemarken nemen zeker 1,2 miljoen Nederlanders een middag vrij. Dit aantal wordt mogelijk nog groter omdat het besef dat de eerste wedstrijd onder werktijd wordt gespeeld pas nu begint door te dringen. Het openingsduel van Oranje met Denemarken wordt gespeeld om 13.30 uur.
Van de mensen die wel gaan werken, verwacht een groot deel dat er op de werkvloer wel 'iets' geregeld gaat worden opdat ze de wedstrijd live kunnen zien. Een en ander blijkt uit navraag van NRIT Onderzoek onder de Nederlandse bevolking van 15 jaar en ouder in relatie tot het aanstaande WK Voetbal.
Voor mij is niks geregeld, ik werk gewoon door. Ach ja, er zijn ergere dingen natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 16:57
Onderwerp: Gebed voor goede verkiezingsuitslag
|
|
|
Bidden jullie mee?
Gevonden op internet:
'Gebed bepaalt uitslag van verkiezingen'
Hilversum (ANP) 8 november 2006 - Honderden gelovigen bidden al een maand voor de komende verkiezingen. De gebeden zijn gericht op het vragen om een goede en bekwame regering en parlement waarin recht, dienstbaarheid, nederigheid en waarheid centraal staan. Dat heeft de Stichting Op de Bres voor Nederland gemeld.
Doorslaggevend De stichting meent dat het gebed de uitslag van de verkiezingen bepaalt. Ook voor de verkiezingen van 2002 en 2003 is massaal gebeden. De stichting vindt dat ook toen het gebed een doorslaggevende rol heeft gespeeld.
Niet voor bepaalde partij Vier dagen voor de verkiezingen organiseert de stichting een samenkomst. Dat moet een uitdrukking worden van geloof dat God de gebeden verhoort. Volgens een woordvoerder bidden de leden niet voor een bepaalde partij.
Overheidsgebed De Stichting Op de Bres voor Nederland is een interkerkelijke gebedsbeweging die deze taak al 25 jaar verricht. Meer dan driehonderd mensen zouden regelmatig bidden voor de minister-president; vierhonderd mensen vouwen de handen specifiek voor de regering. Daarnaast is er een voortdurend ‘overheidsgebed’ waarin meer dan duizend mensen meedoen, aldus de stichting.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 16:48
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
HENK710 schreef: | Niet denken maar doen Marijan... ...maar lees nog even goed de tips van Pieter door |
Die tips passen echt bij mij, ahum....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 16:33
Onderwerp: wandelen in mooi bosrijk Echten
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weet jij dat niet dan, je geeft toch aardrijkskunde. Of is dat een bijvak |
Ze leren op school alleen de belangrijkste plaatsen, daar hoort Echten niet bij. De hoofdvakken zijn taal/(begrijpend) lezen en rekenen, maar aardrijkskunde vind ik zelf ook wel belangrijk.
Maar ik heb weer wat geleerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 22:46
Onderwerp: wandelen in mooi bosrijk Echten
|
|
|
MARIANNE866 schreef: | hey hallo
het leek ons een leuk idee om op zondag 27 juni met een gezellige groep te gaan wandelen in de bossen van Echten. het is er prachtig en je kunt er volop genieten.
wie heeft zin om mee te gaan? zondag 27 juni om 14:00 uur willen we vertrekken vanaf de parkeerplaats bij het Huus mit de Belle in Echten
en zonder kinderen en honden(of andere huisdieren )
heb je nog vragen mail gerust
hopelijk tot ziens in Echten..
groetjes Lenteman(Werner) en Marianne |
Even een vraagje, maar waar ligt Echten eigenlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 21:17
Onderwerp: Dieren zijn lief!
|
|
|
IMKE917 schreef: | Moet je bij mij komen Mario, kun je lachen
Mijn kat is n.l altijd aan een lijn wanneer die buiten is. Om de reden die Marijan aan gaf (altijd bij de buren in de tuin hun behoeftes doen) heb ik deze kat vanaf het begin aan een lijntje gedaan. Gaat helemaal prima. Kat blij, buren blij, ikke blij |
Heel goed, Imke! Jij mag mijn buurvrouw - inclusief kat - worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 21:15
|
|
|
MARIO216 schreef: | Lijkt me wel lache....een kat aan een lijntje.... |
Lijkt me wel een hele ingewikkelde klus, om al die katten aan een lijntje te binden. Als de eigenaren van de katten dat nou deden, dan kwamen ze niet bij mij in de achtertuin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 21:07
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MARINDAA021 schreef: | Jaa klopt, ik was er ook! Vond het volume wel meevallen, maar ik zat op de achterste tribune dus misschien dat het daaraan ligt!
Dat lied 'tears of the saints' is echt supermooi! Had ik nog nooit gehoord maar werd direct een favoriet :)
welke ik ook mooi vond is het lied van Hawk Nelson: Friend like that. :) die hadden trouwens wel veel leuke liedjes, maar niet allemaal met Christelijke tekst volgens mij! Baal nu al dat ik er volgend jaar niet bij kan zijn! |
Dat idee had ik ook al. Jammer dat ik je niet gezien heb. Speciaal voor jou.....
http://www.youtube.com/watch?v=v3KrrLvCWg0
Tijdens het optreden van deze band, had ik graag oordopjes gehad.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 7 juni 2010, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 19:23
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik vind dieren helemaal niet zo lief... Soms heb ik het gevoel alsof ik hier in een hondenkennel zit... geblaf en de ene hond steekt de ander weer aan... pfff... soms begint de hond van de beneden buren al om 5:20 uur s'morgens te blaffen en word ik er soms echt gek van... Of ze hadden hier muren moeten bouwen die niet zo gehorig zouden zijn... Maar ja, zal het de honden maar niet kwalijk nemen, 't zijn vooral de baasjes/ bazinnetjes denk ik... pfff... "foei" hoor je dan, en die hond maar doorgaan alsof er niks is gezegd... Dierenliefhebber ? ja vroeger was ik er 1 ja, maar nu.... |
Heel eerlijk gezegd ben ik ook niet zo blij met de vele katten uit de buurt, die ongevraagd in m'n achtertuin komen. En dan moet ik ze lief vinden? Hmm...... hoe krijg ik ze weg
Ik begrijp wel dat je baalt van zo'n hond die je uit bed blaft, Sussanah. Maar 'k denk inderdaad dat de bazen en bazinnen uiteindelijk verantwoordelijk zijn. 'k Ben eigenlijk wel blij dat m'n buren alleen een konijn hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 17:01
Onderwerp: Belijdenis doen, zin of onzin?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hoewel ik niet goed weet wat belijdenis inhoudt, toch van harte gefeliciteerd Mieke, met deze voor jou hele belangrijke gebeurtenis. |
Is toch niet zo ingewikkeld, Cross? Vul de betekenis van de volwassendoop in voor die van de belijdenis (bewuste keus voor God), dan ben je volgens mij al een heel eind. Of denk ik nu te simpel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 juni 2010, 22:59
Onderwerp: Belijdenis doen, zin of onzin?
|
|
|
Wat een mooie stap heb je gezet, Mieke. Hartelijk gefeliciteerd en Gods zegen toegewenst!
Groet, Marijan
|
|
Naar boven |
|
|