Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 21:56
|
|
|
hey hallo
het leek ons een leuk idee om zondag 27 juni a.s. met een gezellige groep te gaan wandelen in de bossen bij Echten. het is er prachtig en je kunt er volop genieten van een prachtig stuk natuur.
wie heeft er zin om mee te gaan?
om 14:00 uur vertrekken we vanaf de parkeerplaats bij het Huus mit de Belle te Echten
(zonder kinderen en honden(of andere huisdieren )
heb je nog vragen mail gerust
tot ziens in Echten..!!??
groetjes Lenteman(Werner) en Marianne
Laatst aangepast door
|
MARIANNE866
|
op woensdag 9 juni 2010, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 22:28
|
|
|
Tja, wij hebben 2 kindjes en 2 hondjes, dus vallen we niet in de doelgroep Ik geef je wel groot gelijk dat je iets organiseerd zonder ballast. Hoop op een sucsesdagje!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 22:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | Tja, wij hebben 2 kindjes en 2 hondjes, dus vallen we niet in de doelgroep Ik geef je wel groot gelijk dat je iets organiseerd zonder ballast. Hoop op een sucsesdagje!! |
wie weet wordt de volgende wandeling georganiseerd met kids en huisdieren.... bedankt voor je reactie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 22:46
|
|
|
MARIANNE866 schreef: | hey hallo
het leek ons een leuk idee om op zondag 27 juni met een gezellige groep te gaan wandelen in de bossen van Echten. het is er prachtig en je kunt er volop genieten.
wie heeft zin om mee te gaan? zondag 27 juni om 14:00 uur willen we vertrekken vanaf de parkeerplaats bij het Huus mit de Belle in Echten
en zonder kinderen en honden(of andere huisdieren )
hopelijk tot ziens in Echten..
groetjes Lenteman(Werner) en Marianne |
Even een vraagje, maar waar ligt Echten eigenlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 22:49
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Even een vraagje, maar waar ligt Echten eigenlijk |
vlak bij Hoogeveen en Hoogeveen ligt vlak bij Meppel en Meppel vlak bij Staphorst en dat ligt weer vlak bij Nieuwleusen en als je daar bent dan kom je al aardig wer in de buurt van Zwolle enz...
flauw he? het ligt 10 minuutjes van Hoogeveen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 23:32
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Even een vraagje, maar waar ligt Echten eigenlijk |
Weet jij dat niet dan, je geeft toch aardrijkskunde. Of is dat een bijvak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KANJER134
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 15:46
|
|
|
Wat is afstand die gelopen wordt en het wandeltempo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 16:33
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weet jij dat niet dan, je geeft toch aardrijkskunde. Of is dat een bijvak |
Ze leren op school alleen de belangrijkste plaatsen, daar hoort Echten niet bij. De hoofdvakken zijn taal/(begrijpend) lezen en rekenen, maar aardrijkskunde vind ik zelf ook wel belangrijk.
Maar ik heb weer wat geleerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 16:34
|
|
|
KANJER134 schreef: | Wat is afstand die gelopen wordt en het wandeltempo |
afstand is niet bekend ik denk dat we wel 1 1/2 a 2 uur wandelen in een redelijk tempo ligt denk ik ook een beetje aan de grote van de groep
groetjes Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 17:36
|
|
|
even weer de oproep omhoog halen, hopen dat we voor de 27e nog een paar enthousiaste wandelaars erbij krijgen...
tot nu toe hebben 2 CM ers zich aangemeld onder voorbehoudt...
wat zou het leuk zijn als er meer CM ers komen en we er samen een gezellige wandeling van kunnen maken
na afloop kunnen we nog wat gaan drinken bij Hotel/cafe/restaurant Boschzicht
dus........ de paden op, de lanen in, vooruit met flinke pas........
en nadien heffen we het glas... !?
we hopen dat er nog aanmeldingen komen
groetjes Werner (Lenteman) en Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 18:12
|
|
|
Tot welke leeftijds catogorie is de wandeltocht?
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 18:25
|
|
|
MARIANNE866 schreef: | hey hallo
het leek ons een leuk idee om zondag 27 juni a.s. met een gezellige groep te gaan wandelen in de bossen bij Echten. het is er prachtig en je kunt er volop genieten van een prachtig stuk natuur.
wie heeft er zin om mee te gaan?
om 14:00 uur vertrekken we vanaf de parkeerplaats bij het Huus mit de Belle te Echten
(zonder kinderen en honden(of andere huisdieren )
tot ziens in Echten..!!??
groetjes Lenteman(Werner) en Marianne |
Lijkt me leuk om mee te wandelen. (Zou voor mij geen kwaad kunnen... ) Zelf heb ik btw geen auto... Is er een mogelijkheid om ergens opgepikt te worden, bijv. vanaf een treinstation of vanaf mijn huis (Woerden)?
Just let me know...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 18:34
|
|
|
MARIANNE866 schreef: | vlak bij Hoogeveen en Hoogeveen ligt vlak bij Meppel en Meppel vlak bij Staphorst en dat ligt weer vlak bij Nieuwleusen en als je daar bent dan kom je al aardig wer in de buurt van Zwolle enz...
flauw he? het ligt 10 minuutjes van Hoogeveen |
Is dat wel dezelfde dan want als ik routnet aanvink dan is het vlakbij Wolvega. De buurt van Friesland kom ik bij Echten uit postcode 8537 klopt dat?
Groetjes,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 19:48
|
|
|
ANITA324 schreef: | Is dat wel dezelfde dan want als ik routnet aanvink dan is het vlakbij Wolvega. De buurt van Friesland kom ik bij Echten uit postcode 8537 klopt dat?
Groetjes, |
nee het ligt echt bij Hoogeveen postcode 7932 Echten Drenthe en iedereen is welkom leeftijd maakt niet uit als je maar kunt wandelen.
leuk dat je mee wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 19:50
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Lijkt me leuk om mee te wandelen. (Zou voor mij geen kwaad kunnen... ) Zelf heb ik btw geen auto... Is er een mogelijkheid om ergens opgepikt te worden, bijv. vanaf een treinstation of vanaf mijn huis (Woerden)?
Just let me know... |
leuk dat je mee wil ik weet zo niet wie er vanuit Woerden komt maar ik kan 2 dingen regelen: of Werner kan je oppikken bij station Zwolle of je reist naar Hoogeveen en dan wil ik je daar wel oppikken...laat het me even weten dan wil ik dit wel even met Werner (Lenteman) kortsluiten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:18
|
|
|
Wandelen is leuk maar ik hou mijn portomonee gesloten ik vind dat je op zondag niet naar een café kunt gaan of restaurant want dat is tegenstrijdig als christen zijn ook tegenover naar God toe. We hebben ieders eigen verantwoording af te leggen maar dit is mijn mening en ieder moet maar voor zichzelf uitmaken hoe of wat maar dit gaat tegen mij principes in als ik het wel doen zal geeft mij dit een ongemakkelijk gevoel omdat zo te zeggen.
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:44
|
|
|
KANJER134 schreef: | Wat is afstand die gelopen wordt en het wandeltempo |
Je minimaal 10 km/p uur lopen eveneens een rugzak die min. 15 kg weegt. Daarbij een uniform te dragen geleverd door de Firma CM. Even Chris bellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 23:00
|
|
|
ANITA324 schreef: | Wandelen is leuk maar ik hou mijn portomonee gesloten ik vind dat je op zondag niet naar een café kunt gaan of restaurant want dat is tegenstrijdig als christen zijn ook tegenover naar God toe. We hebben ieders eigen verantwoording af te leggen maar dit is mijn mening en ieder moet maar voor zichzelf uitmaken hoe of wat maar dit gaat tegen mij principes in als ik het wel doen zal geeft mij dit een ongemakkelijk gevoel omdat zo te zeggen.
Shalom,
Anita |
goed om je mening kenbaar te maken en ik respecteer die. mag ik hieruit opmaken dat je wel mee wil wandelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 23:12
|
|
|
ANITA324 schreef: | Wandelen is leuk maar ik hou mijn portomonee gesloten ik vind dat je op zondag niet naar een café kunt gaan of restaurant want dat is tegenstrijdig als christen zijn ook tegenover naar God toe. We hebben ieders eigen verantwoording af te leggen maar dit is mijn mening en ieder moet maar voor zichzelf uitmaken hoe of wat maar dit gaat tegen mij principes in als ik het wel doen zal geeft mij dit een ongemakkelijk gevoel omdat zo te zeggen.
Shalom,
Anita |
Goed dat je het aangeeft. Alle respect daarvoor. Aangezien ik de sabbath op zaterdag houd, zal ik er absoluut geen moeite mee hebben om op zondag geld uit te geven aan een cola oid. Mochten we het dan toch in ons hoofd krijgen, om ergens een colaatje te gaan drinken oid, laat ik je dan een colaatje betalen... deal? Dan hoef je wat dat betreft je principes niet aan de kant te zetten. Samen uit, samen thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 23:44
|
|
|
MARIANNE866 schreef: | goed om je mening kenbaar te maken en ik respecteer die. mag ik hieruit opmaken dat je wel mee wil wandelen? |
Jahoor 27 Juni kan ik dus ik doe mee. Hou wel van wandelen in de natuur die God ozo mooi heeft gemaakt. Zo vind ik het fijn om mede broers en zussen beter te leren kennen.
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 12:46
|
|
|
Hoi Werner en Marianne, Bij deze wil ik me ook opgeven voor de wandeling de 27ste, samen met een vriendin. Zien we elkaar dan, groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 18:28
|
|
|
IMKE917 schreef: | Hoi Werner en Marianne, Bij deze wil ik me ook opgeven voor de wandeling de 27ste, samen met een vriendin. Zien we elkaar dan, groetjes |
gezellig we zien jullie dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 13:36
|
|
|
Nog meer mensen die mee gaan wandelen?
Het wordt vast mooi weer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 19:01
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Nog meer mensen die mee gaan wandelen?
Het wordt vast mooi weer... |
en de omgeving is echt prachtig.. dus als je van wandel houdt...... tot nu toe gaan mee:
anita324 lepeltje037 crossroad317 (onder voorbehoudt) Imke917 +vriendin
en natuurlijk wij 2 -en
dus er kunnen nog meer mee hoor.....
groetjes Werner Marianne
Laatst aangepast door
|
MARIANNE866
|
op donderdag 17 juni 2010, 19:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 20:52
|
|
|
Hopen op die dag van mooi weer
Iedereen !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 17:55
|
|
|
Nog maar even weer zichtbaar maken op de eerste pagina...
Het zou leuk zijn als er nog wat mensen bijkomen... Het kan nog!
Hoe meer ziel, hoe meer vreugd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 18:12
|
|
|
Het spijt me heel erg, maar ik moet afzeggen voor de wandeling van 27 juni a.s. Ik kreeg een uitnodiging voor een feestje die middag van een dierbare vriendin. Volgende keer hoop ik van de partij te zijn. Ik wens jullie een hele fijne wandeling toe. Groetjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 18:47
|
|
|
IMKE917 schreef: | Het spijt me heel erg, maar ik moet afzeggen voor de wandeling van 27 juni a.s. Ik kreeg een uitnodiging voor een feestje die middag van een dierbare vriendin. Volgende keer hoop ik van de partij te zijn. Ik wens jullie een hele fijne wandeling toe. Groetjes. |
Jammer dat je niet mee gaat maar kan me wel voorstellen dat je naar een feest wil van een dierbare vriendin. wens je een fijn feest toe en wie weet tot een volgende keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 20:28
|
|
|
helaas helaas helaas helaas
omdat er te weinig deelname is voor de wandeling in Echten zien we ons genoodzaakt deze activiteit te annuleren (ik zal de CM ers die zich hebben opgegeven nog even persoonlijkeen mail sturen)
wie weet een volgende keer beter groeten Werner en Marianne
|
|
Naar boven |
|
|