ChristianMatch

Forum

Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:35
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

LEANNE226 schreef:
Jij zou toch gaan wandelen in Drenthe????Of zijn al die westerlingen helden op sokken? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Kan ik ook een Noordeling worden Leanne....... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:23

LEANNE226 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
Hebben ze(wie zijn "ze" eigenlijk?) er een.........date???? van gemaakt?

yep
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 23:21

CROSSROAD317 schreef:
maar voor de koffie en de apfelstrudel of appelgebak wel weer RUIM op TIJD Knipoog smiley

Ha Cross het was ook het belangrijkste onderdeel toch en met leuke vrouwen op stap geweest Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 10:43
BerichtOnderwerp: Sorry zeggen

HANNAH810 schreef:
waar voel je je dan "sorry" voor, mercie, wanneer je niets hebt misdaan?

Te hard gezongen misschien in de Badkamer, want dan heb je niet echt iets misdaan en toch overlast bezorgd.

Wil er bij aantekenen dat in de regel ook sorry minder heftig wordt ervaren dan het woord excuses
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 10:42
BerichtOnderwerp: Sorry zeggen

HANNAH810 schreef:
waar voel je je dan "sorry" voor, mercie, wanneer je niets hebt misdaan?

Te hard gezongen misschien in de Badkamer, want dan heb je niet echt iets misdaan en toch overlast bezorgd.

Wil er bij aantekenen dat in de regel ook sorry minder heftig wordt ervaren dan het woord excuses
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 10:32
BerichtOnderwerp: Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen

ARJAN024 schreef:
Lekker handig. Er zeer weinig dames waar ik mijn aandacht op kan vestigen

187 nou nou Arjan wat wil je nog meer ....keuze genoeg Knipoog smiley

Weet je ga eens een uitje doen via CM ...kom je vast iemand spontaan tegen
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 10:23
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

[quote=LISA610]

De hele boel stond zeker op z'n kop Lisa. Was ook toevallig in Scheveningen ...ehh heb je me niet gezien....was er met aart ...haha Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 17:24
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

GRIFFIN748 schreef:
vandaag dan officieel de laatste dag hiero.

ik zal jullie missen (al dan niet als kiespijn Duiveltje smiley )

maar niet getreurd, er zullen heus wel mensen zijn die mij kunnen vervangen (al dan niet SAAB-rijdend)

op de valreep kan ik melden dat ik mezelf alvast een cadeautje voor mijn verjaardag heb gegeven. want als ik mezelf niet verwen, doet niemand het. ik moet 'r alleen nog even ophalen, aan de andere kant van het meer dat Noordzee heet.

Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley

Hoelang kun je zonder ons Griffin ...haha Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 14:17

LISA610 schreef:
Hé Leanne, volgens mij had Leonard t over chatten en niet over daten hoor Knipoog smiley

haha ze willen nu allemaal trouwen
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 14:02

ARJAN024 schreef:
Zo makkelijk is het ook weer niet. Wat de verlegenheid ook versterkt is dat ik 3 keer een 'blauwtje' heb opgelopen.

De reden dat het over was is niet dat ik niet eerlijk was. Ik heb me laten zien zoals ik was.
Deze situatie versterkt wel dat ik extra verlegen ben.

Verlegenheid kan een mens ook sieren Arjan, denk daar maar over na.
Vroeger had ik daar ook wat last hoor en vele met mij....toch ervaar je later dat je daarover heen kan groeien. Het is een groeiproces en m.n. dat verlegenheid is iets wat diep van binnen zit. Als je een relatie heb gehad merk je dat een ander heel anders tegen jou aan kijkt, dan je ooit zo vermoeden en besef je iets van ok ben best leuk en dat geeft vertrouwen en een bevestiging waar je naar op zoek bent. Er is er altijd wel een persoon die je meer dan leuk vind...denk daar maar aan en krijg controle over jezelf.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:30
BerichtOnderwerp: Lync score

MARY052 schreef:
Haha Leonard dat zou mooi zijn! (en gemakkelijk)

Mary

Gemak dient de mens Mary ...alleen het gevoel of vlinders Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:26
BerichtOnderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd

JAN786 schreef:
Ik snap de hele discussie niet zo...
Je weet dat op een openbaar forum iedereen mee kan lezen en kijken. Daarvoor is internet ook ontworpen. Wil je niet dat andere mensen daar achter komen dan moet je die dingen niet publiceren of gewoon mensen mailen...

Ik schrijf hier gewoon geen dingen op die anderen niet hoeven te weten.
Soms kun je er ook voor kiezen om tere dingen wel te beschrijven dat doe ik ook wel eens. Maar dan heb ik er ook vrede mee dat anderen dat ook kunnen lezen.

Is dat zo Jan ....het internet die nu kennen is ontworpen door de defensie van Amerika en later door ontwikkeld en de plannenmakers hadden daar andere bedoelingen mee
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:21

VISSER278 schreef:
Denk dat bij jou wel 0 % voldoende is Lachende smiley

Ja inderdaad Visser ....stel je voor dat die dame net buiten de leeftijdgrens valt ..............zou toch errrrrrrrrrrg jammer zijn
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:16

HANNAH810 schreef:
als je online komt, en iemand klapt regelmatig gelijk over je heen met een chat, sta je waarschijnlijk op de vriendenlijst;

en inderdaad; sommige mensen denken dat je dan "verplicht" zou moeten chatten, en raken beledigd, wanneer je zeg even geen tijd te hebben. Twijfelende smiley

zelf vraag ik vaak even of ik stoor, wanneer ik een chat begin......

Een correcte manier om de Chat te beginnen Hannah en wat is verplicht he.... je kunt nooit iemand de volle aandacht geven als er meerdere zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:11
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

LEANNE226 schreef:
Het maakt me werkelijk heel verdrietig dat je seks ziet als iets "om de behoefte te bevredigen",ik hoop oprecht dat je het ooit leert zien als onderdeel van de diepe liefde die we allemaal zoeken,als een prachtig geschenk.

Hele oprechte en wijze woorden leanne...m.n de diepe liefde. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:09
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen

BOLBUYK962 schreef:
OK, dus als je een vrouw kiest met in het profiel dat ze te laat komt, weet je zeker dat ze zich goed verzorgd heeft Lachende smiley

Liever te laat dan helemaal niet Bolbuyk en over het algemeen verzorgen de vrouwen zich goed....en dus kan dat de pret niet drukken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:05
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

LISA610 schreef:
Thx... maar nu ga ik echt inpakken en wegwezen. Zondagavond gaan we weer verder.. Veel plezier op t forum vandaag en morgen allemaal. Knipoog smiley

Ja veel plezier he .....en weet je de weg wel te vinden... Smiley met dichtgeplakte mond

Nu weer on-topic Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 23:05
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

LISA610 schreef:
Tja... da's je eigen conclusie, dus daar doe ik niets aan af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt . Betekent dus wel dat je serieus je best moet gaan doen om die andere 50% van de wijsheid binnen te slepen. Stel je voor dat je dat werkelijk mis zou lopen. Dus op jacht jij... ! en snel een beetje. Knipoog smiley

We verwachten natuurlijk allemaal wel een uitnodiging voor t feestje he.... Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley

Ooit was er een nette dame die vertelde dat de liefde achter mijn lurven zat ....dus hoezo op jacht ehhh ....maar natuurlijk kan naar mijn mening iedere man jagen ....het is meer de vraag hoe krijg je als man die andere 50% op een hele nette wijzen in je netje....of moeten wij met pijl en boog serieus op jacht gaan. Mijn vraag is en blijft bestaan wat wil de vrouw en wat wil de man en wat is de bindende factor....is dat verliefdheid, liefde, trouw, genegenheid....wat maakt die ander voor jouw zo bijzonder. Wat is die aantrekkingskracht waar men zo vaak over praat.
Wat ik vooral opmaak is het hunkeren naar die totale liefde en die niets met seks te maken heeft maar gewoon diegene die jouw leven compleet gelukkig maakt en vooral dat je dat mag doen in de Glorie van Zijn Naam
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:47
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

JASMYN704 schreef:
Thanx Leanne! Dat gaat vast goed komen! We hebben er zin in! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ha ha oeps niet teveel wijn he Jasmyn ... Gefrustreerde smiley geef mij maar een portje hik Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:45
BerichtOnderwerp: Topics omhoog halen

VISSER278 schreef:
Ben ik blij dat ik vannacht geslapen heb als een ............... Lachende smiley

Als wat Visser ehhh verklaar je nader Slapende smiley zijn de bomen nog heel ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:40
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

MARIJAN072 schreef:
't Is mij ook al opgevallen, gelukkig maar. Het sneer-topic lijkt overbodig geworden.

Ga zo door allemaal! Lachende smiley

Nou daar kan ook het slotje op Marijan ...ha .ha.. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:36

LEANNE226 schreef:
Leuk hoor,die lyncscores maar ik ga toch geen 228 profielen bekijken om te zien of de nummertjes kloppen???? Geschokte, onthutste smiley

Of doe ik nu iets verkeerd? Knipoog smiley

Hoe hoog moet de lyncscore zijn om te kunnen trouwen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:29
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

VISSER278 schreef:
Blijf dan binnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Met een zak bolussen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:26

REBECCA667 schreef:
Lachende smiley maar dan moet zij eerst over de sloot en wat als zij net zo verlegen is. Knipoog smiley dan spreek je elkaar nooit. en dat zou pas jammer zijn.

Nou gelukkig is hier geen sloot te bekennen ....dus is springen betrekkelijk eenvoudig toch Clown smiley

Aan de andere kant hoor je dat wel meer dat mensen verlegen zijn en misschien daardoor wel een leuk idee om de uitjes nog beter te bezoeken Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:04
BerichtOnderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?

REBECCA667 schreef:
ah leonard.

Lachende smiley ik kan er ook niets aan doen. Voor het overdaad aan verschillen moet je bij God wezen niet bij mij. Lachende smiley
heb je het boek gelezen? mannen komen van mars en vrouwen van venus??????????

het maakte voor mij zoveel duidelijk. ik hoorde mannen altijd zeggen, als ik een vrouw ga snappen dan.........

wat betreft de scheidingslijnen tussen mannen en vrouwen wat pijn betreft etc... er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.

Hoi Rebecca

Weet wel dat vrouwen iets anders bedoelen met bepaalde uitspraken….neem b.v. dat een man de hele week zijn best doet behalve die ene dag …waarop de vrouw reageert van ruim je sokken eens en de man kan niet gelijk reageren en denkt van waar maak je druk om …heb toch de hele week opgeruimd.
Vandaar het venus/mars verhaal Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:32
BerichtOnderwerp: strandwandeling voorjaar 2011

HERMAN388 schreef:
Hoi CM-strandwandelaars,

Missen jullie zeelucht en strand?
Zullen we weer gaan doen dit jaar?
Lijkt me wel goed idee.
Vorig jaar hebben we in Noorwijk gelopen en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats.
Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei vanaf 12.00 uur
We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur
Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie

Groetjes

Herman388
===============================================
Deelnemers:

Angelique327
Alous961
Miekjes285
Marian096
Lisa610 o.v.
Aatje057

Herman388
Leonard480
Benny340
Pimpernel883
Henk546

O Herman het was Noordwijk denk ik.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:28
BerichtOnderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?

REBECCA667 schreef:
hoi Hannah

ik heb geprobeerd te achterhalen waarop deze topic is gebouwd maar kon het begin niet vinden. (hij is gebouwd op een eerdere topic?)

als ik de titel echter lees: man en vrouw, hoe zit het nou......

komt bij mij een boek naar boven met de titel: mannen komen van mars en vrouwen van venus.

ik heb dat boek iets van 12 jaar geleden gelezen en daarin staat het verschil tussen een man en een vrouw zo duidelijk in beschreven dat ik er de laatste 12 jaar veel aangehad heb.
ook de link naar het christelijke leven is daardoor voor mij een stuk makkelijker geworden.
mannen zijn gewoon andere "wezens" dan vrouwen. Lachende smiley
Ik denk dan ook dat de vrouw uit een rib van (welke?) man gemaakt is maar daarbij een "totaal ander karakter" heeft meegekregen.

Mijn overtuiging is daardoor dat de man goed is dingen vanuit dat karakter gezien en vrouwen weer heel goed zijn in andere dingen.
neem nu als voorbeeld het krijgen van kinderen.

met alle respect naar de man toe, maar "wij vrouwen" zijn toch sterker op het gebied van pijn. (de geboorte van een kind zie ik een man niet doen, al zou het fysiek mogelijk zijn). zorgen voor, zie ik ook als zo'n punt.
mannen doen dat ook. best wel, maar toch anders als vrouwen dat doen.

maar goed. misschien sla ik de plank hier nu helemaal mis en gaat het topic hier niet over en heb ik nu een ander onderwerp aangeboord.

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Tjonge Rebecca ik Geschokte, onthutste smiley een totaal ander wezen ...nou daar wil ik best nog weleens met je in discussie gaan. Ook de pijngrens ....er zijn genoeg vrouwen die ook pijn moeilijk kunnen verdragen....blijft altijd een persoonlijke zaak Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:13
BerichtOnderwerp: Norm of voorbeeld

CROSSROAD317 schreef:
Hmm, waarom zijn ze in Leeuwarden 18 euro duurder met een parkeerboete Boze smiley Woedende smiley

Ervaring met boetes Cross..... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:11
BerichtOnderwerp: Over koud, lauw en heet zijn

DENNISS669 schreef:
Als er in een preek iets gezegd wordt over vol overgave God dienen, dan wordt daarbij nog weleens herinnerd aan de oproep uit Openbaring 3, over niet koud of lauw zijn, maar heet voor God. Mede hierdoor, en door liedjes als "Jong en oud, wees niet koud, zeg het voort..." is de oproep duidelijk: Dien God met al wat in je is, niet zelden (koud), niet af en toe (lauw) maar altijd, zo veel mogelijk! (heet).

...
Totdat je gaat lezen wat er precies staat in openbaring 3,14-17: En schrijf aan de engel van de gemeente in Laodicea: Dit zegt de Amen, de getrouwe en waarachtige Getuige, de oorsprong van Gods schepping: Ik ken uw werken, dat u niet koud en niet heet bent. Was u maar koud of heet! Maar omdat u lauw bent, en niet koud en ook niet heet, zal ik u uit Mijn mond spuwen. Want u zegt: Ik ben rijk en steeds rijker geworden en heb aan niets gebrek, maar u weet niet dat juist u ellendig, beklagenswaardig, arm, blind en naakt bent.

"Jong en oud, wees niet koud,..."? Was u maar koud! En dat geeft te denken, de intepretatie zoals ik hem bovenaan verwoorde, van koud naar lauw naar heet kan onmogelijk kloppen!
Koud = Goed - Heet = Goed - Lauw = Slecht
Het lijkt erop dat het slechte het resultaat is van het door elkaar gooien van twee dingen die op zichzelf goed zijn. Koud+Warm=Lauw. Welke twee dingen zijn er dan nu op zichzelf goed, maar in combinatie slecht? Als de bijbel iets met goed aanduidt, dan wil dat ook tegelijk aangeven dat het niet door (menselijke) toevoegingen nog beter gemaakt kan worden. God zei niet na de schepping, een goed begin is het halve werk Knipoog smiley, Hij ging rusten, het was zeer goed! Een heerlijk recept moet je niet willen verbeteren met ingredienten die er niet in horen, of zoals Paulus schrijft aan de Galaten: Een weinig zuurdesem verzuurt het gehele deeg. Paulus heeft het in die brief trouwens over het vermengen van het nieuwe verbond van genade met het oude verbond van de wet. Zuurdesem heeft niks te zoeken in ongezuurde brooden, de wet heeft niks te zoeken in een verbond van genade, dat is de strekking. Dit omdat de twee elkaars tegenovergestelde zijn... zoals koud en heet.
Slot: beproeft alle dingen, behoudt het goede. Luister je naar een preek die Koud en Heet door elkaar gooit? "Er is genade, maar... regel, regel, wet, wet?" Mijn advies: Uitspuwen. Een volgende keer oordopjes meenemen Knipoog smiley
Dennis

Ja Dennis regel, regel, wet, wet? kan inderdaad je geloofsleven danig in verwarring brengen ....weet nog de kerkscheuring van nog niet zolang geleden en dat mensen eerst als broeders en zusters door het leven gingen en even later elkaar niet meer konden luchten of zien i.v.m. de waarheid. Toen dacht ik ook wat een lauwheid in de gemeente... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:03
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

SUSANNAH475 schreef:
Mijn mooiste moment: Dat mijn tante onverwachts langs kwam... Lachende smiley

Zo'n tante wil ik ook haha ...een bos bloemen gehad suus... Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 ... 56 Volgende
Pagina 47 van 56