ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 09:17
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

wo 24 jul 2013, 11:53

Gigi Ravelli valt voor multimiljonair
van onze redactie

AMSTERDAM -
Gigi Ravelli heeft een steenrijke zakenman aan de haak geslagen.

De 31-jarige GTST-actrice is gevallen voor 41-jarige multimiljonair Roger Hodenius. Dat meldt Weekend.

Gigi verbrak in mei na drie jaar haar relatie met Rik. In Van der Vorst ziet Sterren liet de actrice toen weten dat ze 'nog één keer heel erg verliefd wilde worden'.

Bron: Telegraaf.

Ps: Ja, ik vind haar altijd zo leuk acteren, vandaar even dit berichtje ook.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 25 juli 2013, 09:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 08:51
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ANNA415 schreef:
Ja maar werkeloosheid is geen reden om je huis niet schoon te houden en je kinderen te verwaarlozen.

Zo is dat, ik denk dat hier hard drugs verslaving achter zit, nee niet dat die mensen dan minder waard zijn oid, maar ja, dan interesseert je maar een ding, de drugs, ja dat heb ik weleens een keer gezien, zo iemand.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 08:34
BerichtOnderwerp: klaagmuur

Ja, dat zou wel geinig zijn Lachende smiley

Afijn dit is een Klaagmuur(nou snap ik wel waarom die Klaagmuren er zijn gekomen)

Eigenlijk zou je eerst moeten danken voor wat er wel goed gaat.

1) Mijn pc doet het(dat doet ie elke dag, maar is toch wel elke keer fijn)

2) Het is hier net een camping, je loopt je van het ene huis Vriend, 's ochtends naar het andere huis in 1 minuut.
Ja, als je in het drukke gedeelte van Amsterdam hebt gewoond dan begrijp je wel waarom ik het hier landelijk vind, alhoewel die drukte ook wél wat heeft.
3)Gode zij dank heb ik mijn rustgevende medicijnen, want ik blijf maar door denken, daar komt geen einde aan, en zeker als je dan zo slaperig bent.

Nou is de klacht: ben zooo slaperig.
Ik snap nu ook wel de uitdrukking "luciferstokjes tussen je ogen", want die krijg ik bijna niet open, ja, heel klein beetje, kan er nét doorkijken.

4) Dank ik ook voor een kopje koffie, nee niet sterk, gewoon.

Ben zelfs te slaperig om honger oid te hebben.

Mag niet douchen want ga zo mij Holter terugbrengen. En die is elektronisch.

5)Wat wel weer fijn is, ik heb zo een mooie fietstocht in het vooruitzicht naar het ziekenhuis en daarna de stad in Kwijlende smiley (ja, de plek die ze hier 'een stad' noémen' bedoel ik... Knipoog smiley

6) En ik dank voor CM, waar je nu en dan eens iets op kan schrijven.

Trouwens, ik zou, zo stond in het kaartje, een dagboekje meekrijgen, ja, geven ze me een a viertje mee, ja, hehe...

Dus zo even schrijven wat ik gisteren allemaal deed.

En dat is ook wel leuk. Want ja ik doe leuke dingen.

Nou, Fijne Dag! Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 25 juli 2013, 08:56
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:45
BerichtOnderwerp: Wat heb je aan vandaag

Laarsjes met hakjes, was toch met de fiets, soort blauw-achtig legging(weet de naam van de kleur ff niet), en een paars shirtje hele korte mouwtjes, met knoopjes...en daarop zo'n héél erg dun, grijs vessie.
Zoiets:

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 24 juli 2013, 21:10
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:42
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd

Dank Lachende smiley !
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:39
BerichtOnderwerp: Durf ook afstand te nemen

MANNA420 schreef:
Als ik zo'n beetje lees wat er geschreven wordt dan merk ik dat er een sterk verlangen is om hier iemand te vinden. Dat is logisch, je schrijft je niet voor de lol in. Teleurstellingen horen er ook bij en daar leer je weer van. Wanneer je zo gefocust bent op het doel is het raadzaam om pauzes te nemen. Zelf neem ik bijna nooit een abonnement dat langer dan drie maanden duurt. Daarna neem ik weer een half jaar of langer pauze en richt ik mij op mijn studie en andere zaken.

Mijn bescheiden tip is om dus ook pauze durven te nemen van datingsites. Beter voor de knip en ook beter voor jezelf.

Hallo Manna,

Ja, maar jij bent, volgens mijn indruk dan natuurlijk, een prototype van een nette gemotiveerde student van keurige goede huize.

Ja, die uitdrukking 'keurige komaf' heb ik ook hier geleerd, wist niet dat die uitdrukking bestond;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:32

HAHA Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:24
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.

Mooi en goed geschreven Channah!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 25 juli 2013, 19:13
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:22

Nou die prins William is mijn type niet...ja, dat kan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:20
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd voor Rust en Vrede ondanks ernsige ziekte.

Als ik rustig ben en me dingen doe en me grenzen trek, en aanvoel wat kan ik wat niet, is me bloeddruk gewoon normaal of ietsie te hoog.
Kan je nagaan..
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:14
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

PETRA373 schreef:
Succes Shanita met dat ding 24 uur. Liefs

Ik kreeg wel een hoop aandacht iedereen vroeg wat dat is, en degene die ik niet goed kon zo"' mag ik vragen wat dat is wat je daar hebt?'

Ach, het was fijn omdat ik weer onder de mensen ben, mensen die ik ken....

Was er een tijdje tussenuit, en nu weer opgepikt, maar nu dus echt.

Zo, weet jij hoeveel mensen hartonderzoeken kregen, ja, ook net zo jong, ja zelfs jonger dan ik. Ja, ik zat te praten met vrijwilligers van diverse, ook christelijken inloop dingen in deze stad(nou ja ze noemen het een stad), en ja, dan sta je wel ff te kijken, ja stress is de boosdoener.

Dus ja, krijg nu intensief behandeling, en stress is ook niet goed voor gezonde mensen, nou ben ik dat feitelijk, maar ja, daar krijg je dus hoge bloeddruk van en hoge hartslag, en ja, afvallen en gezond eten en bewegen helpt, maar feitelijk is het alleen stress zei de arts.

Dan weten jullie dat ook weer Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 24 juli 2013, 20:15
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:58

ERIKA129 schreef:
Voor jullie dat ik er weer ben voor drie dagen Clown smiley

Ooooooh, denk je dat je alles gehad hebt .... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:48

[quote=PETRA373]Ik maak op het moment de andere kant mee, twee exxen, weg er in gevonden om als vrienden verder te gaan,
heb ze veel vergeven, en nu ben ik verliefd en kunnen ze het niet laten af en toe hun frustratie te ventileren, OoooJa ja, dat ken ik zoooo goed, ineens bellen tijdens een date, als ze je normaal nooit zo uitgebreid bellen overdag, ja ik heb het nu over die ene.zijn kleine dingen, maar ik vind het niet leuk, en zeer kinderachtig.
en probeer op een vriendelijke manier me grenzen er in aan te geven.
diep in me hart is me irritatie op dit moment best hoog en denk ik word volwassen jongens, jullie hebben genoeg kansen gehad en zijn echt triest bezig. Ja, idd..
Ze laten hun frustratie merken, door minachtigge plagerigge opmerkingen t e maken en in bijzijn van me kinderen..... waar ik dus tegen in ga, waneer ik vervolgens een opmerking krijg als, je kan wel merken dat je echt heel verliefd bent, je komt zeer gelukkig over.... als me irritatie op hoogte punt is, ik geirriteerd denk, hoe geef ik vriendelijk me grens aan?
grapjes.. plagen in bijzijn met kinderen over dat vrouwen van mijn leeftijd met kort haar mooi zijn, ik dikke kont krijg, dikke buik heb,
ik ook nog goede kwaliteieten heb als opruimen, nadat zoon fles ranja in de keuken liet vallen in bijzijn met ex. puber zoon die darom in een deuk lag,
mama die boos reageerde, omdat die twee met hun schoenen er door heen liepen lachend en door de rest van me huis. ruim het ook op als je zon rommel creëert..... en dan krijg je de opmerking weer, kan wel zien dat je verliefd bent, wat ben je gelukkig Ja, dat blijven sommige mannen nu eenmaal doen, ja zelfs als ze zelf al/ook iemand hebben...Negeren, anders krijg je zelf namelijks stress.
en ik denk triest.... hoop dat hij er een weg in vind en normaal blijft doen, heb niet voor niks zo me best gedaan om als vrienden verder te gaan, in belang van kinderen en ook jou nog vaak geholpen als jij het moeilijk had exje......
en gun me mij geluk ook.
petra proberende grenzen goed er in te vinden, vriendelijk aan te geven
en dacht dit is de andere kant shanita.......alles heeft twee kanten.....Je kan een keer opzoeken: assertief gedragen dat is de juiste manier: je hebt sub-assertief: zonder eigen mening over je heen laten lopen, hoe het moet en hoort dus: geen eigen mening, doen wat anderen vinden zonder zelf te kijken wat jij vind etc.

Assertief(hoe het moet en hoort dus maar dan anders, eigen mening enzo: Dus ook zelf nadenken, ook iets terugzeggen als je iets vind en duidelijk grenzen trekken.
Dan heb je agressief ja het woord zegt het al, daarom krijgen sommigen en ban, niet allemaal natuurlijk, er zijn ook mensen die nog dingen moeten/willen leren. Er is veel te vinden over op google, en je hebt er echt veel aan;)

Ja, ik had het er ietsie te uitgebreid opgezet(al vond ik dat zelf een klein beetje meevallen;)

Ps: je kan in dit ingewikkelde geval van jou ook naar een psycholoog negen sessies worden bij mij vergoed, ja, misschien bij jou ook, nee niet omdat je iets hebt, maar zij/hij kan je wel goede tips geven etc. Knipoog smiley

Alhoewel er hier genoeg zitten op het forum die ook wel verstand van zaken hebben dat zou ook nog kunnen... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 24 juli 2013, 20:33
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 07:59
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd voor Rust en Vrede ondanks ernsige ziekte.

Gisteren middag wezen werken en nog langs verpleegster geweest voor bloeddruk, die was 97 onder, en 149 boven.

Voor mij is dat een wonder en laag!

Want ik had verleden week dagen met een onderdruk van 120-137, dus ja, dan práten ze niet eens meer over de boven druk. En een hartslag had ik van 300 per minuut.

Maar ja, ik was gelukkig, rustig en blij, tis allemaal psychisch, hoor ik ook van anderen met hoge bloeddruk.

Dus mensen zorg dat je ten allen tijden rustig blijft, ook stress is ongezond voor een 'gezond' iemand! en let en bewaak altijd je grenzen!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 25 juli 2013, 09:03
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 07:44
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

Zometeen Ziekenhuis, voor holtertape, daarna werken, dan middagdutje, dan 's avonds, zie ik nog wel weet ik nog niet. Misschien film kijken bij vriend.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 07:21

Komt zeker door de hitte en dat het nog zo vroeg is dat je het over holbewoners, kabouters en paddenstoelen hebt.... Knipoog smiley

Ja, ik heb het ook altijd moeilijk hoor, zo vroeg en zeker als ik dan ook nog een paar keer wakker ben geweest. Zieke smiley

Daar ís therapie voor hoor Knipoog smiley

Laten we zeggen: Ér is hoop! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 07:10

Daar is hij dan!

Het blijft een wonder...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 24 juli 2013, 07:14
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 21:16
BerichtOnderwerp: Het weer

Nou, ik ga inpakken, slaap bij vriend, dus ja, moet nu beginnen!

Morgen krijg ik een holter voor 24 uur.

Maar het koelt nu wel wat af, voel ik Knipoog smiley

Fijne afgekoelde avond mensen! Lachende smiley

En tot morgen of later!!!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 21:13

Je kan er zelf een opstarten! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 20:27

KLUS667 schreef:
Voor zaterdag?

Jahaa! Een chocolade cake Kwijlende smiley

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 20:27

ANNA415 schreef:
Ik heb liever dat ie cake bakt Knipoog smiley Boze smiley

Ja, ik meende het natuurlijk niet zo hard zeg maar als ik schreef, maar ik weet uit ervaring dat het gewoon erg smerig is en vervelend, om in een openbare toilet het eruit te wassen met zeep uit zo'n pompje, vandaar....;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 20:16

KLUS667 schreef:
Tja...wen er maar aan

Ben jij de leukste thuis Boze smiley ? Ga anders iets nuttigs doen, klussen ofzo! Boze smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 23 juli 2013, 20:17
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 20:15

ROELANDE345 schreef:
toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Hai Roelande!

Had ik ook, verleden jaar, één keertje!

Dat is echt wel k#t!

Ik ben toen meteen een cafeetje ingedoken, waar ik toch al heen wou, maar later, en heb daar op het toilet, ze hebben gelukkig een groot toilet en schoon, meteen die zooi eruit gewassen, met de zeep uit zo'n pompje.

Ja, da's echt smerig, Zieke smiley

Ja, het gebeurde idd op een pleintje met duiven, en ja, nu kijk ik uit als ik daar sta, of doorheen fiets of loop.

Ik zorg dan dat ik niet onder bomen ben, want ja daar gaan ze zitten om te schijten, kunnen die dieren ook niets aan doen, maar ja, het is en blijft wel smerig zo in je haar.

Ja, da's idd een groot k#t moment!!!!

Maar ja, dan weet je dat, voor de volgende keer: niet onder bomen op een pleintje met duiven....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 19:25

JOKE969 schreef:
wie zijn wij om over elkaar te oordelen??

Zo is dat meid! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 10:07

Delta wint CZ Verwenzorgprijs 2013!

Met het projectplan CZ Verwenzorg heeft het cluster Poortugaal van Delta de CZ Verwenzorgprijs 2013 gewonnen, ter waarde van € 1000. Het geld wordt gebruikt om de vanuit het Herstelproject ontwikkelde fotocursus ‘Ben ik in Beeld’ te testen en uiteindelijk ook een expositie te houden. Stafmedewerker Wendy Verhoeven noemt de prijs ‘een leuke opsteker’.

Het Herstelproject is er op gericht om cliënten in langdurende zorg laagdrempelig te verleiden om aan de slag te gaan met persoonlijk herstel. De prijsuitreiking vindt op 18 september plaats, tijdens een feestelijke bijeenkomst in de Grote Kerk in Goes.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 09:59

Ja, leuk he?

22 juli 2013

De Britse Prins William en zijn vrouw Kate zijn vanavond ouders geworden van een zoon, meldt Kensington Palace. Het prinsje kwam om 16.24 uur lokale tijd ter wereld, weegt 3855 gram en is derde in lijn van troonopvolging, na prins Charles en prins William. Een naam is nog niet bekendgemaakt.

De hele familie is op de hoogte van het babynieuws en reageerde verheugd. Het paleis meldt dat het goed gaat met Kate, en dat ze vannacht nog met de koninklijke baby in het ziekenhuis blijft. Prins William zal vannacht ook bij zijn vrouw en kind blijven. In een eerste verklaring over de geboorte zei hij vanavond dat het stel "niet gelukkiger zou kunnen zijn".

Bron: NRC
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 09:45
BerichtOnderwerp: ODE AAN EEN MOEDER

ZEELAND736 schreef:
U was de eerste die mij droeg,
onder uw hart werd ik geweven;
u voelde mij het allereerst:
't bewegen van mijn prille leven...

U droeg mij toen ik nog heel klein,
huilend, troost vond in uw armen;
door u te worden opgetild,
mijzelf in uw omhelzing warmen!

En toen ik groter werd, mama,
en mijn eigen weg ging wandelen;
tóen droeg u mij nog veel meer
met uw woorden en uw handelen.

En nu ben ik volwassen, maar
ik voel dat ik nog alle dagen
in uw hart en uw gebed
door uw liefde wordt gedragen...

Mooi Zeeland!

Doet me aan me eigen moeder denken, ga er bijna van huilen.

Ja, ik heb ook een hele lieve moeder!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 09:41
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

MAMALOE463 schreef:
Bij mij ist juist andersom, toen ik een aantal jaartjes jonger was, was een man pas mooi in mijn ogen als hij gespierd, bruin tintje, mooie ogen enz enz had, en nu ben ik een paar jaartjes ouder, wat levenservaring achter de rug, en zie hoe betrekkelijk uiterlijke schoonheid eigenlijk is, het doet me niks als de mooiste man me voorbijloopt nl, zijn hart, zijn innerlijk,zijn leven met God, daar ben ik benieuwd naar!

Nou, ik bedoel het zo, toen ik heel jong was, ja toen zag ik het wel.

Maar ja, ik had natuurlijk jarenlang veel werk, en ja dan ben je zo met andere zaken bezig.

En ja, nu ik weer wat rust heb, ja, zie ik het weer, op die manier. Knipoog smiley

S. Zit op een telefoontje te wachten van hoe laat ze kan komen werken vandaag, dus ja, ondertussen even wat keuvelen hier. Knipoog smiley , is wél leuk Lachende smiley

Plantjes op balkon ook al water gegeven die het wonderbaarlijk goed blijven doen, ondanks nu en dan 's ochtends heel vroeg een zonnestraaltje, en in de na-namiddag ook.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 23 juli 2013, 09:49
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 09:28
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

PETRA373 schreef:
Fijn Shanita, de deur uit, tussen de mensen
Ach beetje rommel is toch niet erg als je keuken enzo gewoon schoon is en zelfs je administratie bij Lachende smiley
En je was, ha ha. Zo word je nog de perfecte huisvrouw ooit zoals Bree van desparete house wives.
Werk ze en geniet vanmiddag van de siësta,
Petra die ach heb de afwas van gisteren laten staan, eind van de dag, moe van de warmte.... En maar ee gaat beginnen en daarna hele dag in de zon hangen Lachende smiley

Ik kijk nooit tv, ja wel soaps op internet en ook films, klassiekers, en ja, 'Little House on the prairie' natuurlijk, verder niet, ja, alleen als ik ergens ben en de tv staat daar aan. Ja, ik héb wel een tv, jaa, voor visite natuurlijk!

Dus nee. desperate houswives ken ik niet, maar kán me er wél wat bij voorstelllen Knipoog smiley

Ja, idd, de deur uit is wel ff veel belangrijker dan opruimen, voor mij nu, in deze fase dan, misschien veranderd dat nog, dat zou wel kunnen, ja niets veranderlijker dan de mens.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 08:43

[quote=CHRISTIANMATCH]Dingen delen met elkaar is prima, ook als dat wat meer persoonlijke dingen zijn. Maar ook dan is er een grens. Want dit blijft een forum, waarop iedereen kan meelezen. En het is en blijft belangrijk dat het goed leesbaar blijft voor iedereen.

Ja, Dát is wel een belangrijk punt, smiley die heel serieus kijkt, daar zal ik zeker aan gaan denken!!!!

Zoals ik jou ook al mailde, Pieter, wil de redactie graag openlijk reageren als dat nodig is. En niet onder een nickname. We zijn terughoudend met reageren op het forum en mensen krijgen eerder een mail dan een reactie via het forum. En in sommige gevallen krijgen ze beide. Dit gebeurt alleen als het voor de overige lezers ook handig/goed is om te lezen. En niet alleen bij de zware gevallen, maar ook bij de kleinere gevalletjes Knipoog smiley Een klein gevalletje kan zomaar een groot geval worden tenslotte...

Ja, en een zwaar 'geval ;)' kan weer een licht geval worden zoals ik, ben alweer vier kilo afgevallen, door alleen maar gezonde te eten Lachende smiley

Als iemand moeite heeft met de wijze van moderaten, dan kan men dat mailen naar ons.

Nou, dat is idd heel handig dat deze mogelijkheid er is!

Mensen kunnen ook hun reactie plaatsen in het topic 'Forum vernieuwd' als ze menen meent dat het goed is als ook anderen mee kunnen lezen en reageren.

Deze ook :)

Redactie CM

Shanita130, Bedankt Redactie, ik heb bewondering en respect!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 23 juli 2013, 19:24
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 235 Volgende
Pagina 42 van 235