Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:28
Onderwerp: Getrouwd zijn en op een datingsite staan .
|
|
|
LAATSTE MEDELDELING IK REAGEER NIET MEER OP DEZE RUBRIEK JAMMER DAT ER MENSEN ZIJN DIE T NIET BEGRIJPEN COMMENTAAR LEVEREN IS NIET WAAR WE BETER VAN WORDEN EN DAT IK FOUTEN MAAK OM ME NIET GOED TE VERWOORDEN DAT MAG DUIDELIJK ZIJN MAAR OOK IK TREK ME NIET TERUG VAN EEN MEUTE DIE DENKEN T EERST RECHT TE HEBBEN HEERLIJK DAT WE VOOR GOD ALLEMAAL GELIJK ZIJN GEK HE SNAP JIJ HET IK WEL HIJ IS MIJN VADER IN ALLE DINGEN OOK DE FOUTEN DIE IK MAAK EN MAG MAKEN
GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD
EN JAMMER DAT ER NOG GEEN SIT ES BESTAAN VOOR NABESTAANDEN EN GEHUWDE MENSEN MISSCHIEN EEN TIP VOOR CHRISTAN MATCH
ER ZIJN ER DIE T VERPESTEN VOOR DE ALLEEN GAANDEN HIER DAT VIN IK BETREURENS WAARDIG DAT T ZO MOET LOPEN LEES MIJN BERICHTEN EN DOE EENS EEN CHRISTELIJKE POGING OM ME TE BEGRIJPEN OF MAIL PRIVE ALS JE DOOR WIL GAAN MET JE GELIJK TE HALEN UITEINDELIJK GAAN WE ALLEMAAL ZIJ DIE GELOVEN NAAR BOVEN iK ZIE ER NAAR UIT VREDE RUST GEEN VERSCHILLEN MEER PROBEER AL VAST TE ZIEN DAT WE ZO ZIJN ZOU DE WERELD BETER IN ELKAAR ZITTEN DAN NU
GROET EN SLUIT DIT TOPIC MAAR VAN MIJN PART EN MENSEN DIE ME NIET MOGEN PROBEER ME NIET MEER TE BENADEREN MET BUITENCHRISTELIJKE UITSPRAKEN
gODS ZEGEN GEWENST
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:20
|
|
|
TINK100 schreef: | ik heb mijn relatie ook hier gevonden...betekent dat ik nu gelijk mijn lidmaatschap op moet zegggen??? dacht het niet!!! Ik blijf nu voor de gezelligheid, om te delen, mee te leven en voor mij persoonlijk, voor de contacten tijdens mijn toch wel eenzame werk in de nacht, er is altijd wel iemand om mee te praten..... Kom ik dan te kort?? NEE. Maar de gesprekken hier zijn waardevol, heeft niets met aandacht te kort komen te maken. Anders had je je vraag anders moeten stellen,is mijn mening. |
SORRY VOOR JOUW OF JIJ PERFECT BENT LEES EN WEES BARMHARTIG MAAR DAR KUN JBLIJK BAAR NIET DELEN JAMMER SIERT JE NIET ZO TE REAGEREN
GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 17:19
Onderwerp: Een WOORD voor jou...
|
|
|
Hoe bedoel je de laatste zin ??? Ik ben zeker niet zielig integendeel Ik ben rijk in wat God met me gedaan heeft en die schoppen heb ik niet nodig waar ik nu bedenk vandaag en vanacht dat je deels gelijk hebt maar dat ik op een punt zit waar die schoppen juist averchts werken en ik veel liefde nodig heb en ja hoor niet de knuffels die jij bedoelt en ééndagsdate s Ik weet heel goed dat ik kwetsbaar ben maar dat was ik vroeger niet en nu van uit de kwetsbaarheid mag ook ik groeien En God wil dat ik liefdevol omarmt word zo als HIJ dat ook deed Ik verlang niet naar een man een date ik zou willen dat ik echte vrienden had kon hebben en kon houden datis me meer waard dan een relatie Ik heb nu een levende relatie met de HEER en daar komt niemand tussen En goed dat je mensen wilt wijzen maar besef aub dat je meer pijn teweeg kunt brengen dan je lief is mooi dat jij en ik toch nog zo even een gesprek hebben en elkaar dan zo leren kennen Ik ben niet afgunstig begrijp me heel goed En heb niet altijd pijn als ik kindjes en trouwjurken voorbij zie komen Maar soms zoals nu en ik ga niet alles vertellen waar ik nu inzit en wat ik moet opbrengen is loodzwaar echt t is niet om zielig te doen maar t breekt mijn hart En als jij dan zoveel hebt mee gemaakt dan mag en kun je daar toch rekening mee houden naar anderen toe ik hoop maar weer dat je me begrijpt ik gun iedereen t beste ik kan omdat God me dat geeft nu Mijn ouders mjn leven met hun bespreken God opend deuren en mooie ook En Heb mijn ex mogen vergeven dat geeft rust maar mijn kinderen loslaten in deze situatie is alles wat me onrustig maakt 15 jaar gezorgd niets voor me zelf alles voor de kids oudste met autisme middelste er tussen in een kadoo met nog een kindje toen ik dacht dat ik weer verder kon met ex weer alleen moderen ten koste van de middelste blijkt t kind een hechtingsprobleem te hebben en ik ging tijdelijk naar een rust centrum om de afspraak was mijn kindjes terug te krijgen jeugdzorg heeft ze ag genomen wat God gegeven heeft met alle gevolgen van dien verscheurin g ten volle dat is wat de werled is voor mij pijn en nog eens pijn nog maals ik ben niet zielig ik heb geen schoppen nodig ik heb net als mijn kindjes en daar ben ik God dankbaar voor dat ze dat krijgen in een gezin liefde nodig die heb ik nooit gehad maar niet de wereldse liefde als man en vrouw dat kan me gestolen worden Ik werk aan me zelf heb wel hulp en t gaat wel goed alleen van de week even niet ik heb mijn ups en douwns net als iedereen En ja ik heb hier hele lieven mensen die dat heel goed begrijpen waar ik goede gesprekken mee heb Geen dates geen ontmoetingen Ik voel dat als een warme arm om me heen liefde me troosten maar niet veroordelend en wijzend zo is Jezus toch ook niet Ik wil worden zoals HIJ mij bedoelt heeft en daar ga ik voor
wens je nogmaals Gods zegen veel liefde voor elkaar
groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 12:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | Of ik het goed heb, weet jij niet, kan je ook niet weten, dus dat is een onzinargument van je. Medicatie heb ik volgens mijn arts op dit moment voldoende, maak je daar ook geen zorgen over Jouw bijdragen zijn in mijn ogen, en in meerdere ogen, zoals vanavond in de chatroom bleek, zorgwekkend. Je schrijft zeer tegenstrijdige, warrige en moeilijk te ontcijferen berichten.
Vandaar dat ik je, welgemeend, een advies wilde geven. Wat je daar mee doet, is aan jou.
Pieter, ik kreeg het op mn hart je dit nog ff mee te geven |
Hallo pieter
Even iedereen uit de brand helpen Ik ben verward maar maak ook genoeg mee en juist omdt ik nieuw geworden mens ben in d egoede zin God me heelt en veranderd Ik schrijf niet allemaal onzin hier ik schrijf ook om dat God me veranderd en ik bid en hoop dat t meer en meer zal worden maar de mens telkens weer zegt dat t nooit zal veranderen en ik maar medicatie moet nemen dt doet me zeer mjn medicijn man is de HEER ik hoop niet dat dit bericht nu ook weer verkeerd overkomt ik kan soms moeilijk dingen verwoorden dat klopt maar mijn hart is van goede wil voor alle mensen Vind en t doet me pijn dat mensen me afwijzen om t feit dat ik anders ben Ik ben een kind van God net als iedereen hier met onhebbelijkheden maar ook mijn hebbelijkheden de mooie kanten En jammer dat er niet naar geluisterd word en ja ik kan me voorstellen dat mensen zich zorgen maken en terrecht wil ik dan een ding vragen ga biddend naar mijn jouwn Vader en vraag om genezing van mij om me te herstellen maar medicatie en een psyc i snite wat iknodig heb Ik heb een Vader nodig en die heb ik Hij is het die me sterkt spaart en bewaard En t spijt me dat ik zo overkom en t niet goed kan verwoorden wat ik bedoel Maar ik bedoel t goed Ik wens dan ook iedereen die dit leest en er weer over praat met elkaar Gods zegen En ja t doet me pijn om te zien hoe mensen gelukkig zijn een kindje op de arm houden een trouwfoto die voor bij gaat hier beste pieter ik heb maar een verlangen om gelukkig te kunnnen zijn Maar omdat ik een stoornis heb ben ik alles kwijt mijn kinderen mijn dromen mijn leven daarom ben ik ook fel omdat ik weet dat t niet meer onze dromen kunnen zijn t is God die dit laat gebeuren en ik mag zeggen dat je gezegend bent pieter ik vind dat ook fijn om te zien maar ik had hier een beetje meer begrip vewacht van christenen dat en ook ik ben gezegend want God houd van mij onvoorwaardelijk en helpt me hier doorheen Ik zit midden in een dal en kom er uit maar heb wel begrip van mensen nodig en niet afwijzing van ik moet rust hebben en medicatie nemen Ik word gevormd Hij is mijn pottebakker en Hij is het die mij rust geeft
Gods zegen gewenst aan jouw je kinderen je vrouw
groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 12:00
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIA576 schreef: | WAT BEN IK BLIJ!!!!!! Zojuist een gesprek gehad met mijn reïntergratie consulent bij de Gemeente. Volgens hen kon en moest ik aan het werk, ondanks het feit dat ik al ruim 10 jaar reuma heb. Ondanks keuringen en adviezen om mij volledig af te keuren, vond de Gemeente dat ik wel aan het werk kon. Veel spanningen dus voor mij en mijn gezin omdat ik steeds opnieuw moest solliciteren. Sinds vanmorgen....ben ik ontheven van mijn sollicitatieplicht!!!! ZE hebben MIJ EINDELIJK GEHÓÓRD en nemen mij, mijn pijn en vermoeidheid hierdoor, serieus! Ik kan niet beschrijven wat dit voor mij betekent. 'k Ga mezelf maar eens flink in m'n arm knijpen denk ik .....of misschien maar een taartje kopen. Want ...dit is een dag om feest te vieren maar vooral: om dankbaar voor te zijn! |
Hallo maria
Gefeliciteerd hoor ik ben blij dit te horen eindelijk begrip in de wereld waar het nog al aan schort hier. Maar in gedachten vier ik met je mee En wens ik je Gods zegen En dat je nu de rust hebt niet meer te moeten heerlijk Genieten van al wat je kan en mag Ik begrijp je wel hang de vlag maar uit dank God in je gebeden Hij zal je zegenen
lieve groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 11:43
Onderwerp: het leven bestaat uit uitersten
|
|
|
Is het misschien johannes 16 vers 20 wat je bedoelt Ik mag je feliciteren maar wil je ook dan sterkte wensen van uit een Hart MADE BY THE LORD
groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 01:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat heeft het voor zin om iemand "terug te pakken" met verwijten die kant nog wal raken? Dit topic mag wat mij betreft snel gesloten worden! |
Ik pak niemand terug met verwijten dat maak jij er van lees en leer begrijpen wat Jezus bedoelt met barmhartig zijn Als je christen wilt zijn wil je wandelen zoals jezus dat doet HIJ liet geen tollenaar of zondaar staan en jij jullie schuiven mij af naar de wereld om hulp t zoeken en een topic te sluiten waar IK baat bij zou kunnen hebben als jullie geen normale antwoorden kunnen geven antwoord dan niet en mensen die wel een nuttig antwoord hebben gegeven hartelijk dank daar voor God zij met jullie Ik vraag iets en wijk dan niet af Ik heb een antwoord op mijn vraag gekregen en als jullie me niet begrijpen tja dat is dan jammer Ik ben van mening dat ik best duidelijk ben en als ik dat niet ben mag je vragen dat staat vrij maar weet dat ik niet in discusies meer ga met c m leden die geen of fatsoenlijk antwoord kunnen geven de vraag was niet moeilijk maar bekonkelen en dan een reactie geven kom op zeg laat je je leiden door mensen of door God Ik heb me heel even laten misleiden door een iemand hier en meerder die volgen nu maar ik weet dat ik vrij mag zijn in christus ben bekeerd en volop geniet van de verandering in mij en ik uit mag en moet gaan om t leren Dat is een opdracht die ik van Vader heb gekregen zo zie ik het leer van mij en datis wat hij doet t oude voorbij t nieuwe is gekomen en ik merk t meer en meer ook na aanleiding van dit gekeuvel t is mooi dat ik er door groei Ik dank God voor deze mooie dag dat ik mag zien wie ik ben in Hem
wens jullie allen die me niet begrijpen en mensen die met niet willen begrijpen Gods rijke zegen toe Hij maakt alle dingen nieuw tot de voleinding der wereld amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 23:05
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Er zijn twee manieren voor stellen (of een onderdeel daarvan)om lid te zijn van CM
De eerste redenen gaf je zelf al aan, en ook diegene die simpelweg vreemdgangers zijn kun je ook op CM vinden. die instelling vind ik persoonlijk heel laag bij de grond!
de tweede en vaker voorkomende reden is dat men elkaar via CM heeft leren kennen, en in die tijd ook met ( vele) anderen hebben gechat. Al die anderen waar je leuk kontakt mee had verlies je op het moment dat je de CMdeur achter je dicht trekt. Dat is dus voor veel stellen een goed reden om af en toe even terug te komen op CM. Juist om de leuke contacten die ze al hadden, te onderhouden. En daar is naar mijn idee niets mis mee |
Hallo jolan
Er is ook niets mis mee mensen hebben gelijk ik heb even nagedacht vreemd dat ik al zo snel een conclusi kan trekken over mijn denken en nog mooier is dat ik nu toe kan geven Ik had een c m man ontmoet en dat beschrijf ik hier maar omdat ik een ding heb gezegd ben ik gek en moet ik aan de medicijnen en rust zoeken pff ik heb rust gevonden bij god ben bekeerd en heb t nodig mee gemaakt ik schrijf om te waarschuwen niet om wat ik nu ben ik ben veranderd mensen die me kennen zeggen dat ook ten goede zelfs dat ik eerst me zelf weer moet leren kennen maar slacht offer ben ik zeker niet en wat ik hier mee bedoel is dat ik nu niet goed bezig ben en hoopt op een reactie van iemand die overal op reageert t hangt de spuigaten uit iedereeen kent elkaar indd en ik vind dat storend en niet christelijk om me af te schuiven ik zet hier dingen neer om mensen te waarschuwen dat is mijn mening en dat wat anderen zeggen over mij tja hun mening stoor ik m eniet aan ook
vriendelijke groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:46
|
|
|
ga niet persoonlijke vragen meer beantwoorden Ik vraag en zoek naar antwoorden dat is voor me zelf verder waarom zou ik nu alles weer uit verband moeten trekken ?? en zou mijn mening er toe doen als ik iets vraag
sorry kan ik niet op antwoorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:24
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
Is dat niet een bijbels gegeven van God hoe een man t voortouw moet nemen ??????? k weet niet precies waar t staat maar God wil dat toch wel dat we als vrouwen onderdanig zijn aan de man en de man voorgaat ????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:09
|
|
|
Getrouwd zijn en op een datingsite staan waarom ??? wat voegt dat toe of heb je niet genoeg in je leven dat je nu deelt. Of wil je laten zien dat je gelukkig bent Mijn vraag ??? verslaafd ??? te kort aan aandacht ???
Laatst aangepast door
|
ANITA695
|
op maandag 4 juli 2011, 22:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:32
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik heb het over "mensen" omdat ik hier geen namen ga noemen. Tevens hoop ik dat het duidelijk moge zijn dat ik niet onder de indruk ben de profetieen die tot op heden, voornamelijk per email, bij mij binnenkomen.... integendeel zelfs, vaak werken ze op mijn lachspieren.
De meeste mensen waarin ik mijn vertrouwen stelde hebben dat vertrouwen hopeloos beschaamd.
Dat wil echter niet zeggen dat je bij voorbaat uit moet gaan van het rotte in de mens.
En Anita, als ik jouw bijdrages zo lees, hoop ik dat je toch eens gaat vragen om een juiste medicatie en rust gaat zoeken in je leven. Vrouwen als jij zijn een makkelijk slachtoffer voor kwaadwilligen, en ook cm is daar niet vrij van.... |
Mijn bijdrages zijn prima om te waarschuwen juist en God heeft me een nieuw mens gemaakt mijn ogen en oren zijn wel open voor de verkeerde mens en wie denk jij te zijn om te oordelen wat ik van node heb lachen pieter medicatie wie denk jij te zijn medicijnman of GOD omdat jij t zo goed hebt met je dingen wil je mij vertelllen wat ik ben Loop God niet voor de voeten Hij maakt me zo mooi als ik zijn mag en geeft me de goede inzichten in mensen oook hier op c m
wens je Gods zegen en ik ga je niet vertellen dat je medicatie moet slikken hoor
verder zal ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:15
Onderwerp: Hoe ga je om met ups en downs?
|
|
|
mooi om te lezen in zit in de put en weet dat de Vader er bij is en zegt t is hier donker maar zie op naar t licht daarboven We klimmen samen naar boven ik zal naast je staan je hand geven om je voet op te zetten om naar boven te klimmen Maar dan kom je op de rand en denk je ja nog een keer springen maar niet meer t diepe in Ik roep tot God de Vader hij leid mijn leven keer op keer en telkens ja in de douwn s zie ik de ups kan steeds vaker zien wat Vader bedoelt Ik groei ben vernieuwd dat is wat de Pottebaker met me doet al de barstjes van mijn leven weer mooi maken met water stromend water en dan straks wanneer ik gevormd ben zoals HIJ het wil mag ik bij Hem komen dat is wat ik door geloof in mijn Vader zie Hij vormt kneed mij zoals ik nog nooit ben geweest steeds weer een randje klei er boven op zodat ik niet niet er bij kan omdat ik mag leren en dan als de vaas in wording zo is als Hij bedoelt heeft who glanzend stralend gevormd naar zijn beeld zeg nou wie wil dat niet Ik vind t soms fijn als ik terug kijk op een douwn periode t is zo mooi te zien wie je mag zijn in christus dat is zijn plan met ons gelovigen en daar hoort kneden een maal bij
sterkte met wie nog met ups en douwns leeft ook ik kan dat met je delen en weet zeker God gaat je helen dat is t proces van t leven voor Hem luister maar naar zijn stem Hij geeft wat je nodig hebt t koningkrijk binnen te gaan maakt ons klaar voor aan zijn tafel te mogen gaan Hem te dienen straks in zijn hemelrijk dat is zijn plan voor jouw en mij wees daarom met de douwn s ook maar blij
liefs anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:52
Onderwerp: ga je voor uitelijk of voor innelijk ?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Jammer voor jou dat je ook op cm zit ... ben benieuwd waar jij op afging, op de foto of alleen op het profiel ... Iemand afrekenen op iemands uiterlijk is niet volwassen zeg je, maar er is ook nog zoiets als "persoonlijke smaak / voorkeur". Ik kijk zeker naar de foto, voel ik me tot de persoon aangetrokken (ik kijk vooral naar de ogen) dan kijk ik naar de leeftijd (+0 -/-8) en de regio, valt dat ook binnen mijn voorkeur, dan kijk ik dan pas naar haar profiel ... Binnen haar profiel kijk ik naar kerk/gemeente, opleiding en kinderwens ... Als ik dan denk hmm leuke vrouw, dan is de volgende stap een mail of een chatgesprek.
Je kunt met elkaar schrijven, chatten of telefoneren, maar je eerste indruk krijg je pas als je elkaar in real life ontmoet, daar bepaal je hoe het voor jou voelt ... Dan valt elk beeld wat je van haar hebt gemaakt weg ... Voelt het goed dan zullen je positieve gedachtes alleen maar sterker worden, maar voelt het niet goed, dan weet je, hoe hard de eerste indruk, je met beide voeten weer op de grond kan zetten ...
Dus iemand afrekenen op uiterlijk is volwassen gedrag, het wordt bepaald door jouw smaak en voorkeur. Ik durf zelfs te stellen dat wanneer je niet afgaat op je eigen smaak en voorkeur dit overkomt als "wanhopig op zoek zijn" naar een relatie en dus maar genoegen neemt met "elke vrouw" die op je weg komt, of waar je aandacht van krijgt ... !!!
Aan de andere kant heb je ook wel gelijk, niet elke "mooie" vrouw is van binnen ook "mooi", maar gelijktijdig niet elke "minder mooie" is "mooi" van binnen ...
Als laatste wil ik nog een opmerking maken over je zin "Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn." ... In jouw stellingname kan dit dus niet ... jij gaat alleen voor een mooi innerlijk en dan ga je niet voor het uiterlijk, dus hoe wil je dan bepalen of ze "een mooi uiterlijk heeft" ?? Ergens moet je toch een referentiekader hebben om te bepalen wat "een mooi uiterlijk is ..." |
Hallo ?? Een eikel ben ik zeker niet en mooi ben ik wel althans hoor t vaker heb mijn foto maar verwijderd mannen die kijken en niet mailen of maar een leuk berichtje achter laten zo hoef ik geen contacten mijn binnenkant word enorm gevormd op dit moment door mijn Vader Dus zowel mijn uiterlijk als innerlijk worden gevormd nu Als ik me een parel mag noemen omdat mijn Vader dat zegt dan geld dat voor iedereen ongeacht mooi lelijk innerlijk of uiterlijk En ik ik ben niet opzoek ik word gevonden door genade van mijn Vader of niet t is niet meer mijn keuze als t klikt is dat omdat je voor elkaar bestemd bent en mensen die kijken naar uiterlijk en innerlijk zijn op eigen dunken af voor mijn gevoel t laatste weet ik niet of dat zo is maar daar gaan veel huwelijken mee naar de grond op eigen initiatieven alles maar zelf doen Laat je een leven leiden door God dan word je een nieuw mens word je opnieuw geboren en kun je ook bij iemand horen die je lief kunt hebben met heel je hart je lijf en leden en kun je samen alles delen Een wens van mij is te zijn als mijn Jezus Jezus had een ieder lief ongeacht kleur vorm of wat dan ook we moeten niet kijken naar t mooie maar wat God ons geeft en doen wat Hij ons opdraagt in alle dingen ook al denken wij dat nooit dat kan t mooist zijn wat je krijgt en als je Gods wensen voldoet zal hij je geven wat je hart verlangt Hij heeft alls al van te voren bestemd ..ook mijn evt partner toekomst van welke aarda dan ook
veel succes liefs anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 15:03
|
|
|
Ik las nog even Pieter van jou en las dat je het steeds over mensen hebt Ik weet heb ervaring en zal ook wel weer eens struikelen maar er staat ook in de bijbel vertrouw niet op mensen is het dan niet zo om toch te toetsten wat God de bijbel spreekt voor je met iemand in zee gaat en vervolgens om komt door de golven God wil de storm stillen en zijn wil is dat je Hem leert kennen door alles heen Ik ben blij met deze God maar betreur dat ik leef in een wereld vol onrecht ik vind dat erg moeilijk en zou t liefst alles goed doen ook dat is niet mogelijk maar god ziet t hart aan en weet dat we vallen (gevallen mensen zijn zelfs ) en zegt telkens weer KOM Mooi toch dat God ook werkt door deze pijnen van verdriet dat je zelf weet dat je verkeerd gedaan hebt en belijd dat is waarom er ook denk ik verkeerde dingen moeten gebeuren om je inzicht te geven En als je kan van te voren mag voorkomen maar soms kan dat niet Ik wens iedereen Gods zegen toe en dat elk hart zich mag bekeren naar zijn wil
groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:41
|
|
|
Ik ben van mening dat je alles uit je bijbel kunt leren Valse profeten staat toch ook ergens en je moet toetsen of t goed of kwaad in de zin heeft en t woord zuiver is wat gezegd word mijn (exvriend) heeft me zoals HIJ zegt me gebruikt door t woord van GOD Ik was vorig jaar op t randje lag op ic mijn vriend toen geen relatie met hem maar vrienden volgens hem werd gebeld door mijn moeder om te vertellen hoe t met me was hij vervolgend zegt ik heb afspraken met haar gemaakt ik bel wel Ik was twee dagen van t ic af en ik belde hem ik had een goede vriend nodig hij had beloofd nog langs te komen maar was er niet toen ik kantje boord lag telefoon mijn vriend ik zeg ik wil je iets vertellen ik zeg ja ik ook ik zeg ga maar je gang dacht als ie zegt ik hou van jou is t wel weer goed niet dus Hij zegt ikmoet alles met je verbreken in Jezus naam ik was dood ziek sorry dat kan niet van Jezus zijn Ik kreeg een brief van zijn toen vriendin geschreven woord profetes zogenaamd ?? zij had geschreven Hij heeft veranderd en naar me opgestuurd Sorry ik was nog ernstig ziek wel net weer thuis maar no gherstellende las ik de brief duivels wat ik er uit haalde ikdacht je bent bezeten heb t terug gezonden en verteld in de hoop dat hij zich naar Jezus zou wenden en biddend om los te laten die oculte wereld vreselijk liefde vragen elkaar geven en je ocult bewegen Ik hoop nooit meer met deze mensen in aaraking te komen We Ik heb hem vergeven wat hij me heeft aangedaan we hebben nog geprobeerd een relatie op te bouwen nadien maar t kon niet Ik hoop dat hij nooit terug komt naar mij terwijl hij zegt we moeten maar eens een lagere tijd niet bij elkaar zijn want als ik je zie dan ??? en de wonden moeten maar eerst helen sorry boelschit Ga naar God vergeven is voor mij verder leven maar niet in de zelfde schuit maar de boot die God tot rust deed brengen op de zee bij de vissers In die boot vaar ik nu en als hoge golven komen dan is God bij me Hij leid me nu in alle dingen en ik ik sta verbaasd de goede dingen Hij leert mij de bijbel echt te kennen te lezen en brengt me op paden die ikniet had durven dromen mooi wegen op weg naar een eeuwige weg de toekomst tegemoet met mijn God mijn Heer en mijn meester Ik bid en leef met God zijn plan niet meer de mijne nooit meer amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 13:16
Onderwerp: Adem in het zuchten
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Het leven lijkt nu stil te staan, maar dat is slechts bedrog.
Als alles lijkt te zijn gedaan, wacht er toch de liefde nog. |
Mooi weet niet of je zelf schrijft maar geweldig
Ik heb die liefde gevonden en dat houd met eeuwig verbonden Jezus leeft in mij en maakt de weg die ik moet gaan Al lijkt t leven stil te staan met Hem kan ik verder gaan Op weg een liefdevol leven met Hem Ik ben blij mijn Vader te kennen en laat me door hem elke dag verwennen Liefdevol keek HIJ mij aan en Hij is het die t heeft gedaan Me aan zijn Vader hart heeft verbonden vergeven al mijn zonden Ik ben nu vrij ik mag nu gaan naar t beloofde land met de liefste van mijn leven hand in hand
Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 22:54
|
|
|
mag ik ook iets vertellen ?? Ik was vorig jaar in een conferentie was daar met wat toen was mijn vriend we hadden afgesproken dat dag verliep raar sochtends toen de dienst begon was er en uitnodiging voor aleenstaanden zo maar even om ij ste breken nou t brak mijn dag mijn vriend kon ik niet vinden toen wel op t podium vriend waar ik een relatie mee had ??? volgens hem niet maar oke dat allemaal ter zijde anders word het een lang verhaal waar het hier om gaat is woord van God gesproken door mensen oke we hadden elkaar gevonden we zaten naast elkaar een man achter mij vroeg of hij voor ons mocht bidden dacht even dat we bij elkaar hoorden maar nog niet dus maar oke HIj vertelde dat hij voelde dat er iemand van ons aan oculte dingen deed ik niet dus ik schrok me wild mijn vriend heeft nooit verteld wat t was en waar en hoe de relatie is ten einde maar vond t wel vreemd dat de man gelijk had ik zal deze dag nooit meer vergeten hoewel ik wel geschrokken was ik had dit nog nooit meegemaakt maar t klopte toch En ja later de vraag eenparig iets te vragen aan God wilde mijn vriend ook niet k snap nog steeds niet waarom niet Hij zei altijd je zult nooit mijn partner worden tenminste nu nog niet Misschien heeft t wel zo moeten zijn maar Dat een vreemd iemand dit kan zien ja ik dnek dat t van God gegeven is en dat je er iets mee moet doen t kan een waarschuwing zijn voor mij in ieder geval wel
Groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 12:38
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Gelukkig is mijn kreet niet een hele week God heeft wonderen gedaan en tis gisteren werkelijkheid geworden Ik loop niet meer weg ik ontdek steeds meer de pijn waar t zit En heb gemerkt gisteren hoe groot God is voor mij ja ik heb nog geschreven en misschien zijn sommige van jullie geschrokken dat is wat ik niet wil overbrengen mijn liefde gaat ui naar Jezus en Hij naar mij Ik denk dat ik genezen ben van een aantal dingen en dingen moet meemaken nu om dat te herkennen te leren mee om te gaan mooi ja moeilijk ook maar t kan door de genade die ik heb gekregen vrig jaar na mijn tijdens mijn doop en daar voor Hij riep me bij mijn naam Hij gaat voor me aan t is God die de professor is in mijn leven regiseur en psycholoog nietmand kan doen wat Hij tot nu toe heeft gedaan mij vernaderd ten goede AMEN AMEN
lieve groet aan allen die dit lezen T gaat vandaag goed mijn zoon komt t weekend thuis ik heb reden om feest te vieren ondanks mijn zorgen
ik weet dat als ik mijn kids kwijt ben ze verloren zonen zijn ze straks bij de Vader terug zullen keren om dat ik geloof hou dat me op de been Ik kan niet redden Hij alleen AMEN
lieve groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 23:22
Onderwerp: Adem in het zuchten
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Zoek niet tevergeefs, weet, dat ik bij je ben, waar jij gaat, zal ik ook zijn, mijn schouderplicht vervullen. Als jou bloem weer eens verwelkt, zullen mijn armen dat verhullen.
En als je even bent verdwaalt, schouderlijk niet naar mij taalt, dan zweef ik gewoon wat rond. Ik ben de zee en wolkenluchten, de frisheid en het warmtefront, ik ben je adem in het zuchten, en de schaduw van jou vluchten. |
mooi om te lezen kracht om uit te putten Ik zoek t ook wel bij hem En luister naar zijn stem Maar t vluchten in mij Is niet die ik ben ooit zal alles anders zijn En k heb de keuze al gemaakt Ik volg mijn Heer ook op de moeilijke baan naar een zeker weten een zeker bestaan maar t is de strijd die te eigen willetje doet Ik weet als ik mijn Heer volg in alle dingen dan pas is het goed . ik ga op weg nee Hem t mooiste pad ligt al voor me klaar Hij steekt zijn hand steeds uit ook in mijn diepste gevaar telkens weer is Hij nabij en zegt mijn lieve kind ik draag al jou lasten zelfs nu je het t zwaarste vind .
Dank voor dit gedicht als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen en gaan me gedachten als maar door ik wens je van uit mijn hart Gods zegen op al je wegen
lieve Groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 18:14
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
[quote=HANNAH810]nee, dat wist ik niet, anita; mijn bijbeltje vertelt me iets anders namelijk; (jesaja 49 ; 4)
Ik zeide: Ik heb te vergeefs gearbeid, Ik heb Mijn kracht onnuttig en ijdel toegebracht; gewisselijk, Mijn recht is bij den HEERE, en Mijn werkloon is bij Mijn God.[/quot
LEES PREDIKER EN JE ZULT T ZIEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 12:57
|
|
|
MARY052 schreef: | He Anita,
Je hoeft niet sorry te zeggen, volgens mij heb je het erg moeilijk nu. Heel veel stertke meiss!!
Mary |
Dankjewel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 12:54
|
|
|
Dat ik overweeg maar al mijn leven lang waar ik heen zal gaan t vervolgens niet kan omdat God me tegenhoud en zegt je moet er door heen samen met mij ben je sterk ik sta naast je Maar Ik weet t niet meer ben ten einde raad en zou t liefst nu gaan vliegen ver weg en nooit meer terug komen en ja ik neem mijn zorgen mee maar die ebben vanzelf wel weg is min ervaring
God zorgt wel ik kan en wil niet meer en ik moet als ik niet waard ben en iedereen zo met me doet als op dit moment kunnen ze me missen als kiespijn
ik schrijf hier omda tik t even niet kwijt kan stom weet ik maar toch en ja ik raak weer mensen doe mensen pijn dat wil ik niet meer
t spijt me dat ik mensen pijn doe en raak
God gaat wel mee maar mijn tranen kunnen oceanen overtreffen nooit houd deze ellende op
dan pas als ik thuis mag komen
sorry SORRY
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 12:43
Onderwerp: het gemis van liefde en lust
|
|
|
Mooi Robert en dank u wel voor degenen die voor mijn kunnen denken dat is knap zeg
heb ik niet duidelijk geschreven ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????
mail dan met mij om te vragen wat ik bedoel ga niet voor mij invullen wat ik bedoel
Heb genoeg meegemaakt en God heeft mij geleerd wat goed en fout is en ik ga er hier van uit bij deze vraag dat je dat vraag als alleenstaande om dat je op een datingsite zit lochisch toch
En verder God maakt duidelijk aan een ieder
groet anita
|
|
Naar boven |
|
|