Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 20:30
|
|
|
Zoek niet tevergeefs, weet, dat ik bij je ben, waar jij gaat, zal ik ook zijn, mijn schouderplicht vervullen. Als jou bloem weer eens verwelkt, zullen mijn armen dat verhullen.
En als je even bent verdwaalt, schouderlijk niet naar mij taalt, dan zweef ik gewoon wat rond. Ik ben de zee en wolkenluchten, de frisheid en het warmtefront, ik ben je adem in het zuchten, en de schaduw van jou vluchten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 23:12
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Zoek niet tevergeefs, weet, dat ik bij je ben, waar jij gaat, zal ik ook zijn, mijn schouderplicht vervullen. Als jou bloem weer eens verwelkt, zullen mijn armen dat verhullen.
En als je even bent verdwaalt, schouderlijk niet naar mij taalt, dan zweef ik gewoon wat rond. Ik ben de zee en wolkenluchten, de frisheid en het warmtefront, ik ben je adem in het zuchten, en de schaduw van jou vluchten. |
Ik zoek armen om in te vluchten Een schouder om verdriet te luchten Een hart wat klopt voor mij alleen Want alleen is maar alleen Iemand om mee te praten Om te delen al die loze gaten Om te delen vreugde en pijn Om elkaar te steunen er voor elkaar te zijn Samen te kunnen lachen en huilen En bij elkaar te kunnen schuilen Nooit vergeten wat er is geweest Maar ook kijken wat de toekomst nog in petto heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 23:22
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Zoek niet tevergeefs, weet, dat ik bij je ben, waar jij gaat, zal ik ook zijn, mijn schouderplicht vervullen. Als jou bloem weer eens verwelkt, zullen mijn armen dat verhullen.
En als je even bent verdwaalt, schouderlijk niet naar mij taalt, dan zweef ik gewoon wat rond. Ik ben de zee en wolkenluchten, de frisheid en het warmtefront, ik ben je adem in het zuchten, en de schaduw van jou vluchten. |
mooi om te lezen kracht om uit te putten Ik zoek t ook wel bij hem En luister naar zijn stem Maar t vluchten in mij Is niet die ik ben ooit zal alles anders zijn En k heb de keuze al gemaakt Ik volg mijn Heer ook op de moeilijke baan naar een zeker weten een zeker bestaan maar t is de strijd die te eigen willetje doet Ik weet als ik mijn Heer volg in alle dingen dan pas is het goed . ik ga op weg nee Hem t mooiste pad ligt al voor me klaar Hij steekt zijn hand steeds uit ook in mijn diepste gevaar telkens weer is Hij nabij en zegt mijn lieve kind ik draag al jou lasten zelfs nu je het t zwaarste vind .
Dank voor dit gedicht als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen en gaan me gedachten als maar door ik wens je van uit mijn hart Gods zegen op al je wegen
lieve Groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEKE155
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 00:00
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEKE155
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 00:00
|
|
|
Wat ontzsettend mooi..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 09:56
|
|
|
Het leven lijkt nu stil te staan, maar dat is slechts bedrog.
Als alles lijkt te zijn gedaan, wacht er toch de liefde nog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 13:16
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Het leven lijkt nu stil te staan, maar dat is slechts bedrog.
Als alles lijkt te zijn gedaan, wacht er toch de liefde nog. |
Mooi weet niet of je zelf schrijft maar geweldig
Ik heb die liefde gevonden en dat houd met eeuwig verbonden Jezus leeft in mij en maakt de weg die ik moet gaan Al lijkt t leven stil te staan met Hem kan ik verder gaan Op weg een liefdevol leven met Hem Ik ben blij mijn Vader te kennen en laat me door hem elke dag verwennen Liefdevol keek HIJ mij aan en Hij is het die t heeft gedaan Me aan zijn Vader hart heeft verbonden vergeven al mijn zonden Ik ben nu vrij ik mag nu gaan naar t beloofde land met de liefste van mijn leven hand in hand
Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|