Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 21:59
Onderwerp: Letters wo(o)rden zinnen
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Door de één uitgedrukt in een gebaar, of de ander misbruikt zonder gevoel. Woorden missen nooit hun doel, brengen mensen verder uit, of dichter tot elkaar. |
Helemaal waar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 23:23
Onderwerp: Schat.....
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Schrijven is geen kunst,...kunst is te schrijven dat een ander het gelooft.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 23:22
Onderwerp: Een briesje
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LAIKA882
|
op dinsdag 24 april 2012, 20:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 23:29
Onderwerp: Welke weg neem jij ??
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Wil ik een keer vrienden maken, slaan ze m'n aanbod af..... , wat een vreemde mensen-wereld, ik duik maar snel weer onder water. |
Diep in de zee ,diep in de zee ....tra la la .... Neem je me wel mee deze keer ?????????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 22:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vertel een Laika |
Nou Erika voor een vissie met 8 armen moet je toch een uitzondering maken vind je ook niet !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 17:56
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | .."kwartier".. |
Voor jou 8 x een kwartier maar alleen omdat jij 8 armen hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 15:43
|
|
|
Welke weg neem je in 2012 Met voornemens een rugzak vol Misschien ook die over liefde En slaat je hart dit jaar op hol
Denk eens aan wat kan komen Al is het maar een kwartier Misschien wel duizend dromen En een klein beetje plezier
Stap de juiste kant nu uit En laat je leiden door het licht Denk niet wat had kunnen zijn Maar wel wat je dit jaar uitricht
Bewandel maar het pad van liefde Dan toont het licht je alle kleuren Is de weg bezaaid met bloemen En jij in roes van al hun geuren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 21:32
Onderwerp: Morgen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eigenlijk vind ik dit emotionele chantage. Wat wil je hiermee bereiken? Als ze het uit gemaakt heeft, moet je er ook een punt achter kunnen zetten en niet zielig gaan doen op het forum.... |
Als je niet weet waar het over gaat ,zeg dan niks
Inktvis en ik zijn close iets wat jij niet begrijpt maar dit gaat over zijn grote liefde zijn overleden vrouw ,dus wat jij hier schrijft gaat mij EEN BRUG TE VER
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 09:10
Onderwerp: Dichterbij
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoef je gaan schrijver voor te zijn hoor blijf maar gewoon dan ben je al een blijver En is Laika heeeeeeeeel blij |
IK weet van niks mijn naam is Haas ,geen kip ,konijn ,kalkoen of fazant die met kerst op tafel strand !!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 16:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ja hij is weer terug van de noorderzon... Misschien was het daar tekoud? |
Ik denk dat ze daar geen CM hebben !!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 16:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dacht dat jij hem gevangen had |
Nee joh ,ik was hem kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 00:42
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Ach, was ik maar poèet, of hoe zo iemand ook heet, of een bekende verhalenschrijver met enig aanleg, maar nu ben ik dichter,.... en toch zo ver van jou weg. |
Ik ben er weer en wat zie ik :!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vissie is terug van weggeweest !!!!!!!!!!!!!! je was dus niet gevangen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 00:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat is zeker te hopen Anders moeten we weer over op het stropen. En aangezien dat verboden is bij de wet , wachten we maar even met die pret. Alle dromen wel ten spijt lichtje voelt zich wel bevrijd. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 23:08
Onderwerp: wanneer je niet vechten kunt
|
|
|
YELNIN491 schreef: | [i] Wanneer je niet vechten kunt Wanneer je leven zwaar lijkt om te dragen Wanneer je staat op 't dode punt Wanneer je vleugels lijken lamgeslagen Wanneer je uitgeschakeld wordt Wanneer je moet langs de kant van 't leven Wanneer je niets hebt dan tekort Zodat je ook niets hebt om weg te geven Wanneer je je zo eenzaam voelt Dat zelfs de liefste je niet kan bereiken Wanneer Gods zee je overspoelt Omdat je bent, als eiland zonder dijken Wanneer je vuur is uitgeblust Dan is er slechts van één kant hulp te wachten Wie moe is, vindt bij Jezus rust En hem die zwak is, geeft Hij nieuwe krachten |
Is soms zo moeilijk allemaal ,maar dit is een mooie bemoediging dank je wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:41
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
TINK100 schreef: | nee laika...is een heeeeeel erg lange verhaal waardoor ik uiteindelijk tot lama ben benoemd......maakt mij niet uit hoor, het was met liefde en respect bedoelt...... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 23:04
|
|
|
TINK100 schreef: | je vergeet dat ik al enige tijd een lama ben... |
Is dat de koosnaam voor je vriend Lama
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 23:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat een dierenbende wordt het hier Mariska: sinds gisteren een hamster geworden Cootje : is opeens een muis Yelnin: is poes ieniemienie geworden
echt een beestenbende ben blij dat ik normaal ben
Ow en dan zou ik laika vergeten die op zoek blijft naar een platvis of iets dergelijks maar ze heeft nog wel een gewonen foto |
Ik ben gestopt met zoeken hoor zoek wel een ander dier met armen of vinnen of poten of vleugels noem mijn foto maar gewoon ik ben een dolfijn maar heb er een foto op staan van een mens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 22:39
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja straks zitten de zonnen vol en is CM leeg |
Misschien moeten we een opsporings club oprichten voor noorder of zuiderzon vertrokkken inktvissen /platvissen/en andere soorten vermiste figuren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 17:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | hihi moest ik gisteren ook aan denken toen ik dat zag |
Het was dus niet mijn vermiste platvis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 22:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Erica????
Sorry, Net, dit hoort bij het proces...ik kan nu eenmaal niet plezier hebben na...ach, je weet wel |
Heyy Frankie ook weer in de picture
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 22:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey we dachten al dat je nog steeds achter die platvis aanzat enne ik heet EriKa he |
sorry sorry sorry ERIKA wist niet dat je boos werd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 22:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke dan doe je best en kijk gelijk of je Laika ook ziet Die lijkt opeens van de aardbodem verdwenen |
Ben er nog steeds hoor Erica ,kan jullie toch niet in de steek laten :D
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 20:49
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ontploffingen geschieden alleen maar in zeeland op het strand..... |
Nee hoor ook bij mij !!!! toen inktvissie er nog was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tink zit hier gewoon op cm hoor die is bij mijn weten nog gewoon aanwezig. En Frank dat was die man die hier ook steeds op dit topic reageerde had vaak een foto met een poes erop als profielfoto. Is een Belg maar woont in Nederland maar is nog een belg doet daar namelijk bijna nog alles
jij nu beetje snapt |
Nee Als jij het nog snapt ?????? vind ik het heeeeel knap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:18
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En ondertussen weten we nog steeds niets over hoe het nu zit tussen Laika en inktvis, hoe dat ontploffen nu precies zit en waar inktvis gebleven is |
Als ik dat wist ,liet ik het jullie gelijk weten zoals ik al vertelde weggezwommen of gevangen door visser !!!!! Duzzzzzzzzzz helaas ff geen inkvissie en laika Of kunnen jullie hem voor mij opsporen ??????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat wil je weten Laika?? Dat Frank verliefd is klopt inderdaad. Wat wil je nog meer weten?? |
Wie is Tink en wie is nou die Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Weet je dat jij dit ook allemaal zelf kan weten?? Weet je dat je dan gewoon even op hyves moet kijken?? Dan weet je alles!! |
Vertel nou wil ik er wel es meer van weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 12:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Weet je ook of er nog een grote ontploffing gaat plaatsvinden? Weet je ook of hij zich netjes aan de regeltjes houdt? Weet je ook of ie al een kettingzaag heeft ? Weet je ook al een trouwdatum?
Visser, die niks meer hoort van Fank en NIET nieuwsgierig is |
WAt een vragen zo op de zondag ochtend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 00:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja weet ik veel Frank zegt steeds vraag eens aan Visser en dan doe ik dat |
Wie is nou Frank ??????????????????? Ik wil ook wel wegzwemmen naar warmere oorden .... maar ja ben geen vissie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 00:02
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nee, helaas |
ENNE JAAAAA DAAR KOM TIE DAN !!!!!!!!!!!!
IK WEET HET OOK NIET ......... ......... ..........
HIJ KOMT VAST WEL TERUG !!!!!!! ....TOCH........
|
|
Naar boven |
|
|