Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 19:15
|
|
|
[i] Wanneer je niet vechten kunt Wanneer je leven zwaar lijkt om te dragen Wanneer je staat op 't dode punt Wanneer je vleugels lijken lamgeslagen Wanneer je uitgeschakeld wordt Wanneer je moet langs de kant van 't leven Wanneer je niets hebt dan tekort Zodat je ook niets hebt om weg te geven Wanneer je je zo eenzaam voelt Dat zelfs de liefste je niet kan bereiken Wanneer Gods zee je overspoelt Omdat je bent, als eiland zonder dijken Wanneer je vuur is uitgeblust Dan is er slechts van één kant hulp te wachten Wie moe is, vindt bij Jezus rust En hem die zwak is, geeft Hij nieuwe krachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 19:42
|
|
|
YELNIN491 schreef: | [i] Wanneer je niet vechten kunt Wanneer je leven zwaar lijkt om te dragen Wanneer je staat op 't dode punt Wanneer je vleugels lijken lamgeslagen Wanneer je uitgeschakeld wordt Wanneer je moet langs de kant van 't leven Wanneer je niets hebt dan tekort Zodat je ook niets hebt om weg te geven Wanneer je je zo eenzaam voelt Dat zelfs de liefste je niet kan bereiken Wanneer Gods zee je overspoelt Omdat je bent, als eiland zonder dijken Wanneer je vuur is uitgeblust Dan is er slechts van één kant hulp te wachten Wie moe is, vindt bij Jezus rust En hem die zwak is, geeft Hij nieuwe krachten |
AMEN!!!! (wat mooi Yelnin!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:18
|
|
|
MARRY942 schreef: | AMEN!!!! (wat mooi Yelnin!) |
Graag gedaan Marry!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 23:08
|
|
|
YELNIN491 schreef: | [i] Wanneer je niet vechten kunt Wanneer je leven zwaar lijkt om te dragen Wanneer je staat op 't dode punt Wanneer je vleugels lijken lamgeslagen Wanneer je uitgeschakeld wordt Wanneer je moet langs de kant van 't leven Wanneer je niets hebt dan tekort Zodat je ook niets hebt om weg te geven Wanneer je je zo eenzaam voelt Dat zelfs de liefste je niet kan bereiken Wanneer Gods zee je overspoelt Omdat je bent, als eiland zonder dijken Wanneer je vuur is uitgeblust Dan is er slechts van één kant hulp te wachten Wie moe is, vindt bij Jezus rust En hem die zwak is, geeft Hij nieuwe krachten |
Is soms zo moeilijk allemaal ,maar dit is een mooie bemoediging dank je wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 23:13
|
|
|
LAIKA882 schreef: | Is soms zo moeilijk allemaal ,maar dit is een mooie bemoediging dank je wel |
graag gedaan!! Hoop dat je er zo weer ff tegenaan kunt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 23:35
|
|
|
YELNIN491 schreef: | [i] Wanneer je niet vechten kunt Wanneer je leven zwaar lijkt om te dragen Wanneer je staat op 't dode punt Wanneer je vleugels lijken lamgeslagen Wanneer je uitgeschakeld wordt Wanneer je moet langs de kant van 't leven Wanneer je niets hebt dan tekort Zodat je ook niets hebt om weg te geven Wanneer je je zo eenzaam voelt Dat zelfs de liefste je niet kan bereiken Wanneer Gods zee je overspoeltOmdat je bent, als eiland zonder dijken Wanneer je vuur is uitgeblust Dan is er slechts van één kant hulp te wachten Wie moe is, vindt bij Jezus rust En hem die zwak is, geeft Hij nieuwe krachten |
Doet me denken aan een uitspraak in het OT..: al uw golven en uw baren zijn over mij heengegaan.. zo voelde het voor mij..lange tijd......
Gelukkig gaat het voorbij.
Prachtig gedicht, Yelnin.. God is goed..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 00:46
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Doet me denken aan een uitspraak in het OT..: al uw golven en uw baren zijn over mij heengegaan.. zo voelde het voor mij..lange tijd......
Gelukkig gaat het voorbij.
Prachtig gedicht, Yelnin.. God is goed.. |
God IS goed, klopt en ook al begrijpen wij hem niet altijd, toch is Hij goed.
Deze vind ik zelf ook mooi:
" vertel God niet alleen hoe groot jouw storm is, maar vertel vooral de storm hoe groot God is."
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op zondag 4 december 2011, 00:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 08:30
|
|
|
Geen woorden meer voor nodig Yelnin je begrijpt me wel he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 08:44
|
|
|
YELNIN491 schreef: | God IS goed, klopt en ook al begrijpen wij hem niet altijd, toch is Hij goed.
Deze vind ik zelf ook mooi:
" vertel God niet alleen hoe groot jouw storm is, maar vertel vooral de storm hoe groot God is." |
Het Evangelie in een notendop...
|
|
Naar boven |
|
|