Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 22:28
Onderwerp: Een fout in de vrouw
|
|
|
MAR907 schreef: | De topic is geschreven vanuit een vrouw als reactie op die van een man... |
Halloooooooooooooooo met 3000 knipogen. Mag een mens dan geen humor meer hebben hier? Bovendien was dat trouwens ook een topic met een knipoog, dat mag dus wel, pfffffff vrouwen kunnen nog zo lekker achter gesteld worden door sommige mannen wat een in en in triest topic is dit geworden zeg. Laat ieder nou gewoon verder gaan met zijn eigen leven en de ander de ruimte laten zonder dat er meningen opgedrongen worden. Wat een ontzettend kinderachtig gebeuren hier. Bah.
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op zondag 2 januari 2011, 22:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 21:37
Onderwerp: Voor de echte studiebollen ;-)
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Daar zijn meerdere antwoorden op, niet allemaal even netjes, vroeger kreeg ik als antwoord (oei, mag het hier wel)
bij de burgemeester op de stoep gaan zitten p......, en dan aanbellen voor wc papier. |
hmm nee deze is wel netjes maar misschien niet iedereen hier ziet de humor er van in. Mijn humor schijnt soms iets afwijkend te zijn van de rest.
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 16:10
Onderwerp: Voor de echte studiebollen ;-)
|
|
|
volgens mij ben ik opeens wit ipv gewoon blond. peis me suf maar kom er niet uit. ben niet nieuwsgierig hoor maar vertel, vertel, vertel....
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 22:11
|
|
|
als iedereen alles zo zwaar op neemt moeten we met z'n allen naar de sportschool. Ik hoop toch echt dat mensen hier kunnen relativeren en het zien als de vrouwelijk tegenhanger van het andere topic. Het is echt niet bedoeld als iets waar aan vrouwen hun kwaliteiten aan kunnen ontlenen, het was bedoeld als knipoog.
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 15:58
|
|
|
Voor de vrouwen van CM
Een fout in de vrouw
Toen God de Vrouw schiep, was hij bezig aan de zesde dag van de schepping, en aan het overwerken.
Een engel verscheen en zei Hem: "waarom besteedt je zoveel tijd hieraan?“
En de Heer antwoordde":"Heb je mijn blad met vereisten voor haar gezien ?
“Ze moet volledig wasbaar zijn, maar niet van plastic, meer dan 200 beweegbare onderdelen hebben, allemaal inwisselbaar, en in staat zijn te functioneren met wat voor dieet dan ook, een schoot hebben waar 4 kinderen tegelijkertijd kunnen plaatsnemen, een kus hebben die van een geschaafde knie tot een gebroken hart kan helen en ze zal alles doen met slechts 2 handen".
De engel verwonderde zich over de eisen.
" Met enkel 2 handen - onmogelijk!
“ En dit is slechts het standaardmodel? Het is teveel werk voor één dag.
Wacht tot morgen om haar af te maken."
Dat zal ik niet doen, protesteerde de Heer, “Ik ben zo dicht bij het voltooien van deze creatie die mijn eigen favoriet is. Ze kan zichzelf al verzorgen als ze ziek is en meer dan 18 uur per dag werken. De engel kwam naderbij en raakte de Vrouw aan.
"'Maar je hebt haar zo zacht gemaakt, Heer". " Ze is zacht, zei God, "maar ik heb haar ook sterk gemaakt. Je hebt geen idee wat ze allemaal kan verdragen en bereiken". "Zal ze in staat zijn te denken?"vroeg de engel." God antwoordde:"Niet alleen zal ze in staat zijn te denken, maar ook te redeneren en te onderhandelen". "
De engel merkte toen iets op en met zijn hand raakte hij de wang van de vrouw aan…. "Heer, het lijkt erop dat dit model een lek heeft... Ik zei je toch dat je probeert te veel dingen in haar te stoppen.“
“Dit is geen lek ...het is een traan," corrigeerde de Heer hem. “Waarvoor dient de traan?"vroeg de engel.
En God zei: " De tranen zijn haar manier om haar geluk, haar lijden, haar teleurstelling, haar liefde, haar eenzaamheid, haar droefheid en haar trots uit te drukken".
Dit maakte veel indruk op de engel "Je bent een genie, Heer, je hebt aan alles gedacht. De vrouw is werkelijk wonderbaarlijk".
Dat is ze!De vrouw heeft krachten die de mannen verbazen. Ze verdraagt moeilijkheden, draagt grote lasten, maar kent geluk, liefde en tevredenheid. Ze lacht wanneer ze wil schreeuwen. Zingt wanneer ze wil huilen. Huilt wanneer ze gelukkig is en glimlacht als ze nerveus is.
Ze vecht voor waar ze in gelooft. Ze biedt het hoofd aan onrecht. Ze accepteert geen ' nee ' als antwoord als ze denkt dat er een betere oplossing is. Ze ontzegt zich zaken zodat haar familie ze kan hebben en gaat naar de dokter met een vriendin die bang is om te gaan. Ze heeft onvoorwaardelijk lief.
Ze huilt wanneer haar kinderen succes hebben en ze verblijdt zich als hun vrienden prijzen winnen. Ze is gelukkig bij het horen over een geboorte of bruiloft.
Haar hart breekt als een vriendin sterft en ze lijdt bij het verlies van een geliefde, maar ze is sterk wanneer ze denkt dat ze reeds geen kracht meer heeft. Ze weet dat een kus en een omhelzing een gebroken hart kunnen helpen helen.
Echter er zit één fout in de vrouw:
Dat ze vergeet hoe waardevol ze is!!!
Gr majaro en een heel goed uiteinde en gezegend 2011!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 15:43
Onderwerp: Gebruiksaanwijzing
|
|
|
zie topic, een fout in de vrouw
gr majaro
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op vrijdag 31 december 2010, 15:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 19:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
mmm ja, weet wat je bedoeld. Woont hij ver bij je uit de buurt dan?
liefs majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 22:23
Onderwerp: Verwerken van het verleden
|
|
|
mmm op zich kan ik het wel achter me laten, alleen soms wordt ik heel even getriggert door een bepaalde reactie, maar ja niemand weet gewoon hoe je iets beleeft. Dat is je gevoel en dat kan niemand anders voelen of weg nemen. Ik weet dat mijn ex het niet met opzet doet, hij is gewoon heel erg ziek en helaas accepteert hij geen hulp. Ik bid veel, haal daar ook mijn rust uit en heb vertrouwen dat de toekomst gewoon weer heel mooi is/wordt. Mijn Vader geeft mij alles wat ik nodig heb, zelfs een nieuwe relatie als ik daar aan toe ben. En de pijn wordt verzacht, is al een heel stuk weg. Zonder Mijn Vader was het een heel stuk minder met ons, dus eigenlijk ben ik heel erg dankbaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 15:04
Onderwerp: Exen
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 9 december 2010, 18:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 12:35
|
|
|
[edit: het is niet de bedoeling dat we hier exen gaan neersabelen, daar is dit forum niet voor bedoeld]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 9 december 2010, 18:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 11:55
|
|
|
in mijn beschrijving heb ik al gerelativeerd, het was nog 1000x erger............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 11:48
|
|
|
nou heb mijn best gedaan om zijn positieve kanten te belichten toch? vind het we knap van mezelf hihii
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 11:14
|
|
|
[edit: het is niet de bedoeling dat we hier exen gaan neersabelen, daar is dit forum niet voor bedoeld]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 9 december 2010, 18:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 21:11
|
|
|
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 9 december 2010, 18:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 11:10
Onderwerp: Bindingsangst
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kinderen zijn de flexibelste mensen die er bestaan. Ze kunnen best wel tegen aanpassingen. Het geheim is goede communicatie en een goede relatie. Het punt is, dat je ze de gelegenheid moet geven om zich aan te passen en dat gaat ook gepaard met conflicten. Want zoals terecht opgemerkt is, is, zij vragen niet om die nieuwe partner. Moet je dan geen relatie hebben vanwege de kinderen? Nee, want je bent meer dan ouder, je bent ook een persoon, die iemand nodig heeft die gelijkwaardig aan je is. Bovendien kunnen de kinderen je schuldgevoel gebruiken om een relatie in de weg te staan. Kinderen zijn kinderen, zij hoeven niet je geluk in de weg te staan. En denk je dat ze aan jou denken als ze uit huis willen? Nee, dan kiezen ze ook hun eigen weg, en terecht. Dan heb je jezelf dingen onthouden voor ze en uiteindelijk blijf jezelf eenzaam achter. Het geheim is tijd. Geef ze de tijd.... |
ja daar kan ik me wel in vinden en ook ik sta weer open voor een relatie maar deze keer wel op mijn voorwaarden, klinkt misschien egoïstisch maar dat is het juist niet. Na een zeer turbulente periode gun ik mijn kinderen juist die rust en stabiliteit en ben niet van plan om te gaan verhuizen. Mijn insteek in deze is voorlopig een lat en later meer. Maar wel op mijn eigen tempo. Dus ja of dat dan onder bindingsangst valt? ik denk eerder gezond verstand. Spreek ik wel voor mijzelf he.
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 09:55
|
|
|
MAR907 schreef: | Bij mij staat God boven alles dus ook zijn waarde en daaraan Zijn normen Majaro.... (stond verkeerd om in mijn reactie). Ik probeer zoals ik ben en zoals God mij geschapen heeft hetgeen aan hun over te brengen dat past in Zijn schepping. Dus geen kinderen die ik boven mij stel, maar hun kan leren zoals God het bedoeld heeft.... Het hoofd van een gezin is de man.... meende dat het ook ergens staat....
Het mooie dat ik vind van kinderen dat ze mij vragen, papa hoe denk je hier of daarover??? Daarmee late ze zien dat ik voor hun van waarde ben die boven de rest staat.... |
Prima, dat de man het hoofd van het gezin is, maar dan wel graag op een juiste manier. Een man die alleen zijn eigen ikje boven alles stelt kan beter geen hoofd zijn van het gezin. Eh, vat dit niet op alsof jij het niet op de goede manier doet, want weet ik natuurlijk niet. Ik heb ervaring dat een narcist zich op stelde als hoofd van het gezin, nou bedankt, dan maar een vrouw als hoofd. Als mijn kinderen mij om mijn mening vragen doen ze dat uit belangstelling en niet persé omdat ik alle wijsheid in pacht zou hebben, ook kinderen kunnen een hele goede nuchtere kijk hebben op dingen en om daar over in discussie te treden met hun is hartstikke leuk en gezond. Ik vind het een eng idee dat kinderen mij maar klakkeloos zouden moeten volgen, alleen omdat ik hoofd van het gezin ben. En ik hoef al helemaal niet ergens boven te staan.
gr majaro eh volgens mij dwaal ik af van het onderwerp
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op woensdag 8 december 2010, 09:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 21:23
|
|
|
MAR907 schreef: | Niet helemaal mee eens. Mijn kinderen hebben geleerd wat Ware Liefde inhoud, inplaats van waarde en normen.
Zij hebben geleerd de waarde en daaraan de normen.... |
Stel de ander boven u zelf, staat volgens mij ergens. Ik stel mijn kinderen boven mij zelf, zij hebben niet gevraagd om een nieuwe partner van de ouder die zo nodig ook weer gaat opvoeden. Het blijft een constant afwegen wat het zwaarste weegt en voor mij gaat het geluk en veiligheid van de kinderen boven dat van mij zelf. zijn zij niet gelukkig dan ben ik dat ook niet en dat geeft absoluut tweedracht binnen een nieuwe relatie.
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 21:13
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
pasta met pesto tomaat saus, basilicum, gehakt en een lekkere salade. mmmmmmmmmmmm
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 21:04
|
|
|
En nog wat, vertrouwen moet je verdienen. Als het goed is heeft ieder mens een gezonde portie argwaan, en aan de nieuwe partner de eer om te bewijzen dat hij te vertrouwen is.
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 14:36
Onderwerp: Echt zo irritant
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Ha, ha! Ik durf het lekker toch! |
Ja ja lekker, hahahaha. Tuurlijk mag je op mijn profiel. Maar als iemand er zo lang opzit een paar dagen achter elkaar en er op blijft ja dan krijg ik wel mijn bedenkingen hoor. Kun je toch uit fatsoen ff een berichtje sturen?
Maar ondertussen een door de wol geverfde cm-er dus weet er wel raad mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 16:30
Onderwerp: liefde en sex
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Soms vraag ik me af: wie denkt er nu eens positief over seks? Er wordt zo vaak over geklaagd, er wordt zo negatief over gedaan...op deze manier heb ik er helemaal geen zin in... |
Ja pfffff nou zeg, hihihii. Ik ben heel positief over sex hihihi alleen hangt het er vanaf in welke context het er is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 15:52
|
|
|
Geloven is iets persoonlijks,mooi als je dat kunt delen met je echtgenoot maar God is een veel sterkere partner,eentje die je nooit teleur zal stellen.
Mooi gezegd Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 15:19
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Echte liefde hield voor mij in:
Toch voor hem kiezen terwijl ik wist dat hij o.a. op dat vlak problemen had, hem accepteren zoals hij was, met de problemen maar natuurlijk ook de leuke kanten
Blijven bidden en hopen dat we de keuze voor elkaar zouden blijven maken, ook in moeilijke tijden
Steeds weer opnieuw vergeven ondanks alle pijn en ellende
Maar helaas..... het was nog niet genoeg
Ik ben niet boos, wel verdrietig en teleurgesteld omdat het nooit genoeg was. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 15:11
|
|
|
Echte liefde hield voor mij in:
Toch voor hem kiezen terwijl ik wist dat hij o.a. op dat vlak problemen had
Blijven bidden en hopen dat we de keuze voor elkaar zouden blijven maken, ook in moeilijke tijden
Steeds weer opnieuw vergeven ondanks alle pijn en ellende
Maar helaas..... het was nog niet genoeg
Ik ben niet boos, wel verdrietig en teleurgesteld omdat het nooit genoeg was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 14:27
|
|
|
Is idd privé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 13:30
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Ehm, nou, zonder in details te treden, als je niet verder komt dan een knuffel en affectie tonen? Dat je partner anders geconfronteerd wordt met het feit dat hij niet "presteert"? Er zijn natuurlijk situaties dat dat onderscheid niet zo duidelijk is, maar op een gegeven moment kies je ervoor, uit liefde, om dat schemer gebied te vermijden. Vraag me alleen wel af waarom hij uit liefde voor mij eh, die aandacht niet had voor mijn behoeftes???? |
Ach eigenlijk weet ik dat natuurlijk wel, begrijp het alleen niet. Pffffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 13:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ook nu weer is de vraag wat is geen sex? Ook ik heb inderdaad de ervaring gekend dat binnen een liefdevolle relatie het ook zonder sex kan. Hoewel het ook wel leuk kon zijn om het wel te hebben natuurlijk. |
Ehm, nou, zonder in details te treden, als je niet verder komt dan een knuffel en affectie tonen? Dat je partner anders geconfronteerd wordt met het feit dat hij niet "presteert"? Er zijn natuurlijk situaties dat dat onderscheid niet zo duidelijk is, maar op een gegeven moment kies je ervoor, uit liefde, om dat schemer gebied te vermijden. Vraag me alleen wel af waarom hij uit liefde voor mij eh, die aandacht niet had voor mijn behoeftes????
|
|
Naar boven |
|
|