ChristianMatch

Forum

Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 83 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 00:34
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

LEANNE226 schreef:
Och ja,ik had goed gezelschap en een nog beter gesprek dus eerlijk gezegd heb ik er vanmiddag niet aan gedacht........

een goed gesprek? kun je een tipje van de (bruids)sluier oplichten ?? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 22:06

MAR907 schreef:
Veeeeel te LAAT...... Gefrustreerde smiley

maar voor de koffie en de apfelstrudel of appelgebak wel weer RUIM op TIJD Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 19:34
BerichtOnderwerp: verjaarswandeling

LEANNE226 schreef:
Was het leuk?
Ik was er in de buurt,nl. bij het Boomkroonpad,ik wist niet dat dat zo dichtbij was anders hadden we aan kunnen sluiten Knipoog smiley

Ja dan was je echt op één km afstand .... angsthaas je durfde zeker niet .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 19:32

LEANNE226 schreef:
Jij zou toch gaan wandelen in Drenthe????Of zijn al die westerlingen helden op sokken? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ze waren te LAAT ..... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 19:30
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Het telefoontje dat ik "kreeg" vanmiddag met de mededeling "ik durf het toch niet aan .... " Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 16:19
BerichtOnderwerp: het kind met een probleem

Ik kan me niet aan de gedachte onttrekken dat men tegenwoordig het kind soms wat te gemakkelijk een rugzakje meegeeft ..... Twijfelende smiley

Kan één van de leerkrachten mij vertellen hoe dat bijvoorbeeld 20 jaar geleden was of ging ?? Waren er toen ook al "zoveel" rugzak leerlingen ??
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 15:56
BerichtOnderwerp: Andere religie, andere God of niet?

MAR907 schreef:
Ik denk het niet persoonlijk...
Er is maar een weg die tot God leidt.
Anders zou er meerdere wegen zijn, en heeft de uitspraak van de Here Jezus geen kracht meer maar wordt tot een leugen gemaakt.
Dat is voor mij ook de reden dat ik moeite heb met de "genade' leer welke alles probeerd te verzoenen...

Ik ben het met je eens Mar, Psalm 19 geeft daar is daar een heel mooi voorbeel van.
2 De hemel verhaalt van Gods majesteit,
het uitspansel roemt het werk van zijn handen,
3 de dag zegt het voort aan de dag die komt,
de nacht vertelt het door aan de volgende nacht.
4 Toch wordt er niets gezegd, geen woord
gehoord, het is een spraak zonder klank.
5 Over heel de aarde gaat hun stem,
tot aan het einde van de wereld hun taal.
Daar heeft hij een tent opgeslagen voor de zon:
6 een jonge bruidegom die het bruidsbed verlaat,
een held die vrolijk voortrent op zijn weg.
7 Aan het ene einde van de hemel komt hij op,
aan het andere einde voltooit hij zijn loop,
niets blijft voor zijn gloed verborgen.

God leren kennen. Volgens de gereformeerde belijdenis (artikel 2 van de Nederlandse Geloofsbelijdenis) zijn daar twee middelen voor. De eerste is de schepping, onderhouding en regering van de wereld en de tweede is het Woord van God .... (Volg de link voor het hele artikel) (wat ben ik blij met de kleuterschool)
http://www.kerkbladvoorhetnoorden.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=830&Itemid=1

Er is geen excuus om God niet te kennen, wel een voorrecht om met de bijbel opgegroeid te zijn....

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zaterdag 19 februari 2011, 15:56
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 00:48
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

MARYLIEN613 schreef:
ik denk nu op iets geheel anders, waar ook het tijdstip van gebeuren belangrijk:

enkele jaren geleden zei ooit iemand dat er van in den beginne incest geweest was!
als adam en eva hun kinderen niet met elkander leefden zouden ze nooit aan zo'n groot volk gekomen zijn
ik vond het een heel erg gedurfd verwijt,
maar kunnen jullie hier iets tegen in brengen?
ik vrees dat we moeten beamen dat het zo ooit begonnen is,
iets wat toen kon, mocht, ......?
maar wat hier in onze cultuur toch absoluut niet kan getolereerd worden!

Ff offtopic maar wil toch proberen een mogelijk antwoord te geven op je vraag Marylien.

Genesis 4:1 De mens, Adam, had gemeenschap met Eva, zijn vrouw, en zij werd zwanger en bracht Kaïn ter wereld. ‘Met de hulp van de HEER,’ zei ze, ‘heb ik het leven geschonken aan een man!’ 2 Later bracht ze zijn broer ter wereld, Abel.
13 Kaïn zei tegen de HEER: ‘Die straf is te zwaar. 14 U verjaagt mij nu van deze plek en ik mag u niet meer onder ogen komen, en als ik dan dolend en dwalend over de aarde moet gaan, kan iedereen die mij tegenkomt mij doden.’ 15 Maar de HEER beloofde hem: ‘Als iemand jou doodt, zal dat zevenmaal aan hem worden gewroken.’ En hij merkte Kaïn met een teken, opdat niemand die hem tegenkwam hem zou doodslaan.

We zien dus Adam en Eva en 2 kinderen, Kaïn en Abel. Wel staat er "later bracht ze zijn broer ter wereld" Daarvoor en tussendoor kunnen er dus al dochters geboren zijn ....
Als we dan lezen in Genesis 6:4 In die tijd en ook daarna nog, zolang de zonen van de goden gemeenschap hadden met de dochters van de mensen en kinderen bij hen kregen, leefden de giganten op aarde. Dat zijn de befaamde helden uit het verre verleden.

Nu weet ik natuurlijk niet of er vanaf het allereerste begin de dochters van de mensen gemeenschap hadden met de zonen van de goden, maar het zou een verklaring kunnen zijn ....
Persoonlijk denk ik wel dat er incest is geweest, hoe moeilijk het ook te bevatten is.

In de lijst van nakomelingen van Adam vind je nergens de naam van Kaïn of Abel terug, deze begint bij Set ....
En om aan alle illusies om 121 jaar of ouder (in goede gezondheid) te mogen worden een eind te maken Genesis 6:3 Toen dacht de HEER: Mijn levensgeest mag niet voor altijd in de mens blijven, hij is immers niets dan vlees; hij mag niet langer dan honderdtwintig jaar leven.
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 00:17
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

THOMAS968 schreef:
Dat heet flamberen, Willemijn! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Smulsmurf, licht flamberen is bij biefstuk ook wel lekker. Kwijlende smiley

Zo jaag je Willemijn nog de stuipen op het lijf .... krijgt ze nog een dwangneurose Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 20:28
BerichtOnderwerp: Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen

ARJAN024 schreef:
Wie heeft er wel eens last van dat hij/zij te verlegen is om te mailen? Een knipoog wordt vaak minder of niet gewewadeerd.

Ik heb zelf ook last van. Omdat een knipoog minder wordt gewadeerd, dan is het wel erg lastig om te beginnen. Ik stuur zelf niet zo makkelijk een eerste mail. Op dat gebied ben ik te verlegen. Komt ook doordat de kans bestaad van een afgang.

Komt dit vaker voor? Hoe pakken jullie dat op?

Zo verlegen lijk je me anders niet, want om een zo gevoelig onderwerp als dit hier op het forum te plaatsen, heb je best wel lef nodig .... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 01:50
BerichtOnderwerp: Norm of voorbeeld

LEANNE226 schreef:
Maar het past wel mooi in Chat zijn topic Knipoog smiley

Ik ben nu echt aangebrand,parkeerboete........52 euro+ 10ct parkeerbelasting Boze smiley Ik liep vanavond de kudde achterna,niemand kocht een kaartje dus ik ook niet Gefrustreerde smiley En de voorstelling viel ook nog tegen.......zucht.

Hmm, waarom zijn ze in Leeuwarden 18 euro duurder met een parkeerboete Boze smiley Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 16:52
BerichtOnderwerp: Vergeving

LISA610 schreef:
Ha ha ha... don't wurry.. ik ben niet iemand die zich snel aangevallen voelt, tenzij dat echt persoonlijk wordt. Ik vind het wel leuk om te ontdekken dat je lekker kritisch gelezen hebt en her en der met vragen en aanvullingen komt. Lachende smiley Ga er straks nog wel even rustig naar kijken en kom er later wel ff op terug. Knipoog smiley

als de baas het toelaat ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 16:15
BerichtOnderwerp: Getuigenissen door gebeden

HANNAH810 schreef:
Ik vroeg alleen....God...Ik weet het niet meer maar wilt U het overnemen van me???

psalm37;40 WANT zij vertrouwen op Hem.... Knipoog smiley
heerlijk, he, zeeland; om een God in de hemel te hebben!!

De Enige God in de Hemel en Jezus (als je Verlosser en Zaligmaker) in je hart .... Lachende smiley
Ik neem geen genoegen met "een" God (ook al schrijf je het met een hoofdletter), ik ga voor de Enige .... Knipoog smiley

Deutr. 4:35 U bent er getuige van geweest opdat u zou beseffen dat de HEER de enige God is; er is geen ander naast hem.
Deutr. 4:39 Wees u er daarom van bewust en laat goed tot u doordringen dat de HEER de enige God is, boven in de hemel en hier beneden op de aarde; een ander is er niet.
Matt. 22:36 ‘Meester, wat is het grootste gebod in de wet?’ 37 Hij antwoordde: ‘Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand.

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 17 februari 2011, 16:50
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 20:18
BerichtOnderwerp: opwekking tot liefde

Opwekking tot Liefde of zoals Ef. 5 zegt "1 Volg dus het voorbeeld van God, als kinderen die hij liefheeft, 2 en ga de weg van de liefde, zoals Christus, die ons heeft liefgehad en zich voor ons gegeven heeft als offer, als een geurige gave voor God.

Dat christenen het niet altijd met elkaar eens zijn zal atijd blijven. We moeten er echter wel rekening mee houden dat we hier op aarde leven voor God. Als wij het geloof behouden, zal het geloof ons behouden. Door onze werken, ons doen en laten, mogen wij voor Hem een geurige "offer"gave zijn, dit in navolging van wat Christus voor ons heeft gedaan.
Dus een vraag om "opwekking tot liefde" is eigenlijk al een bijbelse opdracht..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:45
BerichtOnderwerp: opwekking tot liefde

MARYLIEN613 schreef:
hé Grace ben jij nu nederlandse of belgische?

Een Bourgondiër .... Clown smiley

Volgens Wikipedia .....
Bourgondiërs als zuidelijke Nederlanders
Bourgondiërs kan ook staan voor de (volgens een clichébeeld) gemoedelijke en van het leven genietende zuidelijke Limburgers, Brabanders en Vlamingen. Volgens sommigen zou deze levensstijl ontleend zijn aan de overdadige luxe en weelderige levensstijl van het Bourgondische hof, vooral toen dit hof in de 15de eeuw verplaatst was naar Brussel, dat toen één van de rijkste steden van West-Europa was. De 'Bourgondische' levensstijl richt zich vooral op goed eten en drinken met op z'n tijd een flink feest zoals carnaval. Althans volgens de opvatting van de, volgens een ander clichébeeld, zuinige en sobere 'Hollandse calvinisten'... Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:39
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?

LISA610 schreef:
idd maar dit etentje wordt geen friese invasie (tenzij er zich nog een paar andere friezen aanmelden natuurlijk Knipoog smiley )

Wat er in anderhalve maand kan gebeuren .... gelukkig deze keer geen "tolk" nodig om dat dialect wat verstaanbaar te maken .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:36
BerichtOnderwerp: Topics omhoog halen

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben toch wel even erg nieuwgierig wat hier aan de hand was/is Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Is Sinterklaas langs geweest of zo afgelopen nacht??? Waar hebben jullie het over? Smiley die vol vragen zit

Je hebt alleen maar ong. 500 postings van ene Hans gemist .... waren wel leuke surprises voor Judith ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:57
BerichtOnderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd

GRIFFIN748 schreef:
ben ik met je eens. maar zoals we gemerkt hebben zitten hier nog wel eens 'simpele zielen' als proeflid...en volgens mij scheelt het een boel werk of je nou van 3 dagen iemands 'rommel' moet opruimen of van 2 weken...

Die simpele ziel is al eens eerder (proef)lid geweest ..... dat maakt het nog erger Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:45
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARISKA601 schreef:
Het is bijna pasen lea...
Wat dacht je van een konijnenboutje...
Je kan ook een fokkerij beginnen...

O nee he, gaan we straks met pasen ook al over FLAPPIE beginnen ... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:51

LEONARD480 schreef:
Oooooooooooo die cross ....................de meeste dames vinden mij superlief hoor ha ha

haha, dat zal dan zondag moeten blijken .... Clown smiley

Maar volgens mij kun je zondag beter in de overheerlijke apfelstrudel happen dan te happen op mijn reacties .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:40

LEONARD480 schreef:
Laat me verrassen Marijan ...haha ...ach weet je marijan ..kan ook veel genieten van mensen in de onderlinge contacten en daardoor zeker aantrekkelijk ...heb ook gemerkt dat er vele lieve mensen zitten op CM

Ben je vast erg jaloers op die mensen .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:26
BerichtOnderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?

CHATULIEM619 schreef:
Het is genant dat mensen denken dat de NBV een vervalsing is gedaan door de RKK. Het is bovendien niet juist. De katholieken hebben wel meegewerkt, maar is één van de stromingen geweest.
Bovendien denk ik dat als je zo'n bewering doet, je ook verder moet kijken dan je neus lang is.
De reden dat de Bijbelvertaling een andere woordkeuze heeft, heeft met een aantal aspecten te maken:
Ten eerste, hoort deze tekst wel in de oorspronkelijke versie thuis? Is deze tekst daadwerkelijk geschreven door de schrijver aan wie we het boek toedichten? In de beginfase schreef men de tekst letterlijk over, en dan kunnen er fouten ontstaan door het overschrijven. Vaak blijkt, dat men ook veel toegevoegd heeft...Het onderzoek naar de oorspronkelijke tekst is een veelomvattend onderzoek, dat met integriteit gepleegd wordt.
In de zeventiende eeuw dacht men dat ze bij de oorspronkelijke tekst beland waren en men noemde die versie de Textus Receptus, letterlijk betekent dit de ontvangen tekst, maar dit bleek niet het geval te zijn. Het onderzoek is na die tijd gewoon verder gegaan, bv. toen men de Dode Zeerollen ontdekt had.
In de Griekse bijbel, kun je precies lezen welke versie ze hebben gekozen en waarom. Bij twijfelachtige teksten geeft men keurig weer in welke manuscripten de ene versie staat en in welke manuscripten de andere versie staat. Volledig transparant, geen poging de zaak te verdoezelen of naar hun hand te zetten.

Wat betreft de stelling dat ze dingen hebben weggelaten, dat klopt. Niet omdat ze de grootsheid van God willen verdoezelen, maar omdat de geloofwaardigheid van de versie niet hoog is. Het is waarschijnlijk toegevoegd, terwijl het niet in de oorspronkelijke grondtekst stond.

Een tweede argument dat de NBV hanteert, is dat de vertaling tot goed Nederlands moet leiden. Het nadeel van de HSV en de NBG51 is dat woorden in de bijbel een andere betekenis hebben, dan in het dagelijks leven. Er ontstaat een zgn. bijbeltaal, een taal die alleen maar door christenen begrepen kan worden. Het woord vlees is daar een duidelijk voorbeeld van.
De NBV heeft ervoor gekozen woorden te gebruiken, die in het NL hetzelfde betekenen als in de Bijbel. Daarom is het woord vlees iedere keer anders vertaald en m.i. beter. De Bijbel moet duidelijk zijn voor de mensen die hem lezen.

Verwarring op dit gebied kan gemakkelijk ontstaan. In de beginperiode van het christendom stonden christenen bekend als kannibalen...puur vanwege de misvatting over het gebruik van taal.

Je hebt helemaal gelijk Chatuliem, maar het is vechten tegen de bierkaai. Sommige mensen willen, ook al kom je met nog zulke sterke argumenten, altijd hun gelijk halen .... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:21
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.

HANS764 schreef:
Tit 3:9

9 Maar houd je verre van dwaze speculaties en geslachtsregisters en dat geruzie en geredetwist over de wet, want dat is allemaal nutteloos en dwaas.

Hou je daar dan ook aan !!!! Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 22:40
BerichtOnderwerp: wat zou jij doen als je geen kinderen kon krijgen ?

HANS764 schreef:
Gewoon schikken naar de omstandigheid... adoptie is een optie, maar ik zou niet met de natuur gaan klooien zoals reageerbuizen en meer van die zooi.

Van uitspraken als dit word ik dus echt ziek. Dat jij misschien niet voor verdere behandeling zou gaan is jouw zaak, maar de manier waarop je dit stelt .... klooien zoals reageerbuizen en meer van die zooi .... Boze smiley

Hoop niet dat je medicatie gebruikt want dat noem ik dan ook maar "zooi".

En waarom zou adoptie wel een optie zijn als je je maar moet schikken naar de omstandigheid .... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 22:18

[quote=LEONARD480]Begint nu wel een leuke en aantrekkelijke wandeling te worden he ... Clown smiley

Zou jij niet thuis kunnen blijven ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 22:14
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.

HANS764 schreef:
Hoi Lisa

Carl Gustaf Jung was van eveneens van mening dat geestesziekte van doen had met demonie. Zoals je weet schenkt God leven, Hij heeft het ingeblazen, dus alles wat daar aan tornt, kan niet anders zijn dan de tegenstander.... of degeneratie, hetgeen je eenvoudig kunt uitbeelden met een fax. Ik stuur jouw een fax, jij verstuurt dezelfde fax elders en ga zo maar door.. totdat de laatste ontvanger er niks meer van kan maken. Ze is onleesbaar geworden. Ik zou op dit punt nog wel gedetailleerder in kunnen gaan, maar het lijkt me dat iedereen nu wel weet waar of ik het over heb.

Greetz Hans

En wat als het origineel in 1 keer 1000 keer wordt gekopieërd ?? dan zal dat niets afdoen aan de leesbaarheid ....
Of nog beter, het origineel staat op de harde schijf en kan onbeperkt worden gedownload?? Ook dan zal het niets aan de leesbaarheid afdoen.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:49
BerichtOnderwerp: Valentijnfeest

MAR907 schreef:
Gewoon heen gaan, dan zie je meer als foto,s..... Gefrustreerde smiley

Hij is geweest .... Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 14:41

[quote=MAR907]De nieuwe lijst ziet er nu als volgt uit:

1. Leonard
2. Sabine
3. Willemijn
4. Chat en Nikita/Mickey
5. Imke
6. Gerdi155
7. Fenny
8. Marijan (o.v.)
9. Bert168.
10. Lisa160 (o.v)
11. Jasmyn (o.v.)
12. mar907
13. crossroad
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 14:36
BerichtOnderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd

SUSANNAH475 schreef:
[/b]Dat laatste is in elk geval een verbetering, want nu klopt het niet echt dat de privacy gewaarborgd is en het veel CM-ers niet duidelijk is dat mensen die geen lid zijn toch kunnen meekijken.

Ik vind het heel jammer voor degene die juist doordat mensen van buitenaf (dat is niet alleen oud-CM-ers, maar ook mensen die nieuwsgierig zijn en er niks te zoeken hebben) mee kunnen lezen, het sommige CM-ers remt om meer open te zijn.
Echt jammer !!

Alleen wat heeft dat te maken met privacy-schending ??

In Nederland is het recht op privacy vastgelegd in de artikelen 10 tot en met 13 van de Nederlandse Grondwet. Een belangrijk onderdeel van privacy, de verwerking van persoonsgegevens, wordt sinds 1 september 2001 voor een groot deel nader geregeld in de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Voordien werd dit in de Wet persoonsregistraties (Wpr) geregeld. Naast de Wbp regelen onder meer de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens, de Wet bescherming persoonsgegevens BES, de Wet basisadministraties persoonsgegevens BES en de Wet Politiegegevens de bescherming van persoonsgegevens.

De organisatie die zich met de privacy van de Nederlandse burger bezig houden is het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP).

Volgens mij kun je als buitenstaander nergens op CM persoonsgegevens vinden. Ook als lid is het trouwens niet mogelijk om persoonsgegevens te vinden over iemand anders.
De enige gegevens die je ziet, zijn die gegevens waarmee jezelf akkoord bent gegaan dat andere leden ze kunnen inkijken.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 00:09
BerichtOnderwerp: Tips voor de eerste date

LISA610 schreef:
Jongens volgens mij ging deze topic over de eerste date en niet over de picknick. So back on-topic. Heb het hele verhaal gelezen en kan hier heel kort over zijn: kom niet met standaardopeningszinnen. Alle zinnen die hier zijn genoemd kennen we nu als CM-vrouwen wel… die gaan dus sowieso geen indruk maken, want dan denken we toch: “Ach die heeft ook het forum gelezen…”

Teveel je best doen om “origineel” te zijn komt ook al snel gemaakt over. Denk dat uit de reacties van de dames hier wel blijkt dat we daar niet op zitten te wachten. Natuurlijk, iedere vrouw krijgt graag een complimentje, maar dan wel oprecht en gemeend. Enne… volgens mij geldt dat net zo goed voor mannen toch? Maar t allerbelangrijkste is volgens mij: wees bij een eerste date gewoon lekker jezelf, leg het er allemaal niet te dik bovenop en heb vooral geen hooggespannen verwachtingen.

Dus deze gaat niet lukken .... ??
Lisa wat heb je mooie ogen, ik zou er wel in willen verdrinken .... Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 83 Volgende
Pagina 37 van 83