ChristianMatch

Forum

Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 15:30
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding

CHATULIEM619 schreef:
Goed, het gaat allemaal zo fijn tussen exen...je kunt goede afspraken maken, je bent als vrienden uit elkaar gegaan en je ziet de kinderen regelmatig. Waarom bekruipt me het gewoon dat de werkelijkheid iets anders is. De theorie kennen we wel, maar hoe gaat het in de praktijk?

We hebben het over de rol van de vader. Er is ook een groep vaders, die de kinderen helemaal niet wil zien, die opgelucht zijn dat ze ervan af zijn. Hoe gaan de kinderen daarmee om?? Lees goed, er staat niet: hoe zouden ze ermee om moeten gaan. Dus aub geen theoretische verhalen hier, daar hebben we niks aan.

O vrienden verhaal, ja is mooi Chat, maar de realiteit is vaak anders en waar het mij per definitie werkelijk om gaat is de communicatie op zeg maar de zakelijke kant. O dat er een groep vaders zijn die liever de kinderen niet wil zien is voor hun verantwoording....kinderen kunnen niks aan zo'n scheiding doen en zijn vaak het slachtoffer van de relatieproblemen van de beide ouders. Is in en in triest dat waar vroeger de liefde was er nu blijkbaar is ingewisseld voor haat...daarom denk ik ook al is het moeilijk, je als vader altijd je best moet blijven doen, ten aanzien van je kinderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 15:20
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

MARISKA601 schreef:
Volgende keer 2 week van te voren betalen...
Gelukkig is alles goed gekomen.
Alles mee kunnen lezen en niet reageren is lastig.

hopelijk heeft de roosvicee een beetje geholpen. Knipoog smiley

Dat zal het zijn ...haha roosvicee Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:40
BerichtOnderwerp: Drachten

SUSANNAH475 schreef:
Ik zou wel eens naar de vineyard gemeente willen... ik heb daar maandag (via internet) zo'n mooie en ontroerende preek gehoord, wat mij betreft: een wonder !!

Zit zo'n gemeente ook in het hoge Noorden Suus???
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:35
BerichtOnderwerp: Welkom terug

CHATULIEM619 schreef:
Welkom terug Gibby. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt hier op de site en dat je je niet afzondert...Chat.

Ook welkom terug Gibby ....was het even vergeten Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:11
BerichtOnderwerp: christen zijn en schuldgevoel

LISA610 schreef:
Hier maar even dezelfde actie als bij de andere topics die helemaal zijn verwaterd door de discussie met Jeramaine: Dit topic gestart met een bijdrage van Jos. Waar het om gaat is "christen zijn en schuldgevoel". Ik heb nu niet veel tijd meer, maar er is vast wel iemand anders die wil inhaken op de discussie voordat het verhaal met Jeramaine begon. So back on topic!

Even off-topic ...een bedankje aan Judith voor het opschonen en nu weer on-topic
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:09
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

MARY052 schreef:
Ik had een afspraak in Drachten vanmorgen om 11.00 uur! Dacht ik .......
Is het pas om 14.00 uur! Echt balen, nu bij een zus om de tijd door te brengen........

Mary

Volgens mij gaat iedereen naar Drachten Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 10:28

SUSANNAH475 schreef:
Ik denk wel Leonard -als ik jouw bijdrages in dit topic zo lees- dat je een te romantisch beeld ervan hebt.
Ik vermoed dat je als ouder hier vaak machtelozer in staat dan je zelf zou willen, en er dan het beste van maakt...
(dan gaat het meer om jouw rol -als alleenstaande ouder- dan overleg wat na de scheiding vaak niet meer zo vanzelfsprekend is).
Maar ik ben ook geen ervaringsdeskundige, dus houd ik me (net als Marijan Knipoog smiley ) liever op de achtergrond bij dit topic.

Het zal niet altijd even gemakkelijk zijn, daarom wens ik alle vaders veel wijsheid hierin...

Ben er ook terdege van bewust Suzannah dat het in veel gevallen inderdaad moeizaam verloopt en het zal ook wel mede door de tijd te maken hebben, waarin we nu leven. De vraag is evident of we daaraan gehoor moeten geven. Vaak is er al zo hoop mis gegaan, dat de communicatie inderdaad in veel situaties slecht verloopt. Zelf ga ik er van uit ga je mee in de emotie van de ex-partner of ga je er zakelijk mee om.
Dit laatste creëert een bepaalde afstand die juist op de meest noodzakelijke opvoedkundige dingen van enorme waarden zijn.
Je moet toch ook erkennen dat kinderen vaak ook daarvan kunnen profiteren ...als het bij de één niet mag dan wel bij de ander, daardoor geef je als bij ouders een verkeerd signaal af lijkt me.
Al begrijp ik heus wel dat er velen zullen zijn die tegen een muur oplopen en onderschat heus niet alle oprechte bedoelingen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 08:01

MARIJAN072 schreef:
Leonard, heb jij ervaring met een scheiding en kinderen? De theorie kan wel eens anders zijn, dan de praktijk.

'k Heb er zelf ook geen ervaring mee, maar zie het wel van dichtbij. Dan zie ik dat dit punt een strijd kan zijn voor gescheiden ouders. Soms moet een vader of moeder bepaalde ideeën, bijvoorbeeld 1 lijn willen trekken in de opvoeding, noodgedwongen loslaten. En dan ligt het niet zo makkelijk, als jij het stelt. Het is zoeken naar een zo goed mogelijke weg (voor de kinderen) hierin, wat bij de een makkelijker gaat dan bij de ander.

Marijan, is heel voorzichtig in advies geven op dit gebied.

Nee.. niet persoonlijk Marijan, maar wat wel vaak in directe omgeving gebeurt is toch de eigen emotie afwentelt op de ouderlijke rol van de kinderen. Ook hier is voorzichtigheid geboden natuurlijk en vaak is gelijk proberen te halen niet dat wat men krijgt. Soms is het een ideaal beeld om te stellen natuurlijk dat er één lijn getrokken moet worden in de opvoeding ...en waar het mij direct om gaat is het volgende, er wordt nog weleens gemakshalve vergeten dat kinderen vaak van gescheiden ouders vaak hetzelfde mee gaan maken in hun leven en ja ...denk dat m.n. de ruzies die blijven ontstaan na de scheiding hier mede toe bijdraagt.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 22:17
BerichtOnderwerp: God heeft de zondaar lief, maar haat de zonde?

LISA610 schreef:
Marjan vraagt jou wie er verblijft in een satanische illussie. Jou reactie hierop is weer een uitspraak waarmee je eigenlijk niet ingaat op de eigenlijke vraag.

Marjan beweert niet dat zonde de hemel binnen komt. Wat betreft Romeinen 6:23 daarin staat het volgende:
Want het loon van de zonde is de dood, maar de genadegave van God is eeuwig leven, door Jezus Christus, onze Heere.

En dan nu de uitdaging voor jou: lees heel Romeinen 6 eens en vertel dan wat je daar leest en in welke context Romeinen 6:23 staat. Dit onder het mom van: begrijpt je wat je leest...

Ja maar daar gaat Jermaine gemakshalve aan voorbij Lisa...stel je voor dat iedereen een klein Bijbelvers uit de context haalt...krijg je toch merkwaardige taferelen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 22:13

THOMAS968 schreef:
http://www.bjnewlife.org/dutch/bstudy/sermons_18.php

beste thomas en alle medechristenen

Is het de bedoeling dat het halve internet naar CM wordt gekopieerd?

Thomas, ook medechristen.

Zal de mensen achter CM leuk vinden...een grotere server en zo Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 22:11

MADELIEF469 schreef:
Daar gaan we weer.... Zieke smiley

Ach Madelief je ziet er ineens zo beroert uit ...oeps krijg het ook Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 22:09

VISSER278 schreef:
Mijn ex heeft gekozen voor nieuwe toekomst, een ándere toekomst .
Ik leef nu mijn leven , daar heeft mijn ex niks meer mee te maken.

Met jouw leven Visser heeft de ex ook niks mee te maken, maar ivm de kinderen moeten jullie wel samen een goede werkbare opvoedkundige lijn trekken.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 22:05

MADELIEF469 schreef:
Leonard, dat weekend waren de kids bij Visser. Dat betekend dat zijn agenda gevolgd wordt en niet die van zijn ex.
En jouw gedachten over de invulling van zijn weekenden is in deze totaal niet belangrijk!!

Gaat mij niet zozeer of de agenda van een ex-partner bepalend is voor dat weekend, maar je kunt in onderling goed overleg er toch samen een creatieve invulling aan geven, want per defenitie is het toch niet elke week een kerstviering.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 21:47

VISSER278 schreef:
en als er nou geen afspraken te maken zijn?
Nee, dit werkt (vaak) echt niet. In veel gevallen zou de ex nog het reilen en zeilen willen beïnvloeden .
Ík zeg altijd : ben je bij je moeder , dan ligt de verantwoording bij je moeder.
Ben je bij mij, dan ligt de verantwoording bij mij . Ik bepaal wat hier gebeurt en niet gebeurt , en niet mijn ex.
Wat ze bij mn ex mogen of niet mogen , daar heb ik niks mee te maken.
'k zal een voorbeeld geven , want voor sommigen is dit misschien kort door de bocht.
Paar jaar geleden , het was kerstviering van de kerk , op een zaterdagmiddag. Mn kids waren dat weekend bij mij en hun moeder vond dat ze naar de kerstviering moesten. Op diezelfde zaterdag was het ook viswedstrijd en daar hadden ze veel meer zin in ( en ik ook)
Goed, dat weekend bij mij? Dan bepaal ik dus wat we doen en niet zij.
Dus..............vissuhhh

Ja Visser in jouw verhaal, merk ik een beetje op, dat de communicatie lijnen tussen jouw en je ex, niet van dat niveau zijn die wenselijk zouden zijn, bij het opvoeden van jonge kinderen en natuurlijk willen kinderen de in hun ogen leukere dingen doen ...en in hun situatie geef ze is ongelijk, maar of het verstandig is hmmm...toch een ander verhaal....
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 21:20

WILLEMIJN232 schreef:
Dat is helemaal waar Visser ...en we worden ouder he en als je gaat daten pfff ....merk je dat wel de volgende dag.... Smiley met dichtgeplakte mond
Wat zijn jullie ineens close Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley Engeltje smiley[/quote]

Ha ha is dat zo ....nou broeder Visser is een prima kerel hoor ...altijd al gevonden...
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 21:13

VISSER278 schreef:
We gaan, Clown smiley na die broodnodige rust weer vol aan de bak ...toch Visser
Zo is dat Leo, 6 dagen zult gij arbeiden hé.
Maar volgens mij had jij dit weekend niet genoeg aan die ene dag. Lachende smiley[/quote]

Dat is helemaal waar Visser ...en we worden ouder he en als je gaat daten pfff ....merk je dat wel de volgende dag.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 19:22

Heidelbergse Catechismus

Zondag 25
Vraag 65: Nu alleen het geloof ons aan Christus en aan al zijn weldaden deel geeft, waar komt dit geloof vandaan?
Antwoord:
Van de Heilige Geest1, die het geloof in ons hart werkt door de verkondiging van het heilig evangelie2 en het versterkt door het gebruik van de sacramenten3.

1 Joh. 3: 5; 1 Kor. 2: 12; 1 Kor. 12: 3; Ef. 1: 17, 18; Ef. 2:8; Filip. 1:29. 2 Hand. 16: 14; Rom. 10: 17; 1 Petr. 1:23. 3 Matt. 28:19.

Vraag 66: Wat zijn sacramenten?

Antwoord:
Sacramenten zijn heilige zichtbare tekenen en zegels, die God ingesteld heeft om ons door het gebruik daarvan de belofte van het evangelie nog beter te doen verstaan en te verzegelen.
Deze belofte houdt in dat Hij ons om het enige offer van Christus, aan het kruis volbracht, vergeving van zonden en eeuwig leven uit genade schenkt1.

1 Gen. 17:11; Lev. 6: 25; Deut. 30: 6; Jes. 6: 6, 7; Jes. 54: 9; Ezech. 20: 12; Rom. 4: 11; Hebr. 9: 7, 9; Hebr. 9: 24.

Vraag 67: Hebben het woord en de sacramenten beide als doel ons geloof te wijzen op het offer van Jezus Christus aan het kruis, als de enige grond van ons heil1?

Antwoord:
Ja, want de Heilige Geest leert ons in het evangelie en bevestigt ons door de sacramenten, dat ons volkomen heil rust in het enige offer van Christus, dat voor ons aan het kruis gebracht is.

1 Rom. 6:3; Gal. 3:27.

Vraag 68: Hoeveel sacramenten heeft Christus in het nieuwe verbond ingesteld?

Antwoord:
Twee, namelijk de heilige doop en het heilig avondmaal.

DE HEILIGE DOOP
Zondag 26
Vraag 69: Hoe wordt u in de heilige doop onderwezen en ervan verzekerd, dat het enige offer van Christus aan het kruis u ten goede komt?
Antwoord:
Christus heeft het waterbad van de doop ingesteld1 en daarbij beloofd, dat ik met zijn bloed en Geest van de onreinheid van mijn ziel, dat is van al mijn zonden, gewassen ben2. Dit is even zeker als ik gewassen ben met het water, dat de onreinheid van het lichaam wegneemt.

1 Matt. 28:19. 2 Matt. 3:11; Marc. 1: 4; Marc. 16: 16; Luc. 3: 3; Joh. 1:33; Hand. 2:38; Rom. 6:3, 4; 1 Petr. 3:21.

Vraag 70: Wat betekent dat: met het bloed en de Geest van Christus gewassen te zijn?

Antwoord:
Dat wij van God vergeving van de zonden hebben uit genade, om het bloed van Christus, dat Hij in zijn offer aan het kruis voor ons vergoten heeft1.
Verder ook, dat wij door de Heilige Geest vernieuwd en tot leden van Christus geheiligd zijn, zodat wij hoe langer hoe meer van de zonde afsterven en godvrezend en onberispelijk leven2
.

1 Ezech. 36:25; Zach. 13:1; Hebr. 12: 24; 1 Petr. 1: 2; Openb. 1: 5; Openb. 7: 14. 2 Ezech. 36: 26, 27; Joh. 1: 33; Joh. 3: 5; Rom. 6: 4; 1 Kor. 6: 11; 1 Kor. 12: 13; Kol. 2:11, 12.

Vraag 71: Waar heeft Christus ons beloofd dat Hij ons even zeker met zijn bloed en Geest wassen wil, als wij met het doopwater gewassen worden?

Antwoord:
In de instelling van de doop, die zo luidt: Gaat dan heen, maakt alle volken tot mijn discipelen en doopt hen in de naam van de Vader en de Zoon en de Heilige Geest, Matteüs 28: 19.
En:Wie gelooft en zich laat dopen, zal behouden worden, maar wie niet gelooft, zal veroordeeld worden, Marcus 16: 16.
Deze belofte wordt herhaald waar de Schrift de doop het bad van de wedergeboorte en de afwassing van de zonden noemt, Titus 3: 5; Handelingen 22: 16.

Zondag 27
Vraag 72: Is dat waterbad dan de afwassing van de zonden zelf?
Antwoord:
Nee1, want alleen het bloed van Jezus Christus en de Heilige Geest reinigen ons van alle zonden2.

1 Matt. 3:11; Ef. 5: 26; 1 Petr. 3:21. 2 1 Kor. 6: 11; 1 Joh. 1:7.

Vraag 73: Waarom noemt de Heilige Geest de doop dan het bad van de wedergeboorte en de afwassing van de zonden?

Antwoord:
God zegt dat niet zonder dringende reden.
Want Hij wil ons daarmee leren, dat onze zonden door het bloed en de Geest van Jezus Christus weggenomen worden, evenals de onreinheid van het lichaam door het water1.
Maar vooral wil Hij ons door dit goddelijk pand en teken ervan verzekeren, dat wij even werkelijk van onze zonden geestelijk gewassen zijn, als ons lichaam met het water gewassen wordt2.

1 1 Kor. 6:11; Openb. 1:5; Openb. 7:14. 2 Marc. 16:16; Gal. 3:27.

ter aanvulling wat in de Heidelbergse Cathehismus staat over de Doop en het Kruis

Laatst aangepast door
LEONARD480
op maandag 7 maart 2011, 19:25
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 17:38
BerichtOnderwerp: voorjaarswandeling

JASMYN704 schreef:
Wie gaat ermee wandelen, en natuurlijk gezellig een bakje doen nadien, in het prachtige Bakkeveen op zaterdag 19 maart?

Niet allemaal tegelijk!! Knipoog smiley

Zal even kijken of het gaat lukken ....waar is die agenda toch Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 17:35
BerichtOnderwerp: Topics omhoog halen

MARIO216 schreef:
@Mario is er nog.

Ben weer helemaal terug ....dus Visser is niet alleen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 17:28
BerichtOnderwerp: Autisme

WILLEMIJN232 schreef:
Sociale controle is groot hier merk ik....... Knipoog smiley
Maar ik kwam niet net uit de kroeg, nee , ik kon niet slapen en je weet ook best waarom........ Engeltje smiley

Een echt ochtendmens dus ...maar sociale controle heeft ook zijn voordelen ..... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 16:52
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

Op 16 april is er ook de speeddate van Christan Match. Omdat we niet alle picknickgangers kunnen bereiken laten we deze datum WEL staan voor de picknick!!!

Picknick 16 april 2011

Let op: de picknick is tegenover het restaurant op de hei!! Zie routebeschrijving hier onder.

verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant \"juffrouw Tok\" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

Ieder neemt zijn/haar eigen eten en drinken mee, een kleedje of stoel is handig (denk aan de koude grond het is pas april!)

Een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google \"christianmatch picknicken ede\", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto\'s worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

juffrouw tok heet het restaurant.
tegenover de schaapskooi.
gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.

Het adres:

Partycentrum Zuid-Ginkel
Verlengde Arnhemseweg 101
6718 SM EDE

Vanuit Utrecht:

• Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen.
• Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek.
• Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede.
• Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

Vanuit 's-Hertogenbosch:

• Volg de A50 richting Nijmegen.
• Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht.
• Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
• Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .

Vanuit Zwolle:

Volg de A28 richting Harderwijk.
• Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem.
• Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op.
• Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
• Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5
simone 40 jaar en kind 11 jaar*
arjanne 40 jaar?*
gerda 51 jaar*
marianne129, 49 jaar evt met kinderen
angelique327, 50 jaar
susannah475, 45 jaar
jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar
Joëlle246, 52 jaar
Sweetlady, sweets 40er
Miekjes285 42 jaar
Erika129 36 jaar
trijnie671 49 jaar
annette965 50 jaar
irene200 57 jaar
Sofie807
Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud)
esther279 32 jaar met kind
lydia739
dinie968 52 jaar
loretta033 54 jaar
kersje453 49 jaar
xabia794 met dochter van 11
en belgische smiley*
dayspring826
caarolien... 52 jaar
brecht936 63 jaar met introducees
ingrid800 39 jaar met drie kinderen
gerlyn320 37 jaar
marieke897 met kids (onder voorbehoud)
Marian096 48 jaar
jasmyn704 met zoon (leeftijd?)
Lisa610 42 jaar
carien982 31 jaar
wilma729 45 jaar
Aatje057 47 jaar
Christina 50 jaar
Cornelia889 54 jaar

mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17
crossroad317
henduk729, 40 jaar
met intro*
pimpernel883, 44 jaar
benny340 45 jaar
jozua159 48 jaar
leonard480, 43 jaar, o.v. evt met vriend
Billy701 48 jaar
eggie949 34 jaar
gert182 42 jaar, met zoon van 15
herman388, 48 jaar
marcowaal200 40 jaar
bob582 32 jaar
searching 40 jaar
bartje734 51 jaar
johannes774 49 jaar
roseve569 50 jaar
timo194 25 jaar
joelbax 24 jaar
mydestany349 32 jaar, evt met dochter
gibby159 65 jaar
winnetou276 35 jaar
hannes469 42 jaar
willem591 64 jaar
maded321 46 jaar
robert118 43 jaar
arjo182 49 jaar
dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?)
marsjg370
jves252 35 jaar
Portio 57 jaar
Eloy997 45 jaar

Er kan nog meer bij!!
Han en Lief hebben er zin an!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 16:49

JASMYN704 schreef:
Voor het geval ik dan "uit de lucht" ben hier op CM......een aantal achterblijvers Engeltje smiley wil vast wel de gegevens up-to-date houden en de uitnodigingen persoonlijk bezorgen!?

Geen probleem hoor ..ha ha .....of we moeten lisa even lief aankijken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 16:19

JASMYN704 schreef:
Even t lijstje compleet maken:

- VBG de Bethel in Drachten: 4e themadienst Openbaringen 10/4 om 19:30 uur.
- Alphadienst in de PKN-kerk van Jasmyn op 1 mei om 14.00 uur - Noordoost Friesland
- "Kom in dienst" in de Christelijk Gereformeerde kerk van Inez in Groningen 20/3 of 17/4 of...
- Dienst in de kerk van Josina in Utrecht op ...........
- Dienst in de kerk van Mar te ??? op .........
- VBG te Groningen (kerk van Drentse) op...............
- Thomasviering in de kerk van Willemijn te ....... op

Zet het in de agenda Yasmyn ...ehh die ik nog moet aanschaffen ...
Drachten, Noordoost Friesland etc. zo kom je nog eens ergens..
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 16:13

VISSER278 schreef:
Zijn jullie, Visser en Leonard, zo gehecht aan elkaar Smiley die vol vragen zit Lachende smiley Clown smiley
Nou ja, een dagje rust .......best lekker toch? Knipoog smiley[/quote]

We gaan, Clown smiley na die broodnodige rust weer vol aan de bak ...toch Visser
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 16:02
BerichtOnderwerp: christen zijn en schuldgevoel

MARIAN519 schreef:
Wie is de hedendaagse satanisch wereldse theoloog?

Denk niet dat je gauw een antwoord krijgt .... Marian Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LEONARD480
op maandag 7 maart 2011, 16:03
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:57
BerichtOnderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?

JOS689 schreef:
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?

Denk in zekere mate dat het merendeel, hier zit om een relatie te verkrijgen en dus ik ook en al naar gelang de tijd verder gaat, merkte ik ook wel dat op Christianmatch ook vriendschappen kunnen ontstaan ...enerzijds de kwestie lotgenoten en anderzijds ook normale vriendschappen.
Al wil ik wel gebruik maken van de gelegenheid, dat het doel niet vergeten mag worden.....natuurlijk...
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:49
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

GRACE585 schreef:
mijn mooiste moment was gisteren toen mijn kanjer die ik hier op cm heb leren kennen jarig was en hij mij ten huwelijk gevraagdheeft.
natuurlijk heb ik JA gezegd Verliefde smiley

Heel leuk voor jullie allebei ....Wow ....
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:42
BerichtOnderwerp: BZV Topic

CHATULIEM619 schreef:
Volgens mij zitten er hier genoeg boeren hier op de site....

Of bloemist zoekt vrouw....ehh weet niet of dat nog van toepassing is Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:37
BerichtOnderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd

CHRISTIANMATCH schreef:
Beste forummers, graag chatten in de chatbox en op het forum voor zover het kan ontopic blijven, we dwalen de laatste dagen erg veel af. Mijn dank is groot!

Ja Judith broederlijke en zuster liefde is inderdaad niet on-topic...maar ook wel weer grappig ....maar goed even van een off-topic bericht naar on-topic
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 23:32

CHATULIEM619 schreef:
Dat klopt, ik hoor hier wel eens de klacht: bij mn ex mogen ze andere dingen dan bij mij.

Duidelijke afspraken tussen de twee ex-partners is van essentieel belang voor de opvoeding van kinderen. Kinderen kunnen er misbruik van maken als ze in de gaten hebben dat er naast de scheiding ook problemen zijn in de communicatie.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 56 Volgende
Pagina 35 van 56