ChristianMatch

Forum

Berichten van CARMEN073
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 27 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CARMEN073
Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:19
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...

JOL252 schreef:
Inderdaad... je zou toch je ogen uit je hoofd generen als je de werkelijke achtergronden zou horen van iemands situatie en dan zo'n "lage opmerking" gezegd hebbende ...

Dit is nog altijd internet he: iedereen kan daar van alles op beweren zonder enige vorm van bewijs. Als Wmijn het zo moeilijk heeft kan ze net als ieder ander gebed vragen op het daarvoor bestemde topic zonder hier en hele discussie aan te wijden.

Ik zou mn ogen uit mn kop schamen als mijn verdriet zo op een forum breed werd uitgemeten werd door een soort van promotieteam. Bah bah.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:14

ERIKA129 schreef:
Wat een laag bij de grondse opmerking!!!
BAH!!!!

Is gewoon een weergave van feiten hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:03

WILLEMIJN232 schreef:
En verder ? Als het je zo stoort moet je niet meer op het forum schrijven......en je alleen met daten bezighouden......

Maritime ook weg? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:01

MARITIME853 schreef:
Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn....
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet....
Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien.
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Kotsende smiley

Klopt helemaal hoor Maritime. Er wordt nu geschermd met het vreselijke verdriet van Willemijn waardoor niemand haar meer mag aanspreken op haar gedrag op het forum.

Ik heb Wmijn nog nooit op enige barmhartigheid of zachtmoedigheid betrapt jegens de mensen die zij zonder enige oorzaak van tijd tot tijd aanvalt en zo hard mogelijk kwetst. Wees dan een 'vent' en ga zelf ook niet zielig lopen doen.

En eerlijk gezegd; iemand die zo haar moeilijkheden op een forum etaleert en het gebruikt om een status aparte te verkrijgen neem ik idd niet meer serieus. Dat mag vreselijk hard lijken; maar ja, zo ben ik nu eenmaal geworden hé; heb ook heeeeel erg veel meegemaakt.

Wel heb ik in mijn leven geleerd dat mensen die het hardst 'mauwen' meestal het minst te verduren hebben.

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 16:23
BerichtOnderwerp: Wat gaan jullie doen en wat houdt jullie bezig?

SHANITA130 schreef:
Ik weet nog helemaal niet wát ik met me huis ga doen, behalve me plafond in de grondverf.

.

Grondverf hoort op de grond... Zou je niet liever gewoon saus op je plafond smeren?

Als je nu heeeel lichtblauwe saus drop doet, en ga je er daarna met een beetje witte saus en een spons wolkjes op deppen. Moet jij es zien hoe relaxed jij wordt als je op je rug ligt daar!

Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:56
BerichtOnderwerp: 2 Korinthe 12

JEFFREY984 schreef:
Ik ben juist tegen dit soort dingen daar ze schriftuurlijk niet onderbouwd kunnen worden. Het Woord is ons anker, het Woord overtuigt ons, en niet de mens.

God's zegen

Euhm... kun je je aanwezigheid op een datingsite wel schriftuurlijk onderbouwen?

En nee; ut is niet flauw bedoeld. Staat er niet geschreven: "Een ieder, die een vrouw aanziet om haar te begeren, heeft in zijn hart reeds echtbreuk met haar gepleegd."
Er valt dus wel degelijk iets af te dingen op al dat gegluur naar mekaar. Ik ben van mening dat een datingsite, behalve de mooie dingen die ook ontstaan, ook veel minder fraais in de hand werkt.

B.o.t.; als je gelooft dat alleen die zaken geoorloofd zijn die in de bijbel genoemd worden dan moet je dat ook consequent toepassen.
Vind ik.

Laatst aangepast door
CARMEN073
op woensdag 31 oktober 2012, 16:31
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 18:45
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

STEENTJE178 schreef:
Wat een SNOEPJE!!!! Verliefde smiley
Ehm......pepernootje?? Clown smiley

Hmm.. pepernootjuh... s Wel een originele naam, maar ik denk dat ik em toch anders ga noemen.

Zal k een prijsvraag uitschrijven? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 13:16
BerichtOnderwerp: Wat gaan jullie doen en wat houdt jullie bezig?

SHANITA130 schreef:
Wat gaan jullie doen vandaag(en de rest van de maand, en de maand erop, en wat houdt jullie bezig.)

En ik ben benieuwd naar wat anderen bezighoud, kan vanalles zijn Knipoog smiley

Méééén... daar heb ik een heel forum voor nodig! Past egnie in 1 topic hoor.

Succes met je huis! Tip; maak een mooie stralende wandschildering in je woonkamer die je iedere keer opvrolijkt.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 13:09
BerichtOnderwerp: Het weer

LEANNE226 schreef:
Ik zeg niks............groot,bruin,warm,niet te oud........zwijmel

Een hond! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 13:06

ZEELAND736 schreef:
Wil je die hebben...???
Of heb je die al???

Ziet er wel heel lief uit!!!

Wilk hebben! Ik bennie zo veeleisend; ben met een klein cadeautjuh al tevreden hé Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 00:20

Alvast voor Sinterklaas:

P.S.; hoeft niet door de schoorsteen...
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:16
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

Voor wat betreft de ouwe koeien:

Ik neem het op dit topic op voor Steentje en Zeeland die zonder oorzaak worden aangevallen door Willemijn.

Vervolgens wordt ik door Pieter 'veroordeeld' tot het nadeel van de twijfel in verband met zaken uit het verleden. Heeft helemaal nix te maken met waar het hier in 1e instantie over ging.

Maar als iemand mij aanspreekt op het 'verleden' dan heb ik het recht om dit even helder te maken.

Ik ben er niet over begonnen, maar als iemand naar ouwe koeien verwijst zonder ze te benoemen dan is dat natuurlijk wel een erg makkelijke manier om iemand monddood te maken.

Er worden hier al te vaak absurde beschuldigingen geplaatst zonder dat de persoon in kwestie dit staaft met bewijzen of anderszins aantoont. Dat heet lasteren ja.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:09

PIETER649 schreef:
Nou sjonge jonge.... wat heb ik daar toch gelasterd, ik schaam mij met terugwerkende kracht... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt NOT

ik heb geschreven dat ik iets tegen mega-kerken an sich heb omdat ze kleinere gemeenten leegzuigen... so what?? Smiley die vol vragen zit
heb ik gezegd dat de boodschap daar niet deugd???

luister Carmen, of Zinga, of hoe jij je na je volgende ban weer gaat noemen, ik mot jou niet, jij mot mij niet.
das helemaal niet erg, je kunt niet met iedereen vriendjes zijn.
maar als jouw beschuldiging van laster niet meer is dan deze link, vind ik jou lasterlijk bezig.
Gij zult geen valse getuigenis geven dame... BAH Zieke smiley

Moet ook alles uitleggen hé.

Dit zijn de onwaarheden die jij hier hebt geventileerd:

Helaas leert de practijk dat de groei juist vanuit andere gemeenten komt.
Kleinere gemeenten worden opgevreten door die grotere gemeenten en verdwijnen.

De aanzuigende werking komt door een goede marketing.. comfortabele stoelen, opbouwend (opzwepend) sfeertje en een winnaarssfeer.

Vind jij het een leugen te stellen dat de aantrekkingskracht mede berust op een marketingconcept???

Mijn mening is dat het niet goed is dat charismatische gemeenten hun groei uit andere, zowel charismatische en/of traditionele, gemeenten halen.
Ten eerste kunnen ze beter zieltjes winnen onder de heidenen.

Ten tweede voorkom je er de bijna standaard teleurstelling mee die men ervaard als men na met gejuich binnengehaald te zijn, binnen een half jaar geen aandacht meer te krijgt. Hierna viua de achterdeur weer verdwijnt en ook niet meer naar de oude gemeente terug durft.

Er zijn de afgelopen jaren honderden mensen tot geloof gekomen die daar persoonlijk van getuigen. Het lijkt me niet dat ze allemaal liegen of een verhaaltje ophangen, dus geloof ik hen, en niet jouw weergave van dit gegeven. Het gaat dus niet om gelovigen uit andere kerken maar om ongelovigen die God leren kennen en voor Hem kiezen.
Deze mensen kiezen ervoor om Jezus te volgen en zij geloven dat Jezus voor hun zonden aan het kruis is gestorven. Als jij dat marketing wilt noemen dan euh... is dat toch op z'n minst een bijzonder concept.

Er wórden dus zieltjes onder de heidenen gewonnen. God werkt nog steeds.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:01
BerichtOnderwerp: Het weer

LEANNE226 schreef:
Ja ik mag even zeuren! Stervensdruk op het werk vanwege alle zieken,naar huis in de file terwijl de storm om me heem raast.Maar de stamppot staat nu op en als de familie zat is vertrek ik naar een adresje wat mij vroeg te komen want ze zijn er ziek.......en het schijnt dat het beddegoed niet langer kan blijven liggen Zieke smiley

Doe mij maar zomer,iedereen gezond,lekker buiten zitten met een wijntje en zo..........

Dat het maar snel bedtijd is,dan kan ik weer dromen van knapperende haardvuren,berevelletjes en.......... Knipoog smiley

Leanne,vindt chocomel uit de senseo ook lekker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

... en.... ??? Wel netjes je zin afmaken hé Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:57

PIETER649 schreef:
over welke kerk zou ik onwaarheden verspreid hebben?
en in welke reactie?

buiten dat schrijf ik op dit forum voor eigen verantwoording en niet namens welke kerk, voetbalvereniging of postzegelverzamelaarsbond dan ook.

wel graag je reactie met exacte bijdrage vermeld, aangezien ik jou reactie anders als laster zal moeten beschouwen.
dus nu even niet zwelgen in bitterheid en eenzaamheid maar to the point en rapido reageren...

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1528
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:36

WILLEMIJN232 schreef:
Daar had je het gisteren ook al over richting Pieter, waarom doe je dat? Mag je als kerkenraadslid geen mening hebben of zo?
Ik zie de zin er niet zo van in waarom je dat steeds vermeldt?????

Ik vind dat toch een interessant gegeven. Kerkenraadsleden hebben een voorbeeldfunctie en dienen volgens de bijbel van onbesproken gedrag te zijn.

Pieter heeft dit (openbare) forum gebruikt om andere kerken in een kwaad daglicht te stellen. Hij heeft onwaarheden verspreidt over minstens 1 kerk en de gang van zaken in deze kerk op een onjuiste manier neergezet en zo dus feitelijk gelasterd.

Ik ben benieuwd of dit de algemene mening is van zijn kerk. Dus Pieter; wees lief en laat me ff weten van welke kerk je raadslid bent zodat ik kan informeren waarom jouw kerk zo'n hekel heeft aan de mijne. En het kennelijk nodig vindt deze te belasteren.

(sorry trouwens voor de late reactie; kwas ff elders dit weekend. Erg druk met bitter en eenzaam zijn... Lachende smiley )

Laatst aangepast door
CARMEN073
op maandag 29 oktober 2012, 18:37
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 21:05

PIETER649 schreef:
Mijn persoonlijke ervaring met zowel jou als met Willemijn, doet mij toch bevestigen dat Willemijn het voordeel van de twijfel krijgt en jij het nadeel van de ervaringen uit het verleden. Lachende smiley

Kan ik echt niet van wakker liggen. Van iemand die liever ziet dat mensen voor eeuwig verloren gaan dan dat ze tot geloof komen maar zich niet bij zijn kerk aansluiten verwacht ik überhaupt geen goeds.

En dat blijkt al weer uit het feit dat je liever het verleden oprakelt dan dat je de moeite neemt je mening op feiten te baseren.

GrZing!

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 26 oktober 2012, 21:06
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 20:37
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://www.youtube.com/watch?v=KUzR4HKbi9w
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 20:09

WILLEMIJN232 schreef:
Ik moet altijd een beetje glimlachen om jouw reacties Carmen, je hebt zo'n hekel aan mij dat je ieder schrijfsel aangrijpt om mij overal van te beschuldigen......Prima hoor, ik heb er geen last van....
Het komische vind ik dan altijd dat jij vileiner doet dan dat ik ooit zou doen.....en je mij dat verwijt.....
Verder doe je voorkomen of door mij mensen van het forum verwijdert worden, grotere onzin kan je niet schrijven en als je eerlijk bent weet je ook wel dat die mensen dat helemaal aan zichzelf en hun gedrag te danken hebben......
Wat jij als integer ervaart hoeft een ander niet zo te ervaren , dat zal jij toch ook weten.......
De pot verwijt de ketel zou ik zo zeggen......en doe vooral je best ....over respectloos en christelijk gesproken...... Engeltje smiley

Ik ben het helemaal met je eens; maar dan omgekeerd!!

Je verwijt anderen de dingen die je zelf doet, je kwetst ze zo veel en hard mogelijk en vervolgens schiet je in de slachtofferrol zodra iemand er iets van durf te zeggen.

Dat je niet draaierig wordt van al dat omgedraai! Lees je de bijbel ook achterstevoren??
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 19:40

Quote:
Zullen we weer teruggaan naar het huishoudelijke topic-onderwerp?

Nee; het is weekend! Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 26 oktober 2012, 19:44
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 19:39

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb wel andere verhalen van Frank gehoord.....daarom ook mijn reactie op het forum.......Frank werd daar wel erg ongelukkig van.....

Zeeland maakt vaak erg misplaatste opmerkingen over degene die ze niet mag, ik heb de vrijheid om daar op te reageren....dus dat argument slaat wel degelijk ergens op.....
En zwartgallig in het leven staan????? Je kent me niet eens dus oordeel daar niet over....
Maar, ga rustig verder met de zgn grappige opmerkingen en neem het niet te serieus......is ook erg christelijk..... Engeltje smiley Nu neem je het wel serieus als het je uitkomt??????

Het is nog steeds je favoriete bezigheid om zaken om te draaien. JIJ bent de enige op dit forum die doorlopend misplaatste opmerkingen maakt over mensen die jij niet mag. Zeeland heb ik nog nooit zoiets zien doen.

Ik ken Steen en Zeeland als 2 zeer integere meiden en de manier waarop jij ze volkomen respectloos het leven zuur probeert te maken op dit forum zegt niets over hen. Des te meer over jou.

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 26 oktober 2012, 19:42
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:45

STEENTJE178 schreef:
Waarom al die sneren, Willemijn? Het geeft zo'n negatieve lading op het forum, en is natuurlijk niet leuk voor degene aan wie het gericht is.

Met een beetje inlevingsvermogen kun je echt wel begrijpen dat Zeeland het goede voor heeft met haar kinderen etc. Waarom kraak je haar dan aldoor af?

Omdat Zeeland de volgende is die Willemijn van het forum af wil hebben.

Jij (Steen) bent next.

Dat jullie dat nu nog steeds niet doorhebben verbaast mij mateloos.

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 26 oktober 2012, 14:46
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:48
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

4 a genius....

All Gods children need traveling shoes Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=WJYRfsOrQfM
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:42
BerichtOnderwerp: Kunst

Trug naar de natuur, k citeer alleen nog groen Lachende smiley

Quote:
Ik denk dat kunst veel meer bewust moet worden beseft. Als je kijkt naar het oude testament, waar kunst geheel geintegreerd was... En niet alleen ten tijde van de tempelbouwers. Je komt het op heel veel plaatsen tegen. Zo hoort het ook. Ik denk dat er veel te veel de nadruk gelegd word op de uitingen. En niet op de inhoud. Dan krijg je een elitair groepje wat geliefd of verguisd wordt. En helaas is dat al eeuwen aan de gang. Terwijl juist kunst heel normaal bij een samenleving geïntegreerd behoort te zijn. Het mag er niet buiten staan.

Het grappige is dat er met regelmaat een generatie kunstenaars opstaat die dit wil en die tracht de kunst te democratiseren. Tot op heden is dit echter niet echt gelukt.

Jij hebt het over een elitair groepje dat geliefd of verguisd wordt, en mijn vraag is dan; door wie? Ik heb de indruk dat veel moderne kunst ook uitsluitend gewaardeerd en begrepen wordt door een elitair groepje. Op zich is dat natuurlijk niet verboden. Maar ik vraag me wel af in hoeverre deze constructie door de commercie in stand gehouden wordt.

Soms bekruipt mij het 'nieuwe-kleren-van-de-keizer-gevoel.... Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen
Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
CARMEN073
op dinsdag 23 oktober 2012, 19:44
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 16:58
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

ERIKA129 schreef:
pas je wel op zo hebbie een zonnetsteek Coole smiley met zonnebril

Zonnetsteek:

1. Die steek van daarnet;
2. Een steek van een bijzonder agressief insect dat alleen in Fryslan forkomt;
3. Een steek in netvorm.

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 13:53

LEANNE226 schreef:
Is ut te warm veur mien wicht .........begriep dat dan!

Warm... bij jim boppe? Verraste, verbaasde smiley Der ljuw ik nix fan jur Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 13:34

ROELANDE345 schreef:
Ja sommige mensen zijn gewoon hebberig Boze smiley

Is nodig in het kader vammijn zelfontplooiing. 1 man per dag.

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 12:08

GERRIT603 schreef:
een barman is geen kroegtijger Coole smiley met zonnebril

Barmannen zijn vammij!!

Dubbele wil ik evt wil ruilen

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 12:04

LEANNE226 schreef:
Even showen jans!
Ik koop zelden kleding,mijn zus daarentegen koopt zich arm........en schuift hier dan stiekem de zakken naar binnen zodat haar man het niet ziet.......ideaal! Lachende smiley

Smiley die vol vragen zit

En trekt ze dan alles over elkaar aan??
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 13:39
BerichtOnderwerp: Het gitaristen topic

Ben een volkomen leek vwb gitaarmuziek...

Maar iets mooiers dan dit heb ik nognie gehoord

http://www.youtube.com/watch?v=iyOImg1LPEQ&feature=related
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CARMEN073
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 27 Volgende
Pagina 1 van 27