Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 07:12
|
|
|
Wat gaan jullie doen vandaag(en de rest van de maand, en de maand erop, en wat houdt jullie bezig.)
Ja, ik begin dit topic, omdat er misschien mensen zijn die dingen kwijt willen. Omdat ze enthousiast zijn, of omdat ze iets willen delen. Of voor wat voor een reden dan ook.
Ik zal beginnen. Nou, ik zou in de zomer me huis verven, niets van terecht gekomen, ik heb ook eerst mijn vloer erin laten zetten, en daarna schilderen, het had andersom gemoeten, maar ja, da's nu te laat.
Niets aan de hand en niets meer aan te doen, je kan een soort van zeil kopen om over je vloer te doen. Want met kranten aan mekaar plakken dat is niets en tijdrovend ook...
Dus straks bij doe het zelf zaken en zo kijken op internet, en vanmiddag, of vanochtend spullen halen en dan beginnen. Ja, want morgen komt er iemand van de WMO kijken, en ik heb dat afgesproken en ik praat mezelf zin in
Dus ja, echt veel schrijven hier vandaag zal ik niet.
Ik zal vanavond wel even vertellen hoe het ging.
En ik ben benieuwd naar wat anderen bezighoud, kan vanalles zijn
Fijne en gezegende en vredige dag.
Vandaag spullen kopen om te schilderen eindelijk in mijn huis enthousiast.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 07:22
|
|
|
Ik ga vandaag werken.
Wat me bezig houdt? Krijg ik de mensenplanning rond voor de GO-live van het project waar ik mee bezig ben zonder de arbeidstijden wet te over treden Krijgen we alles uitgelegd voor de tijd? Hebben we alles op tijd af? Hoe krijg ik een bepaalde manager zover dat hij mee gaat werken .. ..
Maar vrijdagavond weekend (lekker naar een dorpsfeest met een vriendin)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 08:09
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik ga vandaag werken.
Wat me bezig houdt? Krijg ik de mensenplanning rond voor de GO-live van het project waar ik mee bezig ben zonder de arbeidstijden wet te over treden Krijgen we alles uitgelegd voor de tijd? Hebben we alles op tijd af? Hoe krijg ik een bepaalde manager zover dat hij mee gaat werken .. ..
Maar vrijdagavond weekend (lekker naar een dorpsfeest met een vriendin) |
Hai Anna,
Wat is dat, de "GO-live"? Ja, ik heb al op google gekeken, maar ja er zijn teveel vérschillende resultaten.
Maar ja, je moet iets rond zien te krijgen, met planning met mensen, zonder dat je de arbeidstijden wet overtreed... Dus maw, daar begrijp ik uit, dat je mensen inplant voor meewerken aan een "GO-live?" project waar jij mee bezig bent. En dat je moet uitkijken dat die mensen dan niet teveel uren maken?(arbeidstijden wet) En je moet een hoop uitleggen voor die tijd, en 'alles' afkrijgen. Wat is alles?
En je moet een manager zover zien te krijgen dat hij meewerkt.
Zo, het klinkt wel allemaal heel boeiend en spannend!
En dan in het weekend naar een feest met een vriendin, heerlijk vooruitzicht.
Sterkte vandaag!
Ja, ik ga nu ook beginnen, tot vanavond!
Dus, helaas, uitloggen, anders komt er niets van mijn werk terecht!
Laterz!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 08:53
|
|
|
Nou, ik ga naar de boumarkt, heel dapper, zo vroeg, om nog wat afdekfolie te halen. etc.
Ik ben trots op mezelf, ja, want het moét van niemand, wat je wel hebt als je werkt voor een baas.
(Eigenlijk lijk ik wel gek: het liefste wat ik doe is de hele dag slapen, lezen en film kijken
Maar nee, ik ga heel dapper met de fiets naar de bouwmarkt. En daarna werken in me huis, plafond schilderen.
En dat wordt lopen op de terug weg, kan niet fietsen met zware spullen. Spullen op me bagagedrager en aan me stuur en zo'n fietstas heb ik, redelijk stevig kan ook het eea in, en anders doe ik het in meerdere keren.
Maar goed, ik denk maar zo, over een paar weken ben ik klaar met me hele huis. Wat is nu een paar weken? Kijk, zo moet je denken.
En toch...
Ik heb toch geen uitkering om alsnog te moeten werken? Grapjuuuu! Ik zal héél rustig moeten doen. Want een astma aanval, en migraine liggen op de loer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 13:16
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat gaan jullie doen vandaag(en de rest van de maand, en de maand erop, en wat houdt jullie bezig.)
En ik ben benieuwd naar wat anderen bezighoud, kan vanalles zijn
|
Méééén... daar heb ik een heel forum voor nodig! Past egnie in 1 topic hoor.
Succes met je huis! Tip; maak een mooie stralende wandschildering in je woonkamer die je iedere keer opvrolijkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:28
|
|
|
Ja, dát is een hele goede tip, ja, je kan ook foto's kopen die bijna, of net zo groot zijn als je muur, of schilderijen.
EEn grote behangfoto van Amsterdam, en of van een mooi strand
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 00:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 09:55
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, ik ga naar de boumarkt, heel dapper, zo vroeg, om nog wat afdekfolie te halen. etc.
Ik ben trots op mezelf, ja, want het moét van niemand, wat je wel hebt als je werkt voor een baas.
(Eigenlijk lijk ik wel gek: het liefste wat ik doe is de hele dag slapen, lezen en film kijken
Maar nee, ik ga heel dapper met de fiets naar de bouwmarkt. En daarna werken in me huis, plafond schilderen.
En dat wordt lopen op de terug weg, kan niet fietsen met zware spullen. Spullen op me bagagedrager en aan me stuur en zo'n fietstas heb ik, redelijk stevig kan ook het eea in, en anders doe ik het in meerdere keren.
Maar goed, ik denk maar zo, over een paar weken ben ik klaar met me hele huis. Wat is nu een paar weken? Kijk, zo moet je denken.
En toch...
Ik heb toch geen uitkering om alsnog te moeten werken? Grapjuuuu! Ik zal héél rustig moeten doen. Want een astma aanval, en migraine liggen op de loer..... |
he Suk6 met je huis en als t af is kun je echt troste en tevreden zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:24
|
|
|
Ik ben al dagen in de ban van een olifant die ieder moment kan bevallen en het lijkt nu toch echt heel snel te gaan gebeuren
http://www.babyolifantje.nl
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 31 oktober 2012, 10:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:35
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik ben al dagen in de ban van een olifant die ieder moment kan bevallen en het lijkt nu toch echt heel snel te gaan gebeuren
http://www.babyolifantje.nl |
Oh ja, wat leuk!! En spannend idd. Hopelijk gaat het allemaal vlot en goed met mamolifant! Het lijkt me tenslotte niet niks om te moeten bevallen van een kind van ruim 100 kilo Bedankt voor de tip/link!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:12
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | he Suk6 met je huis en als t af is kun je echt troste en tevreden zijn |
Ja, dát is zo, áls het af is. Ja natuurlijk, tis wel je eigen huis he?
Trouwens, ben nú al blij met me huis
Gewoon een plek waar ik mezelf kan zijn, als ik er niet ben doe ik niet open, neem ik geen foon op. Ja, je kan namelijk van buiten niet zien of ik er ben, van die dikke vitrage express zo gedaan. En 's avonds ook niet. dikke gordijnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:14
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dát is zo, áls het af is. Ja natuurlijk, tis wel je eigen huis he?
Trouwens, ben nú al blij met me huis
Gewoon een plek waar ik mezelf kan zijn, als ik er niet ben doe ik niet open, neem ik geen foon op. Ja, je kan namelijk van buiten niet zien of ik er ben, van die dikke vitrage express zo gedaan. En 's avonds ook niet. dikke gordijnen. |
..als je er niet bent kan je toch ook niet op doen, gekkie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:16
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik ben al dagen in de ban van een olifant die ieder moment kan bevallen en het lijkt nu toch echt heel snel te gaan gebeuren
Hee, wat gaaf, met die camcorders, ik klikte er net een aan, zag ik zo die olifant in beeld komen lopen met eerst die slurf, wat leuuuuk!!!!! Net een seconde nadat ik 'm aanklikte, net of het een begin van een film was ;)
Wat is dát ontzettend leuk!
Dank je!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 11:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:28
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hee, wat gaaf, met die camcorders, ik klikte er net een aan, zag ik zo die olifant in beeld komen lopen met eerst die slurf, wat leuuuuk!!!!! Net een seconde nadat ik 'm aanklikte, net of het een begin van een film was ;)
Wat is dát ontzettend leuk!
Dank je!!! |
Ja inderdaad gaaf zeg. Bedankt voor de link
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ..als je er niet bent kan je toch ook niet op doen, gekkie... |
Als ik niemand wil zien dan 'ben ik er namelijk niet', ja, zo noemen ze dat in amsterdam. Dan zit ik of lekker te lezen, net heel spannend, of iets anders, maakt niet uit, dan heb ik gewoon even geen zin wie dan ook te zien, en dan 'ben ik er niet'.
Snap je?
Ze kunnen het later weer proberen hoor, ja, ik ken mensen die zijn bijna slaaf van hun bel, dan ben je daar, dan hoor je ze mopperen; 'he nu geen zin in, net dit of dat aan het doen, wil nu geen mensen hier', en toch moeten ze open doen, want men heeft ze al gezien.... Nou daarom negeer ik die bel gewoon, als ik niemand wil zien. Se simpel is dat. Ze zien me toch niet
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 12:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:32
|
|
|
Laatste bericht van het dierenpark: "Het was een spannende nacht! Indra was erg onrustig en de verzorgers waren er van overtuigd dat de bevalling zou gaan beginnen. Maar we zullen toch nog even geduld moeten hebben. Naar verwachting zal de bevalling de komende 24 uur gaan doorzetten, maar zeker weten doen we het natuurlijk niet…"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:46
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dát is een hele goede tip, ja, je kan ook foto's kopen die bijna, of net zo groot zijn als je muur, of schilderijen.
EEn grote behangfoto van Amsterdam, en of van een mooi strand |
Jaaaaaaaaaaaaaaaa,ik heb een wand met een bos rozen van 4 meter breed,ik geniet er nog alle dagen van,doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:53
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=IdojUHWKt7k
Voor volwassenen die kunnen relativeren is het al moeilijk maar voor kinderen........dat houdt mij bezig.
Leanne,die opgeruimd heeft bij kinderen die hun moeder verloren zijn en de briefjes die beginnen met "liefe mamma" heel zorgvuldig opgeborgen heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:02
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Laatste bericht van het dierenpark: "Het was een spannende nacht! Indra was erg onrustig en de verzorgers waren er van overtuigd dat de bevalling zou gaan beginnen. Maar we zullen toch nog even geduld moeten hebben. Naar verwachting zal de bevalling de komende 24 uur gaan doorzetten, maar zeker weten doen we het natuurlijk niet…" |
Ja, ze ging net een hele tijd heen en weer met haar slurf zag ik....leuk hoor, ja en zo interessant!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:12
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jaaaaaaaaaaaaaaaa,ik heb een wand met een bos rozen van 4 meter breed,ik geniet er nog alle dagen van,doen! |
Ja, dat heb ik weleens bij mensen thuis gezien, dat kan een heel leuk effect geven Met name dat rood ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:15
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat heb ik weleens bij mensen thuis gezien, dat kan een heel leuk effect geven Met name dat rood ;) |
Je mag van mij een foto van Floshke of van Prikkie kopen... ...dat is ook een stukje natuur in je huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=IdojUHWKt7k
Voor volwassenen die kunnen relativeren is het al moeilijk maar voor kinderen........dat houdt mij bezig.
Leanne,die opgeruimd heeft bij kinderen die hun moeder verloren zijn en de briefjes die beginnen met "liefe mamma" heel zorgvuldig opgeborgen heeft. |
Mooi, en verdrietig, kan het niet bij over de helft af luisteren zonder te huilen.
Ja, volwassenen kunnen relativeren maar kinderen niet.
Maar ja, kinderen hebben weer voordelen, buiten spelen of thuis met vriendjes en vriendinnetjes, met barbies of autootjes, en dan zijn ze het ook een paar uur kwijt.
En kinderen geloven meteen, is mijn ervaring, ja, ik heb jaren opgepast op kleintjes van tweeverdieners. Die waren bevriend met mij, en ik vond het leuk. Ik draaide vaak Elly en Rikkert kinderliedjes. en dan vertelde ik over het geloof. Ik heb dus geen kleintjes van mezelf maar ja, door dat oppassen jaren heb ik wel wát geleerd, en ik wéét hoe slim kinderen zijn. Een meisje van anderhalf was zó slim, ja, dát wist ik niet, dat kinderen al zó slim zijn op die leeftijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je mag van mij een foto van Floshke of van Prikkie kopen... ...dat is ook een stukje natuur in je huis |
Haha, ja, da's een goed idee.
We kunnen het ook zó doen, jij betaald mij, om het op te hangen, en zo maak ik reklame voor jou foto's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:30
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Haha, ja, da's een goed idee.
We kunnen het ook zó doen, jij betaald mij, om het op te hangen, en zo maak ik reklame voor jou foto's |
...jij bent veel te commercieel ingesteld...ik denk dat een foto met rozen of brandnetels beter staat in je huisje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 13:07
|
|
|
Ik weet nog helemaal niet wát ik met me huis ga doen, behalve me plafond in de grondverf.
Ja, ik ontwikkel wel wat ideen nu en dan.
Maar, ik heb geen haast en alle tijd. en, for the time being kampeer ik hier. Ik heb een matras in me huiskamer, naast de pc, een tafel en 2 balkonstoeltjes , ja, en een tv met een dvd. en een paar boxjes.
Ja, ik zal toch eerst me huis willen schilderen voordat ik het vol met meubels ga stouwen.
Ik heb wel al afdekfolie gehaald Ja, omdat ik eerst me vloer erin liet zetten, voordat ik het geschilderd had. Niet zó slim, maar ja, afdekfolie voldoet goed.
Ik doe lekker rustig aan hoor. Ben nu trouwens grieperig je en dan ga ik niet lopen schilderen met me ramen open.
Maar ja, dat is dus over een paar dagen over, en dan ga ik beginnen. Dan ben ik ff tijdje bezig, één tot drie weekies. en dan ga ik me meubeltjes pas uitzoeken.
Ik wil ook lichte meubeltjes en geen loodzware grote dingen. wil namelijk wel steeds, om de zoveel tijd, me dingen kunnen verplaatsen, dan weer zó, en dan weer zó.
Dus, zo zit dat.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 13:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 15:28
|
|
|
Leuk Josina...kom net thuis en lees het... Gaan we zeker in de gaten houden... Een eerdere bevalling zagen we ook...geweldige beleving!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 16:23
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik weet nog helemaal niet wát ik met me huis ga doen, behalve me plafond in de grondverf.
. |
Grondverf hoort op de grond... Zou je niet liever gewoon saus op je plafond smeren?
Als je nu heeeel lichtblauwe saus drop doet, en ga je er daarna met een beetje witte saus en een spons wolkjes op deppen. Moet jij es zien hoe relaxed jij wordt als je op je rug ligt daar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 22:33
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Grondverf hoort op de grond... Zou je niet liever gewoon saus op je plafond smeren?
Als je nu heeeel lichtblauwe saus drop doet, en ga je er daarna met een beetje witte saus en een spons wolkjes op deppen. Moet jij es zien hoe relaxed jij wordt als je op je rug ligt daar!
|
Saus?!! Hoort op je macaroni
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 23:05
|
|
|
ANNA415 schreef: | Saus?!! Hoort op je macaroni |
Wil jij dan LICHTBLAUWE saus op je macaroni??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 06:34
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wil jij dan LICHTBLAUWE saus op je macaroni?? |
Kan makkelijk, beetje bosbessap. Heb jij nooit knalblauwe ananasdrinkyoghurt gehad? Ikke wel..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 08:31