Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 13:34
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Ook ik ga met 16 april a.s.stoppen met CM,lees regelmatig het forum,maar het is een closegroep waar je niet gauw tussen komt. En jullie zijn zoveel jonger dan ik.
Dus wens jullie die blijven veel geluk en wijsheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 15:10
Onderwerp: na scheiding, alleen maar getrouwde vrienden/vriendinnen....
|
|
|
JANS221 schreef: | Een vraagje: Het blijkt toch wel erg lastig voor mij (of de ander) om na de scheiding op bepaalde dagen (bv Pasen, Kerst, Koninginnedag etc.) getrouwde vriendinnen te vragen om mee uit te gaan. Ik wil ze niet `lastig` vallen, ze gaan vaak met hun gezin op stap (en gelijk hebben ze), hoe pak je dat aan? Hoe hebben jullie dat ervaren? en hoe doen jullie dat nu?
Jans |
Dat heb ik ook,alleen ik ben niet gescheiden,maar weduwe. Omdat mensen die nog samen zijn,het normaal vinden om met hun eigen gezin of vrouw en man samen uit te gaan,ik heb ik het éénmaal gevraagd,maar merkte dat ze het niet prettig vinden,dus vraag er ook niet meer of ik er ook bij mag zijn. Dat geldt net zo als bij mijn kinderen,die gaan ook liever met hun eigen gezinnetje,dan dat oma erbij is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 12:22
Onderwerp: Mama, `k wil een man hé!
|
|
|
Dit is mijn lievelingslied,en was het ook van mijn man.
Ik weet niet of het hier thuis hoort,maar dat merk ik wel.
Lichtstad met uw paarlen poorten.
http://www.youtube.com/watch?v=XDwtEadnIX8
Laatst aangepast door
|
HERMINA461
|
op zondag 13 maart 2011, 12:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 12:00
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment moet nog komen,mijn oudtse kleindochter wordt morgen 6 jaar ,en ze houden het feest vanmiddag. Morgen heeft ze feest op school,en omdat ze niet graag in de balangstelling staat,is het voor haar morgen echt wel een moeilijke maar hopelijk wel feestelijke dag.
Laatst aangepast door
|
HERMINA461
|
op zondag 13 maart 2011, 12:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 16:24
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Grace gefeliciteerd,samen veel geluk gewenst.
Het mooiste moment van deze dag, was voor mij, weer eens heerlijk in de zon fietsen, en genieten van alle struiken en bomen die aan het uitlopen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 11:05
Onderwerp: Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nee hoor Hermina, het probleem zit hem in de geschreven taal terwijl je er geen lichaamstaal bij hebt. Wat als grapje is bedoeld, kan dan verkeerd vallen. In een chat of mail kun je, wanneer je je boos maakt om iets wat er staat, beter even om verduidelijking vragen. Met een knipoog of andere smiley geef je aan dat het niet al te serieus is bedoeld. Met een smiley kun je ook andere gevoelens uitdrukken, de gefrustreerde smiley bijvoorbeeld
Thomas, je moet er niet vanuit gaan dat alles serieus is. |
Ik begreep ook wel dat het niet serieus is,maar ja,moet toch een binnenkomer hebben hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 23:43
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Nou.......de betreffende muisjes van wie de naam allebei met n L begint, hebben mij dat ingefluisterd..... |
Maak het eens duidelijker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 23:38
Onderwerp: Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen
|
|
|
Hallo, ik ben hier nieuw en lees dat je met een knipoog moet beginnen,nou ja,dat is iets nieuws voor me,maar ben nooit te oud om te leren dus:
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|